Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Zábava Článek Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online

Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online

Redakce PCT

Redakce PCT

17. 5. 2012 03:00 1

V úterý začal seriál speciálních degustačních minikonferencí, který připravila Asociace dodavatelů internetových řešení. Pokud se zajímáte o využití nových médií, určitě si ji nenechejte ujít. My jsme byli na místě, ochutnali jsme a nabízíme vám soutěž o vstupenky na několik dalších neformálních diskusních večerů.

Reklama

Společnost Asociace.BIZ připravila pro zájemce o nová média a marketing koncept hodně neformálních diskusních večerů, kde na začátku dva zkušení řečníci otevřou krátkými prezentacemi dané téma, a pak se bude už jen diskutovat. Nejprve řízeně s předem ohlášenými profesionály v panelové diskusi, později zcela volně. Zkrátka sami návštěvníci si nakonec určí, o čem chtějí mluvit a co je skutečně zajímá. Vítána je otevřená mysl návštěvníků a zájem o nová média. Ve druhé části každého večera se pro uvolnění atmosféry bude podávat degustační menu formou švédských stolů a bude se ochutnávat víno, vybrané k daným pokrmům. Série přednášek je určená hlavně pro marketéry, manažery značek a komunikace, šéfy firem, technické specialisty, lidi z agentur a kohokoliv dalšího. Jedinou podmínkou je otevřená mysl a zájem o nová média.

První večer se nesl v duchu hesla Jak obhájit stále nákladnější digitální projekty u vašeho šéfa. Na začátku v krátké a vtipné prezentaci vysvětlil Jarda Haž (digitální manažer společnosti Pernod Ricard), jaké jsou úskalí při prosazování nových nápadů a dal pár tipů na to, jak přesvědčit vedení o jejich přínosu. Po něm pak Ivana Giardi za pomoci statistik a výsledků výzkumů ukázala, že nová média není dobré podceňovat. Následující diskuze mezi panelisty byla výživná a padla na úrodnou půdu, alespoň podle reakcí z publika.

Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz
Ochutnejte nová média – soutěž s La Degustation Online
i Zdroj: PCTuning.cz

   
   
   

Další degustační večery spojené s diskuzí o moderních médiích a problémech s nimi spojenými budou teď následovat každý měsíc. Z připravovaných témat uveďme alespoň několik příkladů

  • Segmentace zákazníků v online prostředí
  • Virální marketing a gamifikace
  • Využití videa v online projektech
  • Jak na digitální média jinak, aneb nákup médií už nestačí
  • Webová analytika

Pokud se chcete zůčastnit, neváhejte se přihlásit na webu projektu www.ladegustationonline.cz, a pokud chcete ušetřit za vstupné, připravili jsme pro vás malou soutěž. Vyhrát můžete vstupné na všechny konference v sérii La Degustation Online, stačí jenom hlasovat v naší anketce do půlnoci dne 27.5.2012. Z došlých odpovědí vylosujeme jednoho výherce. Konference se sice konají všechny v Praze, ale vstup je přenosný, a tak můžete udělat radost kamarádovi nebo kolegovi z hlavního města.

Formulář již není dostupný.

O společnosti Asociace.BIZ – Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ vznikla z potřeby sdružit renomované internetové agentury do profesní asociace, která by chránila a prosazovala jejich zájmy. Posláním asociace je rovněž kultivace trhu a podnikatelské etiky, spoluvytváření technických standardů, vzdělávání a v neposlední řadě charitativní činnost. Kromě řady publikací, seminářů a konferencí je nejvýznamnějším projektem asociace každoroční soutěž o nejefektivnější internetová řešení Internet Effectiveness Awards.

   

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama