Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010? | Kapitola 4
Seznam kapitol
Zatímco první díl u hráčů příliš neobstál, Two Worlds II si z recenzí odnáší podstatně lepší hodnocení. Mnoho se navíc změnilo i po technologické stránce. Dvojka běží na zbrusu novém enginu, ve kterém vypadá skvěle, pro fyziku používá engine PhysX od NVIDIE a dočkat bychom se měli i patche s podporou rozhraní DirectX 10 a 11.
Two Worlds II znatelně škáluje také s procesory a pokud máte v počítači výkonnou grafickou kartu, měli byste k ní mít také odpovídající procesor. V případě jedné z nejvýkonnějších karet GeForce GTX 480 to znamená s pomalým procesorem pokles na cca polovinu původního framerate. Jako dostatečný se pro grafickou kartu této kategorie jeví procesor Intel Core i5/i7 na frekvenci okolo tří GHz či podobně výkonný čip od AMD.
Pokud máte v počítači grafickou kartu slabší, bude vám pochopitelně stačit k plnému nakrmení vaší karty i méně výkonný procesor. Hlavní je, že framerate se pohyboval vysoko nad minimem 35 fps i s procesorem Core 2 Duo na nízkých frekvencích. Naopak nepotěší schopnost (ne)využít vícejádrové procesory, škálování Core 2 Duo/Quad je při stejné frekvenci velmi nízké.