Test: Ivy Bridge vs. Trinity ve hře Counter-Strike: Global Offensive
autor: Jaroslav Lexa , publikováno 23.7.2012

Do vydání CS:GO zbývá ještě měsíc, ale díky uzavřené betě která probíhá od konce minulého roku si ji může zahrát kdekdo. 

 

Hra která vznikla ve spolupráci Valve a Hidden Path Entertainment měla původně nabídnout multiplatformové hraní, bohužel z toho sešlo kvůli problémům na konzolích s častými upgrady. Třeba to vyjde v budoucnu.

Counter-Strike: Global Offensive je pokračovatelem jedné z nejhranějších multiplayerových her. Přináší nové zbraně, herní módy, hezčí grafiku, ale i starý známý Source Engine, hratelnost a hlavně mapy. Vylepšení designu je provedeno pomocí nově nakreslených textur a použitý stárnoucí DX 9 vůbec nevadí. O CS:GO projevily zájem turnaje i jednotlivé progamingové týmy, takže o svou budoucnost se hra bát nemusí.

V dnešním malém testíku budou proti sobě soutěžit dva rozdílní soupeři. Ultrabook s Ivy Bridge (Core i5 3427U; 17 W; Intel HD 4000) a AMD Trinity (A10-4600M; 35 W; Radeon HD 7660G). Grafické nastavení ve hře bylo trojí: pro progamery typické rozlišení 1024x768 s nízkými detaily, pak 1366x768 s nízkými detaily a nakonec 1366x768 s detaily na maximu, bez AA / AF.

Test: Ivy Bridge vs. Trinity ve hře Counter-Strike: Global Offensive

Redaktoři na vr-zone nahráli pětiminutové demo z hraní CS:GO na mapě de_train, aby následně zjistili FPS na testovacích noteboocích. Protože herní engine přijímal a vysílal serveru za sekundu 64 paketů, nemělo by být měření ovlivněno externími vlivy.

Test: Ivy Bridge vs. Trinity ve hře Counter-Strike: Global Offensive

Zdroj: vr-zone

 



Tagy: CS:GO  Counter-Strike: Global Offensive  test  Ivy  Bridge  Trinity  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
23.7.2012 10:24:27   85.70.19.xxx 481
Bylo by dobré dát shrnutí grafů, třeba jen dvěma větami.
23.7.2012 12:26:00   82.150.169.xxx 228
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.7.2012 12:34:22   109.107.210.xxx 326
já to vidím přesně obráceně: na hraní těchto rychlých stříleček je intel se svým FPS padajícím místy až k 20FPS celkem nepoužitelný. Na AMD byly minimální FPS přesně dvojnásobné.

A čistě technicky jedna poznámka pod čarou: TDP u Intelu a TDP u AMD vyjadřují oba něco trochu jiného. U Intelu je to typický tepelný výkon, u AMD tepelný výkon maximální možný (a takto je TDP i definováno).
23.7.2012 15:13:46   82.150.169.xxx 217
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.7.2012 17:39:29   165.72.200.xxx 100
TDP neni to same. Kazdy z vyrobcu je definuje jinak a predrecnik to popsal zcela presne.
24.7.2012 07:38:16   109.107.210.xxx 20
Nerozporuju to, že u intelu spotřeba nepřeleze přes 17-20W. Jde o to, že reálně u AMD těch 37W v běžném provozu nikdy nedosáhneš a budeš se pohybovat taky někde okolo 25W (což už je, s ohledem na výkony CPU a grafiky, srovnatelné)

AMD pro srovnání s intelovým TDP používá pojem ACP: http://en.wikipedia.org/wiki/Average_CPU_power

Z toho vyplývá, že poměr ACP/TDP (obojí pro AMD) je cca 0,6 pro nízkoodběrové CPU, a že roste s TDP (u CPU s 137W TDP je poměr už přes 0,7)

Z mého pohledu je jen škoda, že trinity nedosahuje v CPU části tak dobrého výkonu na takt jako Intel, protože by to jinak byl intel killer a hned bych do něj šel. Takto je Trinity IMHO ideální jen do netbooků a malých hracích/multimediálních notebooků/subnotebooků, na práci se moc nehodí, a to je škoda.
23.7.2012 13:45:42   212.111.23.xxx 251
Tak já ti ho dám: hratelné to bude jenom s amd trinity a to ještě dost špatně, intel to neutáhne protože na kvalitní hraní po netu potřebuješ stabilních min. 60 fps. 30 fps je na online hraní opravdu málo vzhledem k tomu, jak je naprogramován source engine, rozepisovat se tu ale o tom nebudu. CSS jsem hrával na vysoké úrovni, takže mi budete muset věřit ;)
23.7.2012 13:35:22   90.179.243.xxx 412
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.7.2012 07:38:32   109.107.210.xxx 00
určitě nikoli. :-)

viz výše.
23.7.2012 13:42:22   212.111.23.xxx 710
To porovnání je celkem nefér vzhledem k použitému procesoru u Intelu. Source Engine je totiž nejvíce náročný právě na procesor.
23.7.2012 23:15:42   89.102.229.xxx 104
Tak to je masakr jak si grafika u AMD dala ke snídani Intel
24.7.2012 07:26:07   213.151.213.xxx 61
Myslím, že nikto nič iné ani nečakal

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

17 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 6.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.