Hlavní stránka Multimédia Zprávy IT Interview s Igorem Staňkem, PR firmy NVIDIA
Interview s Igorem Staňkem, PR firmy NVIDIA
autor: Kwolek Jirka , publikováno 17.12.2007
Interview s Igorem Staňkem, PR firmy NVIDIA

S Igorem Staňkem, PR společnosti nVidia pro region střední a východní Evropy (CEE), jsem se setkal minulý týden v jeho Brněnské kanceláři. Rozhovor trval, i přes pozdní večerní dobu, více než dvě hodiny - bavili jsme se o dostupnosti nových grafických karet GeForce 8800GT a záležitostech týkajících se současného leadera 3D akcelerace...


Zde jsem shrnul menší pel-mel otázek, který v diskusním fóru položili čtenáři PCtuningu. Pominu ty zodpovězené, i ty, na které si mi dostalo odpovědi "no-comment".

Interview s Igorem Staňkem, PR firmy NVIDIA

PCtuning: Proč NVIDIA dále nepokračuje vývoj 3D-stereo driverů a zda neplánují využít SLI řešení pro 3D stereo zobrazení, kdy by každá grafika počítala obraz pro jedno oko? Poslední funkční "stereoovladač" je pro karty řady 7xxx...

Staněk: Dosud bylo stereozobrazení (obraz typu IMAX) realizováno pomocí tzv. "shutter glases" (E-D Glasses), kdy se na běžném monitoru střídavě vytvářel obraz pro levé a pravé oko, a speciální brýle vždy "neaktivní" oko zakryly neprůhlednou LCD vrstvou. Pro funkci těchto "zatmívacích brýlí" je obvykle nutný klasický 100Hz CRT monitor - i to nejrychlejší LCD je dnes na takový způsob zobrazení příliš pomalé.

Vím o tom, že NVIDIA jako jediná tento způsob zobrazování podporovala až do roku 2006, i to, že v současné době je podpora stereozobrazení slabá - tomu se ale nelze příliš divit, komunita je velmi malá (když zvážíme, že grafických karet s čipy GeForce jsme dosud vyrobili stovky miliónů), navíc se den za dnem zmenšuje. Mám však i dobré zprávy - vím o tom, že se vývoj v této oblasti nezastavil - i když směřuje jiným směrem, než k podpoře CRT monitorů a "shutter glases". Budoucnost vidíme ve speciálních 3D monitorech - v demo místnosti na centrále NVIDIE je sestava (a zejména monitor) se stereoskopickým zobrazením a mohu říci, že taková 3D grafika ve stylu IMAXu vypadá opravdu hodně zajímavě! Požadavek na další podporu 3D stereodriveru budu ale tlumočit dále...

PCtuning: Proč je podpora grafických čipů v noteboocích ponechána na výrobcích, když ti se už po několika měsících od uvedení notebooku na trh, přestávají o aktualizace ovladačů zajímat?

Staněk: V minulosti jsme finální odladění (a zejména nastavení výkonu) ovladačů grafik notebooků nechávali opravdu na samotných výrobcích notebooků - důvodem byly nepatrně odlišné implementace grafických čipů a především rozdílné schopnosti grafický čip v konkrétním notebooku "uchladit". To však způsobilo výše zmíněný problém - kdy se výrobci o aktualizace ovladačů grafiky často přestali starat už po velmi krátké době.

O tomto problému víme a v současné době pracujeme na jeho řešení - v rámci několika měsíců bychom měli uvést i pro notebooky unifikované ovladače, tj. takové, která budou na webu NVIDIE běžně ke stažení. I zde chceme zavést něco podobného, na co jsou zvyklí uživatelé našich "desktopových" grafických karet.

PCtuning: Shader jednotky čipů G80/G92 byly optimalizované pro vysoké frekvence, a to bylo bezesporu velkou výhrou u současné generace produktů. Jejich vývoj ale musel být velmi časově náročný. Nebude nutnost dosažení kompatibility s budoucími verzemi DirectX znamenat zpomalení vývoje u stěžejních projektů vinou nutných "ručních" úprav těchto výpočetních jednotek, podobně jako je tomu u CPU?

Staněk: Tak tato otázka je na mě (ale nejspíše i pro většinu čtenářů) příliš odborná. Navíc si myslím, že stejnou otázku si zrovna kladou a řeší také naši inženýři. Není žádným tajemstvím, že v okamžiku uvádění nových grafických čipů se zároveň pracuje na jejich modernizaci (G80/G92) ale také na zcela nové generaci - zde mě nechytejte za slovo, jen říkám, jaký je v tomto oboru obvyklý postup. Navíc, bylo by velmi nerozumné, kdybychom v situaci, kdy se spekuluje o grafických čipech od Intelu, se nesnažili v grafikách vytvořit maximálně velký náskok.

Co se týče narážky na "univerzálnost versus optimalizaci" ve funkčním designu čipu, pak stejný problém řeší většina dnešních procesorových firem - ať už se jedná o CPU, GPU nebo PhPU. V dnešní době je těžké dosáhnout obojího a pouze na základě podrobné analýzy je možné najít ten správný kompromis - věřím, že máme informace natolik kvalitní, abychom se rozhodli správně. A jestli tomu tak skutečně bude, o tom se budeme moci přesvědčit až v okamžiku, kdy představíme nové produkty.

Vím, že jsem na položenou otázku neodpověděl přesně, jen jsem chtěl naznačit co je zřejmé - nad novými čipy pracujeme, a prozrazovat jejich hlavní principy by bylo nepříliš strategické až hloupé. Raději než velký "hype" následovaný možným zklamáním, preferujeme příjemná překvapení...

PCtuning: Můžete se vyjádřit k "aféře", kdy jisté ovladače grafických karet NVIDIA vykazovaly ve hře Crysis lepší výsledky a to na úkor snížení kvality zobrazení (jednalo se o zjednodušený rendering vodní hladiny)? Tyto ovladače byly upravené evidentně tak, aby hru Crysis.exe přímo detekovaly...

Staněk: Z našeho pohledu to byla nafouknutá bublina - jak sám víš, naše beta ovladače se objevují často - občas i jednou za dva týdny (stačí se podívat na Guru3D.com) a problém, který si zmínil, byl vlastní jedné takové beta verzi (red.: jednalo se konkrétně o verzi 169.04). Slovíčko "beta" i u nás značí vývojovou verzi - tyto ovladače tedy nejsou obvykle finální a procházejí vždy určitou fázi "rozpracovanosti". Finální verze ovladačů vždy obdrží certifikaci WHQL, což v tomto případě nebylo...

Pokud je mi známo, tak hned v následující betaverzi byla tato chyba (pochopitelně včetně dalších jiných) opravena...  Dnes už jsme o takových 5-6 "subverzí" zase dále (poslední beta nese označení 169.25).

JK: Pracoval si dlouhou dobu (7 let) pro AMD a nyní pracuješ... vlastně pro konkurenční NVIDII. Čím se práce pro tyto společnosti liší?

Staněk: Pro obě společnosti jsem pracoval rád, a ti kdo mě znají ví, že v obou případech jsem do toho dával velkou část sebe. Do AMD jsem nastupoval v době, kdy tato firma byla v ČR známá především procesory AMD K6. Je tedy jasné, že jsem pravě v "rodině" AMD prožil spoustu zajímavých chvil: spoluuváděl jsem procesory Athlon i po nich nastupující procesory Athlon a Athlon XP platformy Socket A, argumentoval nutnost "pojmenování" procesorů ratingem, byl jsem při uvádění nových Athlonů 64, i dvoujádrových Athlonů 64 X2, na Invexu jsem prezentoval první vzorek Opteronu. Byla to dlouhá, a myslím si, že i úspěšná cesta a pevně věřím, že po těch sedmi letech jsem tady zanechal velký kus práce, ale změna je život a tak jsem se rozhodl přijmout další výzvu.

Přestoupil jsem k NVIDII - ve které zase oceňuji trochu jiné hodnoty (především oceňuji rozdílný, měně formální styl řízení), a kde na mou osobu, jak aspoň doufám, čekají zcela nové úkoly. A že se v mezidobí z AMD stala (nákupem firmy ATi) konkurence? S tím já bohužel nic neudělám, i když mi je to trochu líto. Navíc je mi jasné, že vzhledem k mému stylu práce a zaujetí pro věc to nebudou mít se mnou bývalí kolegové z AMD jednoduché, ale takový je prostě život.

JK: Děkuji za rozhovor...

Staněk: Já taky - a čtenářům PCtuningu přeji, aby na své vysněné grafické karty čekali co nejkratší dobu. Já pro příznivce karet NVIDIE budu osobně dělat maximum.



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
17.12.2007 11:01:11   78.98.115.xxx 2123
celkom dobry clanok ale take keci onicom ... na vsetko co by mohla byt zaujimava odpovet je NO COMENT a tam kde by mohol povedat vastny nazort na AMD,Nvidiu...tak je citit taky strach o misto ze racej budem ticho...
17.12.2007 11:07:09   195.39.34.xxx 14359
Clanek nezklamal, opet o nicem. Vite, ze je vsobecne znamo, ze PR nic nevi v podstate (clanek je totiz o nicem)? Kdybyste udelali rozhovor s sefdesignerem cipu nebo neco, kde clovek neco dozvi, ale tohle je reklamni onanie nvidie, ktera patri do reklamniho letaku. Smutny vyvoj a osud pct, kterak se z respektovaneho media stal kanal
17.12.2007 11:33:14   81.2.196.xxx 3515
A ty myslíš, že by ti někdo z vývoje na zmíněné otázky řekl víc?
17.12.2007 11:38:11   213.29.147.xxx 5318
Pořízení článku bylo poměrně náročné - jel jsem do Brna jen proto, že jsem byl přesvědčený, že se dozvím některé nové zajímavé věci. V článku mi Igor Staněk odpověděl na vetšinu otázek položených na našem diskuzním fóru - i když uznávám, že s vyjímkou těch, na které z titulu své funkce ani nemohl odpovědět. Přesto si myslím, že v rozhovoru byl nečekaně otevřený - očekával jsem "no comment" u mnoha otázek, kdy nakonec řekl svůj osobní názor.

A že o nové generaci grafických kartet nevíme nic konkrétního? NVIDIA je firmou, které se detaily svých budoucích projektů daří tajit Izraelské tajné služby Mossad (když uvážím, kolik lidí je do tohoto projektu zapojených). Předpokádám, že rozhovor s vývojářem nového čipu by probíhal také jen na bázi "no comment" - jinak snad jedině po podání skopolaminu ;-)

I když to nebylo v rozhovoru explicitině potvrzené, dá se předpokládat, kam bude směřovat nejbližší vývoj NVIDIE.

Víme, že budoucí grafické karty, které se objeví únor/březen 08, budou: "dvě SLI karty v jedné" nejspíše s čipem podobným G92 - o následující, skutečně nové generaci grafických karet se dosud ví (ani nikde na světě) zhola nic. Můžeme jen předpokládat, že si u NVIDIE pospíší s kombatibilitou DX10.1 a možná i dokonce i rozšíří (aby ztížili situaci AMD).
17.12.2007 12:11:13   62.168.57.xxx 1816
Nevim jake byly dotazy z fora, kazdopadne ja jsem se noveho duleziteho dozvedel pouze to, ze autor clanku "kamaradi" s managerem nVidie. Cely clanek je takove prijemne cteni s minimem novych informaci.

Autorovo "nadseni" pro nV je citit z posledni vety prispevku: "...pospisi s kompatibilitou DX10.1 a mozna i dokonce i rozsiri..." Ptam se: Na zaklade jake informace autor takto uvazuje? Ja jsem toto z rozhovoru nevycetl (mozna jsem slepy )... bylo neco ctenarum zamlceno? A jak by pripadne to rozsireni melo vypadat?
17.12.2007 14:09:37   213.29.147.xxx 2116
Nadšení pro NVIDII? Kde to v článku vidíte? Ne opravdu nejsem ani pyšný na to, že znám IS - mimochodem z titulu své funkce ho zná dalšíc cca 90 novinářů, ani nadšený z NVIDIE.

Že se spolu známe (navíc nijak osobně) není nic špatného - nechtěl jsem jen celý rozhovor přepisovat "do vykání".

Znám další PR, kde se dozvíte pouze 10-20% procent toho, co je uvedeno v tomto článku a na zbytek obdržíte mnohem více "diplomatické" odpovědi. V tomto ohledu je PR nVidie docela otevřený.

Samozřejmě, že takový rozhovor vždy musíte brát s určitou rezervou - musí se totiž řídit zásadou, "když jsem Sparťan, tak ji budu fandit, ať se daří nebo ne". Snažit se takového člověka, aby říkal opak je nejen nemožné, ale především vrchovatě neslušné.
17.12.2007 16:27:36   83.240.64.xxx 2017
Sice rikate pravdu, ale toto jsem vam nevycital. Smichal jste dve veci dohromady - kamaradeni s managerem (to jste mi vysvetlil dobre) a nadseni z nV - nevysvetlil jste mi, na zaklade ceho se domnivate, ze nV rozsiri (a jak) standart DX10.1.
18.12.2007 11:40:15   78.102.28.xxx 1716
JJ, s temi tousty to byl povedeny "chytak" ...To bude zas monstrum karta.
17.12.2007 12:08:39   195.39.34.xxx 13842
Především žádný Igor Staněk neví, kam bude směřovat vývoj nVidie, přesto že se tváří jako by to jen nechtěl komentovat. A další věc je, že když člověk moc neví na co se ptát, tak se toho moc nedozví.
17.12.2007 13:51:13   213.29.147.xxx 32108
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
17.12.2007 14:11:49   195.39.34.xxx 2221
Vite co je na Vas smutne, ze mi zablokujete pristup na web a zaroven se tady v diskuzi snazite obhajit a vyzyvate mne at odhalim identitu (mam tady placnout opis obcanskeho prukazu?. Ja si rozhodne nepotrebuji zvysovat hodnotu meho postu klikanim, to zaridil jiny dobrotivy jedinec, ktery semnou asi souhlasi.Pane Kwolku, vy mi nemuzete byt sympaticky, kdyz zde plodite neuveritelne nesmysly, kde hodnotite kroky svetovych firem, hovorite nezasvecene s nezasvecenyma a vytvarite zde jakysi podle Vas "hodnotny" obsah. Nevim jak dlouho, zde jste nebo v jake jste pozici v tomto magazinu, ale nedelate dobre. Kdyz nesnasite kritiku, a to i slusnou , tak si zalozte po vzoru RH web MyEgo2 a piste tam.
17.12.2007 14:40:23   213.29.147.xxx 1915
Omlouvám se, to byl (ten ban) jeden můj méně trpělivý kolega. Účet bude za chvíli zpět..

A to, jesti tento článek je veden nezajimavým způsobem s nezajimavými lidmi a /nebo na nezajímavá témata, nechť posoudí samotní čtenáři.
17.12.2007 14:22:49   89.176.170.xxx 250273
Pane Kwolek. Řešení je jednoduché:
- Hodnotit příspěvek může jen registrovaný uživatel a to pouze jednou.

Takhle vám někdo nakliká 150 souhlasů a následně vám vynadá, že jse pěkné pako, když si sám zvedáte preference. I takhle lze člověka znemožnit. Pokud chcete souhlas/nesouhlas v diskuzích zachovat, strktně to omezte na registrované uživatele. Jinak je to údaj absolutně k ničemu, a ani jej nesleduji.
17.12.2007 15:30:11   78.98.115.xxx 1816
ja nesuhlasim ...

a takto vyjadri nazor kazdy clovek co ma k danej teme co povedat souhlas a blabol by som na tomto webe tiez neriesil ale uvital by som keby kazda IP adresa mohla hlasovat iba raz .... napr mne sa nezda dobre ked sa kazdy musi vsade regitrovat a byt prihlaseny ...
17.12.2007 16:27:30   80.87.222.xxx 1815
Ty asi nepoznas technologie NAT a PHP Session. Inak by si takutu poziadavku nikdy nepredniesol.

Kazdopadne odporucam redakcii najmut na jeden den stredoskolaka s priemyslovkou a dorobit ElCondorov navrh a opravit template, tak aby Operisti (ja) nemali problem pridavat prispevky.
17.12.2007 16:36:18   89.176.170.xxx 1718
Většina počítačů je za NATem a mnohdy jde o stovky strojů. Omezení na IP by bylo nesrovnatelně více omezující. Pokud se nepletu, tak psát příspěvky zde stejně může jen registrovaný uživatel, ne? (nevím jistě). Pokud jde o mě, jsem síše pro možnost, že psát příspěvek může kdokoli (registrovaný/neregistrovaný), ale hodnotit mohou jen registrovaní. Nevím proč by měl mít anonym potřebu hodnotit.. To je ta poslední věc, co by potřeboval.
17.12.2007 22:44:40   80.87.222.xxx 1815
Ja som zase za to aby mohli hlasovat aj guesti, nakolko je takto hlasovanie viac objektivne (kolko kavifikovanych a ludi od-fachu mozno cita komentare a ma chut aspon takto sa vyjadrit).

A pisanie komentarov aj guestmi by som sa tiez nebal. Na cdr.cz to tak maju a ani nemoderuju diskusie a je to celkom OK.

Ale treba robit nieco s tym hlasovanim souhlas/blabol, najlepsie pomocou Session a cookie, tak by musel pripadny zaskodnik stale vypinat a zapinat browser.
18.12.2007 11:44:00   78.102.28.xxx 1515
taky si myslim,ze by bylo dle ip moznost davat souhlas pouze 1. max 2x jako maximalni souhlas/nesouhlas
17.12.2007 17:40:39   89.185.245.xxx 16113
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
17.12.2007 14:04:48   160.218.228.xxx 1717
Tomu říkam reprezentace
17.12.2007 14:21:44   217.168.208.xxx 1717
Nvidia na tom asi taky nebude nejlíp když má jeden z vrcholných manažerů díru v džínech :-D

Mimochodem k vševědům: když opravdu víte všechno a nepotřebujete ani minimáoní útržky informací, tak začněte něco dělat! v dnešní odbě platí velmi jednoduchá rovnice: informace = peníze * peníze!
17.12.2007 16:37:47   83.240.64.xxx 1715
Nezlob se, ale tvoje rovnice je blbost jako stodola. Pravdepodobne to ma znamenat: "informace = mocmoc penez", ale i tak je rovnice naprosto stupidni (prof. na VS je sice vetsinou velice informovany v oboru pusobnosti a stejne vetsinou moc ve "vate" neni - IMHO informace nejsou zaruka uspechu). Take nejsou informace jako informace - informaci muze byt i to, ze vcera bylo managerovi z Intelu spatne a 2x zvracel (ala bulvar).

IMHO cela debata je o tom, ze informace zde se hodi spise pro bulvar.
17.12.2007 17:42:00   89.185.245.xxx 1615
já bych se toho nebál, manažeři vrcholných firem chodí pohodlně v džínách, a looseři musí machrovat v obleku ze sekáče, je to jen o tom kdo si co potřebuje dokazovat ;)
17.12.2007 15:04:50   80.82.150.xxx 1615
Nevíte někdo jak docílit toho, aby věci došly aj do ČR?
17.12.2007 15:46:27   78.98.77.xxx 1816
Trocha pomimo otazka, neviete kde sa da stiahnut ten cierny nvidia wallpaper, co mal Igor Staněk na svojom pocitaci? Mam obdobny ale v zelenom prevedeni, ale tato cierna sa mi zapacila dakujem
17.12.2007 16:03:41   78.98.77.xxx 1717
jej, podarilo sa najst tak keby niekto mal zaujem, tak: http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_nvidia.html
17.12.2007 15:46:51   85.207.3.xxx 6350
Nechapu lidi co tu pomlouvaji redaktory za svoji praci a chuť něco vytvořit a informovat lidi sem s jejich články velmi spokojený a chodim na tenhle web aspon jednou za den když se to vám kritikům nelíbí nemusíte sem chodit a číst tyto články ste stim opravdu protivný.
17.12.2007 16:29:22   213.29.14.xxx 3016
Já se taky chci zastat redaktora a vůbec se mi nelíbí ostré (netaktní) reakce z úvodu.
Něco poplivat a obvinit autora, že je to o ničem dovede každý pod rouškou anonimity. Když už něco takovýho napíšu, tak dodám i "B" - moje relevantnější informace. Pokud je nemám, tak držím hubu, protože CENZURA vím. A jestli si někdo myslí, že PR může říct všechno co ví, tak se mýlí. Co čekáte? Že vám přizná že 8800GT je velká bublina, která se vznáší nad našima hlavama a nikdo si na ni nemůže sáhnout, že serou na nějakej trh ve východní Evropě. Toho jste si ještě sami nevšimli, to potřebujete slyšet z úst PR?
Vypadá to, že potřebujete nějakého vůdce, někoho kdo rozhodne co je dobře a co špatně.
Tak já to pro vás udělám: Za nedostatek GTček v ČR může Kwolek a ten jeho kema ze štatlu...
17.12.2007 17:07:07   86.49.32.xxx 1816
Jj celkem pěkný přístup od NVIDIE, aspoň o problému mluví..
17.12.2007 18:19:18   90.176.154.xxx 1915
diplomaticke odpovedi na vsechny otazky, i kdyz mne ta pasaz s chlebem a salamem pobavila, musim podotknout ze si pana Stanka mohl moderator vice "podat" co se tyka crysis tak tomu se rika spickove vybrusleni z otazky, to ze to nebyly finalni ovladace ale bety to vedel kazdy ale taky na ne kazdy cekal a chtel zminenou hru s nima otestovat a srovnavat tak konkurenci..
17.12.2007 22:10:52   86.49.32.xxx 1614
Nějak nechápu proč by velký zájem měl z beta ovladačů dělat finální testované ovladače. Vždyť beta jsou právě od toho aby se na nich hledaly chyby, ne na to, aby se na ně za chyby nadávalo ;)
17.12.2007 19:08:37   83.240.63.xxx 1815
Lidi z Cryteku před rokem tvrdili, že jejich titul je DX9 a DX10 k ničemu nepotřebují.
Hra je venku a najednou ji prohlašují za DX10 nativní.
Tady čtu prohlášení člověka, který trochu vidí pod pokličku TWIMTBP a suverénně prohlašuje, že Crysis je nativní DX9.
Stejně tak je možné si DX10 efekty téměř kompletně pozapínat i na systému fungujícím v DX9.
Takže kdo má pravdu? :-)
17.12.2007 22:20:27   213.29.199.xxx 1616
Jednoduše: vzhledem k tomu že direct 10 a 9 jsou absolutně něco jiného, i když výsledná grafika vypadá podobně, - rozličné API, tak nativní dx10 hra nepude spustit pod dx9!. Takže Crysis je dx9 hra, v které jdou zapnout, defakto přes emulaci, některé dx10 efekty. A tak to jse dnes se všemi "dx10" hrami. Proto jsou i tak pomalé, přitom dx10 umí vykreslit stejně vypadající grafiku mnohem rychleji než dx9! Takže teoreticky, až vyjdou opravdove dx10 hry, měli by karty jako ATI 2600, či GF8600 chytnout druhý dech. No uvidíme.
17.12.2007 23:21:25   213.220.217.xxx 1615
doufejme, jestli je nezbrzdi ve finale Vista na uroven DX9 titulu doufam, ze do te doby ujde linuxovy Wine zase o poradny kus dale.
17.12.2007 20:16:32   85.248.44.xxx 1515
tak takto dobre som sa nezačítal už poriadne dlho wážne podla mna najlepší web za posledné 2 mesiace
17.12.2007 23:17:34   213.220.217.xxx 1917
i kdyz ma zde asi vetsina diskutujicich jiny nazor, ja musim rict, ze mne se clanek moc libil. kez by bylo vic takovych clanku. dneska je to po webu vsechno psane se skandalnimi nadpisy ala Blesk a uz me to prestava bavit. tohle je vyjimka a diky za to ;)
18.12.2007 08:47:56   195.212.29.xxx 1714
Nevsimejte si dementnich Anatolu! Kazdy rozhovor s lidma s branze ma nejakou hodnotu. Tohle byl pekny nahled do situace Nvidie, takovy corporations sou neuveritelne svazany mlcenlivosti (sam v jedne pracuji) . Navic z toho ze pan Stanek ma nefromalni obleceni usuzuji, ze Nvidia si nelame hlavu s konvencemi a radsi si hledi sve prace, coz velmi uznavam. Vykaslete se na chytroliny a delejte svoji praci dobre dal! KDYBY SE DISKUZE POD CLANKY ZRUSILA, ULEHCITE SI ZIVOT!
18.12.2007 09:28:19   62.168.57.xxx 1719
A kdyby se zrusil PCT, tak si take ulehci zivot. Opravdu pokrokovy napad je to ruseni diskuze. Btw. vy si jeste porad (pracujete, abyste se uzivil,...) myslite, ze zivot je jednoduchy?
18.12.2007 10:06:51   193.111.133.xxx 1616
jste jak banda blbcu nekteri...muzete byt radi ze je alespon o cem cist a kdyz se ti to nelibi tak to necti a nepis blbosti.Kdyz se vam nelibi napiste naky clanek sami, a pak uvidime jak by jste se chovali kdyby jste si cetli vpokecu pod nim takove zvasty...V posledni dobe neni moc co testovat tak budte radi alespon za naky clanek i kdyz me taky ten clanek nic moc nedal ale alespon neco sem ve svete hardware procetl, protoze nikde nic new neni ... jinak PCT mohli by jste taky obcas hodit naku recenzi na nove hry nebo prehledy herniho sveta jak to maj na nejmenovany webu. Diky B!OH@zArd
18.12.2007 10:08:20   193.111.133.xxx 1515
ten spam je vas spolupracujuci portal DDW tak proc spam?
18.12.2007 10:55:44   193.179.213.xxx 1715
Supr článek a celkem zajímavé odpovědě. Neplánujete něco podobného se zástupcem ATi/AMD?
18.12.2007 11:48:39   78.102.28.xxx 2215
Jj,to by taky nemuselo byt spatny,vzit si na rozhovor jeste nekoho z konkurence
18.12.2007 16:05:39   89.190.75.xxx 1515
Omlouvám se OT, ale co to leží p.Staňkovi na stole za LCD? Nějaký Hewlett-Packard? Tipuju LP3065? Díky.
18.12.2007 17:02:37   89.102.87.xxx 1817
Takže NVIDIA ua nějakej trh ve východní Evropě zvysoka sere, až se všichni ostatní nakrměj ,tak možná nějaký ty virtuální karty uvidíme , reálnej socializmus a pořadníky v r 2007
21.12.2007 22:47:29   88.100.180.xxx 1514
Nechapu jak nekteri lidi muzou bejt tak kriticti kdyz polovina z nich ma 150+ kg sedi na vyztuzene sedacce a jen si prectou poslednich 5 slov rozhovoru a hned zacnou psat priblble komentare ... Nejdriv se nad sebou k**** zamyslete je zajimave ze ten clanek nepisete vy kdyz jste tak chytri . Respektuji to ze clovek v jeho postaveni nemuze vyzvonit de***** jako jste vy (nemyslim JK)sve plany do budoucna uz jen z toho duvodu aby jsi to neprecetl nekdo z ATi a nezacal delat to same ... tak si to deti jdete cele precist a priste nedrzkujte 5min po ...
23.12.2007 02:53:36   89.235.30.xxx 1414
to ElCondor: velice trefne, ale bohuzel spousta ctenaru nevi co je to NAT. I ja se primlouvam za hodnoceni pouze pro registrovane /vetsinou vedi o cem je rec/. Kdo chce opravdu vyjadrit nazor, nemel by se tzv. totalne skryvat /i prispevky by meli mit pouze reg., jinak to casem dopadne jak na zive a pod/.
Jinak jsem si rad tento clanek precetl, aspon znam postoj PR od NV pro CR, chapu, ze nemuze prozradit plany NV, kvakne, a je bez prace. Honza

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

326 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 151Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.