Fandům silničních kolosů a nekonečných dálnic se v nedávné době otevřely dveře do nového světa. Po pracovních výletech v Euro Truck Simulatoru 2 do zemí střední Evropy, Francie, Itálie a Skandinávie do již tak obrovského prostoru přibyly další země. A je jich hned pět!
čtěte dále | autor : Jan "Fucida" Schrenk |
 
Na bezdrátový modul k HTC Vive Pro čekáme roky, a konečně jsme se dočkali. Podívejme se, jak se hraje ve virtuální realitě na RTX 2080 Ti s bezdrátovou sadou HTC Vive Pro, kompletně bez otravných kabelů. Dojem je skvělý, jde o největší pokrok, ke kterému ve VR od jejího nástupu na trh došlo. Neobejde se to ale zatím bez problémů. 
čtěte dále | autor : Z. Obermaier |
 
Simulátor sedláka dlouhou dobu fungoval zcela osamoceně. Původně levná budgetovka si během více než 10 let vývoje získala obrovskou komunitu neustále přikrmovanou a do jisté míry rozmazlovanou solidní moderskou základnou. Jenže jednoho dne přišla konkurence…
čtěte dále | autor : Jan "Fucida" Schrenk |
 
Je to otázka, kterou si kladu už velmi dlouho: Má herní branže ligu veteránů? Máme otevřené Muzeum her, i děti hrají na akcích typu Bytefest a pochopitelně potomci fanoušků se také dostanou ke starým konzolím. Platí to ale obecně – anebo vývoj prostě míří vpřed, aby se vlastně nevracel?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Po dvou letech nám EA opět zpříjemní prožití vánočních svátků novým dílem válečné multiplayerové akce, tentokrát z období druhé světové války. Poslední patch zlepšující výkon v ray tracingu potěšil hlavně majitele nových Nvidíí, ale i na ostatní čeká nový příběh v kampani. Přináší ale kromě revolučního ray tracingu také perfektní hratelnost?
čtěte dále | autor : Jan Preclík |
 
Akční RPG Fallout 76 nepřesvědčilo už během krátké beta verze a nepřesvědčuje ani teď, když se v ostré verzi dostává mezi první hráče. Bethesada si s Falloutem 76 zadělala na pěkný průšvih. Prázdný svět a grafika jako u minulé generace konzolí je jenom část problémů, které Fallout 76 trápí. Bude se jednat o největší zklamání roku?
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
Pět let svážím dřevo z tajgy. Překonávám spadlé kmeny, kamenité srázy i zrádné močály. Jsem zvyklý na naše mašiny. Ty samozřejmě stejně tak dobře odvezou kmen tisíciletého cedru jako raketu SCUD. Ale co takhle Amerika, pánové?
čtěte dále | autor : Jan "Fucida" Schrenk |
 
S produkty Apple mám kříž. Někdo mě označuje za jablíčkáře, jiný zase za applefoba – ale pravda je složitější, stejně jako jsou složitější dějiny Apple. S tím, jak se rozvíjel a měnilo se jeho vedení, se měnila i jeho filozofie. Ve skutečnosti se tak díváme na několik různých firem v jedné. Některé z nichž jsou mi bližší a jiné zase vzdálenější.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
V neutuchající snaze být moderní a ekologičtí se chováme dost neefektivně a neekologicky. Povšimli jste si třeba, jak roste počet baterií, které používáte? Zatímco se radujeme nad vzestupem elektromobility a snižováním uhlíkové stopy, není výroba baterií moc ekologická – a těžba coltanu pomohla v Kongu zasponzorovat už několik místních válek.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Cyanide Studios, kteří mají na svědomí hry Styx, Blood Bowl nebo Pro Cycling Manager tentokrát zavítali do poměrně nevyužívaného lovecraftovského univerza, ve kterém rozjíždějí detektivní adventuru s RPG systémem ve stylu Sherlocka Holmese situovanou do počátku dvacátého století.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 5 z 82
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.