Mirror's Edge Catalyst: rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5
Seznam kapitol
Druhý díl parkourové akce Mirror's Edge s podtitulem Catalyst je zde a mezi hráči a recenzenty moc kladných ohlasů nezískal. My se v našem rozboru podíváme na technickou stránku hry. Opět vyzkoušíme hru na AMD i Nvidia grafické kartě a otestujeme, které detaily nejvíce ovlivní výkon anebo kvalitu obrazu.
Lighting Quality
Pod tímto nastavením se skrývá nastavení kvality osvětlení. To ovlivňuje hlavně kvalitu stínů. Ty mají hned po texturách zásadní vliv na zatížení videopaměti, takže na grafické kartě s méně pamětí rozhodně nenastavujte Hyper kvalitu. Na minimální nastavení je rozlišení stínů opravdu otřesné, ale výkon stoupne na 2GB kartě výrazně - 45 fps vs. 65 fps.
Nastavení na Hyper (po najetí myší se zobrazí Low)
Reflection Quality
Hra se odehrává v naleštěném městě, kde se všechno leskne, takže vliv tohoto detailu je zásadní. Snížením se výrazně ovlivní kvalita obrazu i výkon. Rozdíl mezi Hyper a Low je vysokých 42 fps vs. 61 fps. S odlesky souvisí ještě jedna „vychytávka“ - odraz vaší postavy. Většina povrchů ve hře odráží své okolí, ale záhadně většina povrchů není schopna zobrazit odraz Faith.
Nastavení na Hyper (po najetí myší se zobrazí Low)
Effects Quality
Nastavuje kvalitu částicových efektů. Ty se hlavně vyskytují v různých animacích. Vliv na obraz je jinak naprosto minimální a to samé platí o výkonu. V testované scéně byl rozdíl 46 fps vs. 48 fps.
Nastavení na Hyper (po najetí myší se zobrazí Low)
Post Process Quality
Nastavení kvality post-processing filtrů také minimálně ovlivní kvalitu obrazu a výkon - asi jako ve všech ostatních hrách založených na Frostbite 3 engine. V post processingu je zahrnut i efekt vyhlazování hran pomocí TAA. Rozdíl mezi nastavením Low a Hyper byl na úrovni 1fps - 51 fps vs. 52 fps.
Nastavení na Hyper (po najetí myší se zobrazí Low)