Hlavní stránka Multimédia
Bylo nebylo, jedna velká počítačová firma tvrdila, že nechce konat zlo – a měla to dokonce jako motto. A rostla a rostla, až zjistila, že tohle pravidlo přerostla. A tak ho odstranila. Jenomže svět si toho rychle všimnul – a tak je skandál na světě.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Vymyslet moderní počítač, to je sice dřina a vyžaduje to spoustu nadání, ale zdaleka to nestačí. Inženýři si zkrátka musí připustit, že i ti další – tedy obchodníci, manažeři, designéři či reklamní odborníci – jsou holt třeba, i když mnohdy technice vůbec nerozumí. Bez nich se dá jen těžko dostat do povědomí širší veřejnosti a uspět.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
Strojová inteligence je starý koncept: Pohybující se magické sochy najdeme v příbězích starého Egypta, v Šeherezádě, u Čapka a jak u technooptimistů, tak i u technoskeptiků. Příchod umělé inteligence nás čeká – a s ním i velké změny ve společnosti. Jak se na něj připravit? Jak zařídit, aby umělá inteligence zůstala dobrá?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Vesmírné strategie, které byly nejvíce populární na přelomu 80. a 90. let, se zase derou na výsluní. Díky událostem, jako je start rakety Falcon Heavy, je nám vesmír po dlouhé pauze zase skokově blíž. I když si na první kroky člověka po Marsu přinejmenším ještě pár let počkáme, na kolonizaci vesmíru si můžeme hrát už nyní...
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Společnost Ubisoft plní strategický plán na rozšíření nově vydaných her a pro Far Cry 5 vydává datadisk číslo dva. Lost on Mars představuje samostatné dobrodružství jedné z nejpopulárnějších postav Far Cry 5, Nicka Rye. Z názvu vyčtete, že se odehrává na rudé planetě. A z této recenze zase to, jaké tohle rozšíření je.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Zrození, vzestup, růst, stagnaci a následující pád zažívá většina firem. U technologických firem je zajímavé to, jak rychle dokážou vyrůst a jak rychle dokážou zmizet. Jen některé vydrží tak dlouho jako IBM anebo HP, většina se naopak prořítí svojí existencí jako kometa, na chvíli všechny oslní – a pak zase zmizí v nenávratnu.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Známé konzole ze zlaté éry útočí vahou Měsíce na naše nostalgické obvody. A jde jim to, proto v článku najdete spoustu vzpomínek a patetického blábolení o těch časech minulých. Přitom se ale dovíte, co znovuoživení těchto konzolí přineslo, v čem se liší a hlavně, jestli je pořád zábava pařit staré, ale osvědčené hity.
čtěte dále | autor: Miroslav Ježek |
 
Když se řeší otázky umělé inteligence, obvykle se zabýváme věcmi jako jak ji udělat, kdy tu bude, co pro nás bude znamenat a jestli to pro nás není ohrožení. Obecná inteligence má ale jeden gigantický problém: Totiž otázku smyslu vlastní existence. Všichni máme problém se smyslem vlastní existence, jenomže u AI je to mnohem horší.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Pokud se naučíte programovat tak, že budete vědět, co děláte, je to zábavné. Jenže dostat se tak daleko může být hodně obtížné. Pomoci mohou různé kurzy, ale vůbec nejoblíbenější pomůckou, která vás naučí základním principům, jsou programovací hry. Budou vás totiž učit formou zábavy. Vrhněte se na sebezdokonalování!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Historie zná mnoho herních konzolí a jejich soubojů. Můžeme být fanoušky Playstation, nebo XBoxu, ale na začátku celé éry konzolí existovala jedna, která se stala přímo jejich symbolem. Ne, nebyla první, ale byla jednoznačně nejslavnější a vyráběla se po 14 let. Minimálně svou neuvěřitelnou životností může směle konkurovat svým nástupcům.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 10 z 109
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.