Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení
autor: Ondřej Štěpánek , publikováno 19.7.2016

Společnost Nvidia dnes odstartovala prodej své nejnovější grafické karty GeForce GTX 1060 architektury Pascal, která by měla spadat na pomyslný vrchol středního segmentu trhu, kde by se měla usadit s cenovkou 249 dolarů. 

U nás by se tak nereferenční provedení mohli začít prodávat už za částku kolem 7 400 Kč a bude se tedy jednat o konkurenci pro nový model Radeon RX 480, ale třeba i pro starší R9 390 ze stáje AMD. Svými parametry se totiž zase tolik neliší. Nutno dodat, že za referenční provedení karty Founders Edition si opět připlatíme 50 dolarů. Ale vraťme se k parametrům této novinky. Ty by měly zahrnovat 1280 CUDA jader, 80 TMU a 48 ROP, které nabídne 16nm čip GP106. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

Grafickému čipu sekunduje 6 GB pamětí, které by měly v základu běžet na taktu 8 GHz a nabídnout propustnost 192 GB/s. GPU běží v základu na frekvenci 1506 MHz a s boost se dostane až na takt 1709 MHz. Energii karta čerpá z jediného 6pinového konektoru. TDP čipu je dimenzováno na 120 wattů. Zásadní změnou oproti silnějším Pascalům a ostatně i starším kartám je absence podpory konfigurace SLI. 

Nyní se můžeme podívat na některé nereferenční verze GTX 1060, které si připravili jednotliví partneři Nvidie. Firma Asus již tradičně vsadí hlavně na provedení Strix Gaming, které s sebou přinese robustní a možná i trochu předimenzovaný chladič DirectCU III se třemi větráky a nasvícením Aura RGB. Těšit se jistě můžeme také na slušné tovární přetaktování. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

Lze očekávat, že Asus tento model přinese také v provedení Dual podobně jako to učinilo v případě GeForce GTX 1070. Jedná se o provedení s menším chladičem se dvěma větráky, bílým krytem a mírnějším továrním přetaktováním. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

MSI bezpochyby vsadí na červenočerné provedení Gaming X s chladičem TwinFrozr VI se dvěma ventilátory. I zde se můžeme těšit na tovární přetaktování a jistě i možnost výběru z herního a OC režimu, které se budou lišit takty. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

Výrobce dále nabídne ještě další dvě provedení v černobílém pojetí a to GTX 1060 Armor X OC a GTX 1060 Gaming OC. Chladiče těchto dvou karet budou nicméně odlišné stejně jako takty a využité komponenty. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

U Gigabytu zatím víme o jednom modelu, který ponese přízvisko G1 Gaming a nabídne protáhlý chladič řady WindForce se dvěma 90mm ventilátory. Toto provedení se dále pochlubí LED nasvícením a napájením prostřednictvím 8pinového konektoru. Očekávat můžeme také silnější 6+1fázové VRM a tovární přetaktování. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

Za zmínku jistě stojí také firma EVGA, která vsadí hlavně na provedení s kompaktními rozměry. Oba nabízené modely ponesou chladič ACX 3.0 s jedním větrákem. Na výběr budeme mít verzi ACX 3.0 a také provedení Superclocked, které nabídne výraznější tovární přetaktování. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

Obdobný postup plánuje i Zotac. Ten však přijde nejen s kompaktní verzí GTX 1060 Mini, ale také s provedením AMP! a dále pak s nejvýrazněji továrně přetaktovaným modelem X-Gaming. Právě X-Gaming nabídne nejvyšší takty ze všech modelů tohoto výrobce a 4+1fázové VRM. Takt zde bude zvýšen až na 1569 MHz v základu. Verze AMP! Pak bude přetaktovaná o něco mírněji, zatímco provedení Mini se bude držet referenčních hodnot a ukáže se také v 3GB alternativě. 

Grafika Nvidia GeForce GTX 1060 je venku! Známe ceny, parametry i nereferenční provedení

Ceny jednotlivých modelů se budou pochopitelně lišit v závislosti na využitém chladiči, pracovních frekvencích a další výbavě. 

Zdroj: 1, 2, 3



Tagy: Nvidia  GeForce  GTX 1060  grafická karta  GPU  GP106  Pascal  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
19.7.2016 15:34:42   47.60.179.xxx 433
Strix na Alze 10500,-
19.7.2016 15:40:19   188.246.111.xxx 300
Lichváře bych vůbec nebral v potaz. Stačí počkat na jiné prodejce, menší prodejce, kteří mají cenu jako v zahraničí + minimalní marže a sice dostupnost 10-12dní, ale cenovkou výrazně menší.
19.7.2016 16:16:16   192.168.215.xxx 2711
A to bylo řečí, když se RX480 prodávala o litr dražší. :-)
19.7.2016 17:32:11   188.246.111.xxx 37
odemě ne...
19.7.2016 20:32:25   85.70.161.xxx 1912
Mně osobně to celé nehraje(když vyšla 480 predikoval jsem,že Nv bude chtít stůj co stůj vyrobit kartu cca o 10-15 % rychlejší a,že bude za 9000 Kč) a NV se záměr zcela nepodařil.První indicie ,když na povrch vyplavala takzvaná příručka doporučených her a způsob testování. Vypadá,že to nebylo úplně doporučení, ale příkaz jak to testovat pod samozřejmě neveřejnou pohrůžkou,že příště nic nedostanou a nebude žádná spolupráce a tak většina webů podlehla nátlaku mocné NV.Samozřejmě udělala testy s takovým nastaveníma ve hrách,které velmi chutnají její architektuře(netvrdím,že prezentačky RX 480 byli čisté víno, ale prostě mám pocit, že to bylo tentokrát pro NV velmi těžké to nastavit a neponechala nic náhodě a proto přitlačila na pilu s tím,že(on,už to tu někdo psal)obrovskou čtenost budou mít první recenze jak dopadnou testy. Proto taky vystartoval dle mého s dotovanou cenou, která je o kousek níže než RX 480(proto taky během dne chvilku vypadlo,že jsou skladem ,ale všechno je pryč a lze objednat jen edice nereferenční a to ještě jestli v tom nebyl trik s tím,že kdo objednal skladem tak mu přišlo litujeme,ale další budou,až za cca 14 dní:-))a bude tak vycházet nezpochybnitelný vítěz. Osobně si myslím,že ty ceny 7500 jsou jen startovní na nalákání žádné velké množství referencí,už nebude. Vypadá to jako tlak na to, aby Radeon zlevnil, ale to se moc nestane, protože NV za stejný výkon jako Radeon nikdy nechtěla méně. Prostě je to celé divné. Nv nic neměla a najednou za 14 dní to je v cajku:-).Nejsem,žádný šílený fanda červených a samozřejmě vidím,že NV vždycky z nové generace grafik i přes nižší teoretický výkon dostane z karty více. takže to pak vypadá,že Radeony výkonově zrajou jako víno. Pravda je, ale v tom,že karty od Nv, už v době vydání těží z architektury skoro maxim a Radeon postupně s ovladači optimalizuje takže časem nakonec ten výkon bude výrazně vyšší než NV a bude odpovídat teoretickému výkonu, který je vyšší,ale na začátku je jen na papíře.
Proto si myslím,že RX 480 bude lepší koupě, protože kdy s ohledem na nastupující DX12 a Vulcanu bude nakonec výkonový rozdíl větší než se na první pohled může zdát.
19.7.2016 21:04:04   194.228.11.xxx 1125
To je troling nebo jen brečíš? Pořádná DX12 hra tady nebude ještě dlouho a až bude, tak proč myslíš, že amd bude pod dx12 rychlejší? Podle AoS což je přiznané AMDemo ? Nebo podle Hitmana, kde amd financovalo taktéž? Podívej se na Laru, tam nefinancoval nikdo a vede nV. A hlavně, žádná z těchto her nemá s nativním pořádným DX12 nic společnýho, to si fakt ještě počkáme a tou dobou budou daleko lepší karty zase.

Koupí AMD se z tebe tak leda stává čekatel na něco, podívej se na ty chudáky, co koupili Fury, tu nadčasovou kartu z loňska, která je dnes na hraně použitelnosti (4gb vram) a je dávno překonána. Majitelům zůstal akorát přímotop v PC, byť samozřejmě výkonově je na tom pořád slušně. Ale rozhodně není lepší, než její přímí konkurenti z loňska.

480 koupí jen blb, když tu je po všech stránkách lepší 60 a dokonce u nV nevídaně za prakticky stejnou cenu.
19.7.2016 21:12:01   83.240.87.xxx 59
a za hlad v africe je taky nadiktovanej nVidii? prosimte, klid revoluce se nestala, nvidia porad owni. moving on.
19.7.2016 21:59:41   46.47.177.xxx 34
Páán je znalec.Ví přesně to kolik NV z nové architektůry těží.
Dokonce máš i info o tom co NV měla nebo neměla.Ty víš vlastně všechno.Nebylo by prostě jednodušší to napsat přímo, že amd je supr a nv *****. ?

A stejně budete pořád dokola psát o vulkanu a dx12.Jedna hra, dx12 standart za rok nebo dva, ale vy ten kolovrátek udržíte za každou cenu.Obdivuhodné
19.7.2016 22:08:10   78.102.128.xxx 43
"Nv bude chtít stůj co stůj vyrobit kartu cca o 10-15 % rychlejší"

NV chce vyrobit kartu na které vydělá. Karty byly hotové už dávno. To není že dnes jeden uvede grafiku a druhý zítra začne dělat tu svou. Návrh čipů už je měsíce hotov, změnit se mohou max. drobné nastavení třeba taktů, ale tím moc hýbat nejde.


Každý si může testovat jak chce a taky tak činí. Stačí koukat i na něco jiného než na čísla a člověk hned ví že nastavení se napříč recenzemi mění. Vesměs se používají presety nastavení, tedy to co nejčastěji budou lidi používat.


jaké reference už nebudou? Founders Edition se neprodávala a na trhu jsou jen "nereferenční" karty jednotlivých AIB, některé mají cenovku 249 některé i k těm 300. Karet za 249 dolarů bylo představeno docela dost od různých výrobců, výrobci nejsou idioti, chtějí prodávat a jsou si vědomi pro jaký trh ty karty dělají.

NV vždy cenila své řady karte +- stejně. GTX1060 stojí to co stála GTX760. Žádná konspirace v tom není.


Ano NV vytáhne z nižšího teoretického výkonu více. CUDA jsou prostě velice dobře navržení a efektivní.

Že AMD někdy něco zlepší ovladači.. no možné to je, ale pokud kartu kupuje někdo dnes, tak ho nezajímá že za rok něco možná bude.


DX12 her je pár, vesměs to běží slušně na obou značkách. Vulcan hra je jediná a pouze s podporou AMD karet a i tak NVIDIA má oproti OpenGL zisk... že to je budoucnost. Ne v době životnosti těch karet. Opět jestli za 2 roky něco bude je nezajímavé asi jako ty ovladače.
19.7.2016 16:55:52   83.240.87.xxx 89
aj na alze koupis za 7599
19.7.2016 19:04:21   47.60.179.xxx 94
Právěže už nekoupíš. Chtělo to být rychlej. Ostatní zase až za 2 měsíce, jako u 1070,1080.
19.7.2016 19:14:23   90.179.133.xxx 412
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.7.2016 19:24:50   47.60.179.xxx 204
Vyjadřuju se k Alze a tam koupíš 1060 už jen nad 9000,- tak se hoď do klidu frajere.
19.7.2016 19:35:58   90.179.133.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.7.2016 19:57:48   47.60.179.xxx 104
Však uvidíš sám. Já koukám přímo k distributorům a vidím co se tam děje. Když nebyly 1070/1080, tak jakej myslíš že bude zájem o 1060, která je zjevně velmi povedená?
19.7.2016 20:12:41   90.179.133.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.7.2016 22:12:25   82.10.24.xxx 15
A teraz mi vysvetli toto je ako mozne ze na ocuk maju 9 druhov 1060 skladom 10+ kusov? Ci ty posudzujes podla par obchodov v cz/sk cely trh? lol niekto tu je riadne pribrzdeny
http://http://https://www.overclockers.co.uk/pc-components/graphics-cards/nvidia/geforce-gtx-1060
19.7.2016 23:21:29   89.177.15.xxx 26
zahořklost fandů ATi se projevuje - vždyť u nich jsou pořád k mání jen referenčky 480tek
19.7.2016 23:46:20   47.60.179.xxx 60
Zahořklost fandů AMD? To jako já vlastník 1080tky co jsem psal o příspěvek výše, že 1060tka je velmi povedená? Už vám trochu hrabe přátelé.
A co se týče OC UK, Gibbo má většinou největší zásobu z UK, přímo od výrobců a už teď má těch 1060tek nad 10ks skladem jen 6 druhů. Pokud se ti zásoba pár desítek či i stovek zdá hodně pro UK trh, tak jsi dobrý mimoň. Vždyť jen 1080tek prodal přes 1000ks za měsíc!
20.7.2016 01:07:37   47.60.179.xxx 50
Newegg vše vyprodáno http://www.newegg.com/VGA/EventSaleStore/ID-1170
Here we go again...
20.7.2016 11:23:32   82.10.24.xxx 13
A co to znamena? No to ze AMD prichadza o zakaznikov ktory cakali na neref 480. A o gibbovi viem sam mam od neho doma 1070 ;)Ja som reagoval na tvoj komentar ze na dalsie 1060 sa bude cakat dlho ... eee nebude dalsie kamiony su na cestach do skladov. Napr v piatok pride do polska dalsich 700ks kolko je to v porovnani neref 480? 700x viac? DDD
19.7.2016 20:33:29   78.102.128.xxx 32
rychlej? Po 1080 se zaprášilo, na Alze bylo možné minimálně ještě v 18h za 7600 koupit. Navíc, pořád jsou tu OC edice, některé nejsou ani předražené. Ony ty OC karty nemají cenovku 250 dolarů ale jsou kolem 300.

JInak těch karet byly desítky.
19.7.2016 21:13:01   83.240.87.xxx 10
jn, tak to dalsi nv naskladni cca ve stejnej cas jako prvni nereferencni RX480, ne?
19.7.2016 22:14:59   82.10.24.xxx 32
Hovoris vseobecne o 1060 a posudzujes podla par obchodov v cz?
Cisty magor lol
https://www.overclockers.co.uk/pc-components/graphics-cards/nvidia/geforce-gtx-1060
19.7.2016 16:09:25   217.170.98.xxx 70
Njn kyperští výhýbači se daním si davají ceny jak když ožralej maluje.
19.7.2016 15:38:48   188.246.111.xxx 2028
Co jsem viděl už testy na jednom nejmenovaném serveru, tak vypadá hodně, hodně solidně. NVIDIA mělo tu výhodu, že znala specifikace 480tky, takže si mohla nastavit 1060 tak, aby vyšla lépe. (Jsem zvědavý jestli toho stejně využije AMD u highend karet.)

No každopádně myslím, že Obr bude mít hodně mokré sny a DDebilové už soptí články, jak je tato karta k ničemu.
19.7.2016 16:17:11   192.168.215.xxx 1813
co jsem prošel testy, tak je to srovnatelné s RX480.
19.7.2016 19:07:56   84.138.69.xxx 155
Co znamena, ze je AMD v prdeli. :-) Pretoze kvalita spracovania, zvuk znacky a v podstate i podpora v hrach, pardon, neoptimalizacia lenivymi dvelopermi, poddplacanie a cpacnie svojich zbytocnych technologii je na strane Nvidie. :-)
19.7.2016 20:35:46   78.102.128.xxx 43
No co znamená srovnatelné? 20-30% třeba v GTA? V průměru ta karta vychází tak o 10-12% lépe.
19.7.2016 20:40:40   90.179.133.xxx 64
GTA? To nemyslis vazne. To preci neni ta "spravna" hra s temi "spravnymi" technologiemi.
19.7.2016 22:14:25   78.102.128.xxx 16
Tak RotTR už bude ne?

DX12, po patchi už to dokonce neztrácí v DX12 výkon a má to i neskutečně důležitý async compute. Na Fury to dělá krásné 3% získ s async on. NVIDIA bohužel těžce ztrácí protože async přináší jen 2,5%

Nj, to zas bude paskvil DX12
19.7.2016 23:42:55   85.135.157.xxx 32
zrovnateľné vo význame že 1060ka je o 5-10% výkonnejšia pri o 35-45W nižšej spotrebe
19.7.2016 16:29:29   178.40.66.xxx 106
Vykon +- ako RX480, v zatazi spicky jej skacu cez 1,9GHz ale ta spotreba je ine kafe max 120W a po osenuti taktov na 1,7GHz len 80W. U nas ju maj po 7500Kč skladom.
19.7.2016 15:42:37   194.228.11.xxx 1836
https://www.czc.cz/vyssi-trida-herni/produkty#q-c-0-f_2027483=sGeForce%20GTX%201060

Ta karta se dá koupit od 7500,- ... špičková MSI Gaming 9700,- hmmm, tak to se 480 může už jít zahrabat uplně. Navíc ty karty jsou běžně skladem, mazec
19.7.2016 16:22:21   192.168.215.xxx 1915
skladem: 0 kusů.

K dispozici jsou jen karty za desítku.

Je celkem jasné, proč ty karty jsou skladem. Jen málokdo bude tak hloupý, aby si koupil kartu za 10, když může mít prakticky totéž za 7, navíc dle testů GTX1060 je opět karta jen pro FHD už ve 1440p jí dochází dech.
19.7.2016 16:58:20   83.240.87.xxx 25
http://prntscr.com/buutt7

na alze. skladem jsou akorat nektere shopy je este nestihly naskladnit.
19.7.2016 20:36:51   78.102.128.xxx 31
ty nejlevnější se už vesměs všude prodaly, byly toho desítky kusů.
19.7.2016 17:19:14   94.112.133.xxx 53
není pravda, skladem jsou i za normální ceny a ne po jednom kuse ... samiozřejmě ty ceny půjdou dolů ... karta se prodává pár hodin ...
19.7.2016 15:44:04   194.228.11.xxx 2034
http://www.gamespot.com/articles/nvidia-geforce-gtx-1060-review/1100-6441925/

Perfektní karta, papa amd ..
19.7.2016 15:52:45   47.60.179.xxx 3025
Doufám že AMD zkrachuje. Pohled PC-hráče na cenu nových grafik Nvidia za pár let: k nezaplacení.
19.7.2016 16:32:35   178.40.66.xxx 156
Kdeze skrachuje, AMD vypredala v zahranici vsetky RX480 mesiac skladom niesu a od sektembra ich dava do konzol.
Cakalo sa ze vykon bude vysi a spotreba nizsia, ale i tak nestihaju ich dodavat.
19.7.2016 17:23:13   94.112.133.xxx 814
přání je otcem myšlenky ... samozřejmě, že AMD nestíhá, protože ceny pro výrobce konzolí jsou tak nízké atd atd ... jen aby na tom i něco vydělali ... asi se naučím modlit a budu orodovat za AMD, ať se drží, protože podle toho, co provádějí poslední půlrok, to vypadá na totální blamáž a není žádný předpoklad, že by to kterákoliv Vega mohla zachránit ...
19.7.2016 19:30:17   84.138.69.xxx 56
Tiez v to dufam. Pohlad na zufalych AMD sektarov na forach nenahradi ani ta najlacnejsia a najvykonejsia grafika vesmiru. :-) Navyse... prachaci budu kupovat drahe, socky lacne, nech uz su ceny akekolvek. ;-)
19.7.2016 20:38:27   78.102.128.xxx 73
Co je špatného na cenách NV?

249USD za 1060? Sakra, kdyby loni 980 stála 300 dolarů tak bych si liboval.

Před pár lety 249 USD stála GTX760... o pár let později, technologicky lepší, více paměti, efektivnější karta, násobně rychlejší stojí to samé... co víc si přát?
19.7.2016 22:05:58   94.113.103.xxx 01
A pred rokom stala 960 (ktoru 1060 nahradzuje) 200$. Neviem, aky ma zmysel sa tu ohanat dve generacie starou kartou, ked samozrejme po nej prisla generacia dalsia, az ktoru 1060 nahradzuje.
19.7.2016 22:21:30   78.102.128.xxx 20
Někdo se tu diví že ceny jsou neskutečně přepálené ale nevidí co tady bylo v historii. prostě cena 249USD nevybočuje z toho co už tu v historii bylo.

Stejně jako třeba 770 se prodávala za 399 USD nebo že 780 stávala 649 a 780Ti 699 dolarů.

Všechno jsou to ceny které tady bývaly ale pár jedinců na to nevřícně koukají.

A nevím dle jaké logiky musí karta která nahrazuje předchozí stát stejně.
19.7.2016 22:38:18   94.113.103.xxx 12
Ja zas neviem, podla akej logiky je treba sa obhajovat dve generacie starou kartou, ked existuje novsia, len jednu generaciu stara. S ktoru sa navyse oficialne porovnava sama Nvidia.
19.7.2016 15:54:07   194.228.11.xxx 2739
Nebo taky , těch testů jsou už mraky .. http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_1060_review,8.html

Výkon skutečně jako 980, ve spoustě případů i nad, spotřeba cca 130W, dostupná běžně v obchodech skladem... myslím, že kdo má limit tu desítku a nemůže za kartu dát víc, je to jistá volba.

Když to shrnu, nV vydala 3 perfektní karty, AMD vydalo jeden pomalejší křáp, co žere i sběrnici a navíc se doteď nedá ani koupit. A červení fanatici můžou začít minuskovat, podle mě bude 60tka v této třídě trhat prodeje, stejně jako 970 před dvěma lety.
19.7.2016 16:37:27   178.40.66.xxx 721
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.7.2016 17:01:46   83.240.87.xxx 1416
saakra, ta nvidia ma ale stesti na tovarny. kolik uz to je generaci, co valcuje konkurenci? To ze pouzili 16nm je zasluha nvidie. ikdyz se jim vsici smali, ze AMD bude mit uz 14nm prece. A pomalejsi sbernice u pameti, a a dx12 nvidia prece neumi (ehm ) a tech her urcite bude v nejblizsi dobe vic nez 5 prosimte, proste to nvidia zase zahrala na jednicku, amd to nezvlada. neda se nic delat. uvidime co ta Vega. Co se krachu amd tyce, paradoxne si myslim ze by to jen pomohlo situaci na trhu, protoze by do toho vstoupila nejaka jina velka firma. Intel, Samsung maji dost penez na zalozeni vlastni VGA vetve... odkoupit nejaky patenty a zamestnat zamestnance AMD, a bylo by.
19.7.2016 17:32:56   94.112.133.xxx 96
prý výrobního procesu ... a proč nemá AMD frekvence na 2GHz?
19.7.2016 17:35:02   194.228.11.xxx 2113


Štěstí na továrnu .....





Sorry, ale já se řežu jak dlouho ne, to je masakr, snajprik tuhle pičovinu ti poradil tvůj Guru na Ddement webu? (ano, zahlídl jsem tam tvůj nick) ....


Štěstí na továrny ........... to fakt hlava nebere, co jsou někteří schopni vyplodit za nesmysly, ale víš co, takovým pablbům jako jsi ty tu AMD z celého srdce přeju
19.7.2016 17:44:32   94.112.133.xxx 18
jo, ze zoufalství a megafrustrace se lidi sebevraždí, pořád je lepší takhle blábolit
19.7.2016 17:51:53   90.179.133.xxx 95
Jj, kdyz jim tedy nemuselo AMD vyladit novou vyrobu tak nasadime stesti na tovarny.
19.7.2016 17:59:36   94.112.133.xxx 910
nikdo nezpochybňuje umění Samsungu, vinu za nízké flekvence nese návrh mikroarchitektury AMD ... možná že 90% spotřeby rx mají na svědomí ty asynchronní shadery
19.7.2016 20:41:35   78.102.128.xxx 12
Asyns samo vliv na spotřebu karty mít musí. Ve chvíli kdy by se loudala a nemusela držet takovou voltáž či takt ji tam někdo něco extra nacpe, tudíž jede na max... to logicky znamená i vyšší spotřebu.
19.7.2016 18:39:36   89.177.72.xxx 02
Myslím, žes s tím štěstím na továrny nepochopil jasnou ironii...
19.7.2016 18:41:25   89.177.72.xxx 04
Aha, tak odpovídáš na snajprika... Tak nic ...

Jojo, Nvidia má jasnou kliku
19.7.2016 15:47:56   46.47.177.xxx 85
Dát k dispozici na trh výkonou kartu za dobrý peníz.A to bohužel pro fanatiky ze zátoky sfiní tato karta je.
Testy napříč zahraničními weby nijak nezlehčíte.
19.7.2016 15:52:30   188.246.111.xxx 1912
Však dočkejte času... oni nám ukážou zase Vulkan testy RX480 vs GTX 1060 a to budete všichni čumět jak je 1060 naprd. a 480 je boží.

A to, že GTX 1060 dává AMD i v DX12 o tom se nebavíme!!
19.7.2016 15:57:36   83.240.87.xxx 1014
pamatujes jak se hry benchmarkovaly bez Hairworks, protoze to AMD neumelo? no, nvidia neumi Vulkan - resp. ceka se na ovladace. Podle vyjadreni autoru na tom s nvidii usilovne pracuji. on totiz vulkan je predelanej Mantle, od kteryho amd upustilo a prevzali/koupili ho prave tidle typci.
19.7.2016 16:05:30   194.228.11.xxx 1724
jj přesně, s tím Hairworks nebo obecně Gameworks jsi to vystihl

DDement se tradičně jak pako ohání jednou hrou, která navíc žádné navyšování výkonu nepotřebuje, protože je poměrně dost nenáročná, super, místo 100fps bude někdo mít 115... haleluja, AMD best !
19.7.2016 16:03:30   46.47.177.xxx 179
Vy už jste někteří fakt na hlavu z toho vulkanu.
Jedna hra a stojí na tom veškerá vaše"argumentace".
To už vypadá, že všichni fanatičtí příznivci amd hrajou jen Dooma, protože má narozdíl on nv spoustu fps navíc.

Teda pardon ne veškerá "argumentace", protože tu máme udajně větší přínos v DX12 do budoucna.To je ta budoucnost kde bude DX12 standartem a dnešní 1060 a 480, prodávané za 7500,-, budou stát 3k a krčit se v low endu.
19.7.2016 16:40:19   95.82.183.xxx 167
To je přesně ten důvod, proč neustále zmiňovat Stacha a jeho podržtašky, protože se potom ty bludy, co žvatlají na těch jejich pseudowebech šíří mezi lidi, co se v tom moc nevyznají a ti pak litují svých nákupů.
Mě se nedávno ptal kámoš, proč mám 980ti, když fury x má víc TFLOPS!!!
19.7.2016 17:37:16   194.228.11.xxx 1314
Přesně tak, je třeba šířit osvětu, to vidíš i tady, co sem chodí za idioty viz wendak, snajprik nebo to pako tydýt ... ten má mimochodem jako první příspěvek na DDement webu pod nejnovějším článkem cituji "vsadím se, že Zlobr tomu dá zlatou" .. a jeho velký Guru Stachuj Červený mu tam přikuřuje, že diamantovou a nezapomene hodit hnůj na 480 ...


19.7.2016 18:32:19   47.60.179.xxx 206
Nevím no, když čtu co tady bliješ za hovna, tak mám pocit, že jsi tu největší idiot široko daleko ty.
19.7.2016 19:46:44   194.228.11.xxx 713
Nebreč, DD tě vykouří třeba zítra, když to dneska nevyšlo.
19.7.2016 20:00:46   47.60.179.xxx 94
Ano to je přesně ono. V každém tvém příspěvku je něco o nějakým DDementovi nebo kom, jehož stupidní web stále propaguješ. Já myslím, že jsi to ty kdo je jím posedlej. Asi ses nám zaláskoval.
19.7.2016 20:17:27   95.82.183.xxx 73
Zminuje ho, aby upozornil na stachovu debilitu. Cim dal tim vic lidi papouskuje jeho zvasty a tim siri nepravdy a to same plati pro Belku, coz je jeho syn ze zkumavky
19.7.2016 20:24:36   47.60.179.xxx 65
Ale nejvíc o DD tu melou fanboys Nvidie. Dokonce LV tu níže dalšího chudáka navádí na jeho web. Děláte medvědí službu, ale tak když vás to baví..

PC-hráč 19.7.2016 17:532
dd world.cz (spoj to dohromady)
19.7.2016 20:39:15   95.82.183.xxx 53
Ja bych byl nejradsi kdyby se ten jeho paweb zakazal, ale to je utopie. Ten krypl si to pestuje uz 10 let a neda se cekat ze mu to krachne.
Ja osobne bych se tolil do AMD nenavazel ale tootalne mi tuto znacku znechutili mamlasove jako Stapicus,Posratos a No-x nebo jak se ten hnup jmenuje. Kdyz pak vidim lidi jak si kupujou karty protoze maji hodne TFLOPs,je mi do breku.
19.7.2016 20:42:06   90.179.133.xxx 22
Jasne. On ho nikdo nezna a my jim jen ukazeme cestu k nemu.
19.7.2016 21:12:28   194.228.11.xxx 69
Ty jsi doteď nepochopil, že každý normální zkušenější člověk má z toho DDementa jen srandu. Ty vůbec netušíš, jaká je to sranda a jak se člověk zasměje, proč myslíš, že to všichni pořád tak omílají?
Prý reklamu... naopak viz ostatní komenty, je potřeba na toho přiblblence ukazovat pořád a všude, než nějakýho chudáka zase zblbne.

A věř, že takoví existují viz ty paka některá co píšou i tady viz snajpřík třeba, ten to dnes rozčísnul s tím štěstím na továrnu
Osobně znám taky případ, kdy kluk koupil jednu amd sračku (390X) proto, že u toho krypla někde v diskuzi četl, že je boží, protože má víc paměti a širší sběrnici...a další typické žvásty. naštěstí mu kamoš vysvětlil jak se věci mají a hned místo toho přímotopu šla do PC 980Ti...
19.7.2016 17:37:01   188.246.111.xxx 22
Och kéž by si hloupej Bárto poznal, že to odemě byl sarkasmus
19.7.2016 20:43:27   78.102.128.xxx 14
Já třeba dooma nikdy nehrál v době kdy to byl hit, a dnes mi ta hra nic neříká. Obecně FPS, ale tohle je tak zřeštěné.. hotl jsem na to asi starý
19.7.2016 18:20:14   95.82.139.xxx 55
Vůlkány jsou hojně leda tak mezi půlkama červených x)Jeden Dům a už je z toho revoluce. Že 14 dní po vydání Důmu byly AMD obkladače hluboce ve... vulkánech, to nikomu nevadí. Hlavně, že měsíc po vydání hry si ji konečně trochu zahrajou i majitelé KungFuryX po ročním autisto-asynchronním datlováním po fórech /rolling on de flór
19.7.2016 20:45:01   78.102.128.xxx 11
tak přínos async shaderů v doomu ještě nikdo exaktně nevyjádřil, nejde to otestovat jednoduše s ON/OFF
19.7.2016 20:46:25   5.178.54.xxx 11
ale ide..

http://pc.zoznam.sk/nvidia-gtx-1060-najle psia-herna-karta-poslednych-5-rokov-s-vykonom-gtx-980?page=5

podla nVidie by to malo byt ta moznost Async Compute.. vid graf.
19.7.2016 22:27:45   78.102.128.xxx 01
nevím co přesně ta recenze říká. O Doomu se tam snad nic nepíše.

Píšu že v Doom není možné pod Vulcan API vypnout Async compute, tedy jde to tím že se zvolí SMAA ve kterém Async neběží, ale to znamená že zde měříme i rozdíl mezi různým vyhlazováním.

Například v RotTR jde přes registry async computing vypnout/zapnout a jde exaktně změřit jaký mají přínos (na Fury to byly 3% na mé 1080 je to 2,5%)... bohužel často si červení fanoušci vsugerují že async compute = veškerý zisk v DX12/OpenGL, tak to ale reálně není. Async mají poměrně nízký vliv na výkon a jsou obvykle používány jen na specifické věci. Například Hitman přináší 5-10% v Async compute, ale pokud si člověk vypne ambient oclusion a SSAA, zjistí že je de facto nepoužívá.
19.7.2016 15:56:21   83.240.87.xxx 2213
http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_1060_review,1.html

mno, nvidii se povedlo to, co si nikdo ani nemyslel. a karty nejen ze jsou skladem, a to prosim pekne hodne variant, ale jsou i za avizovane ceny od 7500 kc samozrejme luxusnejsi verze sou drazsi, ale pokud cloveku jde o penize, tak i za 7500 sezenete.

mensi spotreba, mensi teploty, vykon je v Dx11 lepsi, v DX12 prakticky stejnej jako ma radeon RX480 (az na hitmana, kde teda radeon hodne vede. nicmene v tombraiderovi zase hodne vede 1060). To je hrozny, jaka je ta nvidia zla, ze ? Uz se nemuzu dockat jaky blitky vypusti nejmenovanej pan na svym blogisku
19.7.2016 15:58:19   188.246.111.xxx 96
Zmanipulované benchamrky, to je jasné
19.7.2016 23:46:56   85.135.157.xxx 10
+ merali to zle

PS: testy ostatných nás nezaujímajú
20.7.2016 01:24:54   83.240.87.xxx 01
jo to bylo bozi jak tam mazal linky na 3Dguru a Tomshardware, bo "testy ostatnich me nezajimaji, protoze je nemam jak overit"

ale u recenzi a promo clanku na radeon tam vesele postoval zavery z guru3D
19.7.2016 16:15:24   83.240.87.xxx 610
https://www.alza.cz/gainward-geforce-gtx-1060-d4369323.htm?o=2

aj u zelenyho kripla se da poridit (A JE SKLADEM) peknej gainward. za 7599. so long, RX480
19.7.2016 18:00:47   92.62.225.xxx 41
skladem neni, pokud se proklikaš do košíku = předobjednavka
19.7.2016 18:49:26   90.179.133.xxx 61
Uz nejsou. Odhadem podle tech online prodeju meli 25 pro SK a 25 pro CZ.
19.7.2016 15:57:48   194.228.11.xxx 1319
Už jste slyšeli o tom, že Pascal umí API 12_1 a Gcn4 jen 12_0 a chybí mu podpora různých featur jako např. Raster Order Views apod.? To bude ještě sranda v budoucnu
19.7.2016 16:06:31   95.82.183.xxx 1414
To je přece nepodstatné, hlavní jsou přece Asynchronní shadery a klíčová hra je Ashes of Singularity, kterou si zakoupilo po celém světě 10 lidí.
19.7.2016 17:38:58   94.112.133.xxx 77
úplně nejhorší je to, že se hra pod Vulkanem na nové nvidii ani nedá spustit ... tak mě to připadá po některých "rudých" komentárech

19.7.2016 17:39:12   188.246.111.xxx 76
Né asi, celý AMD fanboys teď hraje Ashes of Singularity a Doom. Nic jiného!
19.7.2016 17:52:13   94.112.133.xxx 27
pro nehrají SuperMario 5D? Ta je taky pod dx12
19.7.2016 20:48:13   78.102.128.xxx 22
AotS neužívá AS tak jako Hitman a v něm to dělá 5-10% a to hlavně pro antialiasing a SSAO. Pokud tedy člověk nezapne vyhlazování a okluzi, tak má v zásadě smolíka.

Jinak třeba v TR na GTX1080 Async on/off = asi 2,5% navrch pro AS... Na Fury to byly 3%... 0,5% rozdíl, to si to s NV musím jít hodit.

Mimo to RotTR běží i na té NV daleko lépe v DX12.. kupodivu... Hra drží 60FPS bez dropů, v DX11 to místy dropuje i pod 50.
19.7.2016 15:58:24   95.82.183.xxx 1814
Já tomu prostě nevěřím, vždyť Belka se Stachem nám přece tvrdili, jak je Nvidia nepřipravená, že AMD dodá karty dříve. 1060 přece vyjde až v září a to ještě bůhví jestli. Nadpis Stachova nedávného článku zněl jasně: Nvidia nemá 1060!
Jistě jde tedy o nějaký hoax, který si zaplatila Nvidia, stejně tak jako nový benchmark Time Spy. Huang beztak rozdává karty zadarmo, aby měl trh jeho zboží, protože přece není možné, aby Nvidia s tak mizernými produkty válcovala slavné AMD s top sortimentem!!!
19.7.2016 17:16:06   86.49.126.xxx 12
Kdo je to Belka?
19.7.2016 17:39:40   94.112.133.xxx 46
jeden červený stachanovec
19.7.2016 17:45:10   86.49.126.xxx 13
on ma nejaky web ci blog? nebo neco feejsbuukuu?
19.7.2016 17:52:44   194.228.11.xxx 48
To si děláš srandu nebo jsi nováček? Ta garážmistrova žumpa má název nejmenovany web (.cz)
19.7.2016 17:53:02   194.228.11.xxx 17
dd world.cz (spoj to dohromady)
19.7.2016 17:57:12   86.49.126.xxx 25
ddementa jako bulvarni web znam, ale ptam se na belku - jak je uvedeno vyse
19.7.2016 18:10:43   94.112.133.xxx 14
nemá nick Belka, vystupuje pod různými aliasy
19.7.2016 17:58:09   86.49.126.xxx 03
bulvarni web znam, ale ptam se na belku - jak je uvedeno vyse
19.7.2016 18:09:04   194.228.11.xxx 78
Jo tak... Belka jak můžeš vidět nasává Stachujovy moudra a jak nemůžeš, tak jeho penis.
19.7.2016 18:12:19   94.112.133.xxx 14
no fuj
19.7.2016 17:53:14   94.112.133.xxx 54
má jen "super" komenty třeba na czc webu nebo u Ddementa nebo u no-hňupa
19.7.2016 20:20:22   95.82.183.xxx 73
Belka je krypluv syn, kteryho si vypestoval ve zkumavce. Ma svoji FB stranku Stratosuv Hw koutek nebo jak se ta zumpa jmenuje a siri tam papiho iddeologii. Je to stejnej krypl jako stach.
19.7.2016 20:25:54   90.179.133.xxx 63
A pak jeste prodava Srachovi HW z testu na Aukru bez zaruky. To jen doklada, ze ty testy jsou zaplacene.
19.7.2016 20:41:58   95.82.183.xxx 73
Vidis, to je pro me novinka. Prostě tito dva kryplove jsou odpad IT sceny,bylo by to k zasmani, kdyby se jejich žvásty neridilo tolil lidi.
20.7.2016 01:33:16   202.73.206.xxx 22
Jen tak se zeptam..a co panove jste dokazali vy krome silackych reci?
Mate aspon ten "Strotosuv HW koutek" na facebooku?
Mne fascinuji tyhle komentare lidi..

A nez mi tu zacnete spilat do DD pratel, tak se aspon ujistete, ze tam mam ucet..

Kdo trochu inteligenci vyssi nez houpaciho kone, tak si precte kazdy web i ten Stachuv, protoze on tam v principu nepise nic jineho (vyjma tech emocnich komentaru), ktere si prectete i v zahranici jinde.. akorat mistni folklor ma potrebu vest "zabomisi valku".
20.7.2016 06:45:36   95.82.183.xxx 01
To si asi delas srandu ne? On rozhodne nepise to, co se pise jinde. Je to lhar, bere si jen info, co se mu hodi. Precti si treba 2 roky stary clanky
20.7.2016 10:51:41   83.240.87.xxx 00
to je prave to. on tam nepise uplne vzdycky pravdu. on si to upravuje. vybira si casti ktery se mu hodi. a lze. Kdokoliv s nim nesouhlasi, tak "jde proti webu - banned". a proc? Protoze muze, bo je to jeho blogisek. pred par lety jsem mu rekl, ze ty jeho cisla nejak nesedi, a postl sem mu tam asi dva nebo tri linky na mezinarodni review. dostal sem hned banana.
19.7.2016 16:10:02   95.82.183.xxx 2114
Z tohoto už Stachovi definitivně praskne céva.
19.7.2016 16:39:08   94.112.43.xxx 417
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.7.2016 16:40:19   83.240.87.xxx 113
1) foreVer
2) jakyho dualu? 1060 nema podporu SLI

jdi trollit nekam jinam
19.7.2016 17:40:30   94.112.133.xxx 25
jo, to je další, komu praskla žilka, akorát radostí
19.7.2016 20:51:53   78.102.128.xxx 33
2: a k čemu. všude slyším o modle DX12 a tam funguje mGPU bez SLI nebo Crossfire a dokonce není nutné mít stejnou grafiku, ani stejného výrobce.


Je to vývojáři slušně ignorují... je to totiž příliš mnoho práce za málo peněz. Sice MS připravuje nějakou nástavbu co to vývojářům má ulehčit, ale pak to zas není low level api

No a NV fanoušci ví, že dvě low end karty jsou ve SLI nesmysl.
19.7.2016 21:25:22   83.240.87.xxx 30
presne, proste misto toho koupim jednu poradnou, a nemusim resit zadny kraviny
19.7.2016 17:41:12   188.246.111.xxx 72
NVIDIA nemůže za to, že nám ČNB kurví kurz a že máme minimální mzdu minimálně o 3€ menší než jinde. Ty ceny jsou úplně libové pro západ. Za to, že my jsme socky oni nemůžou.
19.7.2016 17:54:18   94.112.133.xxx 43
svatá pravda
19.7.2016 20:53:10   78.102.128.xxx 52
249 USD stála například GTX760... a určitě tu nebylo tak nablito jak je NVIDIA mimo cenama.
19.7.2016 22:07:20   94.113.103.xxx 11
A predchodca 1060, cize 960 stala 199$. Preco furt ta fixacia na dve generacie staru kartu?
19.7.2016 22:33:49   78.102.128.xxx 02
Proč ta fixace na to že něco co má nahradit něco staršího musí stát stejně nebo méně.

200USD bylo pro x60 hodně málo a v historii to snad nikdy tak málo nebylo. Ona ta 960 byla ve srovnání třeba s 970 poměrně slabá karta oproti třeba 760 vs 770.
19.7.2016 16:40:55   188.175.35.xxx 21
Ale člověče tady se ukázalo, že TDP RX 480 bude minimálně na určitou dobu vedlejší problém - TDP 130W je nečekaně hodně - je velkou otázkou kolik je prostoru na zlepšení u obou konkurentů.
19.7.2016 17:00:05   194.228.20.xxx 1410
Tak Stach se už klasicky vyblil na svém bloku o tom, jak je 1060 špatná
19.7.2016 17:02:27   95.82.183.xxx 1010
A už maže příspěvky :-D Te´d mu tam někdo připomněl, jak v den vydání rx 480 mazal do Olomouce koupit kartu (kterou už měl týden mít), aby měl co testovat.
Tak není se čemu divit, kdo by taky tomu kryplovi půjčoval hardware.
19.7.2016 17:15:46   185.99.176.xxx 104
Jak je možné, že nvidii s vyšší dolarovou cenou seženeme v krámech levněji než 480ku s nižší dolarovou cenou?
19.7.2016 17:21:36   83.240.87.xxx 124
spiknuti! vsecky shopy sou antiAMD
19.7.2016 17:42:11   94.112.133.xxx 57
protožr i prodejci skočili na ty bláboly o super truper mega něčem
19.7.2016 17:43:24   188.246.111.xxx 35
Asi na ni dostávaj dotace
19.7.2016 17:55:54   94.112.133.xxx 67
vyšší marže určitě protože je z čeho ... nasadit cenu s marží 1/2 % je odvaha u AMD nevídaná ...
19.7.2016 18:09:52   188.246.111.xxx 1610
Tak jsem si projel Adddddddminův blogíseq a zase jsem dostal záchvat na týden

Takže vážení pánové, jak jsem předpokládal před pár hodinama, GTX 1060 je úplně naprd. Testovat samozřejmě budou tu nejdražší verzi (NO A CO, ŽE JSOU NA INTERNETU K SEHNÁNÍ I VERZE ZA 7800) samozřejmě ty grafy ukazují úplně jiné hodnoty, než jsem našel na dvou webech, které to testovali... a SAMOZŘEJMĚ, Doom/Vulkan argument Kdo tam ještě nebyl...ani tam nechoďte
19.7.2016 18:14:07   94.112.133.xxx 95
DDdemograf umí testovat jako nikdo a pak komentovat ty svoje výtvory tak zvráceným způsobem, že by ho mohl někdo i sejmout ...
19.7.2016 18:16:47   188.246.111.xxx 75
Jo jo, ta diskuze to je další porce kvalitky
Ale tak víš jak...hlavně OBJEKTIVNĚ
19.7.2016 18:19:06   94.112.133.xxx 43
to už ani nečtu, dobře jsem se napapal, nebudu riskovat ...
19.7.2016 20:57:37   78.102.128.xxx 34
Nejvtipnější byla jeho argumentace jak chtěl spolupracovat s NVIDIA... takový žvásty co plodí to je hodné 4. cenové ne regulerního webu, nedivím se že s ním spolupráci odmítají a rozhodně ne proto že je fanda AMD, ale projev je prostě nesmysl. Navíc on NV dělá dobrou službu i bez karet k testování, v DD recenzi RX480 bylo o NV kartách napsáno snad víc než v recenzi NV karty
19.7.2016 18:16:41   94.112.133.xxx 22
a prý vítěz zatím nejasný ... je to jasná plichta, tím pádem nemá smysl, aby majitel nvidie spekuloval nad koupi amd a opačně ...
19.7.2016 18:18:32   188.246.111.xxx 35
Jo jo, to jsem sice četl, ale taky dál v článku je jasně napsané, že RX480 podává lepší výkony v DX12/Vulkan.... a GTX1060 jasně zaostává.... což mi moc jako plichta nepřijde... teda podle Stacha
19.7.2016 18:19:51   94.112.133.xxx 43
dd známý to "kamuflátor"
19.7.2016 18:23:43   94.112.133.xxx 22
ceny na oveclockers uk od 230 do 320 liber, to samé, co u nás
19.7.2016 23:52:05   85.135.157.xxx 01
Ale my vieme ako to s tým víťazom dopadne, pretože ním samozrejme budú nereferenčné verzie AMD RX480
19.7.2016 18:18:34   94.112.133.xxx 114
nvidie nejenže pokryla celý highend, ale ponechá si i nadále stejný podíl ve střední třídě ... další rány pro konkurenci přijdou koncem roku ...
19.7.2016 18:26:13   89.177.48.xxx 76
Tady ta snůška h0v3n se nedá číst, takže jsem to radši vzal. Zase hejt zde známých fanboyů z obou táborů. Jste jak děti (někteří nejen mentálně pravděpodobně).
19.7.2016 18:27:50   94.112.133.xxx 56
jako kdybys ty přinesl něco převratné, naprosto stejné bláboly, jako většina, akorát z úplně jiných důvodů ...
19.7.2016 18:47:25   89.177.48.xxx 74
Neboj, na tebe jsem si udělal názor dávno. Nemáš nic lepšího na práci, než celý den spamovat diskuze o svých preferencích ze zeleného tábora. Jestli ti je vážně soudě podle nicku 53 let, tak je mi tě líto. Tvou další duchaprázdnou odpověď, která jistě bude následovat, se ani nebudu namáhat číst.
19.7.2016 20:55:15   78.102.128.xxx 42
Nj všichni testovali nejdražší Founders Edici.. I když JayZ2Cents má video kde měl k dispozici FE a EVGA SC... v grafech ukázal o 40 dolarů levnější přetaktovanou EVGA a dostal taky za uši... ti AMD fanoušci neví co chtějí
19.7.2016 18:23:05   83.208.208.xxx 104
Docela podpásovka pro ATI. Jestli jí někdo bude prodávat za 7500 Kč a jestli nebude pod 7500 Kč nereferenční ATI, nějak nevidím důvod ke koupi RX480? Jasně ATI umí nové věci s otevřenýma dveřma do budoucna. Jenže mi hrajeme hry teď a co bude za dva roky...
19.7.2016 18:25:42   188.246.111.xxx 55
Sorry kámo, ale jestli si AMD fanboy, tak paříš jen DOOM a Ashes of Singularity...
19.7.2016 18:30:00   94.112.133.xxx 63
byli jsme označeni za nesvéprávné ddhnojovým emisarem ... pojďme se stydět a zahrát si něco jiného, než hrají amdboys
19.7.2016 18:32:25   94.112.133.xxx 106
"Stachanovci" dočetli bláboly svého guru a přicházejí konat svoji potřebu naklikat nám zeleným rudou auru
19.7.2016 19:04:55   188.246.111.xxx 73
Já nejsem zelenej a stejně mi tu auru taky klikají...ach jo... cry cry
19.7.2016 19:15:54   90.179.133.xxx 43
Tak si uzij chvilku v zelene.
19.7.2016 18:23:35   95.85.215.xxx 42
tak jsem koukal a už nejsou moc skladem ty levnější edice, snad brzo doplní sklady a nedopadne to jako s 1070
19.7.2016 18:32:27   83.208.208.xxx 62
Docela podpásovka pro ATI. Jestli jí někdo bude prodávat za 7500 Kč a jestli nebude pod 7500 Kč nereferenční ATI, nějak nevidím důvod ke koupi RX480? Jasně ATI umí nové věci s otevřenýma dveřma do budoucna. Jenže mi hrajeme hry teď a co bude za dva roky...
19.7.2016 18:41:23   51.171.99.xxx 23
V UK je RX 480 vyprodana a ref. verze stoji 271€. GTX 1060 uz je skladem jen Asus Strix co tu je i na obrazku a stoji presne jako v Alze 368€ a tech je skladem pod 10ks.
RX 480 nereferencni nemaji ani uvedeny na objednavku.
Jinak maji ve vyprodeji GTX 980 Strix za 246€
19.7.2016 21:10:56   178.22.112.xxx 01
Na CZC MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, 6GB GDDR5 dokonce 2000MHz?????
19.7.2016 19:14:59   178.22.112.xxx 12
V popisu karty na alze je fregvence paměti 8000MHz, ale v Parametry a specifikace je 4000MHz. Kde je chyba?
19.7.2016 21:02:38   78.102.128.xxx 30
protože reálná a efektivní je něco jiného

http://www.geeks3d.com/20100613/ tutorial-gpu-tools-and-gpu-memory-clock-real-and-effective-speeds-demystified/

U GDDR5X je to ještě jednou tolik.
19.7.2016 21:26:25   178.22.112.xxx 11
Dík moc,už to chápu.
19.7.2016 20:29:05   213.168.184.xxx 26
pro majitele 970tek nesmysl, vykon stejnej.. mozna za par let s DX12/Vulkanem.. cena az na par modelu desiva(jako rx480) tzn dost peklo.. kdyz to takhle pujde dal...

snad daj dohromady Vulkan, (coz asi budou muset) spousta lidí se bude moct vykašlat na nesmyslný placení výpalnýho(popř předávání svejch osobních dat, ano myslim win10) pro M$ a vesele se rozjede hraní na linuxu..(steam os, ubuntu, atd..)

kazdopadne spotreba super, a hlavne maj na trhu nereference, a pokud je budou stihat vyrabet AMD se muze jit klouzat.. je to smutny ale NV jim natrhla prdel ve velkym stylu...
19.7.2016 21:05:49   78.102.128.xxx 20
openGL se rozjede na Linuxu taky a min. sony mu má blíže a obecně je vývojářům známější.

DX12 je zase záležitost Microsoftu v XBOXu.

Sony ani MS nemá důvod podporovat Vulkan a pouštět ho na konzole.

Vývojáři her nemají důvod dělat hry pod Linux - složitý support, aneb každý má jinou distribuci atd, atd... navíc sotva 1% trhu.
19.7.2016 21:28:24   83.240.87.xxx 01
vulkan se kvuli sony rozsirovat nebude. puvodni PS4 maji starsi karty ktere si s nim neporadi, tudiz hry pojedou zase klasicky na starym API ktere pouzivaji uz ted. par her to bude mit jako "druhou variantu" mozna, ale to je asi tak vsecko.
19.7.2016 20:38:00   89.176.85.xxx 129
PC-hráč.. nechceš se rovnou přemenovat na PC-DDement ? Jen jestli ten Stachuj nekouří tobě, nebo tě nedobrovně neznásilňuje, když ti furt tak leží v žaludku... jsi jak zaseklá gramodeska, furt ty samý hate blitky...
19.7.2016 20:41:22   89.176.85.xxx 87
ty vlastně jediný co děláš je, že na jednom webu (PCt) diskutuješ o jiném webu (DDw), který tě sere .. no je to normální ?
19.7.2016 20:52:38   95.82.183.xxx 73
Je to normální, protoze chce varovat lidi, stejne jako ja a hodne dalsich, ored stasulinem. Ono se to nezda, ale na ten jeho dd hnuj se dostanes raz dva. Dokonce myslim Czc ma u zbozi obas stitek DD recommended. To je past na neznale lidi, kteri si pak mysli, ze ten DD je asi dobrej, kdyz je na webu tak znamyho eshopu.
19.7.2016 21:18:54   194.228.11.xxx 78
humík je červený blbeček od Stachuje, toho vůbec neřeš
20.7.2016 06:29:02   194.213.41.xxx 30
tak určitěěěěě

a ty jsi odkud ?
20.7.2016 06:31:30   194.213.41.xxx 40
já teda nevím, ale co má od něj recommended, tak bych si koupil stejně jako když má něco doporučení tady...

to že o produktu píše určitým stylem, který tu spoustě lidem nevoní, přece automaticky neznamená že je to odpad...

ale když tu člověk tohle napíše tak se akorát dozví od PC-hulváta, že mu líže prdel apod. Prostě diskuze na úrovni tady.
19.7.2016 21:30:01   83.240.87.xxx 81
komentare jsou dycky vostry. ale neprijde ti divny ze primo autor/vlastnik DDomeny se navazi do lidi na jinem webu a nadava jim, pripadne pomlouva PCT? ja tu teda nic podobnyho nevidel PCT redaktory delat. dokonce ani Obermeiera (kterejzto je mi nesympatickej skoro stejne jako stach a ty jeho zgryndy)
19.7.2016 21:54:53   90.176.77.xxx 25
Jeste bych moc nejasal ma vubec 6gb nebo zase nejaky vojeb jako vzdy od Nv..
19.7.2016 22:38:17   78.102.128.xxx 13
Asi narážka na GTX970 - prosím pěkně nějaký relevantní zdroj který potvrzuje že neměla 4GB paměti? Máte ji doma? Spočítal jste si paměťové čipy a znásobil kapacitou? Pokud má vaše GTX970 jen 3,5GB paměti jak se někteří domnívají, okamžitě ji reklamujte...
19.7.2016 23:13:32   85.135.157.xxx 80
15 webov, testy na minimálne 5hrách (aj to je už sakra málo) až po obsiahle testy na 13-14-16-22 hrách !
100% počítam výkon GTX1060, porovnávam s priamou konkurenciu RX480 a predchodcom GTX960. GTX1070 je úplne inde, R9 390X/GTX980 sa dá odvodiť od výkonu RX480. Všetky modeli ak nie je uvedené inak referencie. 1080 a 1440p. No a tu je výsledok:

https://www.computerbase.de 22hier !

1080p:
GTX1060 100%
RX480 95%
GTX960 2GB 57%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 94%

https://www.techpowerup.com 16hier !

1080p:
GTX1060 100%
RX480 93%
GTX960 2GB 53%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 94%
GTX960 2GB 51%

http://www.pcgamer.com 16hier !

1080p:
GTX1060 100%
RX480 88%
GTX960 2GB? 55%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 90%
GTX960 2GB? 54%

http://www.hardwarecanucks.com 14hier !

1080p:
GTX1060 100%
RX480 92%
GTX960 2GB 54%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 95%
GTX960 2GB 49%

http://www.guru3d.com 13hier !

1080p:
GTX1060 100%
RX480 94%
GTX960 2GB 50% (meraných 11hier)

1440p:
GTX1060 100%
RX480 95%
GTX960 2GB 53% (meraných 12hier)

http://www.pcgameshardware.de 10hier/počítaných 9 (vynechaný Wolfenstein koli abnormálnemu 3x vyššiemu výkonu GTX1060 proti RX480 ktorí by totálne skreslil výsledný výkon)

1080p:
GTX1060 100%
RX480 90%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 90%

http://www.tomshardware.com 9hier

1080p:
GTX1060 100%
RX480 88%
GTX960 2GB 57%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 89 %
GTX960 2GB 56%

http://www.eurogamer.net 8hier

1080p:
GTX1060 100%
RX480 93%
GTX960 2GB 56%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 96%
GTX960 2GB 56%

http://www.tweaktown.com 7hier

1080p:
GTX1060 100%
RX480 95%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 96%

http://hexus.net 7hier

1080p:
GTX1060 100%
RX480 92%
Asus GTX9602GB 56%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 94%
Asus GTX9602GB 56%

http://arstechnica.co.uk 7hier

1080p:
GTX1060 100%
RX480 86%
GTX960 2GB 57%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 86%
GTX 960 2GB 54%

https://www.pcper.com 7hier

1080p:
GTX1060 100%
RX480 84%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 88%

http://www.kitguru.net 5hier

1080p:
GTX1060 100%
RX480 8GB 86%
PNY GTX960 4GB 59%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 8GB 81% (áno tak to vyšlo)
PNY GTX960 4GB 53%

http://www.trustedreviews.com 5hier a ešte len 1440p

1440p:
GTX1060 100%
RX480 92%

http://www.pcworld.com 5hier/7meraní
1080p:
GTX1060 100%
RX480 8GB 97%
EVGA GTX960 62%

1440p:
GTX1060 100%
RX480 8GB 98%
EVGA GTX960 54%

Ergo, GTX1060 je po vynechaní kladných aj záporných extrémov v priemere o 5-7-10% výkonnejšia než RX480. Spotreba je o citeľných 35-45W nižšia - GTX1060 žerie skoro presne 120W. GTX980 je predsa len o čosi výkonnejšia ale náskok na predchodcu - GTX960 - a obzvlášť v 2GB verzii je ohromný, +/- 75%.
Nereferencie GTX1060 ktoré sa objavili v 1-2testoch pridávajú 5-8% výkonu.
Za mňa super, až na tú cenu u MSI/Asusu v nereferenciách
19.7.2016 23:21:12   89.176.63.xxx 06
Když už tak to PIŠ DO TABULKY (snad dokážeš vytvořit v excelu/open officu). Už jsem ti to jednou psal pod tohle tvé plátno... Zabere to méně místa a bude to přehlednější!
19.7.2016 23:55:49   85.135.157.xxx 60
A ty si myslíš že keď to sem hodím z tabuľky tak mi to nerozhádže ? Či si snáť myslíš že vo worde to nemám povyrovnávané?

PS: prehľadné je to myslím dosť...
20.7.2016 19:02:41   78.45.221.xxx 00
Co by se ti rozházelo??? Uděláš screen ne? Tohle je plátno na 3 obrazovky. To jde tak blbě pochopit???
20.7.2016 06:15:58   90.179.133.xxx 32
Cely svet uz jen ceka na prvni a jedinnou "recenzi", kdy RX480 zadupe GTX1060 do zeme.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

36 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 14Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.