Reflex snižuje latenci systému až o 30 % v Rainbow Six: Siege
autor: Mirek Kočí , publikováno 31.3.2021

Akční hra Tom Clancy’s Rainbow Six Siege získává oficiální podporu technologie Nvidia Reflex. Po stažení a instalaci nejnovějších Game Ready ovladačů mohou hráči podstatně snížit latenci systému, a to až o 30 % ve verzi hry využívající API Vulkan. Systémová latence, známá také jako input lag, významně ovlivňuje odezvu hry. Pokud je nízká, mohou hráči rychleji a přesněji zamířit i vystřelit na soupeře, což v multiplayeru poskytuje značnou výhodu.

Nové ovladače Game Ready 465.89 WHQL přináší také podporu (včetně DLSS) pro Outriders, což je singleplayerové kooperativní RPG, které vychází 1. dubna. Drivery stahujte odsud.

Další výhody, které ovladače přinášejí:

  • Optimalizace pro:
  • Resizable BAR na všech desktopových GeForce RTX řady 30
  • Beta podpora virtualizace na GeForce GPU
  • 5 novch monitrů v programu G-SYNC Compatible:
    • Asus XG16A
    • Dell S2522HG
    • LG 7GP850/27GP83B
    • LG 32GP850/32GP83B
    • Xiaomi Mi 245 HF1
  • 15 nových her podporujících nastavení na jedno kliknutí v rámci GeForce Experience:
    • Aron’s Adventure
    • Balan Wonderworld
    • Blizzard Arcade Collection
    • Creeper World 4
    • Evil Genius 2: World Domination
    • KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX
    • KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue
    • KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC)
    • Last Cloudia
    • Mr. Prepper
    • Old School RuneScape
    • Osu!
    • Outriders
    • Persona 5 Strikers
    • The Fabled Woods



Tagy: Game Ready  Tom Clancy’s Rainbow Six Siege  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

6 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.