Vliv CPU na herní výkon 1/2: Jedno GPU | Kapitola 12
Seznam kapitol
1. Úvod - Odvěké dilema
2. Testovací sestavy
3. Testovací hry a metodika
4. Fallout 3
5. Call Of Duty 5
6. Left 4 Dead
7. Far Cry 2
8. Dead Space
9. Bioshock
10. World In Conflict
11. Tomb Raider Underworld
12. GTA IV
13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4
15. Crysis Warhead
16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
17. Brother In Arms: Hells Highway
18. Race Driver: GRID
19. Half Life 2: Episode Two
20. Company Of Heroes: Opposing Fronts
21. Mass Effect
22. Unreal Tournament 3
23. Enemy Territory Quake Wars
24. Shrnutí výkonu
25. Závěr první části
Dnes vám přinášíme dlouho slibovaný test vlivu výkonu procesoru na hry. S uveřejněním jsme čekali na nové Phenomy II od AMD, které na trh dorazily, a náš test mohl být dokončen. V první části srovnáme všechny důležité procesory dneška na třech platformách při použití jedné grafické karty. Tento scénář je u nás nejběžnější. V druhé části se zaměříme na duální karty a Multi-GPU řešení.
O GTA IV jsem mluvil, jako o jediné hře, která čtyřjádro skutečně potřebuje. Rozdíly jsou relativně vysoké, ovšem v nižších rozlišeních to je hratelné i na dvoujádrovém CPU. S čtyřjádrem ale budete mít rozhodně lepší výsledky. U Multi-GPU se rozdíly mezi dvoujádrem a čtyřjádrem ještě razantně prohloubí.