vtipne-a-jinak-zajimave-televizni-reklamy-na-pocitace
Novinka Vtipné a jinak zajímavé televizní reklamy na počítače

Vtipné a jinak zajímavé televizní reklamy na počítače

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

24. 6. 2012 12:00 16

Od počátku počítačového byznysu ho provázejí kromě jiného i televizní reklamy. Některé jsou vtipné ze své podstaty a některé díky tomu, že dnes je technika prostě dál.  

Reklama

Dnes si ukážeme malý výběr reklam počítačových firem a jejich produktů, které se vysílaly v televizi, ale díky místnímu omezení je Češi neznají. Život není pouze hledání...

Marketing jde skvěle především firmě se sídlem v Cupertinu. Ano, mluvím o Applu, který se do análů zapsal jako pionýr výrobců počítačů. Firma, který vznikla v garáži měla svého času interní nařízení, že na služebních cestách musí mít muži a ženy oddělené pokoje, protože věkový průměr zaměstnanců byl 23 let a sex frčel i před dvaceti lety.

Reklama na počítačovou relikvii Apple Lisa těží z absolutní novinky, kterou Apple okopíroval u Xeroxu - malá chvíle napětí - tím tahákem je chytré ukazovací zařízení jménem myš.

Režisérské taktovky se pro Apple ujal i slavný Ridley Scott. Filmový tvůrce, který vdechl život vesmírné sérii Vetřelec dal o sobě naposledy vědět veřejností kontroverzně přijatým Prometheem. Reklama na Apple Macintosh (název produktu je paralelou na populární odrůdu jablek pěstovaných v Americe) se dočkala svého zpracování i v Simpsonech.

Série reklam Get a Mac ukazuje vedle sebe dva diametrálně odlišné lidi. Cool týpka a kravaťáka. Zatímco cool týpek reprezetuje Mac a všechno jde u něj hladce, kravaťák  zastává úlohu PC, se kterým je každá operace náročná.

Nynější muž číslo 1 v Microsoftu se také objevil v reklamě. Zde mi však docházejí slova, ale to vůbec nevadí. Tohle se prostě musí vidět!

Toto není reklama, ale v našem výčtu takové video nesmí chybět. Ballmer je prostě bezprostřední muž a to se nám líbí.

Infikované počítače jsou frustrující a softwarové firmy vyvíjející antiviry jsou si toho vědomy. Takto vypadá nestálá povaha v akci. S antivirem by to bylo na kávičku ;).

Světoznámý overclocker Kingpin natočil reklamu pro nVidii a jak jinak, týká se taktování. Jedná se o variaci reklam, které končí slovy: k nezaplacení.

Jaké reklamy znáte vy? Neváhejte a podělte se s nimi v komentářích.

Zdroj: youtube

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama