Extrémní ladění netbooku - Asus N10J
i Zdroj: PCTuning.cz
Návody Článek Extrémní ladění netbooku - Asus N10J

Extrémní ladění netbooku - Asus N10J | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 4. 2009 00:00 32

Seznam kapitol

1. Taktovat netbook? To nemůže jít dohromady 2. Taktujeme procesor Intel Atom II 3. Taktujeme grafickou kartu 4. Nárůst výkonu po OC CPU, RAM a GPU 5. Rozjíždíme Far Cry 2 a Half Life Episode Two
6. Rozjíždíme Race Driver GRID a Unreal Tournament 7. Výměna operační paměti, pevného disku 8. Výměna baterie a LCD displeje 9. Windows 7 vs netbook a závěr

Pravidelně vám přinášíme recenze notebooků všech možných druhů. Dnes vám však nepřinášíme další "tuctovou" recenzi, ale zaměříme se na ladění netbooku Asus N10J. Budeme taktovat procesor, grafickou kartu, měnit komponenty a nebude to úplně sranda. Ale výsledek stojí za to, protože s netbooky se dají dělat doslova psí kusy.

Reklama

Far Cry 2

Extrémní ladění netbooku - Asus N10J
i Zdroj: PCTuning.cz

Extrémní ladění netbooku - Asus N10J
i Zdroj: PCTuning.cz

 Screenshoty ze hry (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Screenshoty ze hry (pro zvětšení klikněte)

První hrou, kterou jsem se pokusil na přetaktované N10ce rozjet byl Far Cry 2. Samozřejmě musíte hrát na nejnižší detaily, kdy hra vypadá místy jako tři roky starý titul (viz screenshoty), ale v tomto nastavení je možné Far Cry 2 na netbooku rozjet. Framerate se během testu držel většinou nad 20 snímky za sekundu, jen v náročné scéně s ohněm klesl na několik sekund až k 10 fps, kdy se hra dost trhala.

Half Life Episode Two

Extrémní ladění netbooku - Asus N10J
i Zdroj: PCTuning.cz

Extrémní ladění netbooku - Asus N10J
i Zdroj: PCTuning.cz

Extrémní ladění netbooku - Asus N10J
i Zdroj: PCTuning.cz

 Screenshoty ze hry (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Screenshoty ze hry (pro zvětšení klikněte)

Další hrou, kterou jsem se pokusil rozjet byl Half Life 2 Episode Two založený na tolik populárním Source enginu. Tentokrát jsem hrál náročnou scénu s padajícím vlakem na střední detaily. Během testování hra jela okolo 20 snímků za sekundu (chvíli pod, chvíli nad), takže i když občas došlo k drobnému trhání, hratelné to bylo. Zkoušel jsem hru pár hodin hrát a osobně jsem už ve hře nenašel podobně náročný úsek, takže s plynulostí by neměly být žádné problémy.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama