nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru
autor: Jiří Vašek , publikováno 8.5.2008
nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru

O zbrusu novém Service Packu 3 pro Windows XP jsme vás již informovali a zároveň jsme si předvedli, jak ho integrovat přímo do instalačního CD. Tím však možnosti ani zdaleka nekončí. Dnes se tedy podíváme na to, jaká další kouzla se dají provádět - a to vše pěkně komfortně, přes dnes již legendární nLite.


Pro pohodlné testování umí nLite přímo vytvořit obraz hotového systému, takže nemusíte mít strach ze zničených médií.

nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru

nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru

nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru

nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru

ISO obraz jde pomocí virtuální mechaniky (třeba populární Daemon Tools) připojit a použít jako instalační médium ve virtuálním stroji, což je pro experimenty naprosto ideální.

Vřele totiž nedoporučuji vytvořené integrované médium instalovat "naostro". Vždy je třeba jej vyzkoušet, výsledky prvních pokusů s nLite často nefungují, a to zejména kvůli přílišnému očesání systému. Jak se tedy povedlo naše pokusné médium?

Výsledek integrace

nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru
.NET Framework se opravdu nainstaloval

Po instalaci .NET ještě nějakou dobu probíhá prekompilace .NET komponent, takže nějakou dobu bude váš procesor zaměstnávat proces mscorsvw.exe - nelekejte se, během pár minut bude hotovo a proces zmizí, instalace pak bude pokračovat dál.

nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru
Zune theme se také nainstalovalo a je výchozí

nLite: Instalace Windows XP SP3 na míru
a zbylo stáhnout a přidat aktualizace, které jsme vynechali :)

Informace o úpravě instalačního CD Windows XP lze nalézt i na našem fóru - zde a zde.



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
9.5.2008 10:21:53   85.207.244.xxx 1716
díky, a ted uz jenom linky na rapida :-)
9.5.2008 10:50:58   89.185.245.xxx 1010
k čemu to?
9.5.2008 10:41:10   90.176.40.xxx 106
jde odstranit?
9.5.2008 10:50:45   89.185.245.xxx 145
jestli myslíte WGA, tak to v systémech Windows XP (32-bit) a Vista odstranit samozřejmě nejde (není součástí systému, funguje to jinak), v ostatních Windows naopak není vůbec podporovaná. pokud se chcete WGA vyhnout, neinstalujte ActiveX plugin ani jakoukoli aktualizaci, která se WGA týká - ovšem přijdete o Windows Update a další služby
9.5.2008 10:54:51   217.67.16.xxx 2311
doteraz som nepochopil, naco je dobry win media player 10, 11, 12 a podobne mega baliky. dokaze to len blikat a kreslit farebne ciary po obrazovke. ked si chcem nieco prehrat, mam win media player classic 6.4, ma 2 mega a spolu s CCCP prehra takmer vsetko, kazda nova verzia ms programu je vacsia a vacsia, ale ci aj lepsia, to je na diskusiu
9.5.2008 11:36:02   89.185.245.xxx 136
nikdo vás nenutí to používat. já osobně považuju WMP11 zatím za nejlepší verzi WMP. v XP používám MPC, ale WMP11 je nejlepší přehrávač ve Windows Vista, ostatní trpí zvláštním lagem
9.5.2008 11:43:25   88.100.139.xxx 106
vi se uz kdy bude mormalne dostupny pres MIC UPdate,typuji ze jenom 1/4 uzivatelu si to udela presne jak to je napsano,
9.5.2008 11:48:35   89.185.245.xxx 125
co kdy bude normálně dostupné? SP3 na WU už pár dní je http://ukazto.com/?img=3167986~xpsp3wu.jpg
9.5.2008 12:02:04   88.100.139.xxx 107
nechci delat nejake specialni cd
9.5.2008 12:12:35   89.185.245.xxx 125
v tom případě tenhle článek není pro vás, a moc nechápu co vás vede k tomu ho číst
9.5.2008 12:13:40   84.242.85.xxx 114
Dobra prace! Mozna mel autor pripomenout pro neznale,ze pri zvoleni UNATTEND instalace a jeho upravach prijde uzivatel o moznost reinstalace (krok po potvrzeni EULA,kdy instalator hleda predchozi instalace) a vzdy sype na disk novou instalaci - tim padem premaze registry a veskere spojitosti s jiz nainstalovanymi programy (ty sice zustanou na disku,ale jsou k nicemu).Dale pozor na predchozi beta verze N-Litu - znefunkcni istalator msiexec.exe - nejdou nainstalovat zadne programy.Verze 1.4.5 by mela byt O.K.
9.5.2008 13:18:57   84.242.85.xxx 104
Jeste dodatek pro "neanglictinare" - pokud nechcete prijit o moznost pouzit medium i pro reinstalaci systemu,vubec si tlacitka "Bezobsluzna instalace" v N-Litu nevsimejte!Ticha instalace celeho baliku NETFX se da vyresit i jinak - viz. http://www.msfn.org/board/Silent-NET-Maker-latest-update-200707 12-2-t90779.html
9.5.2008 16:58:32   85.70.199.xxx 114
díky za informaci, na tohle jsem nenarazil. jinak instalace .NET pomocí unattended jsem zvolil taky jako ilustrační příklad toho, jak funguje
9.5.2008 12:44:26   217.112.171.xxx 104
Pokud budete instalovat SP3 na už předtím "nLitovanou" instalaci, pak se vám může snadno stát že občas něco nepojede. Windows sem tam přeuloží některé soubory a pak nastává ten pravý "Wow" okamžik.
9.5.2008 16:57:27   85.70.199.xxx 104
to je risk každé nlitované instalace, vždycky se může stát že něco bude chybět
9.5.2008 13:30:52   147.175.125.xxx 104
chyba mi tam upozornenie, ze z takeho CD nebude mozne uspesne instalovat WIN XP na AMD

XP SP3 crashes AMD machines

"I just installed Windows XP SP3 and after completing the processes and when the system reboots, the system cannot proceed to load the Windows. It just displays the flash screen of Windows then after it reboots again."
http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/05/09/xp-sp 3-crashes-amd-machines
9.5.2008 14:15:35   194.213.42.xxx 105
To se ale týká jen OEM sestav, ne? Ty se mezi čtenáři PCT pravděpodobně příliš nevyskytují... Ale pokud je to pravda, upozornění je na místě.
10.5.2008 09:34:18   89.173.23.xxx 95
Clovek z MS potvrdil,ze sa to tyka,aj niektorych konfiguracii s Intel CPU

http://www.pcmag.com/article2/0,1759,2302371,00.asp


a uz boli zistene aj tie iste probelmy na doskach od Asustek-u
http://www.computerworld.com/action/ar ticle.do?command=viewArticleBasic&articleId=9084418&intsrc=hm_list
http://arstechnica.com/journals/microsoft.ars/ 2008/05/09/windows-xp-sp3-gets-endless-reboots-too
11.5.2008 11:10:37   84.242.85.xxx 104
Tak prvni problem jsme doufam probrali - u "slipstreamovane" instalacky nehrozi - to doufam vsichni pochopili. Druhy problem se tyka ASUS A8N32-SLI Deluxe a opet srandicek okolo nvidiackeho radice jen a pouze tehdy,kdyz je pripojen disk k sekundarnimu radici.Resi to bud update biosu,nebo pripojeni USB flash disku pred boot_em.
12.5.2008 09:01:05   147.175.125.xxx 104
OK ja len upozornujem na problem , an ktory PCT reagoval az neskor
9.5.2008 15:19:17   85.119.94.xxx 114
Koukám na ten tvůj link a uniká mi jakákoliv souvislost proč by to mělo souviset s vytvořením cd s win xp. Odkazovaný problém souvisí s tím že na počítačích HP s AMD procesorem, kde je chybně z výroby naistalovaný image xpček pro Intel procesory s běžícím driverem intelppm.sys, sp2 funguje, po naistalování sp3 systém nenabootoval. Souvisí to tedy s už naistalovaným systemém po aplikaci sp3, nová instalace bude fungovat, protože xp logicky při detekování hardware tenhle ovladač nikdy nezavedou
9.5.2008 15:45:09   84.242.85.xxx 104
Presne tak.Konfliktni soubor amdk8.sys na original instalacce WXP_SPx vubec neni a SP3 ho tam nepridava.Soubor intelppm.sys je SP3-kou pouze ugradovan a zavaden az pri instalaci zarizeni Intel.Pri instalaci na AMD se sice zkopiruje na HDD,ale neni zavaden."Slipstreamovana" instalacka funguje na AMD naprosto bez problemu - vyzkouseno na NTB s Turionem i na desktopu s 4400-kou X2.
9.5.2008 18:08:36   85.70.199.xxx 94
nechýba, vid hore
9.5.2008 15:21:32   194.213.42.xxx 114
Stalo se někomu, že by to na DVD neběželo? Jako nevidím důvod, pokud to necpete do CD-ROMky...
9.5.2008 16:56:57   85.70.199.xxx 94
nestalo, ale na fórech jsem narazil na problémy s bootem z DVD, těžko říct jak moc velký to je problém
9.5.2008 19:13:20   194.213.42.xxx 94
Tak já jsem se při své kompilaci do 700MB vlezl, ale pokud se rozhodnu ještě něco přidat... Však to je bezproblému - vyzkouším a uvidím. Jinak dík za bezva článek...
9.5.2008 18:50:45   80.87.213.xxx 104
Super clanok. Malokedy sa najde tolko informacii na jednom mieste a k veci. Chcel by som sa spytat, ci sa da riesit aj integracia MUI? Napr. SK MUI do XWP EN.
9.5.2008 18:57:01   85.70.199.xxx 94
dle informací z fór je možnost vytvořit z MUI addon (popsáno v článku) a nebo spustit při prvním přihlášení (stejně jako v článku .NET Framework)
9.5.2008 19:01:58   80.87.213.xxx 94
To MUI addon by sa mi pozdavalo viacej. Idem to pohladat. Vdaka za radu.
9.5.2008 19:17:03   194.213.42.xxx 94
Našel jsem, což není jistě až tak divné, addon i na ten Framework... Jestli chápu, výhoda té "nesilent" instalace je, že ji můžete odmítnout v případě, že se rozhodnete do této konkrétní instalace WIN ji z nějakých důvodů nezahrnout...
9.5.2008 19:23:04   89.185.245.xxx 94
jasně, jestli myslíte ten skript po prvním spuštění, dá se to napsat tak, aby se to zeptalo ano/ne, třeba pokud z jednoho média instalujete různé konfigurace... ale myslím že to pak už dost ztrácí to svoje kouzlo
10.5.2008 11:41:50   85.207.247.xxx 94
ok smazáno na žádost Lolity
10.5.2008 11:42:46   85.207.247.xxx 94
aha, tak koukam, ze to jen spousti muj mui repack, PROSIM smazat, zas sem sem hodil zbytecnost
9.5.2008 19:08:29   80.87.222.xxx 114
Osobne nLite vyuzivam presne opacne ako popisuje clanok. Vytvaram co najmensie instalacky. Vysledok 800MB je ohromujuci. Integrujem iba drivery pre chipset a LAN, vsetko ostatne riesim po nainstalovani. System je tak cistejsi.
9.5.2008 19:24:03   89.185.245.xxx 94
800MB je náhodná konfigurace, postup v článku neměl mít za cíl minimální velikost, ale ukázat jak na to. skoro nic jsem neodebíral, samozřejmě to jde očesat, a to dost
10.5.2008 11:57:46   85.207.247.xxx 94
No ja musim bojovat s tim abych se vlezl na DVD9 ... nicmena je fakt, ze moje windows maj proste vsechno (az na ty efekty) po prvnim spusteni neni treba po celou dobu zmenit jediny nastaveni
9.5.2008 19:49:55   84.47.49.xxx 95
no na nete je nieco take toto sa bude lepsie ocesavat
http://www.microsoft.com/downloads /details.aspx?FamilyID=2fcde6ce-b5fb-4488-8c50-fe22559d164e&DisplayLang=en
9.5.2008 23:31:14   84.242.85.xxx 94
Vubec to nestahujte - je to zbytecne - neobsahuje to CD s integrovanym SP3,ale jen SP3 a okolni "gulas" pro integraci/instalaci samotneho SP3.
10.5.2008 01:18:13   77.48.208.xxx 94
Co se týká ovladačů:
Ovladače, které potřebujeme v textmode (SATA), nainstalujeme ručně ( http://autoinstall.craftcom.net/index.php?page=intermediate/drivers_sa ta ) nebo pomocí nlite nebo pomocí DriverPacks BASE (v posledním případě odstraníme všechno co se týká zápisu DriverPacks BASE do upravovaných XP [tedy ten prohledávací program a záznam jeho zpuštění] a netýká se přímo vpisu záznamu o ovladači [záznam v TXTSETUP.SIF a nakopírované soubory ovladačů]. Všechny ostatní ovladače (např. rozbalené všechny driverpack balíčky a další námi nakopírované ovladače, tj. všechno co má inf, např. i rozbalené directx) dáme do složky Drivers a necháme je prohledávat přímo z DVD při instalaci XP, úprava je jednoduchá, návod zde:
http://autoinstall.craftcom.net/index.php?page=intermediate/drivers_cd
Např. prohledání všech ovladačů z driverpack balíčků (rozbalené to má skoro 2GB) a nainstalování potřebných zabere řádově desítky vteřin, max. několik minut, a navíc nic zbytečného se nekopíruje na HDD.
Odpadne tím několikahodinové čekání, pokud jsme integrovali všechny driverpack balíčky z
http://driverpacks.net/DriverPacks/ , čekání na to, než se ty 2GB rozbalí, skopírují na HDD, prohledají, nainstalují...

Nějak jsem to nepochopil u té věty s VLK klíčem . Já používám VLK klíč a bere mi to.
10.5.2008 01:30:19   77.48.208.xxx 94
psal jsem to narychlo, takže např. v prvním řádku: nainstalujeme = integrujeme
ale snad to dává nějak všechno smysl...
jinak ty integrované (nejen)textmode ovladače nlite kopiruje na disk, tak je pak nechavam smazat a nebo to kopirovani zakážu.
10.5.2008 06:57:25   71.127.202.xxx 95
Ja jako hnup sobe tahnu tou hovadinu z tveho linku a po pul hodine kdyz se mi to konecne ztahne a to jsem jakoze celej hepi ze jdu na to: zjistim, ze vono to je ceska verze SP3. Clovece ja ceskou verzi XP pro nemam. Bys mohl alespon povedet vo co go ne? snad. Ted budu cekat trictvrte hodiny na SP3 z linku kterej tu dal elone. Timhle ho taky zdravim a dekuji mu za ten link a podobnim pripadum jako jsem ja ho mozna taky potvrzim. Ovsem jenom kdyz to pak pobezi. Btw hezkej clanek, zaslouzi si premii. ;)

-Promin, mozna jsem si neco nevsiml a jsem na tebe nastvanej zbytecne no cetls jsem radek po radku tak nevim. Kdyzpak dej tam Update? PeaCe
10.5.2008 11:57:52   85.70.199.xxx 94
ok to je dobrá poznámka
10.5.2008 11:28:06   85.207.247.xxx 94
... jak kua nastavit efekty oken, regtweak mam a i kdyz ho importuju v runonce default usera a dam restart, tak to nejde az do prvniho manualniho restartu!
10.5.2008 11:53:48   85.70.199.xxx 94
možná se při tom prvním startu ještě vytváří profil s nastavením a proto ten tweak zafunguje až po tom restartu?
10.5.2008 11:56:03   85.207.247.xxx 94
To by to ten regtweak prepsalo, proto to mam prave az v runonce (nepomuze ani dat to do startup) a mam na konci importu dokonce restart.
10.5.2008 11:58:43   85.207.247.xxx 94
... teda ja znam reseni - muzu si napsat skrypt co to proste naklika, ale je to drbat se levnou nohou za pravym uchem.
10.5.2008 12:01:53   85.207.247.xxx 94
... no a to nepisu o tom, ze by to vypadalo, ze uzivatel uz muze neco delat, protoze pri behu runonce uz je videt napr. i taskbar, otevrene startmenu, atd.
10.5.2008 12:52:52   85.132.176.xxx 95
Jak moc je to legální? Když vezmu svoje originální CD WinXPProf, osekám ho v nLite a přepálím?
10.5.2008 13:27:18   85.70.199.xxx 95
je to naprosto legální, samozřejmě za předpokladu že nezahodíte to originální médium, samolepku atd.
10.5.2008 23:20:22   85.207.247.xxx 94
Porusuje to eula, otazka je, jak moc je eula pravne zavazna ...
12.5.2008 09:12:08   89.185.245.xxx 94
no hlavně je otázka, když si pomocí nLite upravím instalační cd a instaluju to na PC, jestli jsem pořád ještě end user...
11.5.2008 09:32:57   89.235.4.xxx 95
Mám hloupou amatérskou otázku. Múžu do Win XP SP1 rovnou integrovat SP3 ? V článku to asi je, nejsem si jist jestli jsem to pochopil.

A ten SATA řadič je stejný pro všechny desky ? Mám starý počítač, tak přemýšlím dopředu až si za půl roku koupim novou mašinu.

děkuji za odpovědi
11.5.2008 09:46:23   85.70.199.xxx 94
ano, SP3 samozřejmě můžete integrovat, v článku to přesně tak je ;)

sata řadič určitě není stejný, každá deska používá jiný sata řadič, tedy i jiný ovladač (dneska jsou to víceméně produkty Sil, JMicron, Intel, Nvidia a pár dalších). takže integrace sata ovladačů budou fungovat jen pro konkrétní řadič, eventuelně řadu řadičů. integrované ovladače pro sata řadič JMicron nebudou nic platné, pokud to budete zkoušet na desce s řadičem Intel.
11.5.2008 09:56:16   89.235.4.xxx 94
Díky, tak aspoň to bude vše jednodušší
11.5.2008 12:30:07   85.207.100.xxx 95
Nevíte jak udělat,když chcu místo instalačního cd dvd?
11.5.2008 15:16:25   78.98.179.xxx 95
napal to cez Alcohol 120% ... ten sa ma vzdy spyta ci chcem klasicky image o velkosti 700MB spalit na DVD ...
11.5.2008 15:20:10   78.98.179.xxx 105
a neda sa integrovat aj nejaky software ? nejake programy alebo tak nejak ... napriklad zeby som si do instalacky hodil rovno aj office, jetaudio, qip, ...
11.5.2008 15:52:41   85.207.247.xxx 94
Samozrejme, ze da.
11.5.2008 16:01:39   78.98.179.xxx 94
ale mam namysli cez nLite ... lebo nejak som tam nenasiel moznost integracie ineho softu ako su addony, pluginy, drivery, ... videl som uz XP co malo zo 4GB a bolo v nom ozaj vselico ... lenze neviem ako by som si do svojho integroval ostatny software aby som to nemusel robit pri kazdej instalacii dodatocne
11.5.2008 18:10:27   62.168.125.xxx 94
tam je moznost integrovat programy
11.5.2008 18:32:49   89.185.245.xxx 104
však právě programy se dají integrovat pomocí addonů - skoro z každého instalátoru programu se dá udělat addon. office se integrovat dá taky - například takhle http://unattended.msfn.org/unattended.xp/view/web/48/
12.5.2008 08:33:33   78.98.179.xxx 94
tak to som teda nevedel ze to tak funguje ... moc diky za link a info
11.5.2008 20:20:44   212.96.178.xxx 94
Nemáte někdo addon s tou instalací jen pro 32 bitové PC? (dle článku má být poloviční)
11.5.2008 20:53:24   89.185.245.xxx 94
ano, je cca poloviční pokud ho ručně vyrobíte pomocí addonmakeru, jednoduše tak že smažete všechny x64 komponenty. hotový pack je určitě taky na netu - možná bych ale velikost neřešil a vypálil to na dvd
11.5.2008 21:14:50   212.96.178.xxx 94
jediným problémem je ta velikost instalacky windowsu? nenakopíruje se mi do PC zbytečně 100 mega navíc a nebude trvat instalace o dost dýl?

vyrobit si to ručně v tom addon makeru smazáním vsech x64 komponent by asi mělo jít ... díky za tip.
12.5.2008 07:12:29   89.185.245.xxx 94
myslím že zpomalení to je jen na pár desítek sekund, než se ten balík rozbalí z CD někam do tempu, při instalaci se už x64 komponenty nepoužijou takže to není tak zlé.
11.5.2008 21:55:18   212.96.178.xxx 94
Článek se mi dost líbí, jen bych vás chtěl poprosit ještě o pokračování - vysvětlím jaké. Chci si udělat aktuální instalačku wind XP SP3 (čili ne zbytečně osekanou), tu si chci nainstalovat (+ ovladače zvlášt), DOLADIT, pak si nainstalovat programy, které potřebuju (přes total uninstall), celé to DOLADIT a nakonec si udělat image disku, abych to celé mohl kdykoliv snadno ze zálohy obnovit do tohoto "zdravého" stavu.
Mohl by jste prosím některý z vašich příštích článků věnovat i tomuto? Mohlo by se to hodit i spoustě dalších, kteří si budou dělat novou instalaci. (nebo jestli jste někdo někde takový návod viděli, tak mi na něj prosím dejte odkaz).
(jde mi hlavně o to doladění - např. pevná velikost SWAP, přesunutí SWAP na zacátek disku, zákaz bodů obnovy,smazání dočasných souborů, program XP Antispy, defragmentace před zálohováním, apod.)
11.5.2008 22:02:53   89.185.245.xxx 94
koukněte na náš třídílný seriál o ladění XP - první díl zde https://pctuning.tyden.cz/pokrocila_optimalizace_windows_xp-prvni_cast.html
bezproblémovou zálohu uděláte přes Norton Ghost
11.5.2008 22:52:05   212.96.178.xxx 94
děkuji za odkaz. zatím jsem na to nahlédl jen letmo, ale vypadá to hodně užitečně.

btw. dotaz úplně mimo téma diskuze.
daří se vám v opeře odeslat komentář do této diskuze? mě se otevře okno Přidat komentář, ale to "poslat" mám moc dole, takze ho ani nevidím. a tak to musím odesílat v jiném prohlížeči
12.5.2008 06:22:43   71.127.202.xxx 94
Ja mam ten samej problem strejda. Nekdy to vyskoci tak, ze knoflik POSLAT castecne videt na 10% pak kdyz to odoslu nevim se na ceste zpet zbavit pripominky odeslaneho kometare to musim zacit vod titulky. Radeji to delej pres iE nebo ff.
Nejlepsi je v opere kdyz mas otevrenych vic tabu. Zmacknes pravy tlacitko a pak jenom soucasne krouzis koleckem (taky jen tak vod veci).
12.5.2008 07:11:07   89.185.245.xxx 94
v opeře někdy pomáhá zmenšit nebo zvětšit text, ale není to řešení. v Opeře 9.5 beta už by to mělo být ok.

CO FUNGUJE VŽDYCKY - kliknete do pole Název a stisknete ENTER
12.5.2008 14:15:23   194.213.54.xxx 94
By me jinak docela zajimalo jestli je schopna nejaka mechanika precist instalaci na DVD9.
12.5.2008 18:30:46   212.96.178.xxx 93
Když si chci přidat WMP11, tak můžu odstranit ten starší WMP? (vím, že nesmím odstranit WMP6, který je jádrem pro všechny další WMP, ale v instalačce mám i původní WMP8 a ten bych rád dal pryč.
Na foru o nLite jsem četl, že se nejprve nainstalují opravné balíčky a aktualizace a teprve potom se začnou odebírat součásti. Takže když do instalace přidám WMP11 a zároven dám odebrat WMP, tak se mi neodebere ten starší, ale rovnou ten WMP11.
Napadlo mě, že bych to mohl obejít tím, že bych to nLitem projel 2x. Poprvé si integroval SP3 a odebral součásti, které chci dát novější (WMP8, IE6, MSN, directx - samozřejmě ne jádra, ale jen ty nadstavby)a uložil to. A potom bych to do nLite načetl znovu a přidal tam ty WMP11, IE7, directx9c, Live MSN apod.)
Pletu se, nebo je můj postup správný?
A co se stane, když tam ty staré verze nechám? Instalacní medium bude o to větší, ale bude o to větší i ta instalace? A nebude to tam zbytečně zavazet? (Nebo naopak, nebude to tam těm novějším verzím chybět?)

čili ... mám to projet 2x a poprvé odebrat staré verze a podruhé tam pridat nové?
nebo ne?
12.5.2008 18:46:35   212.96.178.xxx 93
Můžu v nLite přidat i záplaty pro pro IE7 a WMP11? Muzu je v nLite pridat mezi aktualizace, kdyz ty programy samotne tam budu mít taky?
Nemám dát aspon instalačku IE7 před záplaty pro ni? (A to samé u WMP11?)

A neměl by jste někdo jejich seznam, případně odkaz na kompletní balík záplat pro IE7, WMP11 .... a pro .NET Framework?
kdyz ten se navíc bude instalovat az po nainstalování systému :-/
16.5.2008 03:20:12   89.185.245.xxx 93
ano, ano, přesně tak jak říkáte, je třeba dbát na pořadí.

seznam pro CZ bohužel moc není, chce to asi kouknout na winupdate.

pro .NETfx stačí ta redist verze linkovaná v článku
13.5.2008 10:39:05   193.86.243.xxx 93
nekde jsem cetl ze existuje nLITE i pro jiz nainstal. win. Je to pravda popripade kde ji sezenu. Diky
13.5.2008 13:12:04   212.96.178.xxx 93
na to je xplite, ale neni free.
i kdyz dost věcí se da udelat i s trialem
18.5.2008 13:20:06   85.70.48.xxx 93
Mám malý/velký problém. Stáhnu instalačku onoho add-on makeru pro nLite ale při dokončení instalace mi antivir(AVG nahlásí že je v tom virus PSW.Banker4.ADQM. Zkouším to zpustit i tak ale vypíše to chybovou hlášku: Unable to execute file:
cestaKsouboru\nloam.exe

create process failed; code 2.
Systém nemůže nalézt uvedený soubor

Může mi někdo PROSÍM poradit s tímto problémem ?
19.5.2008 10:02:54   89.185.245.xxx 93
osobně bych to viděl na planý poplach, přece jen AVG ale ta instalačka vypadá stejně nějak divně... zkuste kouknout, jestli stahujete opravdu přímo od autora a ne nějaký reupload
22.5.2008 21:20:14   85.70.48.xxx 93
Reup to není. Stahoval jsem snad už asi z 10 různých serverů včetně oficiální stránky VirtuallTeku a pořád stejný sh*t. Něco je špatně. :-)
23.5.2008 16:57:03   85.70.48.xxx 103
Ni nic, když winy stávkujou, jde to koneckonců i ručně ;-)
11.6.2008 00:48:36   88.102.140.xxx 93
Zdravím!
Mám už vyrobenou docela slušnou instalaci Windows XP s SP3.
Chtěl bych ale radu, jak implementovat Office 2003 s sp3 (mám profesionál a chtěl bych pouze některé součásti) - povedlo se mi vyrobit pouze verzi, která se spustí při instalaci WinXP a musím si vybrat součásti k instalaci (s předvyplněným SN).
Druhý program, který bych chtěl již při instalaci WinXP je NOD32 - aby instalace proběhla silent a pak jakým způsobem provést nějaké úpravy - individuální nastavení programu - abych to nemusel nastavovat stále znovu.
Děkuji za jakoukoliv radu.
Ahzs
10.7.2008 19:23:39   81.201.52.xxx 134
Ahoj, snad se tu neopakuji, ale kdyz chci do mych XP Home Edition pridat pres nLite SP3, vse se tvari v pohode az na malickoct, ze kdyz pak instaluju XP, pri zadavani product key mi to nechce vzit ten kod. Nevite, kde je chyba ?

Diky
10.10.2008 22:35:38   213.151.228.xxx 40
Caves,
prosím o radu, ako naistalovat v silen mode slovak language pack. V nLite mam v XP Home integrovany SP3.
Dikes a fandim Vasim strankam.
6.11.2008 11:01:36   62.245.89.xxx 20
Pokud si fakt někdo chcete hrát s nlite, tak doporučuju udělat si zálohu ve složce Presets *.ini souboru! Protože a jelikož, pokud budete dělat druhou úpravu dalšího cd (pokud první nevyjde), tak pokud dáte uložit předvolby, tak se přemaže původní nastavení a uloží se jen aktuální. Čili, pokud při prvotních upravách vystřílím všechny cizí jazyky a nechám jen CZ, tak při druhé upravě cd už cizí jazyky vůbec nebudou na cd a tedy do předvoleb se maximálně uloží jen smazat češtinu...a ostatní jazyky si nastaví ponechat. Tak tedy při třetí upravě z upe nového cd cizí jazyky vůbec neodebere! a nechá je tam. A tak lze dělat všechny úpravy komplet znova. Právě se mi to stalo už asi po třetí...tak jsem momentálně průkopníkem cimrmanových slepých uliček a musím světu ohlásit...tudy ne přátelé!
21.12.2008 12:52:11   77.234.241.xxx 20
"ISO obraz jde pomocí virtuální mechaniky (třeba populární Daemon Tools) připojit a použít jako instalační médium ve virtuálním stroji, což je pro experimenty naprosto ideální."

....ako tento stroj vytvorit?
27.1.2009 12:29:02   213.220.196.xxx 30
Myslím hodně dobrej článek. Po přečtení tohoto článku by dokázala vypálit XPéčka i moje manželka.

Díky za něj.
21.3.2009 07:45:27   82.100.26.xxx 30
Díky za skvělý článek (a za ten o službách).
Téma integrace Internet Explorere 8 otevírám na fóru zde: http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=31&t=21841&p=7787592#p7787592
24.3.2009 17:56:09   78.99.82.xxx 20
neskusal niekto z vas vytvorit si nejake addony cez Nlite Addon-Maker?...ja si s tym neviem dat rady,nemozem dojit na to kde robim chybu,vzdy mi to pri instalacii vypise chybu, ze "system nemuze nalezt uvedeny soubor"

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

241 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 114.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.