Black Mesa — legendární Half-Life s parádní grafikou | Kapitola 7
Seznam kapitol
Pokud se o některých hrách dá mluvit jako o legendách, Half-Life mezi nimi zaujímá jedno z čelních míst. Po mnoha letech je tu možnost jej znovu vyzkoušet. Vyšla totiž modifikace Black Mesa, kompletní předělávka původní hry do nového grafického kabátku. Nároky jsou nízké, grafika parádní a chcete slyšet to nejlepší? Celé je to zadarmo!
Water Detail
Water Detail Reflect All (po najetí myší se zobrazí Simple Reflections)
Žádných rozdílů jsem si v nastavení kvality vody nevšimnul a nezměnil se ani počet vykreslovaných snímků za sekundu.
Shadow Detail
Shadow Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení stínů drtivou většinou stínů nezmění, nejde totiž o dynamické stíny, ale o textury. Vypne se jen malé množství skutečně dynamických stínů, jakou jsou ty vrhané hráčovou baterkou. Výkon po snížení kvality stínů vzrostl z 18 na 21 fps.
Color Correction
Color Correction Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)
Rozdílů jsem si po vypnutí post processing barevného filtru nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Antialiasing Mode
Antialiasing Mode 4× MSAA (po najetí myší se zobrazí Disabled)
Rozdíl mezi zapnutým a vypnutým vyhlazováním hran je dobře patrný na první pohled. Výkon po vypnutí vyhlazování vzrost výrazně — z 23 na 30 fps.