huawei-je-mezi-nejhodnotnejsimi-znackami-v-zebricku-casopisu-forbes
Novinka Huawei je mezi nejhodnotnějšími značkami v žebříčku časopisu Forbes

Huawei je mezi nejhodnotnějšími značkami v žebříčku časopisu Forbes

Mirek Kočí

Mirek Kočí

6. 6. 2017 20:00

Společnost Huawei se podle magazínu Forbes umístila mezi sto nejhodnotnějšími značkami roku 2017 (Forbes’ Most Valuable Brands of 2017), konkrétně na 88. místě. Hodnota třetího největšího světového výrobce chytrých mobilních telefonů byla odhadnuta na 7,3 miliardy dolarů (asi 171,6 miliardy korun).

Reklama

Časopis Forbes každý rok vybírá 100 nejhodnotnějších značek z celkem 200 významných mezinárodních brandů. Letos se mezi 100 nejlepších dostaly značky z 15 světových zemí. Nejvyšší počet značek pochází z USA (56), z Německa (11), Francie (7) a Japonska (6).

Co se týká oborů, nejúspěšnějšími jsou bezesporu technologické firmy, které mají v žebříčku s 18 místy nejvýraznější zastoupení, zároveň je 9 z nich v nejlepší patnáctce. Dalších 13 značek působí v odvětví financí a 12 značek v oblasti spotřebního zboží.

Rostoucí vliv Huawei zaznamenalo několik významných světových institucí. Kromě umístění mezi nejhodnotnějšími značkami roku 2017 podle časopisu Forbes dosáhla společnost v říjnu 2017 na 72. místo žebříčku společnosti Interbrand „Top 100“ nejhodnotnějších světových značek, v rámci kterého byla i nejúspěšnějším skokanem v technologickém odvětví. Společnost se rovněž umístila v žebříčku „Global 500“ nejhodnotnějších firem roku 2017 na 40. místě, když se oproti předchozímu roku zlepšila o sedm příček.

Společnost Huawei v roce 2016 s náskokem překonala mírou růstu prodaných smartphonů růst celého odvětví. Vzhledem ke stabilnímu růstu prodejů Huawei pokračoval tento trend i v prvním čtvrtletí roku 2017. Podle statistik institucí, jako IDC, SA nebo Trendforce se čínská značka umístila na 3. místě v prodejích smartphonů na světě a na 1. místě v Číně. Díky vlajkovým řadám P a Mate nadále globálně posiluje své postavení v rámci prémiového segmentu smartphonů. Loňských modelů Huawei P9/P9 Plus se celosvětově prodalo přes 12 milionů kusů a staly se tak prvními zařízeními Huawei, které překonaly hranici 10 milionů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama