Hlavní stránka Návody Úpravy: modding Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3
Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3
autor: Jan Štěpánek , publikováno 31.12.2008
Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Simpsnovi jsou zpět – Vánoce jsou za námi a majiteli tohoto počítače chybí poslední dáreček. Teď se podíváme na část úprav, která odeslání celé modifikace zase o nějaký ten kousek přiblíží. Tentokrát však rozsah nedovoluje vměstnat všechno do jednoho článku, takže prosím o trpělivost a brzy se dočkáte i třetí a poslední části tohoto kola. Vše ale pěkně popořadě a hlavně od začátku.


K postupu se dostanu na následujících řádcích, kde polepíme i bočnice. Jako první na řadu přišel pravý kousek. Naštěstí se jedná o case, kde výrobce nevyužívá nějakých nepěkných prolisů pro její zpevnění, takže máme k dispozici naprosto čistý kus plechu, pouze u zadního okraje je jemný prolis, který má sloužit jako pomocné madlo při vysouvání bočnice. To mi však nepřijde nijak rušivé, takže ho nechám, jak je. Opět je důležité perfektně odmastit povrch po broušení. Vím, že se opakuji, ale až poprvé zkusíte folii nalepit, pochopíte, proč tento fakt tolik zdůrazňuji. 

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Broušení původní barvy pod vodou.

Poté přejdeme k samotnému lepení. Ustřihneme dostatečně velký kus, aby na všech stranách vznikal určitý přesah, protože potřebujeme polepit i hrany, aby nikde neprosvítala původní světlá barva.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Opatrně od jedné strany sejmeme ochranný papír samolepící vrstvy a tuto stranu přiložíme k bočnici. Nemusím snad zdůrazňovat, že po celé ploše musí být folie napnutá! Do druhé ruky si připravíme čistý hadr, který bude pomocníkem při dalším přikládání folie. Hadrem jezdíme postupně po celé ploše lepené plochy a vytlačujeme vznikající vzduchové bubliny směrem ven. Zároveň postupně pomalu odtrháváme ochranný papír. Obě činnosti by měly být dostatečně zkoordinované, aby nedocházelo ke tvorbě nějakých nerovností, apod. V tomto směru mají velkou výhodu spíše tvrdší folie, které nedají takový prostor k chybám. Setkal jsem se však i s měkkým provedením, kdy je lepení opravdu spíše za trest.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Pokud pracujeme pomalu a dáváme pozor na polepený povrch, máme v tuto chvíli kompletně polepenou plochu. Vznikly však nějaké ty přesahy. V žádném případě teď nesahejte po nůžkách nebo noži, abyste je odstřihly. Nejdříve je nutné projít ještě jednou celý povrch a přesvědčit se, že nikde nevznikla žádná bublina. Pokud ano, pokuste se ji ještě vytlačit směrem k okraji, v případě, že to již nejde, pomůže nám fén nebo horkovzdušná pistole. Za pomoci špendlíku udělejte v bublině dírku, aby mohl vzduch ven a folii jemně nahřejte zmiňovanou pistolí. Folie se teplem vypne a vy už ji jen hadříkem dorovnáte s povrchem. Zároveň se vytvořená dírka teplem ucpe, takže není nic vidět.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Ve chvíli, kdy je povrch perfektní, můžeme přejít k okrajům. Zde v podstatě postupně nahříváme přesah folie, který následně přehneme přes okraj bočnice. Kousky folie, které přebývají nebo jsou v prostoru nějakého otvoru pro šroubky nebo úchytů bočnice ořežeme – doporučuji si pro tyto účely pořídit nějaký menší nožík či skalpel, je třeba přesné práce. Podobně nahřejeme i folii v místě lisovaného madla a hadříkem opět povrch dorovnáme. Poté pouze doporučím celkově povrch jemně nahřát pistolí, aby opravdu došlo všude k perfektnímu přilnutí, a máme provedenou změnu barvy u bočnice.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Bočnice polepená folií - rozdíl oproti laku? Vyšší odolnost a nižší cena!

Bočnice jako taková však ještě hotova není. Tento prostor jsem se rozhodl využít pro jeden z prvků stylizace do seriálu Simpsonovi. Na speciální samolepící folii jsem tedy nechal natisknout obrázek evolučního vývoje Homera Simpsona, který jistě každý z vás zná a vidíte ho výše. Ty jsem pak postupně nalepil na bočnici již polepenou folií.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Osobně si myslím, že se jedná o hezky kontrastní obrázek, který však zachovává určitou eleganci a jednoduchost celé case. Tato folie má nespornou výhodu v tom, že je opravdu velice slabá a prosto nevzniká výraznější hrana. Proto ve výsledku obrázek působí tak, jako by byl natištěný přímo na žluté folii. Alternativou tohoto postupu by byl airbrush na lakovaném povrchu, o čemž jsem mluvil právě v článku věnovanému technice airbrush. Zde tedy vidíte v praxi její nahrazení. Náklady jsou znatelně nižší, časová náročnost v podstatě taky, i když přípravě obrázků do vektoru bylo třeba věnovat nějaký ten čas. Faktem však zůstává, že takovýto postup nahrazení airbrush není možný vždy. U tohoto obrázku jsou totiž dány okraje černou dělicí čárou, takže ořezání je jednouché. V případě postupného zprůhlednění okraje by byl tento postup nemožný.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

No a tady již výsledek. Můžete posoudit sami, zdali by bylo třeba platit poměrně nákladný airbrush nebo ho folie v tomto případě dokáže dostatečně zastoupit. Každopádně pravá bočnice je v tuto chvíli hotová a můžeme přejít i na druhou stranu.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Tímto bych prozatím ukončil druhý díl článku o modifikaci této skříně v rámci soutěže Pimp my Computer, pořadové číslo 7. Asi je většina z vás v tuto chvíli zklamána, že musí čekat ještě na další pokračování, ale nebojte, nebude to trvat nijak dlouho a uvidíte i zbytek úprav a především galerii hotové case.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Vám všem teď popřeji především krásné prožití dnešního posledního dne roku 2008 a věřím, že se zde budeme potkávat i po celý příští rok. Užívejte hardware, který vám nechal Ježíšek pod stromečkem. My pro vás hned po novém roce připravujeme jeden speciální díl soutěže Pimp my Computer, takže je určitě na co se těšit. Šťastný nový rok 2009!

Nakonec ještě poděkování sponzoru soutěže - společnosti Mironet.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3

Rekapitulace pravidel: E-mail musí obsahovat základní údaje o Vás (jméno, adresu, telefon), dále aktuální konfiguraci počítače a především minimálně tři fotografie. Jednu fotografii předního panelu, celkový pohled z úhlu a nakonec obrázek vnitřností. Vše v rozumné kvalitě a rozlišení. Duplicitní registrace jsou mazány, takže několikanásobným zasláním přihlášky nijak svojí šanci nezvýšíte. Na dotazy zaslané na tuto adresu nečekejte odpověď – e-mail slouží výhradně pro registrace do soutěže.

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3
je mail, na který můžete stále posílat nové přihlášky

Pimp my Computer 7 - The Simpsons 2/3



Tagy: Pimp my Computer 7  The Simpsons  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
31.12.2008 09:04:20   193.108.106.xxx 3329
No napadá mne jestli ten zdroj je myšlen vážně, nebo tam je jen pro ukázku? Tento výrobce nemá moc dobrou pověst a je řazen tam kam jiné pyrotechnické pomůcky jako Kme , Eurocase a podobné. Od Xilence bych čekal, že se k světelným efektům přidají i ty kouřové. Očekával bych že pokud nebude vybrán jiný zdroj sáhne po nějakém nétak barevně sladěném zdroji a i ten bude upraven a by zapadl do koncepce.

Jinak jako každý díl super, hold je poznat praxe.
31.12.2008 09:18:15   89.102.144.xxx 2114
toho bych se taky bál..a do svýho PC bych nikdy xilence zdroj nechtěl. na zdroji člověk nemůže šetřit =)
31.12.2008 09:31:24   84.38.189.xxx 132
osobne mam doma Xilence 400W starsi model nez pouzil stoobi a funguje 2 rokem v pohode provozuji ho na AMD 3000+ 2.7GHz,2GB DDR400,320GB SATAII mechanikou a 7800GT a slape bez problemu jinak ta bedna se mi prozatim moc libi ale mam dotaz kde se daji koupit ty gumy co ma na sroubky a co pouziva na ty diry ventilatoru?dekuji vsem za odpoved
1.1.2009 21:57:11   194.213.42.xxx 88
Otec si donesl CoolerMastera pro stišení výměnou za původní 400W noname a... Je hlučnější než ten původní. Já jsem si koupil LC Power o kterém mi všichni tvrdili že to je šmejd a 2 roky s ním spokojeně funguji bez jediného problému a navíc - je naprosto neslyšný(14" větrák). Takže tohle je můj názor na "nekvalitní" zdroje. Hlavně pokud by ten zdroj na počkání předváděl světelné a zvukové efekty asi by jej nemohli prodávat, ne? :-D Opravdu nesmyslný předsudek...
2.1.2009 11:52:26   213.29.199.xxx 72
NO ono zalezi na jaké zátěži ty šit zdroje běží. Prostě 420W KME/EX apod těch 420W neutáhnou. Zkuste to s LC a uvidíte super efekty. Ten CoolerMaster sice budeřvát jako blázen, možná se i po chvíli bezpečně vypne ale odejít by neměl. Např. na Slovensku jejich ČOI nebo co zakázala prodej cca 10 zdrojů ze 14 zkoušených. Ono, když stačí jern prohláčšení o shodě, tak se může prodávat defakto cokoliv, pokud si dovozce troufne.
3.1.2009 13:35:17   85.70.186.xxx 62
FYI - vetsina zdroju, co se prodavaji ke kompum nesplnuji skoro nic, co by zdroj jako takovy splnovat mel. Ale jelikoz je to "jen" ke kompum, tak to nikoho nepali.
31.12.2008 09:34:29   89.31.40.xxx 1614
S xilece nemám žádné špatné zkušenosti, s EC nebo KME se to nedá vůbec srovnat. Kvalitou se blíží fortronu. Z kolika zkušeností se zdroji xilence vychází tvůj názor?
31.12.2008 10:12:32   193.108.106.xxx 1612
Jeden spálený počítač v mám okolí (deska) a víc nestabilních PC. On ani v testech na internetu moc neboduje, taky jich pár nepřežilo. Postě jsou nadhodnocené jako Eurocase s tím že Xilence víc dbá na image.


Jinak s Fotronem bych to nesrovnával ten je dále, ten má víc než blíže k Corsair, Seasonic, Coolermaster a podobně.


Xilence se řadí k KME , Eurocase, LC Power , prostě tomu nejhoršímu co ješně nelze označit noname na trhu.

Podle neověřeného zdroje značky to jsou jen virtuální, tedy obchodní značka pro firmu která stojí za Eurocase, ale to je nepodložená kachna.
31.12.2008 12:31:58   86.168.172.xxx 319
;) Xilence prodavame uz nekolik let jako velkoobchod a reklamace jsou ve stejnem nebo nizsim % pripadu jako Coolermaster, Fortron, Seasonic, Levicom atd.

Miluju lidi co tu placaji o znackach, ale o praktickem vyuziti nemaji ani paru. 5000kc za zdorj umi vyhodit kazdy.

Mimochodem vetsina TOP znacek si sama vyrabi pouze zdroje high serie. Zbytek je dodavam jako OEM od jinych vyrobcu.

Takze nez zacnete opet hazet spinu, prectete si par podrobnych recenzi zdroji na zahranicnich webech nebo i ceskych.
31.12.2008 13:47:59   77.247.224.xxx 121
Tiez nemozem povedat, ze zrovna lacne zdroje su smejdy. Co poznam ludi naokolo, tak maju vecsinou EC zdroje (dokonca aj "znackove" zostavy zo Sharku), zatial im compy ficia, kamaratovi odisiel po niekolkych rokoch Enermax, dalsiemu pred vianocami Fortron. Mne zase asi dva roky dozadu EC. Takze je to tak rozne, no ziadny z tych odidenych zdrojov nezobral so sebou zvysok PC. Momentalne mam 390W EC a idem dost na hrane (X2 3,3GHz, HD3870, 2xHDD RAID0), pritom zdroj ma uz cez 3 roky a fici v poriadku.
2.1.2009 11:55:27   213.29.199.xxx 62
Ano, reklamace jsou +- stejné, prtoože v 90% PC nejsou nikdy zatěžovány na svoji deklarovanou hodnotu, kdyby byli, tak je to jiné. Jinak je pravda, že většina značkových levnějších zdrojů jsou např. od fortronu apod. ale zatím jsem se nesetkal, že by to byli přeznačené opravdové šmejdy.
1.1.2009 20:08:34   84.38.189.xxx 86
osobne jsem mel uz pod rukama asi 8 Xilence ruzneho vykonu a nikdo si zatim nestezoval nebo nemel problemy pri slozeni PC
7.1.2009 12:17:30   62.209.192.xxx 82
osobne me v drivejsich dobach proslo asi 5 zdroju KME a nikdo si taky nestezoval :o) no nevim ale podle par kousku nemuzes hodnotit chybovost jednotlivejch vyrobcu, to by musel dat nekdo statistiku kolik z prodanych zdroju se reklamovalo, pak by to melo nejakou vypovidaci hodnotu!
31.12.2008 10:26:56   195.122.205.xxx 144
Xilence 550W 12cm 3roky (cca 40hodin tydne) pravidelne cisten od prachu, zaflexovana kabelaz bezi na nem 2.sestava a to E2180@3,5GHz,9600GT,2*HDD,2*1GB DDR2. Nevim jestli se zhorsili ale tenhle kousek co mam je uplne v pohode
31.12.2008 11:16:58   195.122.205.xxx 84
blabol? :-) ja pisu jen sve zkusenosti aby nazory lidi nahore nebyli brany jako jedinej fakt. Xilence jako zdroje nejsou vubec spatny a jsou na puli cesty mezi EC a a vyssi tridou a jen o malinko horsi nez fortron on totiz fortron neni to co bejval a xilence se naopak u nekterych kusu dost zlepsil ty kusy s udajem 700/750/1000W za moc nestoji ale kousky s 450/550 maji 80PLUS®-certified/aktivni PFC a German TÜV
2.1.2009 11:59:38   213.29.199.xxx 76
NO jo, samozřejmě že běží bez problému, kolik Vaše sestava žere v idle/při surfování? Tak do 60W. A vzátěži nejvíce 200W a to opravdu přestřeluji. Zkuste na ten zdroj osadit opravdu 550W a uvidíte. To je ten důvod púroč většina zdrojů funguje OK. jsou používány na mnohem menší zátěž než deklarovanou. Proto také dávám blábol
31.12.2008 09:37:01   82.198.201.xxx 132
Paradni silvestrovskej clanek.. Sice stoobimu asi zkrouhli rozpocet, nebo musel na jistych vecech usetrit,ale jak je videt,venuje se vice detailum,a to je take dulezite.. mimochodem mam ve svym kompu uz pres rok tenhle 700W ohnostroj,jak pisi kolegove vyse.. zatim zadny kourovy ani svetelny efekty nebyly,tak doufam ze ani dnes se nenecha Xilence vyprovokovat nejakou zbloudilou rachejtlí a nepredvede svoje pyrotechnicke umeni.. Jinak celej redakci PT a i vsem vernym ctenarum H4ppYNEWyE4R
31.12.2008 09:43:49   213.168.176.xxx 227
Milí Stoobi klobouk dolů si fakt borec máš dost dobrý nápady a hlavně chválim jak si stim vyhraješ a vše co děláš tak nad tim přemejšlíš podle toho to taky vypadá dílenský zpracování za 1 jen tak dál líbí se mi že když už se do toho pustíš snažíš se o to aby si se za to nemusel styděl proště výborný. Všem co chodíte na pctuning a všem z redakce hodně štěstí a levnýho kvalitního hardware do novýho roku.
31.12.2008 11:26:44   80.250.18.xxx 72
Moc hezke. Mam jen dotaz kde se daji splasit ty folie?
31.12.2008 11:35:24   88.102.236.xxx 73
tak tohle je opravdu mistrovské dílo, jako všechny
Jenom mám dotaz, jestli ten rámeček na prachový filtr moc neucpává ten větrák? ptám se že mě to zajímá, ne že bych chtěl rýpat
31.12.2008 14:49:42   195.49.189.xxx 72
Stacilo len ramcek bez tych dierok. Nestaci, ze este ten prachovy filter brdzi prietok, este to musi aj ten plast medzi dierami ? Mozno malickost, ale predsta na tych si zakladame ( toto je len moj nazor )

Samozrejme musim pochvalit ;)
31.12.2008 11:46:40   81.90.161.xxx 83
Na poslední stránce máš Stoobi špatně odkazy na tvuj web a web mironetu je před nima odkaz na PCT prosím oprav to ;)
31.12.2008 13:21:35   94.112.211.xxx 81
Mě to na těch stránkách od Stoobiho blokuje NOD?!
A jinak k té foli, Stoobi to popisuje tak,že to vypadá jako hračka,ale pokud nejste aspoň trochu manuálně zruční,tak to nebude žádná sranda.
31.12.2008 11:48:25   86.49.79.xxx 81
tak tohle se mi libi o 100% vic jak predchozi strasne hustackej breakdance
31.12.2008 13:50:01   88.83.235.xxx 82
No nevím jak ostatním ale tahle úprava mě přijde dost decentní, jasně chápu že třeba není čas nebo že se na něčem takovým dohodl Stoobi s majitelem ale pro mě nuda. Vím že mě teď hodně lidí odsoudí ale je to můj názor.
Jinak jako vždy detailní práce - co jiného od autora čekat že?:-D
31.12.2008 18:28:43   85.70.12.xxx 92
ja nevim jak ostatní ale mám s Xilence zdroji dobrou zkušenost ted mi táhne 3.pc a v pohodě.A je jedno jestli je zdroj za 500 nebo za 5000kč zhořet může tak jako tak.PS:Všichni co haní zdroj xilence at si ty testy na netu čtou celé ne jen závěrečné hodnocení
31.12.2008 21:51:13   78.136.170.xxx 83
posledni mod s výrobou bedny byl mnohem lepsi a zajimavejsi, bez ohledu na to jak se komu libil a jak dopadl. prebarvit bednu na zluto a dat na ni nalepku homera to podle me neni mod. myslim ze v tomhle pripade se nabizelo mnohem vic - typicke tvary veci ze simpsonu atd. to byl prostor pro napady na vyrobu bedny a myslim ze by slavil velky uspech.
Takhle to je trochu nic moc, zpracovani dobre, je videt ze autor je zrucny. Kupovani veci a skladani dohromady to umi skoro kazdy. Tim myslim zbytecne chladice disku, novy zdroj atd. radsi to investovat do originalni bedny, kterou si kazdy nevyrobi, soucastky si majitel muze dokoupit sam.
1.1.2009 00:53:00   195.98.4.xxx 83
Preco to uz odsudzujes, ked to nie je ani zdaleka hotove. Mne sa to velmi paci a Stoobi urcite vymysli nieco zaujimave aj na prednu stranu aj na druhu bocnicu - Len tak dalej :-)
1.1.2009 20:12:04   84.38.189.xxx 81
me se ten case moc libi mam rad decentni upravy nez nejake masox vytvory uz jen pravidlo v jednoduchosti je sila je pravda a proto pokud to nepose.e tak si myslim ze tahle bedna bude fakt luxusni
1.1.2009 04:51:15   85.92.44.xxx 112
Ahojte chtel bych se zeptat prevazne tebe STOOBI co si to pouzil za buzirku na ten okraj te diry pro ventilator...a kde se takova da koupit ja ju nemuzu nikde koupit..diky za odpoved..
1.1.2009 17:37:20   88.103.149.xxx 111
Jasně, jen kritizujte protože nic jiného se od nás vlastně ani nečeká, ale mě se naopak ta jednoduchost celé case líbí a experiment se žlutou barvou se taky povedl + samolepka vývoje Homera sedí taky skvěle. Jen do toho Stoobi, těším se na další, konečný díl!
1.1.2009 20:12:53   84.38.189.xxx 71
nezbyva nez s tebou souhlasit tento vytvor se mi zatim velice libi
2.1.2009 06:58:12   83.208.155.xxx 81
Zase pěkný kus práce. Už se těším na dokončení a na to, jak bude vypadat zbytek.
2.1.2009 14:38:08   82.142.92.xxx 81
Ten obrazek na bocnici nema chybu
5.1.2009 12:12:29   81.178.37.xxx 101
Mel bych takovou malou radu mozna :-)
Mam nejake malinke zkusenosti s polepovanim folii (prace v reklamni agenture) a doporucuju povrch postrikat vodou (pripadne vodou s troskou jaru) pomoci nejakeho rozprasovace a pak folii lepit. Zamezi se tim vzduchovym bublinkam, ktere se daji o hodne snadneji i s vodou vytlacit z pod folie a pri pripadnem lepeni se diky vode da folie po prilozeni na predmet jeste celkem dobre odlepit, narovnat a nalepit znovu. Pak se voda jenom poradne vytlaci z pod folie, vse se utre a je to :-) Doporucuju vyzkouset jeste pred pripravou clanku o polepovani.
5.1.2009 16:18:04   81.19.35.xxx 73
Ano, o tomhle vím, ale podle mého toto není folie u které je možná tato aplikace. Nejsem si 100% jistý, takže to určitě zkusím, ale myslím si, že pro takové lepení musí být trošku jiný typ folie.
6.1.2009 20:44:06   89.173.86.xxx 62
Dobry den,
rad by som sa opytal na ten material, ktory bol pouzity ako prachovy filter. Co je to zac? Kde sa da zohnat? Ako velmi je pouzitelny - nebrani prilis prietoku vzduchu? Ma niekto dalsi skusenosti s tymto materialom alebo ine riesenie? Za odpovede vopred dakujem.
7.1.2009 19:01:56   81.200.48.xxx 91
Hmm takže ja v PC "luxuji" každý měsíc a mám tam pořád takový bordel Základ skříně mám uplně stejný ale mám v předu jiný plastový panel jinak základ uplně stejný , a na ty 2x80mm fany je ze spodu asi 10x3cm čiroký pruduch dát nějaký fan dopředu ? Zatím mám vzadu na výfuk a ten plech jsme neměl čím odřezat tak jsem sebral tenký pilník a ty díkrky v plechu zvětšil ale jen trosku , fakt to vydavalo - yvdava odporný zvuk . Ta skřín je fakt na nic furt je tam bordel dostáva se předem to už jsem zkoumal . Jinak sestava je ještě horší , Gigabyte GA-7DXE , AMD Athlon(tm) XP 1700+ Palomino 1466 MHz
RAM - 640 MB , Maxtor 6E030L0 ATA (31 GB)
1x System Fan - AC Fan PRO TC 80mm , 1x CPU Fan - AC COPPER SILENT 3 , 1x Source Fan 12 Cm , 1x GPU Fan


Hmm postnul jsme to i do starého tématu nevěděl jsem o novém ale asi budu tunit ve tvém stylu ejn bude černá folie a modré fany ztdroj atd
8.1.2009 13:38:59   195.189.0.xxx 711
Osobně sme tento zdroj testovali v práci cca4 kusy . První shořel po 5 minutách běhu .2 který měl 500W dostal zátěž 200W a vydžel asi 30 vteřin a zbytek zdrojů odešel do týdne .... rada zní: NEKUPOVAT
8.1.2009 17:07:41   88.100.81.xxx 102
kdo ví, co jste tam s tím dělali.., kdyby to bylo takhle, asi by toho výrobce každej zažaloval, takže pro mě blábol na třetí :-)
9.1.2009 17:47:45   89.176.124.xxx 82
Co tu řešíte zdroj.Prostě někdo dá za něj dost peněz,aby měl pocit že je dobrej.A někdo prostě místo jednoho koupí za stejnej peníz případně dva.Mám 600w Xilence 2 roky v pc a 1,5 roku napájel 2180@2,8ghz ,2 HDD,2DVD mechaniky a Radeona 2900XT úplně bez problémů.teď je změna jen na Radeona 4870 a běží dál.
Case bude pěknej ,ale opravdu dost decentní a ta žlutá to nezachrání.
21.1.2009 17:25:46   85.160.76.xxx 62
Takto já už měl třetí zdroj xilence 600W a potřetí mi díky tomu vyhořel počítač. Napájím s tím AMD 5000+ Black Edition,Radeon 3870,dva HDD,mechaniku a už je potřetí na reklamaci! |Xilence už v životě! Prachů jak s..ček a výsledek uveden výše:-!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

344 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 168Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.