Hlavní stránka Multimédia
Kolem roku 1998 bylo technologům jasné, že klasická média mají velký problém. Novináři si toho všimli zhruba o deset let později, mediální domy to nepochopily dodnes – a proto se v rámci EDSM pokouší prosadit Article 11 ve víře, že to zpomalí jejich pád. Je zajímavé, že média ani po dvaceti letech nepochopila, že si právě kladou ke spánku pistoli.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Dnešní článek rozhodně nevzešel z pera nějakého milovníka dronů. Na tuto oblast jsem vždy pohlížel s maximální nedůvěrou. Jako milovník letadel se cítím nesvůj vždy, když někdo dokáže s něčím až příliš snadno vzlétnout. Dron Visuo za dva tisíce je taky taková jednoduchá a divoká hračka, se kterou se můžete venku do sytosti vyřádit.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Aktualizováno: HTC minulý měsíc uvedlo vylepšenou verzi HTC Vive s označením HTC Vive Pro, zatím sice jen v podobě nových „brýlí“ neboli HMD, ale i to znamená velký pokrok v kvalitě obrazu a autentičnosti zážitku. Zamrzí ale chybějící zbytek nové sady a hlavně doslova brutální cena. Má cenu si verzi Pro pořídit, nebo raději počkat?
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
Internet vznikl jako globální a svobodný prostor s minimálními regulacemi – a právě to vedlo k zásadním inovacím. Čím méně se státy snaží internet regulovat, tím je to pro všechny lepší. Naopak snaha regulovat internet povede jenom k jeho rozdrobení a ztrátě jeho původního smyslu.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Vzpomenete si někdo na jméno Garry McCoy? Nikdy se nestal motocyklovým mistrem světa, nikdy se k titulu ani nepřiblížil, přesto mě svým stylem projíždění zatáček, při němž zabral místo za dvě motorky, naprosto nadchnul. Chcete v motoGP 18 taky jezdit jako McCoy? No tak to máte smůlu.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Do líbivých kulis Londýna na počátku 20. století se promítá hutná RPG hra s třaskavými souboji i hodně rozvětveným, takřka adventurním příběhem. A dělá to s takovou bravurou, že vás nejspíš ani nenapadne, o jak originální mix jde. Abyste kouzlu této hry propadli, ani nemusíte mít slabost pro upíry. Vyzkoušeno!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Když jsme se před lety postavili proti ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement), zdálo se, že se nám podařilo zažehnat digitální temnotu. Takhle to ale nefunguje, ti, kteří s návrhem přišli, se po čase vracejí s návrhem EDSM, který je označován jako „o 60 % více ACTA než bylo ACTA“. A tento návrh přichází, jako obvykle, v naprostém mediálním tichu.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Původně jsem plánoval podumat nad zkázou a panikou, které přinesla právě nastupující direktiva GDPR, ale na to je ještě příliš brzy. Využiji ale této příležitosti k tomu, abych vznesl obecnou úvahu o tom, jak funguje strach a panika v digitálním věku.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Žijeme v době, kdy se nám budoucnost předvádí v mnoha formách, které se, bohužel, navzájem logicky vylučují. Klasickým příkladem je představa některých politiků, že můžeme mít bezpečné systémy, ale toto zabezpečení bude pro bezpečnostní služby transparentní. To ovšem není zdaleka jediný paradox, se kterým se můžeme potkat
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V první části našeho povídání jsme se zabývali sérií IL-2 Battle of ... čistě jako offline platformou. Nutno podotknout, že v současnosti už velmi dobrou offline platformou. Jenže AI bude vždy jen strojově létající AI, kdežto nějaké to další jelito za kniplem dokáže člověka zaujmout úplně jiným způsobem.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
PrvníPředchozí11121314151617181920NásledujícíPoslední

Strana 11 z 108
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.