Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11 | Kapitola 9
Seznam kapitol
Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.
Na postavách nejsou po přepnutí do DirectX 11 režimu patrné žádné rozdíly. Všimněte si tak dalších stínů SSDO na budově v povzdálí, různě rozostřených stínů a Parallax Occluion Mappingu na dlážděné cestě. Rozdíl ve výkonu byl 28 x 38 fps.
Na další scéně se opět opakují stejné rozdíly, přičemž se k nim přidává ještě teselace na cihlové zdi. V DirectX 11 režimu hra běžela 17 a v DirectX 9 39 fps.
Na tmavé scéně v interiéru přibudou zejména další stíny (efekt SSDO), jiných rozdílů jsem si nevšiml. Rozdíl ve výkonu byl 28 / 50 fps.
Také na další scéně zevnitř budovy je patrný nárůst množství stínů. Kromě nich je ale dobře vidět teselace u zdi napravo. Rozdíl ve výkonu byl 30 / 54 fps.