Blizzard kritizován za invazi do počítačů hráčů WoW
Kontrola počítačů hráčů WoW na přítomnost software určeného k podvádění při hře naráží na negativní ohlasy samotných hráčů
Když v roce 2000 zkoušel podobnou taktiku Verant Interactive v rámci populární onlinovky EverQuest, skončilo to fiaskem. Blizzard se může k fiasku dopracovat také velmi snadno - software kontrolující obsah počítačů hráčů hry World of Warcraft je totiž problém. A Blizzard se může dušovat jak chce, že je to jenom kontrola na přítomnost software určeného k podvádění ve hře. Jediné plus se mu musí přiznat. Skutečnost, že bude "slídit" po vašem disku, uvádí v licenčním ujednání.
Samozřejmě, pro Blizzard jsou podvodní hráčí velký problém - a najít je a znemožnit jim páchat nepravosti, to je oříšek. Není tedy příliš divu, že Blizzard zvolil taktiku hlídat aktivně (řekněmě spíše hledat) v rámci počítačů samotných hráčů. Na druhou stranu jde ale o princip - proč by jakákoliv společnost měla prohledávat právě "můj" pevný disk? A proč bychom jedné společnosti měli "věřit" a druhé ne? Budete-li věřit Blizzardům, budete věřit například Microsoftu?