geforce-6800gs-nekompromisni-vykon-v-mainstreamu
Hardware Článek GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu

GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu | Kapitola 4

Štefek Petr

Štefek Petr

4. 12. 2005 01:00 53

Seznam kapitol

1. GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu 2. Leadtek GeForce 6800GS - bližší pohled a přetaktování 3. Testovací sestava 4. Benchmarky 5. Battlefield 2 6. Doom 3 7. FarCry
8. F.E.A.R. 9. Half-Life 2 10. Quake IV 11. Serious Sam 2 12. Splinter Cell : Chaos Theory 13. Závěr

GeForce 6800GS je nejnovějším přírůstkem do rodiny karet nVidia a i přes zdánlivě nezajímavé označení, které dává tušit, že karta přísluší ke generaci karet GeForce 6800, se jedná o kartu velmi zajímavou. Na samotné detaily se podíváme  v testu grafické karty z dílen Leadteku.

Reklama

3DMark 2003

GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze3DMark 2003, patch 360
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisWings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers)
Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles
Troll´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy)
Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení)
NastaveníDefault, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml
GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2005

GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze3DMark 2005, patch 1.20
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisReturn to Proxycon - DX9, dynamic shahows (2048x2048 depth map), point lights (512x512x6 cube depth map), 8 light sources
Firefly Forest - DX9, diffuse / normal maps, specular maps, diffuse cube maps, procedural light scattering (obloha), masked point light (světluška)
Canyon Flight - DX9, pxl shader 2.0 (velmi výrazně, skály), water shader (reflection+refraction maps, per pxl Fresnel), depth fog (R32F depth map)
NastaveníDefault
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download
GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aquamark 3

GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu
i Zdroj: PCTuning.cz

VerzeAquamark 3
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popispixel a vertex shader 2.0, overdraw a high polygon count testy
Nastavení1024x768x32bit, max. anisotropy 4, FSAA off
Stažení benchmarkuhttp://www.aquamark3.com/am3-mirrors.htm
GeForce 6800GS - nekompromisní výkon v mainstreamu
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama