Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Resident Evil 3 — skvěle načasovaná předělávka klasiky
Resident Evil 3 — skvěle načasovaná předělávka klasiky
autor: Jan Preclík , publikováno 8.4.2020
Resident Evil 3 — skvěle načasovaná předělávka klasiky

Remake dalšího dílu populární hororové série nemohl vyjít v příhodnější dobu. Obyvatelé fiktivního města Racoon City by nám ale mohli jen tiše závidět. T-Virus totiž nezastaví ani sebelepší nanovlákna či nejdokonalejší respirátory. Je trochu rozporuplné vydávat hru v aktuální době, ale autoři mají o bezplatnou masivní propagaci postaráno...


Tak speciálně na vizuály jsem se těšil snad ze všeho nejvíc. A tady mé očekávání vývojáři nadmíru uspokojili. Město je grafickými detaily přecpané k prasknutí. Parádní neonové výlohy obchodů, ulice zaneřáděné odpadky a harampádím, vraky aut, rozházené papíry a odpadky po zemi. To všechno dokonale vykresluje atmosféru upadající společnosti na počátku zkázy. Vylepšený RE engine je rozhodně detailnější a dokonalejší než před rokem. Všechno ve hře vypadá jako živé.

Resident Evil 3 — skvěle načasovaná předělávka klasiky

Engine ale nebyl vylepšen jen po stránce vizuální. Evidentně vývojáři zapracovali i na jeho svižnosti. Remake druhého dílu mi na mém stroji běžně dělal 50-70 FPS na téměř maximální detaily. Třetí díl mi běžel po celou dobu okolo 70-100 FPS v závislosti na náročnosti scény. Primárně jsem hru testoval na Core i7-7700k @ 4700 MHz s Geforce GTX 1080 Ti a 32 GB DDR4 RAM s UWQHD rozlišením 3440x1440. Na framerate se můžete podívat po rozkliknutí screenshotu níže.

Resident Evil 3 — skvěle načasovaná předělávka klasiky

Rozhodl jsem Engine otestovat i na mé druhé slabší cestovní herní mašině – PC od HP ve své nízkoprofilové skříni skrývá Core i5-6500, 12GB DDR4 Ram s low profile kartou nVidia GTX 1650 4GB od Zotacu. U tohoto stroje mám k dispozici pouze Full HD monitor, testoval jsem tedy v nižším rozlišení. V detailech jsem oproti silnější sestavě snížil pouze kvalitu textur z 8GB High na 2 GB High a kvalitu stínů z high na medium, abych se dostal pod maximální kapacitu paměti grafické karty. FPS na této konfiguraci oscilovaly zhruba mezi 50 a 75 FPS. Což je za mne na takto low endový stroj naprosto parádní výsledek. S novým Residentem se tak obstojně poperou i výrazně slabší mašiny, a to i při zachování parádních vizuálů.

Resident Evil 3 — skvěle načasovaná předělávka klasiky



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
14 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 3.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.