Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon | Kapitola 6

Adam Vágner

Adam Vágner

24. 12. 2020 03:00 34

Seznam kapitol

1. Cyberpunk 2077: Crysis roku 2020 2. Předvolby nastavení detailů a výkon 3. Předvolby nastavení detailů a kvalita obrazu 4. Doporučená nastavení Nvidie (a RTX 3090 v praxi) 5. Když ani RTX 3090 na nativní 4K nestačí
6. DLSS: hojivá náplast na vysoké nároky 7. Ray Tracing, odrazy 8. Ray Tracing – stíny a osvětlení 9. Namísto závěru

Brutální nároky Cyberpunku desklasovaly starší konzole a také na PC může většina hráčů na hraní na maximálních detailech zapomenout. Podíváme se na dvě technologie, o nichž se u Cyberpunku mluví nejvíc – na ray tracing a hlavně na DLSS, bez nějž by se Cyberpunk na vysokých detailech ve 4K na současných grafikách nedal hrát.

Reklama

DLSS: hojivá náplast na vysoké nároky

Z minulé sady testů jsem vzal nejnáročnější rozlišení 4K a projel jednotlivá nastavení se všemi úrovněmi DLSS.

Na nastavení Ultra stačí na pohodových šedesát snímků za sekundu i DLSS v nejvyšší kvalitě, která většinou vypadá lépe než nativní rozlišení. Jeho vedlejším efektem je totiž i filtrování rušívých jevů, jako je problikávání pixelů nebo moaré na pravidelných vzorech.

S ray tracingem na středních detailech pak na RTX 3090 budete potřebova minimálně režim DLSS vyvážený, ale spíše režim performance. A DLSS v režimu performance je vysloveně nutností s ray tracingem na (téměř) maximálních detailech.

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Demonstrovat DLSS na statickém snímku nemá moc smysl. Video je lepší, ale běžně používané metody online distribuce videa nejsou ideální, když chcete lovit rozdíly na úrovni pixelů a v podstatě porovnávat jejich kontrast – agresivní ztrátová komprese videa s nízkým bitratem ze všeho udělá jeden flek s vyžehlenými detaily.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama