Američané zavřeli Megaupload. Anonymous odpověděli masivním útokem
autor: Mirek Kočí , publikováno 19.1.2012

Po zablokování jednoho z největších serverů pro sdílení dat na internetu skupina Anonymous podnikla největší útok v historii internetu, který ochromil desítky webových stránek.

Americké úřady uzavřely včera Megaupload, velký a oblíbený server pro sdílení souborů, v rámci boje proti počítačovému pirátství. Server patřil v poslední době mezi patnáct nejnavštěvovanějších webů na světě. Nelegálním sdílením filmů a hudbu údajně prý majitelům práv způsobil škodu za půl miliardy dolarů.

Sedm zaměstnanců, včetně zakladatele Kima Schmitze, který je znám také jako Kim Tim Jim Vestor, bylo obviněno z údajného porušení autorských práv. Mezi obviněnými je i jméno slovenského grafika Julia Benčka.

Nepřehlédněte: FBI lovila hackery z Anonymous a LulzSec. Zatkla i 16letého mladíka

Američané zavřeli Megaupload. Anonymous odpověděli masivním útokem

V reakci na uzavření serveru začala vlna útoků na stránky důležitých amerických vládních institucí. Hackeři z nechvalně známé skupiny Anonymous útočili na webové stránky Ministerstva spravedlnosti, FBI, Bílého domu a některé weby Univeral Music.

Kyberzločinci využili znovu techniku nazývanou DDoS (Distributed Denial of Service), kterou se snaží přetížit servery na které vysílají nadměrné množství požadavků ve stejnou dobu, čímž dochází k jejich přetížení a velmi často i následnému zhroucení.

Američané zavřeli Megaupload. Anonymous odpověděli masivním útokem

Podle Anonymous šlo o akci, kterého se zúčastnilo nejvíce osob jejich skupiny. Mělo jich být přesně 5635. Co by se stalo v případě, kdyby se do ní zapojilo několik desítek tisíc dobrovolníků, snad ani není třeba domýšlet. Takovému útoku by neodolal zřejmě žádný server na světě.

Zdroj: 1 2



Tagy: anonymous  útok  megaupload  fbi  bílý dům  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
20.1.2012 12:52:00   195.80.179.xxx 1080
Od rana som cakal, kedy konecne vydate tu spravu aj vy ;)
20.1.2012 15:58:00   217.171.129.xxx 811
Ostatne webky su pre teba zasifrovane??
20.1.2012 16:00:39   217.171.129.xxx 84
A ak zvas bude chciet nieco podniknut s anonymous tak nehovorte ze sa knim pridate ale ze sa stanete jednym znich ono totis za nik medzi sebou nepoznaju preto su anonym.
20.1.2012 12:53:47   89.103.153.xxx 1153
INTERNET MÁ BYT SVOBODNEJ.JINAK UŽ TO NENÍ INTERNET ALE JE TO UZAVŘENÍ OKRUH ZAŘÍZENÍ.
20.1.2012 13:08:39   92.52.10.xxx 765
xzamer napsal:
INTERNET MÁ BYT SVOBODNEJ.JINAK UŽ TO NENÍ INTERNET ALE JE TO UZAVŘENÍ OKRUH ZAŘÍZENÍ.


lenze to sa nepaci hornemu 1% ludi, ktori by internet najradsej zrusili, pretoze pomocou internetu sa odhaluju ich zlociny. a taktiez filmovym a podobnym spolocnostiam ktore su lakome a neskutocne sa potrebuju nabalit aj napriek tomu ze vykazuju niekolkomiliardove zisky, a ktore su schopne jednu pesnicku nazdielanu ohodnotit na niekolko desiatok tisic dolarov. proste fujtajbl...
20.1.2012 13:14:01   89.103.153.xxx 3410
Dzambor napsal:
xzamer napsal:
INTERNET MÁ BYT SVOBODNEJ.JINAK UŽ TO NENÍ INTERNET ALE JE TO UZAVŘENÍ OKRUH ZAŘÍZENÍ.


lenze to sa nepaci hornemu 1% ludi, ktori by internet najradsej zrusili, pretoze pomocou internetu sa odhaluju ich zlociny. a taktiez filmovym a podobnym spolocnostiam ktore su lakome a neskutocne sa potrebuju nabalit aj napriek tomu ze vykazuju niekolkomiliardove zisky, a ktore su schopne jednu pesnicku nazdielanu ohodnotit na niekolko desiatok tisic dolarov. proste fujtajbl...

1% my může +-+-+-+.No ne kdo si dene stahuje filmy,hry,serialy.Každej neznám nějakého člověka kterej by si kupoval obsah.Tak jedine v USA,a ostatních státech Evropy i Asie.Kde jsou na tom ekonomicky dobře.Prostě pokud budou takhle rušit weby.Přídám s k Anonymous protože někdo nepochopil princip internetu.
20.1.2012 13:14:30   91.127.236.xxx 9111
Čím ďalej tým viac nenávidím USA ... pýšia sa sochou slobody a začínajú byť najväčšími utláčateľmi ľudským práv ... to čo si vláda USA dovoľuje je na neuverenie ...
20.1.2012 13:46:49   80.251.245.xxx 611
Není to jen USA. Podívej se na frantíky, kteří již započali s cenzurou internetu a přímém trestání warezáků - tedy odebíráním práva na přístup k internetu.
20.1.2012 13:19:19   95.140.248.xxx 831
Samozřejmě podpora klukům, jen tak dál...
20.1.2012 13:37:44   109.164.78.xxx 730
a případně i holek, nikdy nevíš
20.1.2012 13:19:42   92.52.10.xxx 186
xzamer napsal:
Dzambor napsal:
xzamer napsal:
INTERNET MÁ BYT SVOBODNEJ.JINAK UŽ TO NENÍ INTERNET ALE JE TO UZAVŘENÍ OKRUH ZAŘÍZENÍ.


lenze to sa nepaci hornemu 1% ludi, ktori by internet najradsej zrusili, pretoze pomocou internetu sa odhaluju ich zlociny. a taktiez filmovym a podobnym spolocnostiam ktore su lakome a neskutocne sa potrebuju nabalit aj napriek tomu ze vykazuju niekolkomiliardove zisky, a ktore su schopne jednu pesnicku nazdielanu ohodnotit na niekolko desiatok tisic dolarov. proste fujtajbl...

1% my může +-+-+-+.No ne kdo si dene stahuje filmy,hry,serialy.Každej neznám nějakého člověka kterej by si kupoval obsah.Tak jedine v USA,a ostatních státech Evropy i Asie.Kde jsou na tom ekonomicky dobře.Prostě pokud budou takhle rušit weby.Přídám s k Anonymous protože někdo nepochopil princip internetu.


ameriku som nemal rad uz dlhsiu dobu, ale stacili mi dva filmy a to zeitgeist addendum a zeitgeist barrack obama a zhnusili sa mi este viac. aj ked je to konspiracny film ale je tam 100% pravdy. za konspiracne to oznacuju len ludia co sa ich to tyka a potrebuju sa udrzat pri valove...
20.1.2012 13:22:54   89.103.153.xxx 1937
IQLogic napsal:
Čím ďalej tým viac nenávidím USA ... pýšia sa sochou slobody a začínajú byť najväčšími utláčateľmi ľudským práv ... to čo si vláda USA dovoľuje je na neuverenie ...
Proto chápu důvod proč vznikla AL-Kaida.
20.1.2012 13:44:24   82.100.0.xxx 2724
Tak to jsi fakt pitomec!
20.1.2012 13:27:09   92.52.10.xxx 3715
xzamer napsal:
IQLogic napsal:
Čím ďalej tým viac nenávidím USA ... pýšia sa sochou slobody a začínajú byť najväčšími utláčateľmi ľudským práv ... to čo si vláda USA dovoľuje je na neuverenie ...
Proto chápu důvod proč vznikla AL-Kaida.


stavim to ze Al kaida je tiez vymysel americanov aby sa mohli zmocnit ropy...pretoze jedine co ameriacnia chcu je nakradnut co najviac, a ovladat cely svet. vsetko zle ide len od nich...vojn,y dlhova kriza a pod. jano s ferom v prahe si daju facku a okamzite ich riesi amerika...a kopec kratkozrakych ludi si mysli aka je amerika najlepsia.
20.1.2012 13:28:05   92.52.10.xxx 1613
IQLogic napsal:
Čím ďalej tým viac nenávidím USA ... pýšia sa sochou slobody a začínajú byť najväčšími utláčateľmi ľudským práv ... to čo si vláda USA dovoľuje je na neuverenie ...


ten kto ti dal minusko by zasluzil prefackat...urcite to bude nejaka organizacia co sa potrebuje nabalit...
20.1.2012 14:22:13   91.127.236.xxx 266
ak ti mám pravdu povedať, mne sú tie pluská a mínuská ukradnuté ... ja som vyjadril svoj názor, za ktorým si stojím a tým, že mi dá niekto mínusko ma o opaku nepresvedčí ... pluská a mínuská by som v diskusiách úplne zrušil, diskusie sú predsa o diskutovaní a keď sa niekomu môj názor nepáči, poprípade s ním súhlasí tak by to mal vyjadriť slovne a nie sa skrývať za nejaké pluská a mínuská ...
21.1.2012 08:49:27   194.79.55.xxx 10
Souhlas jak cyp. Podle mně to diskusi degraduje, není nic špatného na opačném názoru, i diskuse tady na PCT už dokázala v něčem změnit můj názor, ale to bylo dobře položeným argumentem, ne tím, že bylo někde mrtě naklikáno.
20.1.2012 13:29:57   217.118.109.xxx 511
Mňa by zaujímalo ako si vyrátali tu stratu. Podla mňa keby neexistovali servery ako megaupload tak by to vydavateľstvám vôbec príjem nezvýšilo.
20.1.2012 14:23:23   195.49.189.xxx 272
Presne tak.

Oni si totiz neuvedomuju, ze ked bude clovek nuteny si za to platit, tak bude starostlivejsie vyberat kvalitne tituly co sa v dnesnej dobe da povedat iba o malom percente.
20.1.2012 20:37:06   89.103.5.xxx 07
tak urcite by se jejich prijmy nezvysily o 100mld dolaru, ale ze by se nezvedly vubec to je dedinska predstava.
21.1.2012 21:00:23   81.89.56.xxx 11
serverov ako megaupload je asi 100 ak nie viac, + torenty.. osobne neverim tomu ze tymto krokom sa niekomu zvysia zisky.
21.1.2012 21:32:25   89.103.181.xxx 02
Precti si laskave na co reaguju... "Podla mňa keby neexistovali servery ako megaupload tak by to vydavateľstvám vôbec príjem nezvýšilo."
20.1.2012 13:32:19   89.103.153.xxx 57
Dzambor napsal:
IQLogic napsal:
Čím ďalej tým viac nenávidím USA ... pýšia sa sochou slobody a začínajú byť najväčšími utláčateľmi ľudským práv ... to čo si vláda USA dovoľuje je na neuverenie ...


ten kto ti dal minusko by zasluzil prefackat...urcite to bude nejaka organizacia co sa potrebuje nabalit...

Dej te my ip a budu jeho noční můra.
20.1.2012 13:37:11   83.208.236.xxx 418
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2012 13:37:44   93.153.15.xxx 612
Megaupload a další podobné hostingové společnosti jako třeba u nás ulož.to dávaj možnost normálním lidem dovolit si něco, co je mimo jejich finanční možnosti. Platy nahoru nelezou, spíš naopak ... ceny za elektriku, plyn a vůbec za vše jdou jen na horu .. tak kam tohle spěje? Jasně že k pirátství .. kdyby radši tyhle filmové, herní a další společnosti zvážili svojí taktiku - prodávat draho i když v malém počtu a změnili jí na prodávat levně ale ve velkém množství, možná by se divili jak rapidně by jim zrostli výdělky za jejich produkty a zájem o tyhle hostingové servery by určitě klesl.

Kdyby nějaká nová akční pecka na Pc stála místo 1500 Kč třeba 500 Kč ... tak si sakra pište že sí jí radši koupím než abych jí stahoval ... celej tenhle systém mě příjde postavenej na hlavu
20.1.2012 13:52:16   82.100.0.xxx 252
Je třeba si uvědomit tyhle portály jako Megaupload a uloz.to to nedělají také z žádné charity, ale těžce na tom vydělávají na reklamě.
Jinak ale s tebou samozřejmě musím souhlasit kdyby ceny hudby, her .... byli na pětinové ceně tak tak si je koupí mnohem více lidí a možná v důsledku na nich vydělají více.
20.1.2012 14:30:33   195.49.189.xxx 271
Este nezabudnime na to keby Vas ako platiaceho zakaznika nebuzerovali viac ako pirata.

Vsetci si pamataju toto vsak ?
http://www.thebuzzmedia.com/wp-cont ent/uploads/2010/02/why-people-pirate-movies-steps-to-watching-video.jpg
20.1.2012 14:14:40   80.251.245.xxx 162
Pochybuju že kdyby hra stále třetinu tak by to automaticky znamenalo, že si hru koupí třikrát více lidí. Vydavatelé nejsou hlupáci a mají to dobře spočítané.
V každém případě celé toto popíraní pirátsví nevedou herní vydavatelé, ale v první linii stojí hudební a filmové vydavatelství, kteří vyhazují miliony za lobbyng na politiky a za rozné stupidní protipirátské organizace, místo toho aby za ty peníze např. spouštěli nějaké kvalitní online prodeje hudby a videa ve vysoké kvalitě za rozumnou cenu. Především hudební producenti se nedokážou smířit s tím, že na jednotlivých albech nevydělávají miliony až miliardy jako dřív, ale s tím nic nenadělají. Nedokážou pochopit že ta doba je dávno pryč.
20.1.2012 20:40:01   89.103.5.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2012 20:41:12   89.111.69.xxx 58
Kdyby jsi nekecal. Novinky lze sehnat i za 800. Rok stare za par set. Ale ty budes furt nadavat na cenu a radeji si to stahnes.Muj steam ucet me stal asi 12000 a je na nem 105 her.
20.1.2012 23:34:54   80.251.245.xxx 90
asi tak viz třeba B3, poměrně nová a stále žhavá hra a jde sehnat za 400,-. Člověk nemusí přece mít všechny hry co vyjdou a hned.
V každém případě tady je ten shnilý systém kdy nějací vývojáři, hudebníci často i filmaři dostanou z konečných výdělků jen zlomky peněz a většinu peněz schrábnou samotní vydavatelé.
21.1.2012 08:59:22   194.79.55.xxx 41
Takový Battlefield 3 bude stejně hotový produkt až někdy na jaře, tak proč spěchat za plné peníze do koncové fáze betatestu?
20.1.2012 13:59:16   89.103.153.xxx 015
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2012 14:11:38   82.100.0.xxx 140
Jsi se narodil včera? Snad chápeš rozdíl mezi stahováním dat, demokracií a organizací co zabila tisíce nevinných lidí ať už v jakém koly zájmu?
20.1.2012 14:14:25   90.178.253.xxx 190
xzamer napsal:
...Přídám s k Anonymous protože někdo nepochopil princip internetu....

k Anonymous se nemuzes pridat... We are all anonymous ;)

k tematu... docela to nechapu, myslel jsem, ze prave o tomhle je SOPA, ktera jeste neni v platnosti, takze za obsah nenese odpovednost majitel serveru, ale ten kdo to tam nahral. Takze z jakyho duvodu vlastne zavreli Megaupload?
20.1.2012 14:18:33   91.127.236.xxx 150
Mňa by len veľmi zaujímalo ako je možné, že tie vydavateľské spoločnosti produkujú čoraz väčšie zisky i keď sú tak dehonestujúco okrádaní warezákmi??? Keby bola pravda, že warez je zlodejina už dávno by stáli pred krachom ... osobne poznám ľudí, ktorí si stiahnu film, hudbu či hru, ale ak stojí za to tak si ju aj kúpia ... a nepochybne je takýchto "warezákov" ďaleko viac ... ak už dnes obmedzovanie ľudských práv a slobôd zachádza takto ďaleko, som zvedavý kde to bude za takých 10 rokov ... technologicky možno napredujeme, ale morálne celé ľudstvo upadá a kým s tým nezačnú obyčajní ľudia niečo robiť, dopadne to veľmi zle ...
20.1.2012 14:18:40   81.200.57.xxx 1024
xzamer napsal:
Dzambor napsal:
xzamer napsal:
INTERNET MÁ BYT SVOBODNEJ.JINAK UŽ TO NENÍ INTERNET ALE JE TO UZAVŘENÍ OKRUH ZAŘÍZENÍ.


lenze to sa nepaci hornemu 1% ludi, ktori by internet najradsej zrusili, pretoze pomocou internetu sa odhaluju ich zlociny. a taktiez filmovym a podobnym spolocnostiam ktore su lakome a neskutocne sa potrebuju nabalit aj napriek tomu ze vykazuju niekolkomiliardove zisky, a ktore su schopne jednu pesnicku nazdielanu ohodnotit na niekolko desiatok tisic dolarov. proste fujtajbl...

1% my může +-+-+-+.No ne kdo si dene stahuje filmy,hry,serialy.Každej neznám nějakého člověka kterej by si kupoval obsah.Tak jedine v USA,a ostatních státech Evropy i Asie.Kde jsou na tom ekonomicky dobře.Prostě pokud budou takhle rušit weby.Přídám s k Anonymous protože někdo nepochopil princip internetu.


tento názor, ale i některé další pod tímto článkem, je velice bolestivý. Lidé nejen, že se nestydí za to, že něco ukradli, dokonce to obhajují a špatní jsou ti okradení, kteří se s tím snaží bojovat. Já uznávám že ceny nových filmů a nových her jsou opravdu směšně vysoké, ale to mi nedává právo si to ukrást. Dává mi to právo počkat si až to tak drahé nebude ... poběží to zadarmo v televizi, případně za 50/100 v trafice ... pár let po uvedení. Ale to se Vám nelíbí chtěli by jste to hned, ale je to drahé tak to ukradnete. Blbě se hledá dobré přirovnání, vezměme teda alespoň exklusivitu, vycházejí limitované a deluxe edice různých výrobků (ať už aut grafik a podobně), které se liší od originálu pouze drobnou přidanou hodnotou ... ale jsou třeba dvakrát dražší, protože člověk chce mít tu exklusivitu, nedává nám to stejně jako u filmů ale právo teda tu exklusivitu ukrást protože je přece směšné, že na tom ta společnost chce vidělat.
20.1.2012 14:32:56   91.127.236.xxx 142
A podľa teba je v poriadku, že spoločnosti zarábajú každým rokom viac a viac miliard dolárov??? Čím to asi je??? Kým bude spoločnosť stále o pánoch a poddaných, stále budú páni kričať, že oni sú chudáčikovia a poddaní sú zlodeji, ktorí ich okrádajú a kvôli nim majú z ich miliárd o pár miliónov dolárov menej ... ako sa vraví, zlodej kričí - chyťte zlodeja ...
20.1.2012 14:42:55   81.200.57.xxx 42
nic co by se nedělo všude jinde ... a taky tam nekradete .. i když je mi jasný že kdyby to šlo tak snadno jako s muzikou, filmy a sw tak by jste kradli i na jiných polích .. například naše telekomunikace (vs např rakouské), ČEZ, koneckonců i Škodovka taky vyrábí docela solidní zisk ... intel ten chce vůbec za své procesory nekřesťanské peníze.. Je to směšné. Bojovat s cenou se dá různými způsoby ... kradení ji ovšem nejspíš nesníží ... tedy alespoň ne pro nás ostatní ..
20.1.2012 20:46:39   89.103.5.xxx 05
tak asi jim ty miliardy dolaru nejake ovce dobrovolne daji. co je tobe do toho?
20.1.2012 22:05:43   91.127.236.xxx 41
A teba, to čo tak rozčuluje??? Či tiež máš nejaké tú produkčnú spoločnosť a nevieš čo s peniazmi??
21.1.2012 00:36:21   89.103.5.xxx 16
proc bych se mel rozcilovat. akorat mi to neda a reaguju na tvoje tupe prispevky. podle tech tvych zvratku to vypada, ze vydavatel jsou zarostli loupeznici s bambitkami a okradaji nebohe poddane (LOL!) o penize... ty si vazne dement
20.1.2012 16:32:03   217.73.19.xxx 110
Najprv technicky: nejedna sa o kradez, ale o nelegalne kopirovanie. Ale to len na okraj.

To co ma hlavne se... znepokojuje je pristup zakonu k takymto dielam. Hlavne co sa tyka reklamacie. Skuste si v kine vyreklamovat, ze ten film je brak (ktory nestoji ani za to DVD na ktorom je nahraty) resp., ze SW nefunguje korektne, pada, alebo nie je s niecim kompatibilny. Proste nula bodov.
20.1.2012 14:24:01   89.103.153.xxx 11
krt3k napsal:
xzamer napsal:
...Přídám s k Anonymous protože někdo nepochopil princip internetu....

k Anonymous se nemuzes pridat... We are all anonymous ;)

k tematu... docela to nechapu, myslel jsem, ze prave o tomhle je SOPA, ktera jeste neni v platnosti, takze za obsah nenese odpovednost majitel serveru, ale ten kdo to tam nahral. Takze z jakyho duvodu vlastne zavreli Megaupload?
Proto že přicházely o zisky.Ale oni nechápou že káždy neni boháč.
20.1.2012 14:52:50   82.100.0.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.1.2012 05:54:40   64.69.46.xxx 41
http://img259.imageshack.us/img259/9661/funyouwouldnt.jpg
20.1.2012 14:29:21   92.52.10.xxx 42
krt3k napsal:
xzamer napsal:
...Přídám s k Anonymous protože někdo nepochopil princip internetu....

k Anonymous se nemuzes pridat... We are all anonymous ;)

k tematu... docela to nechapu, myslel jsem, ze prave o tomhle je SOPA, ktera jeste neni v platnosti, takze za obsah nenese odpovednost majitel serveru, ale ten kdo to tam nahral. Takze z jakyho duvodu vlastne zavreli Megaupload?


preco? jednoduche vysvetlenie...pretoze darmozraci typu fimove studia a kvazi hudobnici a najbohatsi ludia v USA ktori maju kupenu vladu od hora az dole rano vstali zlou nohou a povedali si dnes pojde dole megaupload...
20.1.2012 14:31:40   217.119.124.xxx 11
krt3k napsal:
[quote=xzamer]
k tematu... docela to nechapu, myslel jsem, ze prave o tomhle je SOPA, ktera jeste neni v platnosti, takze za obsah nenese odpovednost majitel serveru, ale ten kdo to tam nahral.


Práveže naopak, podľa SOPA má byť zodpovedný majiteľ serveru.
20.1.2012 14:44:21   90.178.253.xxx 130
Saky napsal:
krt3k napsal:
[quote=xzamer]
k tematu... docela to nechapu, myslel jsem, ze prave o tomhle je SOPA, ktera jeste neni v platnosti, takze za obsah nenese odpovednost majitel serveru, ale ten kdo to tam nahral.


Práveže naopak, podľa SOPA má byť zodpovedný majiteľ serveru.

j dyt prave, ale SOPA jeste neni platna pokud vim, takze se ptam, jak je mozny ze ten server zavreli... odpovedi typu "protoze maj malo miliard a chtej vic" si nechte, musi to mit prece nejakej pravni podklad, nejde jen tak rict "tak a ted zavrem Megaupload, zitra youtube a pozitri Wikipedii, protoze lidi jsou moc chytry a my potrebujem jen stado tupejch ovci."
20.1.2012 14:46:36   83.208.16.xxx 72
RoflaS napsal:
Megaupload a další podobné hostingové společnosti jako třeba u nás ulož.to dávaj možnost normálním lidem dovolit si něco, co je mimo jejich finanční možnosti. Platy nahoru nelezou, spíš naopak ... ceny za elektriku, plyn a vůbec za vše jdou jen na horu .. tak kam tohle spěje? Jasně že k pirátství .. kdyby radši tyhle filmové, herní a další společnosti zvážili svojí taktiku - prodávat draho i když v malém počtu a změnili jí na prodávat levně ale ve velkém množství, možná by se divili jak rapidně by jim zrostli výdělky za jejich produkty a zájem o tyhle hostingové servery by určitě klesl.

Kdyby nějaká nová akční pecka na Pc stála místo 1500 Kč třeba 500 Kč ... tak si sakra pište že sí jí radši koupím než abych jí stahoval ... celej tenhle systém mě příjde postavenej na hlavu


Tohle co píšeš bohužel neplatí pro většinu populace
Já osobně kupuju vždy legální OS a do práce naprosto všechen SW se kterým firma pracuje. Domů si legální Photoshop pro práci 1x za půl roku opravdu nepořídím.
Na iOS zařízení mám také vše koupené, ale odhaduje se, že přes 80% aplikací na iOS zařízení jsou kradené a nainstalované přes jailbreak. A podívej se na cenu. Bavíme se o korunových položkách za aplikaci a lidi je stejně kradou! To je posraný český princip, co můžu ukradu i kdyby to stálo více úsilí než to koupit
20.1.2012 14:57:53   78.98.71.xxx 30
No vidíš aký si pekný a slušný. Ale žial v tomto svete sa tak nehraje. Vďaka serioznym ludom sa elita obohacuje. Najnovšie FED spreneveril 26 bilionov dolárov. To sú zločiny a nie posrané pirátstvo. Aj tak si si ten stiahnutý film zaplatil. Ak už návšetvou predraženého kina alebo kúpou predražnej konzoly/compu. Proste a jednoducho to je len provokacia elity, aby vedeli čo ich bude čakať ak budú chcieť obmedziť inet pre vlastné propagandistické žvásty.
20.1.2012 15:20:10   82.100.0.xxx 61
Co furt máte s těma elitama. Na těchto portálech se sdílejí i hudba a filmy a software od malých firmiček. Já bych taky nejradši zrušil OSU a takové podobné organizace protože fakt Helence Vondráčků se mi z tiskárny nic platit nechce. Nadruhou stranu se mi taky nelíbí že loni jsem pracoval na jednom projektu přes měsíc a investor mi nakonec nezaplatil. Ten princip je stejný a žádná elita nejsem. A ten normální člověk co mi nezaplatil a tu práci mi vlastně ukradl je hajzl a doufám že se bude smažit v pekle a doufám v naše spravedlivé soudy.
20.1.2012 15:40:31   78.98.71.xxx 51
Voláš sa Rothschild. Asi nie, tak elita určite nebudeš a na súdnictvo sa moc nespoliehaj. Sú aj iné cesty ako mu osviežit pamäť, že zabudol zaplatiť.
20.1.2012 14:53:52   92.52.10.xxx 41
Vlček Ondřej napsal:
RoflaS napsal:
Megaupload a další podobné hostingové společnosti jako třeba u nás ulož.to dávaj možnost normálním lidem dovolit si něco, co je mimo jejich finanční možnosti. Platy nahoru nelezou, spíš naopak ... ceny za elektriku, plyn a vůbec za vše jdou jen na horu .. tak kam tohle spěje? Jasně že k pirátství .. kdyby radši tyhle filmové, herní a další společnosti zvážili svojí taktiku - prodávat draho i když v malém počtu a změnili jí na prodávat levně ale ve velkém množství, možná by se divili jak rapidně by jim zrostli výdělky za jejich produkty a zájem o tyhle hostingové servery by určitě klesl.

Kdyby nějaká nová akční pecka na Pc stála místo 1500 Kč třeba 500 Kč ... tak si sakra pište že sí jí radši koupím než abych jí stahoval ... celej tenhle systém mě příjde postavenej na hlavu


Tohle co píšeš bohužel neplatí pro většinu populace
Já osobně kupuju vždy legální OS a do práce naprosto všechen SW se kterým firma pracuje. Domů si legální Photoshop pro práci 1x za půl roku opravdu nepořídím.
Na iOS zařízení mám také vše koupené, ale odhaduje se, že přes 80% aplikací na iOS zařízení jsou kradené a nainstalované přes jailbreak. A podívej se na cenu. Bavíme se o korunových položkách za aplikaci a lidi je stejně kradou! To je posraný český princip, co můžu ukradu i kdyby to stálo více úsilí než to koupit


jo ale jailbreak je podla sudu USA legalny zasah. Apple sa uz sudil ale neuspel. takze ked mam jailbreak mam ho legalne a tym padom aj app co si davam do telefonu pretoze nic ma v tom neobmedzuje. a to ze sa kradnu aj korunove veci tak sa nedivim, ludia to maju zakorenene este z cias ked vsetko bolo drahe.

btw. nemam iOS
20.1.2012 21:14:44   89.103.5.xxx 24
to je demence...
20.1.2012 14:55:50   81.200.57.xxx 15
Zajímala by mně z právního hlediska jedna věc. Pokud mám přímá doznání jistých uživatelů, že kradou a kradli sw, tudíž mám důvodné podezření, je to napsáno veřejně na internetu a bez snahy to následně popřít. Měl bych jako třeba zástupce policie právo vyžádat si jejich internetové údaje vedoucí k jejich dopadení od PCTuningu ?
20.1.2012 16:03:17   195.39.70.xxx 00
Ne jen právo stíhat, ale i povinnost zjistit totožnost a stíhat - Trestní řád (zákon 141/1961 Sb. ve znění pozdějších předpisů) to v §2 odst. 3 označuje jako jednu ze základních zásad trestního řízení (v právničině zásada oficiality). Ač to nedává policii, protože ta v podstatě "jen" vyšetřuje a prošetřuje, ale státnímu zástupci (to je ten "žalobce"). Povinnost sdělit údaje a obecně spolupracovat je tam taky zejména § 158 TŘ(s podmínkou nekolize s jinými zákony, např. ochrana osobních údajů) a je dokonce podmíněna pokutou (tuším, že teď je to 50 000kč? Tuším že někde okolo § 160 TŘ).
Na druhou stranu se takové tvrzení (že kradl) musí dokázat a tvrzení na internetu je dost chabý důkaz (protože když jsme na internetu, tak máme všichni máme doma 2 i7 2700K na sobě, 10000 Gb SSD disky v Raidu v Raidu a 4 7990 a žere nám to jen 32 Wattů - nebo to minimálně tvrdíme). Týpek řekne že se vytahoval, nic jsme u něj ve skutečnosti nenašli... a v pochybnostech ve prospěch obviněného. A na konec si dle svého právnického vzdělání myslím, že česká úprava nezakazuje stahování filmů a hudby (ne programů a jinak!), sankcionuje jenom jejich šíření! Podle mne de lege lata není stáhnutí filmu pro domácí shlédnutí špatné, je to jen to jednání, kterým to na megaupload (uloz.to, torrent...) vložíš. Ten kdo to stahuje podle mě podle české právní úpravy nedělá (skoro) nic špatného (torrenty ne, protože zároveň stahuješ i šíříš).

Je to složité a nedá se to zjednodušit jak jsi to řekl ty, bohužel
21.1.2012 09:34:07   194.79.55.xxx 20
Pravdou je, že stahování hudby a filmů je legální, jinak by nebyla legitimní daň z datového prostoru, občas mylně interpretovaná jako "autorský polatek", ze které pohodlně žije organizace OSA, která se snaží tvářit, že hájí zájmy autorů (znám jich dost kteří tenhle svaz nemohou ani vystát, protože je neškubou o nic méně...) a že se jedná o z nouze ctnost.. ve skutečnosti jim to vyhovuje protože pravidelná paušální platba je jistější příjem, než čekání, jestli si někdo koupí nový elpíčko Tomáše Pacovského.
20.1.2012 15:16:32   83.208.16.xxx 45
Já se opravdu bavím...
Většina nadává na to, jak nebude živit zlodějě a vydřiduchy (čti filmaře, programátory, hudebníky) a mezitím dává svým pirátsvím prostor k ziskům tomuto obtloustlému hovádku:
http://technet.idnes.cz/zatah-na-megaupload-se-planoval-dlouho-prinesl-miliony-auta-i-zbrane-1gh-/sw_internet.aspx?c=A120120_114423_sw_internet_vs
Skutečně je potřeba se zastávat zrovna takovýchto lidí???
Jedna věc je svoboda internetu a druhá je podpora takovýchto individuí...
20.1.2012 15:22:19   90.178.116.xxx 71
Tyhle servery se nezabývali jen novými věcmi. Chodil jsem a chodím na uloz.to třeba pro dokumenty ktere jsem v televizi minul a nejsou v archivu.
Co se týče nových věcí - kinorip nebo 360p filmy nejsou kradení v pravém slova smyslu, neboť jejich kvalita je pochybná - je to jakobyste ukradli v obchodě shnilé rajče. Ale principielně to krádež je. Pravej fanda si film nebo hru stejně koupí, za sračky co se na nás valí platit nehodlám.
A software? Podle mě by bylo správný, kdyby měl každej legálně ten software se kterým profesionálně pracuje. (Win, CAD, Photoshop). Pro zábavu bych to neřešil, respektive je vždy dostupná free nebo levná varianta. Ten kdo jednou za 1/2 roku občas něco vyretušuje v Photoshopu, by si ho stejně nekoupil, profík si to dá do nákladů.
20.1.2012 15:31:41   88.103.137.xxx 60
No bóóóóóóóže no tak na chvili zneprovoznily verejne dostupny weby ktery stejne FBI CIA ani USA ke svemu vnitnimu chodu nevyuzivaji, vsecko maj na oddelenych vojenskych systemech. Kdybych byl Big Brother tak se ted smeju az se za bricho popadam. To je jako kdyby USa provedli hackersky utok na webovy stranky naseho mesta a ja si kvuli tomu nemohl prohlednout fologalerii, big deal.
20.1.2012 15:57:11   90.178.253.xxx 50
Vlček Ondřej napsal:
Já se opravdu bavím...
Většina nadává na to, jak nebude živit zlodějě a vydřiduchy (čti filmaře, programátory, hudebníky) a mezitím dává svým pirátsvím prostor k ziskům tomuto obtloustlému hovádku:
http://technet.idnes.cz/zatah-na-megaupload-se-planoval-dlouho-prinesl-miliony-auta-i-zbrane-1gh-/sw_internet.aspx?c=A120120_114423_sw_internet_vs
Skutečně je potřeba se zastávat zrovna takovýchto lidí???
Jedna věc je svoboda internetu a druhá je podpora takovýchto individuí...

a proc by se jich clovek nemel zastavat kdyz vlastne nic neudelal? Na technetu se pise, ze zatceni probehlo na zaklade usnadneni stazeni filmu atd... to muzou rovnou zavrit fabriky na DVD, BD, Flash disky, mobilni telefony a vlastne skoro vsechno, protoze diky tomu, mam usnadnenou praci pri kradeni filmu.
20.1.2012 16:36:21   78.45.165.xxx 30
Jak se k nim přidám ?
20.1.2012 16:42:31   92.52.10.xxx 71
Vlček Ondřej napsal:
Já se opravdu bavím...
Většina nadává na to, jak nebude živit zlodějě a vydřiduchy (čti filmaře, programátory, hudebníky) a mezitím dává svým pirátsvím prostor k ziskům tomuto obtloustlému hovádku:
http://technet.idnes.cz/zatah-na-megaupload-se-planoval-dlouho-prinesl-miliony-auta-i-zbrane-1gh-/sw_internet.aspx?c=A120120_114423_sw_internet_vs
Skutečně je potřeba se zastávat zrovna takovýchto lidí???
Jedna věc je svoboda internetu a druhá je podpora takovýchto individuí...


na rovnakom principe pracuje radpishare...tiez ma premium ucty, tiez je na nom autorsky chraneny obsah, tiez je tam prijem z reklamy, ale rapidshare je v poriadku...a preco? pretoze ma sidlo vo svajciarsku...dovod? kto by siel proti krajine ktora ma ekonomiku vybudovanu na bankovom systeme a kde maju ucty najbohatsi ludia a kopec politikov...to ze majitel megauploadu je bohaty, je len jeho sikovnost...ono prevadzkovat take ulozisko nie je finacne zrovna lacne....servery, udrzba to ide do milionov, to ze mal luxusne auta, no nech ma, politici a majitelia filmovych studii maju dokonoca sukromne lietadla...a kto je horsi? politici o okradaju ludi alebo ludia co okradaju tych co okradaju ich?
20.1.2012 19:53:10   88.102.120.xxx 38
Co do toho proboha tahas politiku?
Utika ti proste jeden zakladni princip:
Ja neco vyrobim (film, SW, muziku, nebo taky auto ci dum) a dam na to cenovku a ty za to bud zaplatis nebo nezaplatis, protoze na to mas nebo nemas penize. To je nabidka a poptavka, zaklad trzni ekonomie. A at na to nalepim jakou cenu chci, je to jen moje vec, protoze je to muj vyrobek, ale v zadnem pripade me nemuzes nazvat zlodejem, to si snad rozumime.
Naopak zlodej je ten, kdo krade nebo tomu vyraznym zpusobem napomaha, to je asi taky jednoduche ne? A najdi si nekde na netu statistiku kolik je na tehle serverech warezu a kolik legalnich veci. Nelzi si do kapsy a rekni, kolik legalnich veci jsi kdy z ulozto, megauploadu, rapidu atd. stahoval a ted.
Takze tu nenalhavej sam sobe. Tyhle servery jsou zakladany zejmena pro sdileni nelegalniho obsahu tecka. Tot prosta statistika. Legalni veci (autorska hudba, videa, texty), se siri naprosto jinak, protoze jsou na to specializovane weby jako soundcloud, youtube a mnoho dalsich.
Takze podtrzeno, hajite stale cloveka ktery napomaha zlocinu, zadnemu svobodnemu internetu.
20.1.2012 16:45:28   85.237.227.xxx 139
S označením členov anonymous za "Kyberzločinci ! absolútne nesúhlasím. Bojujú za slobodu internetu.
20.1.2012 23:28:30   80.251.245.xxx 25
Kyberzločinci to jsou ať se ti to líbí nebo ne. Porušují zákony, takže zločinci dle významu slova jsou.
20.1.2012 17:04:28   81.201.60.xxx 140
Okamzite zavrit vsechny banky a jejich sefy zavrit. Vite kolik nelegalnich veci je v bezpecnostnich schrankach? Naprosto stejny princip.....S utoky anonymus naprosto souhlasim
20.1.2012 17:40:37   81.200.57.xxx 61
x3m napsal:
Najprv technicky: nejedna sa o kradez, ale o nelegalne kopirovanie. Ale to len na okraj.

To co ma hlavne se... znepokojuje je pristup zakonu k takymto dielam. Hlavne co sa tyka reklamacie. Skuste si v kine vyreklamovat, ze ten film je brak (ktory nestoji ani za to DVD na ktorom je nahraty) resp., ze SW nefunguje korektne, pada, alebo nie je s niecim kompatibilny. Proste nula bodov.


tak slovíčkaření by jsme měli za sebou ... a teď k té druhé části ..
Osobně nic nemám proti tomu když si někdo ten program vyzkouší a když ho pak používá (nebo tu hru hraje), když sem mu film líbil a podobně tak si ho koupí originál. Koneckonců k tomu navádějí i samotné skupiny co připravujou cracky na dané hry/programy. Ale co si budem nalhávat většina lidí si to nekoupí ani po tom. Stačí se podívat, že to tu obhajujou že na to nemaj peníze. Ale varianty zadarmo to by jim samozřejmě nevonělo. Chtěj přece windows tak jsou a vezmou si je.

Samozřejmě na vyzkoušení by mělo stačit trial, shareware, demo verze ... ale víme že třeba u filmu může trailer prozradit nula až nic .. Takže ano námitku beru, ale pokud něco používám tak už to neobstojí ..
20.1.2012 23:17:06   87.197.140.xxx 60
Jediny problem windowsu je, ze ho mate vsade a clovek s nim pride do styku vzdy ako s prvym. Tak to bolo v skole, tak je v robote. Proste sa mu vyvarovat nejde.

Ano je jednoduchsie cracknut poriadny soft ako sa trapit s free alternativami.

Otazka je tiez, co je lepsie pre MS nechat craknuty windows alebo prinutit ludi sa naucit linux ? Potom nechat uzivatela vyzadovat pri najblizsiej kupe pc, pc bez oem windows.

Neobhajujem piratsvo len sa mi zda, ze to takto MS a softwarovym spolocnostiam vyhovuje. Myslim si, ze si velmi dobre uvedomuju to, ze ak by nebola moznost craknutia, ze ludia prejdu k free programom/linuxu miesto toho aby si to hned kupili.
20.1.2012 20:19:34   81.201.48.xxx 23
Poslední dobou se takovýhle správy začali oběvovat čím dál častějš a tohle byla pro mě poslední kapka. Celej volnej čas včera dneska sem si zjišťoval jak a jistli se to dá obejít atd. PRo zájemce doporučuju si přečíst o sekundárních DNS servrech a TOR sítích. Zajímavý sou taky projekty vysílání internetových družic do vesmíru kde na ně nemůžou žádný politici.
20.1.2012 21:53:24   88.103.137.xxx 61
TU tvoji družici seberou X-37čkou, řeknou že se srazila s kosmickým smetím a můžeš se jít klouzat
20.1.2012 20:28:13   213.226.255.xxx 122
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2012 20:32:03   213.226.255.xxx 11
Myffis napsal:
x3m napsal:
Najprv technicky: nejedna sa o kradez, ale o nelegalne kopirovanie. Ale to len na okraj.

To co ma hlavne se... znepokojuje je pristup zakonu k takymto dielam. Hlavne co sa tyka reklamacie. Skuste si v kine vyreklamovat, ze ten film je brak (ktory nestoji ani za to DVD na ktorom je nahraty) resp., ze SW nefunguje korektne, pada, alebo nie je s niecim kompatibilny. Proste nula bodov.


tak slovíčkaření by jsme měli za sebou ... a teď k té druhé části ..
Osobně nic nemám proti tomu když si někdo ten program vyzkouší a když ho pak používá (nebo tu hru hraje), když sem mu film líbil a podobně tak si ho koupí originál. Koneckonců k tomu navádějí i samotné skupiny co připravujou cracky na dané hry/programy. Ale co si budem nalhávat většina lidí si to nekoupí ani po tom. Stačí se podívat, že to tu obhajujou že na to nemaj peníze. Ale varianty zadarmo to by jim samozřejmě nevonělo. Chtěj přece windows tak jsou a vezmou si je.

Samozřejmě na vyzkoušení by mělo stačit trial, shareware, demo verze ... ale víme že třeba u filmu může trailer prozradit nula až nic .. Takže ano námitku beru, ale pokud něco používám tak už to neobstojí ..

Software platit. To je bez debat. Ale proc mam platit za CD, kdyz jsem si to same a casto v lepsi kvalite zaplatil pri koupi MC??
22.1.2012 18:56:56   213.220.219.xxx 20
raději se připojte k odporu k ACTA, to nás může postihnout co nevidět a prakticky nemáme šanci tomu zabránit jinak, než že zatlačíme na naše podělané politiky

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

94 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 43.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.