Bethesda: Na grafice záleží a kdo tvrdí opak, ten jednoduše lže
autor: Mirek Kočí , publikováno 18.3.2011

Na grafice u videoher podle Petera Hinese naopak sakra záleží. A kdo tvrdí opak je pokrytec.

Častokrát se můžete setkat s názory, podle kterých na velikosti či vzhledu nezáleží, nebo s tím, že u videoher není kvalitní grafika až tolik potřeba. Slavný vývojářský tým Bethesda Softworks, který stojí za kultovní RPG sérií The Elder Scrolls, má ale názor zcela opačný.

V podcastu pro americký oficiální Xbox 360 magazín, šéf marketingu studia, Peter Hines, řekl, že už mu to všechno pokrytectví leze na nervy, přičemž uvedl: „Je tu hodně lidí, kteří tvrdí, že na grafice nezáleží. Těm tak většinou odpovídám – lžete“.

Na grafice podle Hinese zkrátka hodně záleží a to nejen proto, že hra se pak podstatně lépe prodává. „Člověk se podívá na screenshot (obrázek ze hry) a hned si řekne: „To vypadá skvěle“ nebo „Nemám zájem“. Musíte udělat něco, co lidi zaujme na první pohled. Pak k nim budete mít mnohem snazší cestu.“

Se Skyrim se studio prý snaží o to, aby se hráč do virtuálního světa ponořil tak jak jen to bude možné. A dále zmínil, proč studio v reklamách na Fallout 3 ukazovalo výhradně akci a ne RPG prvky – „Musíte ukázat to, co dobře vypadá. Co lidí chtějí“. Je evidentní, že Peter Hines celou situaci vidí optikou šéfa marketignu.

A co vy, milí čtenáři PCTuningu, stále si myslíte, že na grafice až tolik nezáleží?

Bethesda: Na grafice záleží a kdo tvrdí opak, ten jednoduše lže

Zdroj: 1 2



Tagy: bethesda  graphic  Peter Hines  Bethesda Softworks  grafika  záleží  hra  skyrim  elder scrolls  fallout  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
18.3.2011 14:35:25   213.155.244.xxx 4512
Black ops vs. Minecraft..a kazdemu je jasne,jak to je
18.3.2011 16:48:34   85.160.192.xxx 293
Jj, Minecraft má modernější engine a hezčí grafiku ;)
18.3.2011 14:49:54   88.100.110.xxx 8011
Za dob éry, kdy byli hry jako Doom,Biomenace,Scorch earth,LHX,Golden Axe,Dungeon Keeper,Simcity,RollerCoaster tycoon 1+2, Transport tycoon deluxe, Duke Nukem 1+2+3D a spousty dalších které bych mohl jmenovat... Co tyto hry spojovalo ? Perfektní hratelnost !!!! Né grafika, ale hratelností si získá hra nejvíce svích fanoušků.... Grafika může být u hry sebevíce lepší jako je Crysis 2 + Doom 3 a TES IV dohromady, ale jestliže je to nehratelná sračka a akorát je masivní kampaň a reklama pro hru, tak si jí lidé koupí buď jen ze zvědavosti, anebo jen pro to, že chcou machrovat, že mají víc "FPS" než jejich kámoš na svém PC ... Nicméně musím zdůraznit a to hodně, že grafika je až ta druhá věc, která musí být promakaná,alespoň u mě a já takovýto názor zastávám. Na prvním místě vždy hratelnost... Diablo 1 nebo Diablo 2 například, Warcraft 3, to jsou hry na které se nezapomíná a stovky tisíc lidí je denně hrajou po celém světě, proč ? Protože by měli dobrou grafiku ty hry ? Ne ... , protože mají velmi výbornou hratelnost a velké množství modifikací...Znám stránku pro Warcraft 3 & Ledový trůn, kde je přes 3500 map ... různých typů, žánrů,TD,HD atd...
18.3.2011 15:29:55   130.119.248.xxx 446
V té době to byla u těch her určitě hratelnost. A také luxusní grafika (v té době).
18.3.2011 19:16:13   89.103.232.xxx 721
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.3.2011 12:54:29   78.80.26.xxx 20
Tak to si asi vzpomínáš docela špatně, nebo jenom z půlky, protože kdo mi řekne, že ve své době neobdivoval grafiku prvních 3D her, tak kecá, nebo ty doby nepamatuje. Třeba Duke, krom toho, že to byla peckovní řežba, tak byl unikátní odrazem Duka v zrcadle, šlápotama po projití kaluží vody, nebo krve, cákanci krve na zdi, když jsi "prasák" trefil brokárnou hned u ní a podobně. Tak samo třeba první Quake (nebo i ten třetí), HL, Diablo, všechno to byly hry, které spojovala vynikající hratelnost A (na svou dobu) naprosto skvělá grafika.
18.3.2011 14:50:48   188.92.11.xxx 432
Jenže lidé co tvrdí, že na grafice NEzáleží, se na to nekoukají z pohledu marketéra, kterému SAKRA záleží jen na prodejnosti. Ono totiž SAKRA záleží i na příběhu a hratelnosti. S tím si ale oddělení marketingu jistě nedělá starosti. Hlavně že dobrá grafika prodává.
18.3.2011 19:17:46   89.103.232.xxx 78
ja tomu asi nerozumim. tak ono je spatne, kdyz se hra dobre prodava?
18.3.2011 14:51:32   94.112.24.xxx 142
Pro mě je důležitá hratelnost v dnešních FPS je to prostě lineární kdysi člověk bloudil a hledal, teď je to prostě o krásné grafice. Pamatuju zlatý Hexen,Heretic a jemu podobné. Ale i přesto, na hrách mě grafika zaujme jako první.jenže při WOW moc grafiku nejde řešit
18.3.2011 14:55:48   213.81.156.xxx 161
Na grafice podle Hinese zkrátka hodně záleží a to nejen proto, že hra se pak podstatně lépe prodává. „Člověk se podívá na screenshot (obrázek ze hry) a hned si řekne: „To vypadá skvěle“ nebo „Nemám zájem“. Musíte udělat něco, co lidi zaujme na první pohled. Pak k nim budete mít mnohem snazší cestu.“

Se Skyrim se studio prý snaží o to, aby se hráč do virtuálního světa ponořil tak jak jen to bude možné. A dále zmínil, proč studio v reklamách na Fallout 3 ukazovalo výhradně akci a ne RPG prvky – „Musíte ukázat to, co dobře vypadá. Co lidí chtějí“
co viac k tomu dododat??? urobime krasny obrazcok krasnu grafiku.. ludia si kupia my zarobime a tym to pada..
doteraz hram transport tycoon, starcraft age of empires.. a podobne odreagovacky... krasnu nehratelnu hru nech si strcia mafia 2 napr
18.3.2011 15:03:46   194.176.105.xxx 213
Dobra blbost....Dobra grafika je a muze byt soucasti dobre hry. ALE dobrou hru nedela grafika, ale hratelnost. Hratelnost je to proc lide kupuji hry a vse ostatni jako vynikajici grafika, hudba ji pouze zvysuji.
Takze muzete mit bozsky vypadajici hru ale pokud nebude hratelna nidko ji hrat nebude a takova hra se bude max vyuzivat jako technologicke demo
18.3.2011 15:04:52   88.102.74.xxx 102
..ale až po hratelnosti, ne naopak. Nudná hra s krásnou grafikou je pořád nudná. A těm skvělým hrám dobrá grafika jen přidá. A když neni? Tak neni.. dá se to překousnout. Však lidi dodnes hrajou Diablo II, nebo původní CS. Případně L4D, Quake Live. A další a další.. samotné WoW je taky hodně outdated a vadí to těm 12 milionům? Pár určitě, ale většina to dlabe..
18.3.2011 15:17:42   78.98.25.xxx 25
pokial ide iba o rozlisenie textur a detailnost modelov tak urcite nie....pokial to je brane ako celkovy vizual (uveritelnost,zaujimavost,komplexnost atd...tak urcite ano....ale na to aby ma hra bavila grafika urcite ani z daleka nezalezi...napr oblivion super grafika velke prostredie ale ten auto level up vsetkeho okolo inventar a ability tych milion classov boli onicom a mohol by som pokracovat cize by som to zhrnul asi tak ze grafika je dolezita ale urcite nie urcujuca aj teraz si zahram starsie hry pretoze su dobre a nepotrebujem ani DX11
18.3.2011 15:14:32   88.103.20.xxx 811
ako u auta... mohlo by jazdit lepsie ako ktore kolvek ine a stejne by som si ho nekupil lebo je hnusne na pohlad...
18.3.2011 15:22:28   84.42.179.xxx 30
kdyz to ma obstojnou grafiku. Samozrejme sem rad kdyz je to super truper grafika a jeste k tomu hratelnost ale kdyz vezmu treba drakensang ve sve podstate nemam co vytknou a ze to zrovna neni uplne nejkrasnejsi rpg prijde mi imo mnohem hnusnejsi nez fallout ale je to proste dobra hra;} Nedavno se v nemocnici diky tomu ze notas je docela strep otrepal BG a BG II a musim rict ze ta hra porad vypada bodre taky...
18.3.2011 15:28:09   188.92.11.xxx 42
WinnyPHA napsal:
ako u auta... mohlo by jazdit lepsie ako ktore kolvek ine a stejne by som si ho nekupil lebo je hnusne na pohlad...


Je jedno jestli je hnusný na pohled. Hlavně že je pěný uvnitř
18.3.2011 15:39:46   78.24.12.xxx 360
Ne, fakt grafikou to neni. Je jen dobře pokud to vypadá lépe. Btw Duke 3D když přišel tak podporoval VESA mody a vysoká rozlišení. Doom když přišel tak byl doslova revolucí v grafice a prostředí celkově.

Ale tyhle kdy měly jedno společného - byly super zábava. A i když spousta z nich byla tehdejší grafickej top, niak je to nezabíjelo. Ale hádejte co měly zároveň všechny ty hry společného? Žádnej rating, žádný mantinely do kterejch se musej vejít, ne, vývojáři měli volnost.

Dnes? Samé Pegi certifikace, nesmíte tam mít moc sprostého či krvavého, jinak by vám hned dali 18+ a protože ve slavné Velké USA to pak maldší opravdu nekupujou = kazí to tržby. Taky dnes nesmíte mít narážky na vládu a nesmíte tam mít mnoho sexuálních motivů, nesmíte se opřít o žádnou menšinu, nebo spolek matek feministek, atd. Prostě a jednoduše se vývojáři doslova bojí udělat hru co by nebyla nudnej mainstream. Bojej se udělat hru co by byla bomba či zvedla ze židle.

Jako vlastní příklad mohu uvést svou zkušenost třeba nyní s Tera online (korejská onlinovak co vypadá na velkou pecku) byl jsem tam v closed betě, atd. A je tam rasa co se jmenuje Ein (jsou to vesměs malé holčičky), a nakonec do dopadlo tak že ač je to teď nejpopulárnější rasa a všechno, tak se vývojíři rozhodli, že Anglické verze hry je bude mít cenzurované protože 0,1% potencionálních zájemců by v nich mohlo vidět něco nekalého. Tohle je ten problém. Ustupuje se odevšeho co by mohlo někoho zvednou ze židle. To samé jako Medal of Honor ustoupil od Talibanu, protože to vadilo.. 0,01% obvytel USA ala sružení matek padlých vojáků. Pokud ustoupíáte každému, nezbyte z té hry nic dobrého. Takže asi tak, a to se teď přesně děje.
18.3.2011 15:45:22   88.103.20.xxx 112
ja som dade cital ze priemerny vek terajsich hracov je az 25 rokov... ono bude zachvilu ze Pegi30+... vlastne hry bez krve, sukania a nadavok su nuda... tesim sa na Dukeho
18.3.2011 15:48:18   89.103.98.xxx 411
Nejkrásnější RPG je snad Arcania Gothic 4. To zpracování těch stromů nádhera. Mě osobně hra musí nadchnout graficky takže na grafice záleží. Docela jsem se divil sobě že mě přitáhl Dragon Age II taky pěkná hra.
18.3.2011 15:54:33   46.33.96.xxx 80
v tom případě tě lituju, že ti uniklo plno dobrých her, nicméně ne tak graficky dokonalých
18.3.2011 16:05:19   83.240.102.xxx 94
proc vsichni povidaji o hratelnosti? Clanek sice mluvi o grafice, ale nesrovnava to s jinacim kvalitativnim hodnocenim her, tzn. srovnavat co ma vetsi vahu: grafika / hratelnost - je blbost (vzhledem k clanku)...jedine, co bych si mohl z clanku (resp. slov Hinese) odnest je to, ze pokud mam dve hry o stejne hratelnosti (vzhledem mym preferencim hratelnosti), beru tu s lepsi grafikou (tj. na grafice zalezi)
18.3.2011 16:41:29   188.92.11.xxx 42
Peter Hines, řekl, že už mu to všechno pokrytectví leze na nervy, přičemž uvedl: „Je tu hodně lidí, kteří tvrdí, že na grafice nezáleží. Těm tak většinou odpovídám – lžete“

O hratelnosti sice v článku nic neni, ale pan Hines se trefil právě do těch "lhářů", kteří dávaj přednost hratelnosti před super grafikou bez hratelnosti.
19.3.2011 12:49:09   78.80.26.xxx 00
To je obávám se, nepřesné tvrzení. Silně pochybuji, že by Bethesda dělala nehratelnou blbinu, kterou by se snažila prodat alespoň grafikou, kdo má alespoň elementární ponětí o historii počítačových her, tak ví, že tomu tak není. A i když neholduji hernímu stylu Morrowindu a Oblivionu, vím, že tyto kousky si získaly obrovskou fan základnu, modující první a poslední (což lze a jsou pro to nástroje, takže Bethesda na své fandy opravdu bobek nehází). Takže, s ohledem na vyznění, troufám si říci, že jsi napsal celkem (do nebe volající) blbost. Řekl bych, že hratelnost se skutečně neřeší a stojí zcela mimo. Řeší se to, že se vydávají polovičatě převedené porty s konzolí, které vypadají jako o generaci starší s tím, že obhajoba zní: Na grafice přece nezáleží.
18.3.2011 16:22:13   192.128.3.xxx 22
Vlastimil91 napsal:
Nejkrásnější RPG je snad Arcania Gothic 4. To zpracování těch stromů nádhera. Mě osobně hra musí nadchnout graficky takže na grafice záleží. Docela jsem se divil sobě že mě přitáhl Dragon Age II taky pěkná hra.


Arcania snad ani nie je RPG, rovnako ako Dragon Age2... lutujem tych penazi co som minul na tu hru... no hral som Gothic 1,2,3 a tak som to kupil... no po pociatocnych par hodinach ma ta plytkost hry kompletne znudila tak som to odvtedy nezapol a ani neplanujem.
19.3.2011 12:58:27   78.80.26.xxx 10
DA2 ještě chápu, že se lidem líbí. Není špatný, prostě trochu jiný, než to, co přinesl pravověrným fandům HC RPGček DA:O (ti to vnímají jako zklamání). Ale Arcania, ta to fakt zachraňuje jenom grafikou, což ovšem nestačí...
18.3.2011 16:39:03   89.233.185.xxx 13
Nechapu proc se tu stale casteji objevuji clanky kolem her, ktere jsou ke vsemu vykradany z webu k tomu urcenych? Tady jsem snad na PC Tuningu a ne na Gamse.cz, Hrej apod.
18.3.2011 16:39:21   93.91.243.xxx 72
The Elder Scrolls je v současnosti jediným nezkaženým RPG, doufám, že to pátým dílem nezkazí. Grafika je důležitá, jak pro hráče, tak pro výrobce grafik.
18.3.2011 16:41:42   85.216.235.xxx 40
Ja tym uplne suhlasim a jasny priklad je Battlefield 3. Kazdy je nadseny ako to vyzera a keby to nevyzeralo reakcie by urcite neboli v takom pocte ako su.
18.3.2011 16:46:26   85.216.235.xxx 49
GlaDOS napsal:
v tom případě tě lituju, že ti uniklo plno dobrých her, nicméně ne tak graficky dokonalých

Ja som plno takych dobrych graficky nedokonalych hier zacal hrat a po par minutach som to vypol. Pre mna grafika je cislo 1.
18.3.2011 16:47:55   85.160.192.xxx 04
U výborné hry na grafice vážně nezáleží. Pro příklad nemusím chodit nijak daleko, stačí se podívat na obrovský úspěch prvního Dragon Age, který měl grafiku poměrně na blití, ale je to skvělá hra. Takových případů jsou mraky, viz Angry Birds, Farmville, The Sims...strašně úspěšné hry s relativně hodně slabou grafikou. No a kdo říká, že na velikosti nezáleží, ho má malýho. Tihle pak na net valí články, které na základě (asi asijských) výzkumů dokazují, že 4 centimetry jsou tak akorát ;)
18.3.2011 17:12:39   81.201.57.xxx 20
Ani jedna z těch her nemá sice zázračnou grafiku ale určitě ji nemá špatnou. Například WOW podle mě také nemá špatnou grafiku a rozhodně ji neměl když vyšel. Špatnou grafiku měl třeba Shadowbane který vyšel asi o půl roku dřív než WOW a i když měl více polygonové postavy, nebylo to na nich vidět a vypadaly docela špatně. proto ho moc lidí nehrálo ani když byl později úplně zdarma. Kdo se ale přes to dostal objevil zajímavou hru, kterou ta grafika docela potopila.
18.3.2011 16:48:32   88.80.241.xxx 00
s čím konkrétne tvrdě nesúhlasíš ?
18.3.2011 16:53:34   158.193.64.xxx 50
ano na grafike zalezi (dnes uz pomaly viac ako na samotnom deji ci hratelnosti) a keby nebolo konzol tak je ta dolezita grafika o riadny kus dalej ... tak ked im tak na tej grafike zalezi, nech neportuju hry z konzol na PC, ale naopak ..
18.3.2011 17:02:21   81.201.57.xxx 40
Má pravdu ten chlapec. Ale všimněte si, že nikde netvrdí že musí být co nejnáročnější s co nejvíce polygony a moderními technologiemi. Hra může vypadat skvěle a zaujmout na první pohled třeba i stylovostí nebo neotřelostí. Z marketingového hlediska tohle vše platí ještě mnohem víc, protože prodává první dojem.

Nemělo by se zaměňovat vypadá dobře ve smyslu náročně na grafiku a dobře ve smyslu, že se mi prostě líbí. Samozřejmě Skyrim vypadá dobře v obou významech toho slova .
18.3.2011 17:05:25   88.80.241.xxx 91
prosím Vás ľudia o čom to rozprávate ? píše sa niekde v článku, že grafika je dôležitejšia ako hrateľnosť ? Peter Hines len povedal nepísanú pravdu - na vzhľade záleží a nie len v hrách.

Spomýnajú sa tu staré hry ako Doom, Golden Axe ale zabúda sa, že na dobu v ktorej vznikli mali výbornú grafiku, navyše tie hry boli mimoriadne zábavné predovšetkým z jedného dôvodu - boli prvé svojho druhu a navyše ich nebolo prakticky s čím zrovnávať. Na terajšie decká má rovnaký efekt COD ako na nás - starých hráčov napríklad Doom ale Duke - hovorí z vás nostalgia nie objektivita.
18.3.2011 19:23:45   89.103.232.xxx 71
a hele, zablesk zdraveho rozumu!
18.3.2011 17:18:46   109.80.119.xxx 00
To ze tu nekdo napsal ze konzole jen brzdi vyvoj grafiky na pc neni az tak pravda.Musi si vymyslet jak co nejvice usetrit na polygonech a udelat to jinak a presto dobre vypadajici. Diky konzolim vyvoj upne nestagnuje a kdo se chce zamerit jen na produkci her pro pc a vyvoj novych technologii tak to udela ale pouzije i to co bylo vymysleno "kvuli" konzolim
Jinak na grafice sakra zalezi. Hra musi byt dokonala ve vsech smerech aby byla dobra pro kazdeho, pizza bez syra nebo jine suroviny taky nebude nikdy dokonala
18.3.2011 17:46:57   90.178.127.xxx 16
Nub hodnotí grafiku. Prou hratelnost
18.3.2011 18:02:47   212.96.177.xxx 50
Já osobně bych řekl že záleží na obojím.Když má hra skvělou grafiku ale mizernou hratelnost a u některých žánrů třeba i příběh přestane vás za chvíli bavit a opačně to platí stejně.V každé hře by mělo být vše vyvážené.
18.3.2011 18:29:05   85.70.84.xxx 11
sice se na nové TES těším, ale ten výrok s grafikou, dobrá ptákovina. Když mu tak strašně záleží na grafice, proč se omezujou konzolema? :-D
18.3.2011 19:15:22   89.103.96.xxx 30
Nedavno sem si na GOG koupil Might and Magic 6,7 a skvele se bavim, i pres dnes uz zalostnou grafickou stranku jsou tyto hry skvele hratelne (12 let od vydani) a co je hlavni nemate u hrani pocit ze vas nekdo vodi za rucicku. Tak ano na grafice zalezi, ale pokud je hratelnost na dost vysoke urovni pak neni nutnosti.
18.3.2011 19:42:21   88.100.34.xxx 30
M&M, Deus ex, Plane Scape torment, v3echno dobrý hry, který podle mě děj zvítězil nad grafikou ne např FarCry 1 bombastická hra, ale 2, nebo crysis, mafie I narozdíl od II ...
Fallout 3 bylo pro mě zklamáním, pokud to je dobou tak nechápu proč, a to ani nemá F3 moc pěknou grafiku
18.3.2011 19:20:54   89.103.232.xxx 44
Počujte, Kefalín. A čo vy si predstavujete pod takým slovom hratelnost?
18.3.2011 20:41:08   78.110.220.xxx 90
Jop na grafice záleží, ale nesmí to být hlavní stavební kámen. Výborná hra s excelentní grafikou je legenda. Zbabraná hra s excelentní grafikou je blockbuster lidi si to sice koupí, ale nakonec toho litujou ...
19.3.2011 09:17:56   85.70.66.xxx 00
Řekl jsi to správně, koupí, což je hlavní smysl vydání té hry

Jinak mě trošku přijde, že tu jeden mluví o voze a druhý o koze. Pro hru je dobrá grafika důležitá především právě pro vysoké prodeje. Řekněme si to na rovinu, když by se dnes v obchodech objevila superhratelná hra s 15 let starým grafických enginem, moc lidí by si ji nekoupilo. Argumentace legandami typu Duke je sice hezká, ale nehrají se dnes ty hry právě proto, že to v době vydání byla špička hratelnosti i grafiky? Kdyby ty hry neměli hezkou grafiku, moc lidí by si je nekoupilo a nakonec by po hře neštěkl ani pes..
19.3.2011 01:38:07   188.120.198.xxx 04
Hlavně že Peter Hines mele takový žvásty, když ty jeho hry, který zastupuje, jsou po grafický stránce celkem průměrnej výtvor... Nemám nic proti Oblivionu nebo Fallout, ale žádnej odvar to rozhodně není.
19.3.2011 13:53:22   90.180.100.xxx 01
Když to vezmu z pohledu Warezáku, tak první co dělají je, že se kouknou, o jaký styl hry se jedná, pak jak ta hra vypadá, což je grafika, hratelnost a příběh, tyto informace buď získají z recenze, nebo z traileru (game play). Takže na grafice záleží, i když ne 100%, pravdou je, že jsou i tituly, kde na grafice nezáleží. Ale kde se dá vyčíst dobrá hratelnost a příběh??? Jenom z recenze či video. Nejlepší způsob je hru vyzkoušet a poté máte jasno. (já osobně si nedám dopustit na hru Counter Strike 1.6 a Call of Duty 2 a 6)
Takže můj názor zní:
1) Příběh
2) Grafika (Někdy u mě hraje i na 1. místě)
3) Hratelnost
19.3.2011 19:22:20   90.178.56.xxx 00
Nevím, jak pro koho, ale pro mě je hratelnost a nápaditost na stejné úrovni, jako grafika: pokud mě hra zaujme a baví, odpustím i slabší grafické zpracování (to je důvod, proč na svém "Oldboyi" s W98 pořád proháním ty i na svou dobu úsměvné polygony postav v System shocku 2 apod.), a naopak - graficky sebeúchvatnější lineární FPS s tisíckrát ohraným schématem mě k vytažení peněženky nepřiměje (a ne proto, že bych FPS neholdoval). Podle mě má dobrá hra mít oboje, jinak je to spíš prezentace možností enginu a použitého API.
20.3.2011 10:02:31   194.213.42.xxx 00
Neříkám že na grafice nezáleží ale kdybych si měl vybrat mezi hratelnou dobrou hrou a mezi nějakou sračkou s lepší grafikou..Byl bych pro to první ..Vemte si například CS 1.6 to má grafiku 100let starou a kolik to hraje lidí ;)
20.3.2011 11:26:22   88.208.100.xxx 02
Docela by mě zajímalo, co byla ona pověstná hratelnot například u toho Dooma? Vždyť je to prachsprostá střílečka. Jen byla první. Proto měla úspěch. A protože předtím nic takovýho nebylo.
Jak tu už někdo píše, HL2 byla ve své době pecka. Byl jsem hotový z grafiky, z toho co se ve hře dá dělat a jak je promakaná. Před rokem sem si jí nainstaloval znovu, že si tu pecku zopáknu a vůbec mě to nebavilo. Prostě doba pokročila a na tý grafice opravdu záleží, jde to ruku v ruce s hratelností.
20.3.2011 11:54:16   213.211.58.xxx 10
Prvni nebyla HL 2 me treba nebavil, zlata 1.
20.3.2011 14:45:01   78.98.91.xxx 02
Tak sa niet co divit, ze Morrowind aj Oblivion sice boli krasne hry, aj hratelne az na to, ze sa mi ich nikdy nepodarilo hrat v kuse viac ako hodinu lebo vecne padaju. Skusal som to na viacerych pocitacoch, nove patche a vysledok rovnaky. A ked clovek splni nudny zdlhavy quest a skor nez sa porozprava s tou spravnou osobou mi to spadne tak to nastve! A ze sa to Bethesde podarilo vela krat. Dalsia cast moze vyzerat ako chce uz si ju nekupim. Ak si po bugovom Morrowinde nedali zalezat na Oblivione tak to je zrejme trend.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

60 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 27.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.