Hlavní stránka Multimédia
Je to tady. Herní událost, na která většina z vás netrpělivě čekala, je konečně venku. Wolfenstein II s podtitulem The New Colossus má prostě vše, co má dokonalý titul mít. Grafiku, herní mechaniky, atmosféru, humor, nahotu, sex, akci, nechuť, napětí, zklamání i překvapení. Pokračování legendy prostě nemohlo dopadnout lépe.
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Jedním z problémů, který mě v IT tíží, je absolutní nemodularita a uzavřenost zařízení, již reprezentuje hlavně Apple se svým lepidlovým přístupem. Překvapil mě i zcela opačný paradox – že se pod stejným názvem prodávají diametrálně odlišná zařízení. A ne, nemyslím tím, že stejně označený stroj má jen procesory z různých továren.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Se společností ESET jsme připravili soutěž o pět licencí nejnovější verze bezpečnostního softwaru ESET Internet Security (dříve známého coby ESET Smart Security), který zahrnuje vedle antiviru i zlepšený monitoring domácí sítě, připojených zařízení a testu jejich zranitelnosti také UEFI skener, který zkontroluje PC ještě před spuštěním OS.
čtěte dále | autor: Redakce PCT |
 
Grazie ragazzi, Forza Ferrari! A do toho radostné, snad až frenetické vískání, kroucení volantem a neskrývaný výbuch štěstí. Slyšeli jste někdy závodníka formule 1, Sebastiana Vettela, v kokpitu svého vozu oslavovat vítězství? Tak přesně takhle to probíhá. Jaká je ale ona hra, která si z věty „Díky chlapci, do toho Ferrari!“ vzala právě ono „Do toho“?
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Chlapci ze South Parku mají na svědomí už druhou nekorektní hru. A je ještě zábavnější než předchozí díl. Skvělá volba pro milovníky drsného humoru a pro fanoušky seriálu nutnost! Varování: Všechny postavy a události v následujícím textu jsou vymyšlené. V recenzi padají sprostá slova, takže by ji nikdo neměl číst.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
O umělou inteligenci se snaží počítačová věda od svých samotných začátků. Vždy se objevil nějaký módní směr, jako funkcionální programovací jazyky, expertní systémy, automatické klasifikátory či neuronové sítě. A vždy se po čase narazilo na limity, které ta či ona metoda přináší, na scestí, na které může zajít. Jak blízko je skutečná umělá inteligence?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Po patnácti letech od svého vzniku největší výstava herní historie s názvem „Game on“ konečně zavítala i do českých končin. Ve třech patrech o celkové rozloze zhruba 2000 metrů čtverečních se nachází 150 strojů času, které vás vezmou na výlet do dávné i nedávné křemíkové minulosti. Dlouho neotálejte, končí už 30. prosince. Jste připraveni vyrazit?
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Technologie se povětšinou pohybuje v přískocích. Kdysi dávno musel mít smartphone alfanumerickou klávesnici – buď výklopnou anebo výsuvnou. Pak se jí zbavil. Stejným směrem zamířily vyměnitelné baterie, rozšiřující paměťové karty a jack pro připojení drátových sluchátek. Co bude další na řadě a kam to celé směřuje?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Před polovinou 70. let minulého století byla firma Atari zavedenou společností. Každý, kdo se zajímal o videoherní automaty, ať už hráči či majitelé heren, o ní věděli. Pravda, nebyla už na trhu sama, měla i konkurenci, leč její automaty patřily k těm nejlepším. Neustále překračovala mety, neustále byla o krok dál. Ale v Atari chtěli ještě víc.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
Co si vzpomenu, tak už od devadesátých let se podzim rok co rok nesl ve znamení parádních herních událostí. A ani letos tomu nebude jinak. Přinášíme vám přehled nejočekávanějších připravovaných počítačových her napříč všemi možnými žánry, kterými nás herní bohové obdaří v letošní podzimní sezóně.
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 2 z 93
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.