Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku
Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku
autor: Z. Obermaier , publikováno 25.11.2020
Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku

Testujeme obě nové konzole, Xbox je na řadě jako první. Po třech letech Microsoft uvedl nejvýkonnější herní konzoli v historii. Nabízí APU od AMD, vysoký výkon, ray tracing a hraní v rozlišení až 4K (8K) při 120 fps. Navíc má zcela tiché chlazení a bleskově rychlým disk. Má ale i své mouchy. 


Závěr: Hodnocení

Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku

Hodnocení první testované Next Gen konzole začněme samozřejmě pozitivně. Vzhled je povedený, rozhodně vám nikde v bytě neudělá ostudu, jen je nutné si pohlídat otevřený přístup chladicího vzduchu a nezavírat Xbox do skříně nebo malých prostor. Funkční chlazení je nutné. Také spotřeba je skvěle nízká, zahřívání okolí malé a hlučnost v podstatě nulová.

Trochu horší situace je s porty na konzoli. Absence USB-C je v roce 2020 smutná a chybějící audiovýstup je u obývákového zařízení chyba. Pokud chcete zvuk odjinud než z TV, musíte se zařídit sami. Totéž platí pro hraní na monitoru, kde většinou chcete zvuk také vytáhnout do reprosoustavy. Vyloženě podraz je pak speciální port pro externí disk, který stojí polovinu ceny konzole. Když dnes stojí běžné 1TB NVMe SSD kolem 3000 Kč. Nechápu, proč třeba není v prodeji jen ta kazeta se slotem M.2 a vy si tam dáte jakýkoliv disk. No, uvidíme časem, co pošle na trh Aliexpress.

Samostatný odstavec bude patřit výkonu. Osazení SSD bylo nejlepší rozhodnutí, vše je bleskově rychlé, disk mohl být ale o kousek větší. Všem, kdo znají výkon grafik na PC, bylo jasné, že 4K 60/120 fps je pohádka pro děti a 8K čirá utopie. Stačí se podívat na náš test RTX 3090 ve 4K, kdy polovina her jede kolem 60 fps. GPU v Xboxu má navíc zhruba poloviční výkon než RTX 3090. A jelikož jsou všechny hry porty z PC, neexistuje žádná zázračná technologie, jak z Xboxu vytáhnout takové snímkové frekvence. Vlastně existuje: VRR a dynamické snižování rozlišení.

I když se Xbox u spousty her chce pro laiky tvářit, že hry jedou ve 4K a 60/120 fps, realita je jiná. Microsoft je ale z obliga, běžný hráč doma nemá šanci poznat, kolik fps mu hry jedou a v jakém reálném rozlišení. Mnoho testů potvrdilo, že většina nových her si pomáhá dynamickou změnou rozlišení, která se mění od 2160p k 1080p dle scény a hry. I tak mají hry mnohdy problém udržet 60 fps. Je to věc kompromisu. S dalšími modernějšími, náročnějšími hrami bude tak VRR standard. Bude smutné, když třeba Cyberpunk 2077 pojede na novém Xboxu většinu hraní v rozlišení 1080p s upscalem na 4K. Jinak to ale asi nepůjde.

Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku

Vrchní část Xboxu nesvítí zeleně, jen má plast uvnitř zelenou barvu

Vzhledem k výše popsanému je ale zážitek ve většině her na 4K TV skvělý. Trhání jsem zaznamenal pouze ve hře AC: Valhalla. Jinak je vše plynulé jako na highend PC včetně vizuálu. Hraní na Xboxu Series X je super a jak se vývojáři her naučí víc optimalizovat pro nový Xbox, bude to jen lepší. Také by mohli zapracovat na velikosti her, všechny nové tituly si na disku řeknou o cca 100 a více gigabajtů, a to je peklo stahovat i uchovávat na 1TB disku.

Škoda jen toho malého počtu nových her a žádné exklusivní herní bomby. Konzole prodávají hry nikoliv hardware, na to Microsoft letos nějak pozapomněl. Dal alespoň Game Pass v listopadu za 1 EUR, a to se počítá.

Xbox Series X rozhodně nezklame žádného hráče. Představme si situaci, kdy je běžně k koupení a my bychom tedy řešili otázku, zdali koupit teď nebo počkat. Hardcore hráč si jistě rád zahraje nové hry už na nové konzoli, navíc Cyberpunk 2077 je už za dveřmi. Také si může vyzkoušet řadu starších oblíbených her na výkonnějším hardwaru. Při ceně 13 499 Kč si lepší herní počítač do obýváku prostě nekoupíte. Pokud máte jasno zdali Xbox Series X nebo PS5, tak bych neváhal a koupil hned. Škoda jen, že v této situaci nejsme a konzole budou sporadicky ke koupení tak na jaře příští roku.

Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku

Xbox Series X lze koupit na CZC (sledujte dostupnost)

Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku



Tagy: Microsoft  Xbox  Series X  Series S  hry  hraní  Xbox Pass  PS5  PlayStation  SONY  4K  8K  120 fps  HDMI 2.1  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
25.11.2020 16:37:23   78.98.76.xxx 2423
Nerozumiem tomu nadpisu a ani prezentacii Xboxu ako nejakeho PC do obyvacky...Je to jednoducha konzola na hranie so slusnym vykonom, ale urcite nie ziadne PC, kedze nie je mozne ho tymto sposobom pouzivat (instalacia aplikacii skrz exe subory) a ani ako plnohodnotne multimedialne centrum v nasich zemepisnych sirkach (absencia HBO Go, alebo Horizon Go)
25.11.2020 17:55:35   31.220.40.xxx 2214
Ja si myslim, ze je to PC. S klavesnici je to normalne pouzitelne PC na hry, brouzdani webu, aplikace Netflix, HBO Go a dalsi jde zprovoznit pres Go Player
26.11.2020 06:47:35   185.52.172.xxx 21
Co Kodi?
26.11.2020 08:01:18   90.176.218.xxx 40
Kodi funguje i alternativni zdroje addonů, jen jsem mel problem pustit nektere 4k filmy z nej (kodeky?)
26.11.2020 06:58:07   77.48.44.xxx 85
Hm, a proč by to jako nemohlo být plnohodnotné multimediální centrum, co tomu pro ten účel jako chybí?
Správně - absence jakéhokoliv zvukového výstupu. To je neodpustitelná chyba, a nevím, proč to MS udělal.
A mimochodem, to není JEDNODUCHÁ konzole, to je zatraceně složitá a výkonná konzole, tak mi není jasné, proč by neměla mít výstup s kvalitním prostorovým zvukem. To je jednoznačné MÍNUS!
26.11.2020 08:03:13   193.165.247.xxx 51
Protože to někomu kdo vidí jen PC nevysvětlíš... mám PC i Xbox a konzoli mám čistě na sportovní hry a auta + pro děti Crash apod. a na to je konzole prostě lepší volba. Netflix a Youtube tam je taky a to mi u konzole stačí. Ostatní zvládne PC rozhodně nejde srovnávat konzoli s PC to je blbost...
26.11.2020 08:21:00   46.232.251.xxx 130
Já mám několik PC a několik konzolí, sice už dlouho ne Xbox, preferuji spíš PS (také čekám na jaro na PS5)ale mít oboje PC+konzole je rozhodně nejlepší řešení na hry, každé má svoje.
27.11.2020 07:32:25   178.41.82.xxx 30
Pretoze existuje taka vec ako HDMI a ked nemas TV za 5 korun, tak si ten opticky vystup zapojis do nej.
28.11.2020 16:42:12   93.185.4.xxx 00
Každý další výstup bude pro někoho přínosem, nicméně zrovna zvukový výstup nevidím jako újmu pro většinu uživatelů - buď používám receiver a externí bedny nebo tv (a externí bedny, protože většina tv má výstup).
To takové množství lidí používá čistý audio zesilovač vyhrazený jen pro konzoli?
26.11.2020 17:34:26   89.176.158.xxx 30
Hardwarově to PC určitě je...
25.11.2020 17:13:02   89.245.149.xxx 200
Musím potvrdit jednu větu z recenze: Hra Godfall je totální hovadina. Dostal jsem ji k nové AMD grafice a cena 0Kč je jediná odpovídající. Je to fakt extrémně nepodařená záležitost.
25.11.2020 17:46:52   89.103.184.xxx 911
Bohužel, ani takhle výkonná konsole se s PC srovnávat nedá. Ono totiž umí jen to hraní her a to ještě bez opravdu herních fíčur jaké přinesl kinect. Chtělo by streamování, chaty/videochaty, bezdrátovou klávesnici, brouzdání po netu a spoustu dalších věcí co umí PC normálně. A zrovna Microsoft by to měl vědět.
25.11.2020 17:50:03   31.220.40.xxx 1214
S klavesnici muzete brouzdat po netu, instalovat aplikace, na stream to ma asi vykonu malo, ale jinak si stojim za tim, ze je to PC v jednoduche podobe a s jednoduchym ovladanim.
26.11.2020 09:33:53   193.86.26.xxx 12
Dobry den, chcel by som sa spytat ma vas nazor. Preco vlastne xbox nepodporuje klavesnicu a mys na hranie? Keby to tak bolo, tak by sme vlastne nepotrebovali pc na hranie. To iste PS5.

Preco to nejde? Je to trchnicky problem alebo filozoficky?

Dakujem
26.11.2020 10:31:53   92.245.0.xxx 20
To nie je otázka konzoly, ale otázka hry. Respektíve, či vývojári pridali podporu kb+m do hry na konzole.
Mám cca dva týždne SeS + gamepass, ak sa ku nemu dostanem tak skúsim pripojiť kb+m a pozrieť v ktorej hre to baví.
Každopádne viem, že v starrom DOOM, DOOM II nie, na blackfriday som minul za hry nejakú tú stovečku € a toto som skúsil ako prvé.
27.11.2020 07:35:20   178.41.82.xxx 30
Konzola to podporuje, minimalne v menu. V hre ale podporu musi pridat autor hry.
25.11.2020 18:51:51   89.24.44.xxx 173
Myslím, že na to lze z herního pohledu koukat klidně jako na PC, ono to ani nic jiného není, je to herní PCkonzole. A jsou lidi, jako já, kteří u konzole ocení jednostrannou účelnost, protože si chci zahrát na mém Xbox one X jen Forzu ve 4K na velký bedně přes domácí kino. Mám dobré PC a slušnou herní konzoly. Neodsuzuji nový Xko, myslím, že to je fakt pokrok. Někdy se prostě rád rozvalin v gauči, zhasnu a hraji. Velká TV je velká TV, mám tedy 4K 28 monitor, ale na telku nemá, pokud hrají FIFU nebo Forzu. A na tohle je konzole prostě lepší...PC má své přednosti také, ale pokud se tu bavíme čistě o hraní her, jsou hry, které jsou super jen na PC a hry, které jsou super jen na konzoly.
25.11.2020 20:33:52   213.220.193.xxx 211
Ode me +1.
Nicmene uplne nesouhlasim. Mam jen PC, nemam konzoli. Akorat ten PC mam proste napojen na monitor i televizi. Kdyz hraju klavesnice+mys, hraju na monitoru u stolu, kdyz hraju na gamepadu, mam Xbox wireless gamepad, proste se rozvalim do kresla, zapnu televizi, vezmu do ruky gamepad a hraju tam.
Neni to vubec problem, "konzolove" hrani v obyvaku se da uzit i s PC, samotna konzole netreba.

Za me ale Xbox SeX dobry, idealni pro rodinu, aby tatik zabavil deti a sam mohl jit hrat na PeCecku. :-)
26.11.2020 07:37:22   217.30.64.xxx 45
Nevidím důvod, proč tak nečinit i s PC Kolegav tak např. činí, dva ovladače Xbox a mastí s přítelkyní u TV. Nebo také HRAJE na PC u monitoru s 1440p v ultawide poměru, pro HERNÍ konzoli scifi. Nebo HRAJE na PC s připojeným (i bezdrátově) VR headsetem kdykoli po bytě. Opět, pro HERNÍ konzoli scifi. Nebo HRAJE na PC a zároveň streamuje ven. Opět, pro HERNÍ konzoli scifi.
Kua, co vlastně to konzoli pastvině na herní zařízení? Vždyť je to něco dost neschopného
26.11.2020 07:38:25   217.30.64.xxx 12
...co vlastně tu konzoli pasuje...
26.11.2020 08:59:15   90.176.218.xxx 60
Pomer cena/ kvalita. Zahrajes na tom a dost slusne, chozeni s VR po byte neni uplne mainstream dnesni doby a s kabelovou VR jsem chodil po byte i s PS4 (a uz rok se mi na ni prasi), ze ktere jsem ted presel na XSX. Rad hraju i na kompu (vlastne jsem byl dost mozna jeste zarytejsi PCckar), ale chtelo by to novou grafiku, vega uz nestiha... Ale to samo o sobe je vetsi investice nez cela newgen konzole a mozna i obe dohromady
26.11.2020 12:50:20   77.75.74.xxx 06
No počkej, cena nebo kvalita nehraje roli, zda je není tématem gaming. Tak jako, co je mainstream, nebo není. Zkusme se držet téma
T0ma je, na kolik je vlastně konzole herní platforma, když jsme si bez problému vyjmenovali několik scénářů, kdy dané specializované na to hraní selhává
A to tu jsou další témata, jako třeba HID (mnoho kvalitních periférií konzole vůbec neumí obsloužit).
27.11.2020 07:38:07   178.41.82.xxx 10
Nebo také HRAJE na PC u monitoru s 1440p v ultawide poměru, pro HERNÍ konzoli scifi.

Pre hernu konzolu NORMAL.
27.11.2020 08:44:45   77.75.74.xxx 10
Vážně?
https://www.pcgamer.com/sony-ps5-1440p-update-resolution/#:~:text=Sony%20is%20considering%201440p%20support,found%20out%20the%20hard%20way.
28.11.2020 16:47:50   93.185.4.xxx 00
Tohle opravdu jde?
Chystám se pořídit ultrawide monitor (3840*1080), ale co jsem hledal, žádná ze současných nebo budoucích konzolí to nepodporuje, takže asi poskládám nějaké PC.
26.11.2020 12:26:12   212.79.110.xxx 20
Mám PC také připojeno k monitoru i TV. Je to opravdu skvělé, některé hry si přímo říkají o monitor s m+k a některé zase o tv s gamepadem. Nicméně konzoli (PS4 pro) jsem i tak tehdy koupil a koupím i teď ps5. Proč? Z jediného důvodu... exklusivní hry. Hraji přes 20 let a nezahrát si, lépe řečeno nezažít si kusy jako GoW apod., byl bych o hodně ochuzen. A za těch 12k to prostě stojí. Nehledě na to, že až vyrostou dítka, nebudou mi okupovat PC a zabaví se na konzoli...
26.11.2020 12:52:45   77.75.74.xxx 42
J, to je relevantní. Exkluzivní tituly. Takové ty tituly, u kterých roky koukáš na PC teasery a trailery, dev deníčky, vyvíjí se to na PC.... A pak přijde kravaťák a šup, zmrvíme distribuci. Super vlastnost konzol. Dnes už vlastně jen Sony. Ale Sony bylo vždycky divné, takové "jako Apple, ale mnohem horší"
26.11.2020 17:37:20   89.176.158.xxx 50
Přesně .. nechápu argumentaci konzolisty, že s konzolí se mohu rozvalit k TV.. to mohu i s PC..
26.11.2020 09:35:37   85.163.239.xxx 32
Já mám v obýváku jedno ze svých 3 herních PC pod televizí v case https://www.czc.cz/silverstone-gd09b-grandia-cerna/215262/produkt . JE to stejně velký case, jako AV receiver pod ním, a pěkně mi to ladí v nábytku, který jsem si vyráběl k AV receieru a subwooferu. Sehnat pak case stejných rozměrů dalo zabrat Výhoda tohoto řešení je především jednoduchý upgrade hardware. (původně v té case byl i5 4570, dnes tam je RYZEN 3100 + Radeon RX580) Naprosto nesrovnatelná je rychlost načítání her, kdy v tomto PC mám 2x Adata SX 8200 Pro v RAID 0. Takže rychlost je úplně někde jinde a neporazí ji ani nový XBOX. A to nemluvím o tom, že kapacita 2TB mě stála něco přes 6000Kč, když za tuto cenu je možno si dovybavit XBOX na mou kapacitu. Ale to je všechno vedlejší. Protože celkově mě to PC vyšlo na mnohem více, než ten XBOX, navíc musím dokoupit bezdrátový dongle pro XBOX ovladače a XBOX ovladače(v XBOXU už je alespoň jeden v balení). ZA ty peníze je XBOX naprosto úžasný a sám uvažuji, že si jeden koupím. JEn mě štve, že tu FIFU nejde hrát po lokálním LANu. Ale ta možnost, zabalit si jen tu bedýnku+2 ovladače a vzít to ssebou na dovolenou, místo tahání klávesnice atd. se mi prostě líbí. Navíc Microsoft přišel s opravdu atraktivním XBOX passem. I když mít doma pod televizí 2 zařízení plnící stejný účel je asi nesmysl. NEhledě nato, že v knihovnách na Steamu, Epicu, Ubisoftu,... mám asi 200 her, takže to PC by tam asi stejně zůstalo. Ale celkově se mi ten koncept, jak to nastavil Microsoft moc líbí. Kdybych ty počítače doma neměl, tak ten nový XBOX beru všema deseti. Hlavně kvůli tomu XBOX passu. A velká TV, to je ta hlavní platforma na hraní. O tom žádná.
26.11.2020 20:08:38   213.220.193.xxx 21
Jako, mas vsechno vymyslene paradne, super, ocenuji to. Jedne veci se ale musim smat:

Jak stale min IT vzdelani lide nechapou, ze zatimco u mechanickych optomagnetickych disku byl prinos RAID0 zasadni, u SSD je jen maly a v pripade super nadupaneho SSD s pomerne velkou SLC cache jako mas ty, je prinos RAID0 zcela nulovy.
Snad v par testech optimalizovanych pro RAID tam neco malo % muze byt, tak ale ve hrach je to rovna NULA.

Dokonce si myslim, ze kdybys ty SSD rozdelil, na jednom mel OS a na druhem hry, tak ze v benchmarcich zaznamenas i nejaky narust vykonu, pri realnem pouziti je to uplne jedno.
26.11.2020 21:00:11   78.45.70.xxx 00
Pokud má funkční GPUDirect Storage nebo AMD Smart Access Memory, tak to smysl mít může. Je to ale novinka, neví se ...
26.11.2020 21:38:32   213.220.193.xxx 11
Tak SAM bych rekl, ze mit vliv nemuze. Nicmene ikdyby porad je tam ta SLC cache a ty disky ani v RAID0 nepofrci nad hodnotou rychlosti zapisu v rezimu SLC cache. Zalezi to od toho, jak ma ten disk zaplneny, navic je i otazka, jak tam ten RAID0 pracuje, do cehoz predpokladam moc nebude videt. Ja bych ty SSD kazdopadne do RAID0 nedaval a radeji je provozoval oddelene.
26.11.2020 22:34:22   78.45.70.xxx 10
Ty dvě technologie jsou na čtení, nikoliv na zápis. RAID0 pracuje pořád stejně, liché bloky jsou na prvním SSD, sudé bloky na druhém SSD, bloky jsou obvykle 16-256 KB.
27.11.2020 18:23:27   185.74.60.xxx 00
vyhoda raid 0 je stale stejna ... sekvencni cteni/zapis
IT vzdelance ;)
25.11.2020 19:52:02   188.112.68.xxx 81
To upgrade SSD zamrzí.
26.11.2020 00:37:42   178.255.168.xxx 33
Konzoli mám a s recenzí souhlasím. Do teď jsem byl PC Master Race, tak se učím s ovladačem.
Nevíte čím (jak) oddělit z toho HDMI 2.1 optické audio. Když to pošlu přes televizi do AV reciveru, tak se mi zvuk zpožďuje a AV reciver neumí 4k. Co jsem zatím našel, tak neumí 4k v 60fp. Děkuji
26.11.2020 07:02:05   77.48.44.xxx 22
No, o tom je právě ta absence zvukového výstupu. Prostě je to školácká chyba, a budou s tím problémy, pokud budete chtít cokoliv jiného, než to mít zapojené přes HDMI do TV.
26.11.2020 08:23:26   46.232.251.xxx 52
Časem se objeví milion krabiček, které z toho HDMI vytáhnou externě zvuk a bude po problému. Bohužel si za to ale uživatel zaplatí navíc.
26.11.2020 09:44:35   85.163.239.xxx 21
NA ALiexpressu je takových krabiček mrtě milionů. Namátkou za čtvrt sekundy nalezeno: https://www.aliexpress.com/item/1005001695264179.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3b0375eaVXgm2q&algo_pvid=efff53c0-0a1a-4cf5-9933-af7470320f8d&algo_exp id=efff53c0-0a1a-4cf5-9933-af7470320f8d-5&btsid=2100bb4c16063834791802725e5af4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Já mám AV receveir s podporou 4K HDR, 60HZ, takže to řešit nemusím, ale jak píšu, těchto kraiček bude mrtě. Kvalita DA převodníku za 500 asi nebude žádná hitparáda, ale určitě budou i mnohem lepší krabičky. Sám mám z ALiexpresu špičkové audio komponenty za zlomky cen nabízených v Evropě. Za sebe doporučuji se na Ali porozhlédnout např. po sluchátkách Philips. Mám doma třeba s neskutečnou spokojeností doma 2 ks těchto sluchátek: https://www.aliexpress.com/item/4000793117179.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3eba2565nZoR2U&algo_pvid=b732c5d6-2c53-4920-a7a8-24ab6a60c827&algo_expid= b732c5d6-2c53-4920-a7a8-24ab6a60c827-8&btsid=0b0a182b16063837875485606ecfbd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

ZA tu cenu mám zvuk, o kterém se mi ani nezdálo na Sennheiserech, které jsem v ČR koupil za násobně vyšší cenu.
26.11.2020 10:00:34   198.98.52.xxx 11
Tohle jsou krabičky, které jsou nám k PS5 a XBSX k prdu, my potřebujeme krabičku, která bude mít 4K/8K/120 Hz + VRR/HDMI 2.1 a Dolby Atmos support. Už dnes solidnější krabičky HDMI 2.0 4K@60 stojí přes 200 EUR, nějakou dobu potrvá než se první plně kompatibilní objeví.
30.11.2020 11:47:51   213.226.209.xxx 00
nic proti, ale proč se nenaučíte postovat linky trošku lidsky a ne tyhle prasárny

např.
1. sluchátka Phillips
2. https://www.aliexpress.com/item/4000793117179.html
26.11.2020 10:44:53   77.48.44.xxx 01
Hm, krabičky, ze kterých půjde zvuk půl vteřiny za obrazem, nebo to bude bez problémů? Proč tam prostě není optika?
22.12.2020 19:03:31   85.160.35.xxx 00
Jak mam rozumet tomu "kdyz to poslu pres televizi do AV recieveru"? Konzoli proste HDMI kabelem pripojis rovnou na reciever a hotovo (konzole HDMI -> AV reciever -> AV reciever HDMI out -> TV)
Dalsi moznost je, vypnout zpozdeni zvuku v TV (aspon u Philipsu to lze).
Nevim proc vadi "absence zvukoveho vystupu". V obyvacim pokoji se da predpokladat nejaky ten AV reciever a domaci kino. Asi nejsem cilova skupina, ale nevim kam jinam bych mel zvuk z konzole odvadet.
26.11.2020 07:07:53   78.108.97.xxx 25
Já má jasno hned - PS5. Kvůli hrám.
Microsoft sice nakupoval studia, ale většina z připravovaných her bude i na PC/Game pass.
26.11.2020 14:24:10   78.99.213.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.11.2020 18:24:47   77.48.32.xxx 50
Jakožto PC hráč, který má PC připojené k televizi musím chtě nechtě uznat, že ta cena vzhledem k výkonu je výborná.
Protože ty ceny, za které se dnes prodávají běžné grafické karty jsou brutální.

Slušná VGA vyjde co celý xbox
26.11.2020 22:30:44   188.167.251.xxx 01
“neexistuje žádná zázračná technologie, jak z Xboxu vytáhnout takové snímkové frekvence“
toto je zial skutocne sucasny stav, ale verim, ze Microsoft spolu s AMD kutia alternativu k DLSS
27.11.2020 06:18:07   217.30.64.xxx 11
AMD k tomu MS nepotřebuje, jmenuje se to Super Redolution. A obrazové kurvítko v podobě resamplování konzole užívají již min. od minulé generace.
27.11.2020 18:26:49   185.74.60.xxx 20
DLSS != checkerboard
a na DLSS alternative se teprve pracuje

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

38 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 11.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.