Návyková Anno 2070 — budovatelská kráska z budoucnosti | Kapitola 9
Seznam kapitol
Série budovatelských strategií Anno se s aktuálním dílem 2070 poprvé odehrává v budoucnosti. Technická stránka tomu sice na první pohled sice neodpovídá a hra používá stejný engine jako předchůdce Anno 1404, druhý pohled je však daleko lepší. I tentokrát Anno vypadá úchvatně a řadí se k nejlépe vypadajícím strategiím současnosti.
Závěrečné zpracování scény
Post processing (závěrečné zpracování scény) je v Anno 2070 naprosto zásadní nastavení. Po jeho vypnutí se ve hře vypnou veškerá rozmazání obrazu, efekty přesvícení a podobně, což má současně i obrovský dopad na výkon. Ten vzrostl ze 17 na 37 fps, tedy na více jak dvojnásobek!
Zobrazování předmětů
Posledním nastavením je Zobrazování předmětů. Pokud jej vypnete, zmizí ze scény zvířata jako jsou racci nad přístavy a podobně. Výkon se však nijak nezměnil.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou v Anno 2070 patrné na první pohled. Nejvíce jsou vidět chybějící stíny, nízké rozlišení textur, špatná kvalita vody a také veškeré chybějící post processing efekty (změkčení obrazu, efekt přesvícení a podobně). Na druhou stranu má snížení všech nastavení velký vliv na zvýšení výkonu, který s kartou nVidia GeForce GTX 460 vzrostl z 19 na 75 snímků za sekundu u první scény a z 18 na 66 fps u druhé.