GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!
autor: Z. Obermaier , publikováno 29.4.2012

Dnes ráno byla oficiálně oznámena duální GeForce GTX 690, brutální výkon i cena, recenze jen u nás!

V pátek jsme vám ukázali páčidlo od Nvidie. Na Zombíky zřejmě určené není, tedy zbývá jeho pomoc při otevírání krabice. Nyní už víme co se v krabici skrývá, je to duální GeForce GTX 690 se dvěma GK104 (Kepler) na jednom PCB. Pojďme si něco říci blíže ...

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Velice podivný launch

Když jsem v pátek mluvil o zvláštním uvedení produktu, neměl jsem na mysli páčidlo a dřevěnou bednu (páčení vám ukážeme v recenzi na videu), ale o okolnostech uvedení. V tuto chvíli žádný web na světě nemá recenzi karty a ani si ji nekoupíte. Jde o paper-launch, kdy ani novináři nedostali karty! Těm šťastnějším dorazila v pátek, zbytku pak možná příští týden. Nikdo neznal vzhled ani parametry karty, Nvidia tyto informace dokonce upřela i regionálním zástupcům, zkrátka chtěli se vyvarovat jakéhokoliv leaku. V tuto chvíli kartu naživo téměř nikdo na světě neviděl ...

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Malé množství karet by se mělo dát koupit od 3.5 (to vyjdou i recenze), dostupnost ve všech regionech pak od 10.5. Ovšem cena je astronomická. 999 USD je řádná "pálka". Nvidia ale ví, že ji tentokrát Radeon HD 7990 nemůže výkonově ohrozit a tak nastavili cenu nehorázně vysoko. Pokud vůbec Radeon HD 7990 vyjde (důvěryhodné zdroje tvrdí, že ne a jiné, že ano a brzy) tak bude s jistotou pomalejší při významně vyšší spotřebě. Rozdíl ale nebude nijak zásadní, Radeon ale bude stoprocentně levnější. Nvidia také zřejmě pak trochu cenu shodí ... podívejme se na fotky karty:

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Karta je rozměrově stejná jako GeForce GTX 590, kryt chladiče ale není plastový - je kompletně z hliníku s okýnky z plexiskla. K tomu je karta vybavena kopou unikátních technologií na chladiči. Ukážeme si je za chvilku.

 GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

PCB nese dvě plná jádra GK104, 4GB paměti na 6 GHz. Obě jádra spojuje PCI-E 3.0 PLX můstek. Každé jádro napájí pět fází, karta má dva 8-pinové napájecí konektory.

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Výstupy jsou na kartě čtyři. Aktivní mohou být zároveň všechny ...

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Chlazení uvnitř je stejné jako u GeForce GTX 590

 GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Specifikace jsou 3072 CUDA jader na taktu 915 MHz (Turbo 1019 MHz). Výkon bude tedy jen o pár procent pod výkonem GeForce GTX 680 ve SLI. 2GB paměti pro každé járo na frekvenci 6 GHz. TDP karty se vejde do 300W (Radeon HD 7990 má o polovinu více!) Cenu karty jsem už zmínil, jde o brutálních 999 USD (22 000 Kč s DPH).

Výkon

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Testováno bylo v rozlišení 2560x1600 (4xAA) kde GeForce GTX 690 nabízí výkon průměrně o 75 procent vyšší než GeForce GTX 680. To samozřejmě platí o hrách s dobrou podporou SLI.

Zajímavosti

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Chladič a jeho kryt je hliníkový, okénka pod nimiž vidíte žebroví jsou z polykarbonátu, lůžko ventilátoru je z magnézia

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Dvojice vapor-chamber komor a axiální ventilátor

GeForce GTX 690 odhalena, monstrum za 999 USD!

Technologie jsou stejné jako u GeForce GTX 680

Recenze

Recenze vás čeká hned na začátku tohoto týdne, nabídneme vám ji jako jediní v České republice. Ukážeme vám samozřejmě výkon, podíváme se na provozní vlastnosti a také na taktování. I když vzhledem k ceně nebude karta žádným prodejním hitem, jako ukázka technologické vyspělosti nám poslouží dokonale. Zůstaňte naladěni ...



Tagy: GeForce GTX 690  Kepler  GK104  cowbar  woden box  Dual Kepler  Radeon HD 7990  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
29.4.2012 06:40:45   188.167.108.xxx 896
Fakt krásna karta. Ako dekorácia super
30.4.2012 14:02:10   92.40.254.xxx 310
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.4.2012 21:00:51   80.251.250.xxx 50
Tak to jsem asi idiot, ale kdybych neměl svojeho trojslotového miláčka (7970 DCII) tak už šetřím ....
29.4.2012 06:55:52   77.237.137.xxx 545
No to ti to trvalo Zděndo Člověk čeká do noci a ty to sem hodíš až teď Ale krásná karta
29.4.2012 07:04:36   80.237.226.xxx 6715
v noci spím ... sorry
29.4.2012 11:55:26   94.113.36.xxx 263
To jste šťastný člověk.
29.4.2012 07:07:02   88.212.41.xxx 377
Fakt treba uznať že je pekná, ale po osobnej skúsenosti s GTX 295 už o žiadnu dvojčipovku nikdy nebudem mať záujem. Vždy je oveľa hlučnejšia ako jednočipovky, niekedy škáluje za jednu ale hučí za dve karty. Adobe premiere využije len jej jedno jadro atď. A ako napísal Braňo1977, pre mňa dvojčipovka nič viac ako dekorácia už nikdy nebude. Jediná výhoda dvojčipoviek, ktorú som si všimol je, že pri zapnutí AA prakticky neklesá výkon.
29.4.2012 07:16:59   89.102.23.xxx 261
Vypadá pěkně, ve stříbrném kabátku jsem nVidi nečekal jako referenční.
29.4.2012 07:31:51   114.153.0.xxx 252
no jak me takovehle karty neberou, tak teda udelana je krasne. Je to ovsem jenom pro lidi s vice monitory nebo 3D. Pro jeden full hd monitor je to zbytecne, hlavne kdyz hry jsou debilne optimalizovane a ikdyz to jede pres 60fps tak obcas se to totalne kousa.
29.4.2012 07:24:13   77.165.81.xxx 165
A Dušík to posledně uhádl, a proto mu Zdenda obratem jednu zasílá.. Má jich určitě "za pasem" hned několik...
Díky..
Anebo ne.. Chystám se teď akorát na Diablo III, a to moje 4850 zjevně utáhne na Full..
29.4.2012 08:07:46   178.77.234.xxx 516
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 08:21:08   95.82.185.xxx 202
polabecak napsal:
Ja myslím že nVidia na obrazcích a ve specifikacích píše 4GB;)

Proto autor napsal 2 GB pro každé jádro, jádra jsou dvě, 2+2=4
29.4.2012 08:22:10   78.45.94.xxx 176
Panejo, to je monstrum. Překvapující je ale spotřeba, že by v nVidii konečně zapracovali na optimalizaci? To je dobře. Jsem zvědavý na reálné výsledky, hlučnost a hlavně tu spotřebu, protože 300W se mi na takové monstrum zdá podezřele málo (zvláště po zkušenostech s Thermi, pardon, Fermi). A také by mě zajímalo, kolik se jich prodá, jak v ČR tak celosvětově :-)

BTW takový výkon si přímo říká o multimonitoring, umí nVidia něco jako Eyefinity? Vzhledem k počtu aktivních výstupů bych to předpokládal, ale technologie GPU moc nesleduji.
29.4.2012 09:15:43   94.112.159.xxx 76
Znovu se podívej na článek. Poslední otázka tam je zodpovězena.
29.4.2012 10:07:56   91.127.243.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 08:23:42   213.151.213.xxx 1226
no nic moc, cakal som daco ine.
29.4.2012 13:21:30   213.151.213.xxx 99
Hehe, asi ste ma nepochopili ked ste mi dali tolko prstov dole. Myslel som to tak, ze pri takej reklame som cakal skutocneho High -end keplera nie nejaku dvojcipovku, ktora tu uz mohla byt davno. Nic prevratne, skoda. Nech je tu uz konkurencia pre hd 7850.
29.4.2012 19:17:32   78.98.92.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 08:25:56   85.216.143.xxx 4031
z kade vie Obr*** ze 7990 bude slabsia? ked GTX690 skaluje v hrach s lepsou podporou SLI IBA na 75%? staci aby 7990 davala nad 80% a vykon je prekonany. tipujem ze jeho ,,doveryhodne,, zdroje mu to nemohli povedat lebo tie tvrdia (ako inac...) ze 7990 nevyjde cize ju ani nemohli mat.

btw. chladic je pekne no cena ako vzdy prestrelena. ,,Nvidia ale ví, že ji tentokrát Radeon HD 7990 nemůže výkonově ohrozit a tak nastavili cenu nehorázně vysoko,, toto je akoze vtip? to si potom museli mysliet aj pri GTX590 lebo aj tam bola cena okolo 1000 dolarov a nic z toho...
29.4.2012 09:18:20   94.112.159.xxx 195
Ale ona neškáluje jen na 75%. Nabízí o 75% vyšší výkon v porovnání s GTX680. Jenže GTX680 má o něco vyšší takty.
29.4.2012 08:36:10   78.157.177.xxx 3537
Dayllen napsal:
,,Nvidia ale ví, že ji tentokrát Radeon HD 7990 nemůže výkonově ohrozit a tak nastavili cenu nehorázně vysoko,, toto je akoze vtip? to si potom museli mysliet aj pri GTX590 lebo aj tam bola cena okolo 1000 dolarov a nic z toho...[/quote]

[quote=obr]
Dvojice GeForce GTX 680 je o necelá 4 procenta výkonnější než dvojice Radeonů HD 7970.


a 690ka je na nizsich taktech nez 680, takze kdyz 7990 bude chtit byt rychlejsi, tak proste bude...obr zase liba zeleny zadek...
29.4.2012 08:54:35   85.248.142.xxx 358
a čo myslíš na akých taktoch bude 7990 keď 7970 má sám o sebe 300W ?
29.4.2012 10:22:21   78.157.177.xxx 716
no a? 3x 6/8pin prece neni problem...
29.4.2012 08:42:55   178.77.234.xxx 311
VaVa-CZ napsal:
polabecak napsal:
Ja myslím že nVidia na obrazcích a ve specifikacích píše 4GB;)

Proto autor napsal 2 GB pro každé jádro, jádra jsou dvě, 2+2=4


já jsem debil...dík :-D
29.4.2012 12:27:15   95.82.185.xxx 121
Se stává každému
29.4.2012 08:43:41   85.216.132.xxx 1927
By ma zaujmalo akou castou tela mysleli vyvojari pri tom kde pouzili 3x mostrozne vleke DVI a len jeden DP v dobe ked DVI je uz davno mrtve a len zabera miesto na karte a takto brani prietoku vzduchu von z bedne. AMD pouziva jeden DVI ako pri 7970 tak aj pri starsej 6990 co je rozumne. Clovek co dat liter za kartu ma doma urcite monitory, ktore maju viac konektorok ako D-Sub a DVI. Ak by sa mi snazil nahodou niekto nahovorit, ze to preto lebo kartu pouziju hlavne do profi sveri (naco je podla mna primarne urcena Quadro karta) tak to neobstoji kedze GPGPU u GTX 680 je ubohe...
29.4.2012 10:04:16   91.127.243.xxx 186
DVI je dávno mŕtve? Prečo ho má potom takmer každý LCD? Nemajú ho snáď len tie najlacnejšie s D-Sub vstupom ... DVI mávajú dokonca aj televízory ... ja osobne dúfam, že DVI tu s nami ešte veľmi, ale naozaj veľmi dlho pobudne pretože jednoduchou redukciou z neho dostaneš D-Sub, HDMI aj DP ... a navyše je DVI podstatne robustnejší a pevnejší konektor ako nejaké HDMI či DP ...
29.4.2012 10:12:41   85.216.132.xxx 714
bavime sa o karte za tisicku, naozaj si myslis, ze clovek co ma na tu kartu bude mat doma najlacnejsie monitory co maju len D-SUB??? Nevravim, ze ziadny DVI vystup. Vramci moznosti vyberu je najlespie civ viac druhov tym lespie. Jeden by bohate stacil. Na co ale 3...
29.4.2012 10:21:03   85.216.132.xxx 610
hnizdo napsal:
benshee napsal:
By ma zaujmalo akou castou tela mysleli vyvojari pri tom kde pouzili 3x mostrozne vleke DVI


To je jednoduche. Zatimco DVI je na kazdem monitoru, DP a HDMI jen na nekterych. Z DVI navic udelas jak HDMI, tak DP redukci za par korun. nvidia tedy inteligentne zvolila univerzalni reseni, akorat to neni tak desne IN.


plne s tebou suhlasim. ale stale si stojim za svojim. je to karta za 1000USD. Tu naozaj potrebujes zabezpecit spatnu kompatibilitu aby si to rozbehal aj na CRT? Tu kartu si kupi absolutne minumum ludi lebo bezny smrtelnik na to nema, alebo ma vsetkych pohromade aby za to utrati tie prachy. Detom na to rodicia asi tiez nedaju. A tiez si nemyslim, ze karta je urcena aby ju niekto vyuzival na jednom monitore. Takze si stale myslim, ze Jeden max dva DVI by stacili. 1xDVI, 2xHDMI a 1xDP.
29.4.2012 08:47:03   89.173.107.xxx 91
dobre by bolo uviest zdroj informacii, celkom sa to aj patri... a je tam to pekne flash video z ktoreho su tu len fotky
http://www.geforce.com/whats-new/articles/article-keynote/
29.4.2012 09:30:57   93.91.243.xxx 3130
Už teď vidím ranní zvratek Stachuje, až to uvidí. Teď jen tím páčidlem zneškodnit zombie v plzeňské garáži .
29.4.2012 11:21:22   78.98.95.xxx 4139
Tohle je asi nějaká úchylka, proč se stále do toho Stacha navážíte? Je to pro vás zábava, ho takto provokovat? Připadáte si všichni jako kingové? Mně se některé jeho výlevy taky nelíbí, ale to mu napíšu přímo, a ne takto někde na cizím blogu. Mimochodem, tomuhle se říká stalking (opakované obtěžování a pronásledování ve veřejném prostoru) a jsou na to paragrafy. A to už nemluvím o komolení jména, což jen vypovídá o tvé (ne)slušnosti.

Jestli se domníváte, že jste lepší než on, neměli byste se chovat jako idioti.
29.4.2012 11:34:27   93.91.243.xxx 3213
Tato osoba místo diskuze na svém blogu rozdává BANy, takže přímo to jaksi nejde. Protože překročil dávno hranici slušnosti, tak si slušnost nezaslouží, plus všechny jeho lži a manipulace. To je zajímavé, že opakované manipulování s výsledky testů ve prospěch jedné firmy je v pořádku. Až pochopíte, co je tento člověk zač, jistě pochopíte toto všechno.
29.4.2012 18:31:51   78.98.92.xxx 811
aha, takže proto se chováte jako on? Proč jednoduše nejste lepší? A jste vůbec lepší?
29.4.2012 19:29:39   94.112.159.xxx 122
Nikdo se jako on nechová. Copak někdo znáte člověka, který si založil blog, aby na něm oslavoval AMD a psal nenávistné články na adresu nvidie nebo mazal příspěvky ve kterých není zcela zjevný dostatek spontanního nadšení z nových produktů AMD?
29.4.2012 20:43:11   90.209.106.xxx 1211
Uplne jednoducho sa to da parafrazovat a vztiahnut aj na opacnu stranu, co je vsak pre poniektorych problem.

Copak někdo znáte člověka, který si založil blog, aby na něm oslavoval Nvidii a psal nenávistné články na adresu všech kolem sebe - ten co si zalozil obrhardware.com

Copak někdo znáte člověka, který si založil blog, aby na něm oslavoval jak je chytrý a vtipný a psal nenávistné články na adresu ludi, len preto ze chodia aj na DDW - ten co si zalozil "oddbornika"
29.4.2012 20:58:29   188.95.127.xxx 93
Zapomnel jsi na jeden velmi podstatny detail: obrhardware nehlasa v kazdem druhem clanku, ze jedine on je objektivni a ze vsichni ostatni jsou podplaceni.
K oddbornikovi - muzes uvest ktery konkretni nenavistny clanek na adresu ctenaru ddw mas na mysli?
29.4.2012 21:00:41   78.98.92.xxx 05
ROFL.
29.4.2012 21:21:52   188.95.127.xxx 70
Return Of the Fanny Lover?
29.4.2012 12:10:23   94.112.159.xxx 2213
Úchylka je spíš jeho láska k AMD.

Říct přímo mu to můžeš, jenom to hned smaže.

Radši nemluv nic o slušnosti jiných, když sám chování ostatních v diskusi přirovnáváš k chování idi...
29.4.2012 13:39:33   90.209.106.xxx 413
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 13:41:16   94.112.159.xxx 1011
http://stripgenerator.com/strip/638220/svet-podle-stacha-2/
29.4.2012 13:48:43   90.209.106.xxx 114
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 13:52:00   94.112.159.xxx 83
Ano. Na ty vynikající stripy kouká plno lidí.
29.4.2012 14:21:29   90.209.106.xxx 814
To ich teda lutujem, je to trapnost, asi taka ista ako ked si niekto zalozi nenavistny antiblog. Ale tak nech si kazdy robi co vie najlepsie, mne je to v podstate putna.
29.4.2012 14:36:25   94.112.159.xxx 102
Předstíraná lítost od lidí, ze kterých si tam dělají srandu, jim je ukradená
29.4.2012 15:35:24   90.209.106.xxx 111
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 16:22:21   94.112.159.xxx 93
Ta sranda není předstíraná. Smějeme se tomu upřímně. Taky tam občas figuruješ
29.4.2012 16:39:27   90.209.106.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 17:04:50   94.112.159.xxx 72
Smajlík za každou mojí větou? Zajdi si na oční nebo se nauč počítat.
29.4.2012 18:15:03   78.98.92.xxx 79
Když mi bylo 15 let (což je už přes 20 let pryč), tak jsem se podobným kravinám smál. Ale už delší dobu dávám přednost poněkud sofistikovanější zábavě. Tím netvrdím, že jsem suchar, ale taková primitivní "legrace" mně moc legrační nepřipadne.
29.4.2012 19:18:31   90.209.106.xxx 59
Tazko to vysvetlis niekomu kto povazuje za vynikajucu zabavu komolenie nickname (MALTRAverzuvprdelix). K popukani.
29.4.2012 19:50:56   94.112.159.xxx 71
Musíš to vidět v souvislostech.
29.4.2012 20:22:17   90.209.106.xxx 46
Ziadne suvislosti neexistuju, ak teda opominiem to x na konci tej skomoneliny, co je asi narazka na vyraz CrossFireX, ktory som casto pouzival v sekcii Benchmarky vo fore. Inak je to traposina najvyssieho kalibru, ze s tym niekto vobec straca cas. Ale tak svoju komunitu zakomplexovanych individui to ma a z toho to aj zije.
29.4.2012 20:48:40   188.95.127.xxx 50
Tys opravdu nepoznal prvni stranu vubec prvniho komixu Asterix? Schvalne si to najdi na googlu.
29.4.2012 21:05:32   78.98.92.xxx 17
jo, ty to asi nepamatuješ, ale soudruzi před rokem 89 taky vyžadovali vidět všechno v souvislostech a taky "nastavovali zrcadlo" ;-)
29.4.2012 21:16:25   188.95.127.xxx 60
Vy dva uz si poposednete a potom si zkuste dat do googlu "Polemika o objektivnosti"
29.4.2012 14:03:57   93.91.243.xxx 1110
Nejsi ten Stachův oblíbenec s digiaurou 100? Tak se bij za jeho pravdu, ale jsou to jen lži.
29.4.2012 14:18:23   90.209.106.xxx 614
Digiaura nenarasta na zaklade autorovej oblibenosti, si s tym uvazovanim mimo. Ja sa za nikoho pravdu nebijem, len som upozornil na to ze sa tu niektori chovate ako idioti a napadate druhych bez zjavnej priciny.
29.4.2012 14:25:54   94.112.159.xxx 103
Já vím. Ty tu jen upozorňuješ. Říct o někom, že se chová jako idi.., není přece napadání. Je to jen upozornění.
29.4.2012 18:37:14   78.98.92.xxx 38
Nikoli. Jedná se z mého pohledu o pregnantní označení vašeho chování. Pokud se ti nelíbí slovo "idioti", pak to mohu přeformulovat jako "nedospělé, infantilní, hrubé a urážející chování."

V takovém případě se ti za toho idiota omlouvám, nečekal jsem, že si to vezmeš osobně, ale nebyl jsem si jist, zda tomu výčtu, uvedeném výše, budeš rozumět.
29.4.2012 19:33:58   94.112.159.xxx 62
Všechno naznačuje, že se o pregnantní označení chování jedná. Jestli tomu tak není, jedná se o nadávku. Jiná možnost není.
29.4.2012 19:50:15   78.98.92.xxx 47
dovolím si malý exkurs do lingvistiky:

"chovat se jako idiot" = dotyčný není idiot, ale chová se jako by jím byl. Tím je řečeno, že ač máš inteligenci na výši, nechováš se tak (aneb že máš chování a vystupování absolventa zvláštní školy).

"být idiot" = dotyčný je jednoznačně idiot, není pochyb o tom, že jeho vystupování je v přímém vztahu k jeho nízké inteligenci.
29.4.2012 19:53:45   90.209.106.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2012 20:07:42   94.112.159.xxx 64
Takže jsi mi potvrdil, že se jedná o nadávku.
29.4.2012 20:20:39   78.98.92.xxx 37
možná máš jen problém chápat delší stať.
29.4.2012 20:35:30   94.112.159.xxx 84
Možná máš ten problém ty. Třeba je jen předstíraný.

Takže ty jsi použil nadávku "idiot" ze strachu, že by někdo nemusel chápat jiná slova. Samozřejmě je to lež. Je to snaha vsunout další urážku převlečenou za omluvu. Takové omlouvání spojené s dalším urážením jsem ještě nezažil. Jak může soudný člověk do omluvy vsunout další urážku? Je vidět, že ti jde jen o urážení.
29.4.2012 21:22:16   78.98.92.xxx 38
Já nemám žádný problém, to ty máš neustále pocit, že tě urážím. Zkus se trochu soustředit, třeba na to nakonec dojdeš. Zkusím ti napovědět - slovní spojení "chovat se jak idiot" není urážka, pokud nemáš pocit, že se jako idiot opravdu chováš, ale přesto si nemůžeš pomoci a pokračuješ v nastoleném kurzu neustále dál a dál.

V podstatě tě neznám, nevím kdo jsi a ani mě to nějak zásadně nezajímá. Jen mě zaujalo tvé poněkud suverénní vystupování, tak jsem tak nějak trochu nechtěně navázal komunikaci, abych zjistil, co jsi za člověka. Vše co jsem chtěl říci, to jsem řekl, dokonce jsem poté i snažil vysvětlit onu domnělou urážku.

Nemáš-li nějaký další zásadní problém k diskuzi, dovolím se z této nesmírně zajímavé, leč poněkud jednotvárné, konverzace odpojit.
29.4.2012 21:33:38   94.112.159.xxx 100
Alespoň mám poučení. Zkusím kolegovi zítra v práci říct, že se chová jako idiot. Určitě to nebude považovat za urážku, ani nadávku. Kdyby to snad považoval za urážku, nebo nadávku, řeknu mu, že se málo soustředí. Potom mu vysvětlím, že jsem mohl použít jiná slova, ale on by jim nerozuměl. Určitě se na mě nebude zlobit.

Nikam to nevede. Necháme toho.
29.4.2012 15:13:36   93.91.243.xxx 129
Příčin je dost, tak napadání to není, jen počkej co napíše o GTX 690, určitě to bude zase manipulace ve prospěch AMD. Ty s ním snad žiješ, tak promiň, že jsem ti tu shodil životního partnera.
29.4.2012 15:28:26   90.209.106.xxx 88
Ak to neni napadani, tak co je potom ta druha veta v tvojom prispevku. Napadas ma a pises o mne totalne nezmysly. A to vsetko len pre to, ze som tu poukazal na to, aby si do vsetkeho netahal Stacha a zbytocne ho nenapadal (chapem, musi to byt tazke odolat ked je autor tohto clanku tvojim vzorom, pokial ide o primitivne vyjadrovanie sa). Co si kto pise na svojom webe je jeho vec, to ze to citam neznamena ze sa s tym musim stotoznovat.
29.4.2012 19:04:25   78.98.92.xxx 37
tu auru jsem dostal i za příspěvky, které nebyly v souladu s "oficiálním názorem DDW" (viz linky níže). A rovnou ti řeknu, že mě nijak nevzrušuje a ani jsem si její růst nijak nepěstoval.

Třeba jen píšu příspěvky, se kterými souhlasí ostatní, a že to není jen "DD-propaganda"
29.4.2012 14:14:28   188.167.108.xxx 93
tynyt, Aj som chcel niečo napísať,ale radšej si zlomím prst.
U pána Stacha nemôžem príspievať lebo tam mám BAN. Samozrejme je neslušne o niekom písať vulgárne,to berem.Všetko má mať hranice.Ale zase mohol bi si aj on vstúpiť do svedomia.
29.4.2012 18:49:52   78.98.92.xxx 57
Zkus si na DDW najít, co jsem Stachovi (několikrát) psal ohledně banování nepohodlných lidí a diskusí s nimi.

Já jsem přesvědčením liberál, respektuju každého názor a případně s ním diskutuju, nicméně se mi moc nelíbí extremismus, a to z obou stran (a že takových lidí na obou stranách je).

BTW, nikdo vás nenutí chodit na DDW, stejně jako já dobrovolně chodím sem (a že se tady taky čas od času potichu změní "realita" či zmizí příspěvky, to je fakt, který ovšem nemám jak prokázat).

http://web plny nesmyslu/aktuality/graficke-karty-gpu/jak-skutecne-topi-a-hlucne-jsou-soucasne-grafiky-podrobna-mereni-ati-a-nvidia-grafik-v-bezne-case.html

http://w eb plny nesmyslu/aktuality/graficke-karty-gpu/gtx-680-jiz-za-par-dni-podivejte-na-prodejni-kousek-ceny-jako-hd-7970-a-vykon-30-nad-hd-7870.html

(linky dávám jako reakci na to, že jsem Stachův fantom, nebo nekritický člen fanklubu, jak tu už několikrát zaznělo)
29.4.2012 18:52:17   78.98.92.xxx 49
jak vidím, zdejší redakce má z DDW větší strach, než jsem si myslel

Nu, o něčem to silně vypovídá.

web-plný-nesmyslů je DDW, kdyby měl někdo zájem o mé argumenty a reakce na Stachovo chování.

P.S.: A přesto jsem na DDW nikdy ban nedostal.. jak je to možné?
29.4.2012 19:39:33   94.112.159.xxx 74
Zázraky se občas stávají.
29.4.2012 21:53:53   93.91.243.xxx 74
Ono se stává, že lidé reagují umírněněji, než by měli, tak jako v případě nejmenovany web. Ale pokud mě Stach zabanuje z důvodu pravdy, která se mu nehodí, tak to opravdu není slušné. Můžu to dokázat zájemci, který se mi ozve, veřejně to nedám pro osobní informace. Zjednodušeně mi napsal email, kde píše, že mi nedal ban, protože nemám pravdu. Stach se snaží tvořit realitu podle sebe a má radost z následovníků. Ale je to jako sekta, je to past.
30.4.2012 09:07:15   78.98.83.xxx 12
Řekněme, že s tebou budu souhlasit. Je to ale důvod, abyste se velmi podobným "stádním" způsobem chovali i vy? Je třeba používat hanlivé zkomoleniny? Rozumný člověk si závěr udělá sám, a ti ze stáda (a je jedno kterého) se jen utvrdí ve svém "svatém" přesvědčení.
30.4.2012 10:18:49   82.145.209.xxx 61
Zkomoleniny začal vyrábět i Stachův tábor na Obra, takže se obrať s podobnou výtkou na tvé spoludiskutující na DD. Stach svého času napsal nenávistný článek o PCTuningu, to se ještě nikdo jiný neodvážil. Toto je neslušné. Taky jeho urážení diskutujících je neslušné, napsat někomu, že je hloupý, má nízké IQ, že ještě nedospěl je normální? Tak se vyjadřuje jen Stach ke svým diskutujícím.
30.4.2012 13:54:08   78.98.83.xxx 23
.. a tím se opět dostáváme na začátek a otázku, o kolik moc jste lepší než Stach.
30.4.2012 14:05:58   78.98.83.xxx 43
A vůbec - ono stačí jen to "vřelé přijetí", jakého se mi zde dostalo. Místo diskuse jsem byl okamžitě označen za Stachova fámula, fanatika atd. - stačí si projít diskusi.

Mně z toho vyplývá, že jste stejní jako Stach, jen s opačným znaménkem. Máte "svou" pravdu a tu hájíte bez ohledu na argumenty a realitu. Viz mínuska u mého příspěvku ohledně dotazu na řešení a budoucnost Tesla karet s ohledem na nízký výkon DP operací u aktuální řady grafik. Nová GK100 ještě není a nikdo neví kdy bude. To ale nikdo nenapíše, protože by tím popřel "božskost" nvidie, a tak raději nakliká minuska. V podstatě mi je jedno, kolik minusů mi kdo nakliká, ale něco to vypovídá o zdejších (ne)diskutujících.

A co se týká vztahů, tak třeba v poslední době chodí prudit Vágner z EHW na diit.cz pod Součkovy články, nevím proč, ale evidentně si léčí komplexy.
30.4.2012 14:38:18   194.228.94.xxx 10
Dvě základní poučky:
1) Svět není spravedlivý.
2) Člověk je chytrý, ale lidi jsou hloupí.

(PS: Po přečtení příspěvků na webu, jehož sláva hvězDD se dotýká musím uznat, že jseš docela rozumný člověk (teda krom té minely s výpočtem plochy), asi si Tě s někým pletou.)
29.4.2012 09:38:12   213.220.211.xxx 172
benshee napsal:
By ma zaujmalo akou castou tela mysleli vyvojari pri tom kde pouzili 3x mostrozne vleke DVI


To je jednoduche. Zatimco DVI je na kazdem monitoru, DP a HDMI jen na nekterych. Z DVI navic udelas jak HDMI, tak DP redukci za par korun. nvidia tedy inteligentne zvolila univerzalni reseni, akorat to neni tak desne IN.
29.4.2012 09:43:39   95.102.72.xxx 40
http://www.youtube.com/watch?v=f_ZqST_wlxk video z prezentacie
29.4.2012 10:02:34   77.87.240.xxx 101
Tohle zní zajímavě:

Improved Frame rate Metering

Kepler introduces hardware based frame rate metering, a technology that helps to minimize stuttering. In SLI mode, two GPUs share the workload by operating on successive frames; one GPU works on the current frame while the other GPU works on the next frame. But because the workload of each frame is different, the two GPUs will complete their frames at different times. Sending the frames to the monitor at varying intervals can result in perceived stuttering.

The GeForce GTX 690 features a metering mechanism (similar to a traffic meter for a freeway entrance) to regulate the flow of frames. By monitoring and smoothing out any disparities in how frames are issued to the monitor, frame rates feel smoother and more consistent.


otázkou je jak to bude fungovat v reálu a zda se tím alespoň eliminuje stuttering
29.4.2012 10:17:01   85.70.118.xxx 131
Ano, tak trochu průhledné. Samotná povaha odhalení je sice nezvyklá, ale produkt ukrývající se za ním je zcela očekáván. Zklamán však nejsem a velmi se těším, až se podívám na testy, které by zde měly být zítra. Také patřím k těm, kteří ji uvidí nejspíše pouze na obrázku.

Také si říkám, jestli je adekvátní požadovat za dopravu k nám příplatek v podobě 3000 Kč, když v USA startuje na 999 USD, což při aktuálním kurzu je kolem 18 800 Kč.

Inu, chudý kraj, vysoké ceny.
29.4.2012 10:57:59   94.112.157.xxx 132
No tak nVidia mě překvapila. Je nádherná. Pěkný povedený design tu u referenční karty snad ještě nebyl. Když si nVidia dalo tak záležet na krytu tak snad si dala záležet i na kvalitních komponentech.
Těším se už na tu recenzi
29.4.2012 11:37:32   94.112.157.xxx 100
Kdo by chtěl vidět PCB hodně z blízka tak máte jedinečnou šanci
https://plus.google.com/u/0/photos/110548895163081443961/albums/posts/5736769436476100626
29.4.2012 11:27:34   78.98.95.xxx 2024
Proč by AMD nemělo uvádět HD7990? Vždyť pro některé marginální (abych nebyl označen za fanatika) využívající DP výpočty je "konkurence" GTX690 naprosto legrační.

Nehledě na to, že výkonový rozdíl bude/může být pár jednotek procent ve prospěch AMD nebo nvidia, samozřejmě s ohledem na taktování GPU a hlavně RAM (z mého pohledu by neměl být u HD7990 problém osadit desku 6GHz moduly), protože se bude jednat o cenový hiend.

Celý článek mi přijde jednoznačně tendenční.
29.4.2012 11:53:34   90.177.131.xxx 205
Nechci se nějak mýlit, ale myslím, že tyhle dvojčipovky jsou využívány hlavně a výhradně na hry a ne na výpočty, nebo mi to někdo může vyvrátit? Myslím, že už jen to že nVidia nikdy dvojčipové Quadro a stejně tak AMD FirePro nevydala, mluví za vše. Takže podle mě v tom nic tendenčního není ;)
29.4.2012 12:25:19   188.95.127.xxx 445
To jsou prece normalni pruvodni projevy akutniho fanboyismu. Kdyz vysel BD, tak jedna z mala veci, kde nebyl uplne tragicky, bylo kodovani videa pod Linuxem. Najednou vsichni fanboyove potrebovali nutne kodovat a zrovna pod Linuxem a to je ale nahoda, AMD bylo zrovna lepsi.
Kdyz se zjistilo, ze herni HD7970 ma vetsi vypocetni vykon v urcitych testech, nez herni GTX680, najednou vsichni fanboyove nutne potrebovali vypocty, a to je ale nahoda, zase je AMD lepsi...
Ja nikoho neodsuzuju za jeho potreby, jenom je velice trapne, kdyz se v ramci zmeny architektury karta obrati a najednou je vsechno naopak, vcetne potreb fanboyu. Chvilku je spotreba nejdulezitejsi, potom se karta obrati a najednou neni dulezita, je to jako byste nechali svitit jednu zarovku navic. Potom zase standardy, plocha, hlucnost, pocet tranzistoru, teoreticky vypocetni vykon, prumerna cena z Heureky, TDP...
Co platilo vcera, neplati dnes.
29.4.2012 13:18:06   94.112.159.xxx 136
Není tynyt nějaký Srachovo mulťák? Kdo jiný by se ho taky zastával.
29.4.2012 18:16:54   78.98.92.xxx 47
Jasně, jsem stachovo alterego, jinak to nebude!

P.S.: v Plzni jsem byl naposled v roce 1983. ;-)
29.4.2012 13:49:35   95.103.67.xxx 61
Ja mam GTX590 prave na vypocty, hry hram zasadne s multiGPU off (na CoD, Sins of Solar Empire a PES v 1920*1200 mi ho ani netreba). Mimochodom, kupil som ju presne pred rokom a stala 610 EUR. Takze nechapem, preco zrazu stoji 690 tisicku (sice dolarov, ale predpokladam, ze cena bude rovnaka aj v eurach)...v kazdom pripade, ak by aj bola v GPGPU 2x tak rychla ako 590 (co zatial nie je a asi ani nebude), liter za nu nedam...
29.4.2012 18:29:42   78.98.92.xxx 69
jasně, NIKDO to nepoužívá, protože si to nepřeješ.

Stačilo trochu zagooglit:
http://blog.renderstream.com/2011/05 /renderstream-annouces-21-6-tflop-servers-and-workstations-for-opencl/

http://www.squidoo.com/how-to-build-a-budget-bitcoin-mining-rig

Podotýká m, že se tímto segmentem nijak nezabývám, ale EVIDENTNĚ se používají i běžné "herní" karty, a to jak nvidia, tak AMD.

Ty prostě odmítáš akceptovat, že někdo DP výpočty využije. Pokud by tomu tak nebylo, proč by taky inženýři od AMD do HD69xx tyto funkce implementovali? To přece indikuje fakt, že tyto funkce "někdo" chce a využije. A odkazy výše jasně potvrzují, že pro "levný" supercomputing se běžné konzumerské karty používají. Věřím, že dokážeš vygooglit i jiné příklady.
29.4.2012 22:20:21   188.95.127.xxx 55
Bitcoin - to je ta nekryta pseudomena, co nedavno zkolabovala?
30.4.2012 09:27:10   78.98.83.xxx 53
To vážně netuším a je mi to srdečně jedno. A jak to souvisí s tématem této (pod)diskuse?

Ale jak sleduju tvé příspěvky, tak se ti celkem obecně nedaří trefovat se do podstaty diskuse, tudíž to beru jen jako další slepý výstřel.
30.4.2012 14:15:23   194.228.94.xxx 64
RE:
Citace:
A jak to souvisí s tématem této (pod)diskuse?

To si ze mě děláš srandu, ne? Jeden ze dvou odkazů se jmenuje:"How to build a budget bitcoin mining rig", pro pomalejší "...bitcoin...".
Čteš ty články vůbec, nebo sem jenom kopíruješ první, co vyhodí vyhledávač?
Toliko k souvislosti našich dvou postů - jak vidíš, jedná se o přímou souvislost.

RE:
Citace:
To vážně netuším a je mi to srdečně jedno.

Což je docela smutné. Píšeš o věcech, ve kterých se naprosto neorientuješ a navíc je Ti srdečně jedno, že uvedený odkaz už dávno pozbyl jakoukoliv relevanci. A kdyby jenom to, ještě tu budeš zpochybňovat míru trefování-se do podstaty diskuze a blekotat něco o slepých výstřelech.
Takže ještě jednou a speciálně pro Tebe:
Bitcoin je pochybný projekt, založený pouze na víře. Jedná se čistě o "pálení" nevyužitého výpočetního výkonu na "legální účely" proto, aby náhodou někoho nenapadlo použít to samé na "nelegální účely" crackování šifer. Princip spočívá v řešení šifer a odměňování za nalezené řešení šifry. Jako jednotlivec nic nezmůžeš, takže je potřeba sdružovat se do poolů, kde se sice zvyšuje šance, že zrovna váš pool rozlouskne šifru, ale zase se bitcoin bude dělit proporcionálně mezi členy poolů dle věnovaného výkonu. Problémů je několik: bitcoinů je omezené množství (na začátku je konečná suma peněz, která se rozděluje), také klesá pravděpodobnost nalezení řešení šifry s, časem, dále nikdo nic nedostane za výpočetní čas nevedoucí k vyřešení šifry, takže pouze vítěz bere vše a ostatní nedostanou nic, a jede se zase od začátku. Dál si k tomu připočti náklady na pořízení Radeonu jako nástroje pro bitcoin-mining, spotřebu elektrické energie, "zablokování" PC po dobu výpočtu atd.
Pokud si uděláš základní ekonomickou rozvahu (moje údaje jsou ze srpna 2011), tak v závislosti na pořízené grafice (její poměr cena\výkon v bitcoin-minigu\spotřeba el. energie)) je návratnost investice v intervalu 8 až 16 měsíců. Ano, koupíš grafiku na výpočty, jedeš dnem a nocí 8 měsíců a potom MOŽNÁ na tom začneš vydělávat pár korun denně. To vše za předpokladu, že se nic nepodělá. A ono se podělalo, protože před nedávnem skokově padla hodnota bitcoinu na zlomek loňské hodnoty.
Závěr: bitcoin mining byl velmi rizikový a vyfantazírovaný podnik už v době vzniku, a dnes už je jasné, že z toho prostě nic nebude. Tudíž veškeré použití grafik na bitcoin mining bych jako argument radši neuváděl, to je stejné, jako seti@home - pálení energie k ničemu.
2.5.2012 16:20:49   77.75.72.xxx 10
Uf, tolik polopravd a nesmyslů v jednom komentáři… Tak jednak Bitcoin nikdy nezkolaboval (jak by se to vůbec mělo projevit?), naopak je nyní několik měsíců velice stabilní. Vyvrácení některých dalších omylů:

Citace:
Jedná se čistě o "pálení" nevyužitého výpočetního výkonu na "legální účely" proto, aby náhodou někoho nenapadlo použít to samé na "nelegální účely" crackování šifer.


Ne, výpočetní silou je zajišťována bezpečnost transakcí, aby nebyly reversibilní. Tj. aby měl příjemce jistotu, že poslané peníze jsou skutečně jeho a aby to nebylo možné žádným způsobem zfalšovat. Čím více minérů, tím větší bezpečnost. Argumentace nějakými „nelegálními účely“ je úplná blbost.

Citace:
Problémů je několik: bitcoinů je omezené množství


Toto není problém, proč by mělo? Viz deflační ekonomika. Naopak současná inflační ekonomika běžných měn se mi jako problém jeví.

Citace:
také klesá pravděpodobnost nalezení řešení šifry s časem


Ne, neklesá. Pravděpodobnost klesá s rostoucím počtem minérů. A počet minérů klesá s klesající pravděpodobností :-) Jinými slovy, minérů bude vždy tolik, jak drahý bude proud a náklady na minování vůbec. Současně s tím se mohou hýbat poplatky za transakce, které minéři můžou (ale nemusí) vyžadovat. Jsou to spojené nádoby. Minérů nebude NIKDY málo, protože jsou k tomu ekonomicky motivováni (a vždy budou).

Citace:
dále nikdo nic nedostane za výpočetní čas nevedoucí k vyřešení šifry, takže pouze vítěz bere vše a ostatní nedostanou nic


Proč by to měl být problém? Celková pravděpodobnost je furt stejná, a pravidelnější příjem zajišťují pooly. Spíš bych poukázal na riziko koncentrace síly do několika málo poolů (=> nežádoucí centralizace), ale to zatím není problém.

Citace:
je návratnost investice v intervalu 8 až 16 měsíců


Ano, to je pravda, návratnost je mizivá. Ale Bitcoin tu není od toho, aby někdo vydělával jen tak. To jsou právě ty spojené nádoby - pokud bude málo minérů, ti zbylí budou mít vysokou návratnost. Takže to zase přiláká více minérů a výsledek je takový, že každý minér vydělá něco jen tak tak! To je ale princip konkurenčního volného trhu. Nicméně každý, kdo na tom trhu je, něco málo vydělá (jinak by z něj odešel), ale právě jen tolik, kolik se mu vyplatí, jinak ho převálcuje konkurence cenou.

Závěr: Bitcoin mining se vyplatí, pokud víte co děláte (zejména máte-li levný proud).
29.4.2012 12:44:52   88.100.201.xxx 97
shurin napsal:
Nechci se nějak mýlit, ale myslím, že tyhle dvojčipovky jsou využívány hlavně a výhradně na hry a ne na výpočty, nebo mi to někdo může vyvrátit? Myslím, že už jen to že nVidia nikdy dvojčipové Quadro a stejně tak AMD FirePro nevydala, mluví za vše. Takže podle mě v tom nic tendenčního není ;)
když chci GK na výpočty tak si přece nekoupim grafiku která by měla bejt na hraní ale koupim si profi GK FirePro a nebo Quadro
29.4.2012 13:24:59   88.101.151.xxx 141
Quadro není grafika na výpočty!
29.4.2012 13:56:37   95.103.67.xxx 63
to je velmi zjednodusena logika. Myslis, ze cena pri rozhodovani nezohrava ziadnu ulohu a kazdy, kto potrebuje kartu na vypocty, ma automaticky 2 litre euro na Quadro/Teslu?
29.4.2012 13:21:16   90.176.0.xxx 84
Doposud byly "herní" dvoučipovky na GPGPU docela oblíbené. Namátkou třeba český počítač CNT-IQE nebo ze zahraničních belgická Fastara I a II.
29.4.2012 14:05:31   95.103.40.xxx 1011
tak tak, čo viem ja tak HD 6990 používali aj hackeri na lámanie hesiel, lebo bola 10x výkonnejšia ako akýkoľvek CPU, čiže svoje uplatnenie určite takéto monštrá majú, lenže GTX690 má využitie iba herné...
29.4.2012 18:30:36   78.98.92.xxx 47
Dostáváš minuska, ale nevím proč.. ;-)
29.4.2012 15:26:15   85.70.36.xxx 1316
morke napsal:
Tato osoba místo diskuze na svém blogu rozdává BANy, takže přímo to jaksi nejde. Protože překročil dávno hranici slušnosti, tak si slušnost nezaslouží, plus všechny jeho lži a manipulace. To je zajímavé, že opakované manipulování s výsledky testů ve prospěch jedné firmy je v pořádku. Až pochopíte, co je tento člověk zač, jistě pochopíte toto všechno.


no hlavně, že výsledky na zeleným pctuningu jsou objektivní. Jak mi vysvětlíš, že výsledky Radeonů oproti Nvidii jsou na pctuningu nejhorší ze všech českých serverů? Ano, Stachův nejmenovany web je jasně červený, ale jestli bereš zdejší výsledky za objektivní, tak to se rychle prober. Nikde jinde totiž GTX580 není výkonější než HD 7950, jen tady
29.4.2012 16:49:37   94.112.159.xxx 113
Nikde jinde totiž GTX580 není výkonější než HD 7950, jen tady

Koukni třeba na EHW. Vychází jim to tam stejně jako tady. Samozřejmě nemyslím celkově, protože v testu jsou jiné hry. Ve stejných hrách to vychází skoro stejně.
29.4.2012 17:53:38   84.168.222.xxx 130
Suhlas, uz som to napisal na oddbornika: Vyzera nadherne a uz len za ten design to cloveka trocha laka mat, ale ked sa zamysli prakticky a bez detskych emocii: Za presne tu istu cenu mozes mat dve GTX-680, ktore budu mat lepsie teploty, lepsie moznosti pretaktovania, lepsiu dokonca i napajaciu kaskadu "per chip" a hlavne - nebudu polovicu horuceho vzduchu fukat od bedne. To, ze super vyzera je sice pekne, ale v skrini to stejne nikto neuvidi. Este by snad bola zaujimava pre absolutny extrem v podobe Quad-SLI, ale tu mam pochybnosti nielen o skalovani, ale i o mikrostutteringu a input lagu. Takze... ako technologicky skvost (fuj, teraz zniem skoro ako niekto), snad, ale inak je to blbost.
29.4.2012 18:07:14   94.112.159.xxx 42
Když tu mluvíš o input-lagu. V době GTX295 to byl hlavní problém při quad-sli. Není možné, že už se to nějak odladilo na snesitelnou úroveň?
29.4.2012 18:22:00   84.168.222.xxx 100
To neviem, ale ja mam osobne skusenosti s 3SLI (mal som svojho casu 3xGTX-280/285) a odvtedy som si povedal nikdy viac. V benchmarkoch si sice dosiahol lepsie vysledky, ale v hrach to trhalo rovnako, len na vyssich fps :-D Proste ak si vosiel do narocnej sceny dlho sa nic nedialo, potom si dostal 3 framy skoro okamzite a zas sa dlho nic nedialo. ;-) Obycajne SLI trocha pomaha, pretoze skoro 100% vykonu naviac je predsa len hodne a mam pocit, ze to aspon ako tak odladuju, ale z 3SLI mam zlu skusenost, takze Quad je uz uplne mimo. Spotreba narastie silene, cipy sa budu mat tendenciu prehrievat, vyvalis za to uz fakt majland a realne neziskas vobec nic, bud to nebude skalovat vobec, alebo sekat tak ci tak.
29.4.2012 19:25:07   84.168.222.xxx 82
Problem je, ze to neuchladis. Z podobnych dovodov bola slabsia GTX-590 nez 6990 napriek "silnejsim" cipom. Myslim, ze ma Obr pravdu, momentalne nema AMD v dvojcipovkach sancu, na druhej strane... koho to zaujima, ze. ;-)
29.4.2012 19:26:31   84.168.222.xxx 140
Jedneho dna sa snad naucim v tomto debilnom systeme ako "reagovat", aby bol moj prispevok naozaj pod tym na ktory reagujem. :-/
29.4.2012 20:25:52   217.168.213.xxx 40
Vlastimil91 napsal:
Kdo by chtěl vidět PCB hodně z blízka tak máte jedinečnou šanci
https://plus.google.com/u/0/photos/110548895163081443961/albums/posts/5736769436476100626
http://images.anandtech.com/doci/5795/GeForce_GTX_690_F_bare_PCB.jpg
Tady je ještě blíž
>
30.4.2012 09:06:59   90.181.7.xxx 11
Ta karta vypadá opravdu nadčasově ,žádné plasty samé lepší kovy o výkonu ani nemluvím ,bylo by mi snad i líto dát na ní vodní blok (když bych jí měl)bylo by docela zajímavé ,když by nVidia na to udělal vodný blok ve stejném duchu jako je tento.
30.4.2012 09:22:20   188.95.127.xxx 40
On polykarbonat (ta "sklicka") je plast, vetrak pravdepodobne taky z plastu kvuli dimenzovani vykonu motoru a minimalizaci vibraci.
Grafika sice vypada decentne a luxusne, aby taky ne za tolik penez, ale mam pocit, ze takove verobky se hodi vic do prosklenych vitrin veletrhu a sberatelu, nez kamkoliv jinam.
30.4.2012 12:01:57   95.103.89.xxx 00
kedy sa tu ukaze spominana recenzia?
30.4.2012 12:10:33   78.128.128.xxx 20
Branox napsal:
kedy sa tu ukaze spominana recenzia?

Tipuju že 3 května, kdy má být karta v nějakém množství už v shopech.
30.4.2012 15:18:23   91.127.60.xxx 30
lenze OBR pise "Recenze vás čeká hned na začátku tohoto týdne", takze podla toho by mala byt recenzia dnes...
30.4.2012 13:19:04   89.103.83.xxx 31
Je to hezký, moc hezký, ale taky moc drahý :-)
Já nechci vyvracet to, že GTX 690 je nehorázná technologická prasárna (v dobrym), ale vemte si, že mám 4 nebo 5 let starou sestavu, kde mi běhá GT 8800 a dosud jsem nedospěl k situaci, kdy by jakákoliv hra byla tak hnusná, abych si řek, že potřebuju novou grafickou kartu. Kolik karet tohle umí? A Crysis 2 na téměř plný detaily - pojď na mě z boku...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

111 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 46.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.