Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

26. 3. 2014 03:00 25

Seznam kapitol

1. Titáni 2. Piloti 3. Speciální schopnosti, získávání zkušeností, herní rovnováha 4. Multiplayerové módy 5. Singleplayer, příběh, grafika, závěrečné shrnutí

Od akční hry Titanfall vývojářského dua Jasona Westa a Vince Zampelly jsme očekávali, že stanoví nový standard multiplayerových akčních her stejně, jako to dokázali v roce 2007 s Call of Duty: Modern Warfare. A povedlo se to. Co je na Titanfallu tak revolučního a znamená to, že tahle hra nemá žádnou chybu?

Reklama

Přesně jak předem avizovali autoři, titáni jsou klíčovým prvkem každé bitvy. Vzhledem k jejich kratší trvanlivosti však nejsou zárukou pro výhru, k čemuž přispívá i fakt, že se nemohou dostat úplně všude a jsou méně hbití, než lidé, kterým se zde říká piloti.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz

Největší revolucí na straně pilotů je způsob jejich pohybu. Vedle klasického pobíhání můžete s vojáky běhat po stěnách, přitahovat se na plošiny a vedle klasických skoků používat dvojskoky. Všechny prvky jsou přitom jednoduše naučitelné a ve hře nezbytné – běh po stěnách vás často zachrání před smrtí, což platí i pro dvojskok, který vám navíc dovolí rychle se vyšplhat na místo, odkud se vám nepřítel bude skvěle zasahovat sniperkou.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz

Na druhou stranu je třeba říci, že frenetický a téměř neomezený horizontální i vertikální pohyb zabraňuje dlouhému campování. V tomto případě se vám totiž, vzhledem k rychlému, téměř až divokému tempu často stane, že se někde usídlíte a ještě než stačíte zaměřit, nepřítel vám nečekaně vpadne do zad a odpraví vás, aniž byste stačili mrknout.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz

Stejně jako titáni se i piloti rozdělují do tří tříd – CQB, střelec a zabiják. Tyto třídy se od sebe liší primárními zbraněmi (sniperka, kulomet, brokovnice), sekundárními zbraněmi (pistole s menší přesností na dálku a větší přesností na blízko a naopak) a protititánskými zbraněmi (rychlopalná, ale méně přesná zbraň vs. raketomet, který vysílá jen jednu řízenou střelu) a vybavením jako jsou granáty, nášlapné miny atd.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama