nvidia-vydava-prvni-creator-ready-drivers
Novinka Nvidia vydává první Creator Ready Drivers

Nvidia vydává první Creator Ready Drivers

Mirek Kočí

Mirek Kočí

21. 3. 2019 19:00 3

Společnost Nvidia představuje nové Creator Ready ovladače, které by umělcům, tvůrcům a herním vývojářům měly zajistit co největší výkon a spolehlivost při práci v kreativních aplikacích.

Reklama

Nvidia uvádí, že Creator Ready ovladače budou vycházet společně s aktualizacemi klíčových kreativních aplikací, aby byla zajištěna kompatibilita a výkon pro všechny, kdo ke své tvůrčí práci potřebují počítač.

Nadále budou samozřejmě vycházet i Game Ready ovladače, navázané na vydání herních novinek, případně DLC - na tom se nic nemění. Jak Game Ready, tak Creator Ready ovladače nabídnou Nvidia funkce v jejich úplnosti a potřebnou podporu pro hry i kreativní aplikace. Ale navíc mají nyní tvůrci možnost získat ovladače, které byly vytvořeny a otestovány na míru nejpřísnějším požadavkům jejich práce.

První Creator Ready ovladače (verze 419.67) jsou ode dneška k dispozici ke stažení a optimalizovány pro nejnovější verze aplikací s podporou akcelerace na grafických kartách řady RTX, včetně:

Autodesk Arnold 5.3

Veřejnou betu Arnolda mohou tvůrci hledat na www.arnoldrenderer.com.

Unreal Engine 4.22

Unreal Engine 4.22 s podporou ray-tracingu se zatím nachází v předběžné fázi a finální verze se objeví v následujících týdnech.

Nvidia vydává první Creator Ready Drivers
i Zdroj: PCTuning.cz

REDCINE-X PRO 51

V nejnovější veřejné betě REDCINE-X PRO střihači videa najdou dekódování i debayer filtry pro 8K 24 FPS 1

Adobe Photoshop Lightroom CC

Adobe nedávno doplnil Lightroom CC o funkci Enhance Details, která používá strojové učení a umělou inteligenci — natrénované konvoluční neuronové sítě — aby fotografům umožnila bezkonkurenční možnosti obrazové úpravy. S kartami RTX pak tuto úpravu zvládnout až 4x rychleji než s integrovanou grafikou.

Substance Designer od Adobe

Substance Designer nedávno přidal podporu DirectX Ray Tracingu pro tzv. zapečení informací o světle, takže výtvarníci zvládnou renderovat materiál, u kterého to dříve trvalo 14 minut, za pouhých 16 sekund.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama