Nová služba Moje Galaxy Express přináší opravu telefonu do 48 hodin
autor: Mirek Kočí , publikováno 6.11.2019

Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o Express variantu, která zákazníkům zaručí opravu jejich telefonu Samsung do pouhých dvou pracovních dnů. V rámci této lhůty výrobce smartphone vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi.

Služba platí jen pro záruční opravy prémiových modelů (aktuálně se jedná o Galaxy Note10/10+, Galaxy S10/10+, Galaxy Note9, Galaxy S9/S9+, Galaxy Note 8, Galaxy S8/S8+) a její cena je 349 Kč.

V případě, že by Samsung nestihl dodat telefon zpět na danou adresu v uvedené lhůtě, služba bude pro zákazníka zdarma. Lhůta 48 hodin v rámci pracovního týdnu začíná převzetím objednávky a telefonu od zákazníka. Služba Moje Galaxy Express se vztahuje na Prahu a její okolí do 20 km od hranic města.

Více informací najdete na webových stránkách www.samsung.com/cz/mojegalaxy.

Nová služba Moje Galaxy Express přináší opravu telefonu do 48 hodin



Tagy: Samsung  Moje Galaxy Express  Android  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

2 čtenáři navrhli autorovi prémii: 1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.