Už žádný strach z rozbitého displeje, Huawei Cares se o to postará
autor: Mirek Kočí , publikováno 26.7.2019

Rozbitá obrazovka, popraskaná záda přístroje nebo ztracená data. A to je jen začátek možných obav, kterým čelí majitelé smartphonů každý den. I přes veškerou snahu se však podobné nehody mohou stát i těm nejopatrnějším. Jak ale minimalizovat následky těchto nešťastných nehod, když už k nim dojde? Právě to na to myslela společnost Huawei a spustila proto svou novou servisní kampaň Huawei Cares.

Ve snaze porozumět obavám svých zákazníků co nejlépe, provedl Huawei ve spolupráci se společností IPSOS celoevropský spotřebitelský průzkum. A jaké jsou jeho výsledky? Více než 46 % uživatelů zažilo během posledních dvou let problémy s baterií smartphonu a rozbitá obrazovka trápila hned 40 % dotazovaných.

Smartphone se pro nás stal nepostradatelným pomocníkem pro každodenní život. S tím souhlasí také respondenti výzkumu, 66 % z nich se například obává, že by jejich mobilní telefon mohl být ztracen nebo odcizen, možné ztráty dat ve smartphonu se pak obává 57 % uživatelů.  Dalším problémem, který trápí značnou část respondentů, je možné fyzické poškození zařízení. Hlavní obavy se týkají především rozbité obrazovky (57 %) nebo zaplavení telefonu vodou (48%).

Už žádný strach z rozbitého displeje, Huawei Cares se o to postará

Po zhodnocení výsledků průzkumu se proto Huawei rozhodl přinést na trh novou službu, která má za cíl zbavit uživatele všech strachů z poškození jejich smartphonu. Akce Huawei Cares byla spuštěna 10. července a je určena pro majitele modelové řady P30. Ti mají možnost během prvních 12 měsíců od zakoupení přístroje využít jednorázové výměny poškozeného displeje nebo zadního krytu. Po výměně bude na telefon nanesena ochranná fólie a zařízení bude profesionálně vyčištěno. A to vše naprosto zdarma.

Už žádný strach z rozbitého displeje, Huawei Cares se o to postará

Zákazníci stále mohou využít také Servisní dny Huawei, kde na ně čeká například sleva na pozáruční servis nebo bezplatné nalepení ochranné fólie na vybrané modely. Akce probíhá vždy poslední čtvrtek až sobotu v měsíci ve vybraných servisech po celé ČR.

Všechny opravy v autorizovaných servisních centrech Huawei nabízí také kompletní revizi přístroje, a to včetně jeho vyčištění a optimalizace. Po jeho vyzvednutí jej uživatel obdrží s nejaktuálnější verzí operačního systému.

Kdo může získat Huawei Cares?

Huawei Cares mohou využít pouze ti zákazníci, kteří si v období od 10. do 31. července 2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare.

Více informací o akci Huawei Cares naleznete na webové strance: https://consumer.huawei.com/cz/support/screen-protection/. Informace týkající se Servisních dní, seznam servisních center, vybraných modelů a také podmínky akce jsou na webové stránce: https://consumer.huawei.com/cz/support/service-day/



Tagy: Huawei  Huawei Cares  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

3 čtenáři navrhli autorovi prémii: 0.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.