Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava DOOM Eternal – nejočekávanější 3D akce roku
DOOM Eternal – nejočekávanější 3D akce roku
autor: Miroslav Ježek , publikováno 17.3.2020
DOOM Eternal – nejočekávanější 3D akce roku

Země úpí pod náporem démonických hord. Lidstvo stojí na pokraji existence, zatímco Ďábel svým pařátem vyrývá do zlomených myslí jeden pentagram za druhým. Lidské duše vyrvané v nevídaných mukách a agónii slouží peklu. Celý svět se topí v krvi a nadešlo poslední zúčtování. Ale nikoli pro nás, protože Doom Slayer je zpátky.


Řežba na věčné časy

Vskutku. Dohrát Eternal mi trvalo něco kolem 25 hodin a to jsem se neflákal. Na recenzi mi tudíž zbyl ani ne den a tak je možné, že jsem dost věcí opomněl. Třeba sbírání životů. Pokud zhebnete, ubude jen život, ale pokračujete v masakru dál. Pokud není, putujeme zpátky na checkpoint. V průběhu hry se dají odemykat různé skiny pro zbraně i monstra, vítězné postoje a podobně. V Deluxe edici, kterou máme k dispozici, je možnost hrát „Master Levels“, což jsou úrovně vyhnané obtížností ještě výš. Obtížnost se dá měnit libovolně i v průběhu hry a já sám jsem musel jít na druhou Hurt me plenty, neboť jsem dostával po hubě a umíral až moc často.

DOOM Eternal – nejočekávanější 3D akce roku

Celkově nás DOOM Eternal nezklamal, to dlouhá a poctivá hutná akce. Co akce, většinou je to brutální a krvavý chaotický berserk a tak to má být. Předností je dlouhá herní doba, skvělé zpracování, relativní nízká náročnost, hromady upgradů a věcí k nalezení, a vůbec správný pocit z toho, jak démoni dostávají na frak.

Z mého pohledu největší mínus a taky největší opruz je přemíra skákání a šplhání. Po maniacké řeži se najednou deset minut nic neděje a hlavní hrdina se jako trotl pokouší proskákat padajícími plošinkami, otočnými sloupy s plameny a praktikuje akrobacii na hrazdách. V tu chvíli se DOOM vytrácí a nastupuje únavná lopota s nekonečným padáním do neznáma.

Další věc, co by zasloužila pozvednout, jsou zásoby střeliva, ale to může hodně záviset na stylu hraní. Je-li pařan od přírody dřevorubecký nadšenec a co se dá, to krájí motorovkou, neměl by mít s nedostatkem střeliva problém. Já ho měl.

DOOM Eternal – nejočekávanější 3D akce roku

Jinak ale rozhodně doporučujeme koupit a praktivoat mantru RIP AND TEAR!

                 
DOOM Eternal
KLADY DOOM Eternal – nejočekávanější 3D akce roku DOOM Eternal – nejočekávanější 3D akce roku ZÁPORY
Skvělé zpracování Skákací a šplhací pasáže jsou nudné a zdlouhavé
Glory-kills, hromada zbraní a vylepšení Málo střeliva (jak pro koho)
Luxusní monstra a návrat starých známých  
Obrovské úrovně a monumentální scenérie  
Relativně nízká náročnost  
Brutální a drsný boj morfuje v berserkové běsnění  
Dlouhá herní doba  
★★★★★★★★★★
Orientační cena s DPH: 1400 Kč

 

 

 

 



Tagy: doom  hry  akční  3d  fps  střílečka  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
18.3.2020 09:06:40   85.216.223.xxx 69
Ahoj. Neviete niekto čo spôsobuje často shutdown hry a ako to odstrániť ?
18.3.2020 23:07:37   91.197.118.xxx 41
Zkus aktualizovat ovladače GK.
19.3.2020 06:46:55   45.82.233.xxx 40
Doufejme ze to nebude prilis preplacany, doom 2016 byl paradni, zadny zbytecny slozitosti, jen upgrady zbrani a brneni a i na system doplnovani munice a zdravi fatalitkama a pilkou jsem si zvykl rychle.
19.3.2020 08:32:33   85.216.223.xxx 35
Ďakujem, za radu, vyriešilo sa to tak, že som dal pc v radeon software optimalizovať pre cod a spustil som ho priamo tam.

Tak a pre všetkých čo by to chceli skúsiť tu dávam link na free download

https://www.callofduty.com/warzone/download
20.3.2020 16:02:48   86.49.3.xxx 1218
hry dospivaj, do neceho jako KCD, Mafia etc. DOOM nedospel (Quake taky). Hrat DOOM a pak akcelerovanej Quake2, to byly zazitky na ktery se nezapomina ajsou porad validni.

Ale to co predvadej serie DOOM resurected, to je pro decka, trapny nepratele, jediny co to ma od DOOM3 je ze je vsude tma tak tam nevidis a nejadnou vyjede bubak )to je jak na pouti pro deti).

jakoo srry po Quake2 ID soft skoncil, mozna muze prodavat engine, ale to je cely.

Honit divny veci jen protoze jsou ve tme a ja je nevidim a BOOOM oni jsou ve tme se bojima skakat jak Sonic, tak to je upadek.

Jak si muzou myslet ze skakani je cool, to nechapu to tam delaj samy idioti?
21.3.2020 16:32:35   185.211.190.xxx 84
Nevím, zda Doom:Eternal dělají idioti, ale ty, Kájinku, jako idiot rozhodně píšeš. Zkus příště zpomalit a promyslet si co a jak chceš napsat, ať z toho něco někdo má. :-)
21.3.2020 07:56:27   85.207.47.xxx 154
Tak doom 2016 byla paráda, kterou mám v pc do dnes, pro takové to odreagování párkrát za měsíc a rád se k ní vracím. Eternal budu rád, když ho vůbec dohraji a tím to skončí, už nikdy více. To mu dávám šanci jen proto, že to byl dárek od syna, já bych za takovýhle paskvil ty peníze nedal. To skákání a lezení tam vážně v takovéhle míře nepatří, to si můžu jít zahrát Prince z Persie! Představa, jak taková hromada svalů, narvaná v brnění s kvérem v ruce provádí výkruty na tyči mě vážně v duchu rozesmívá. Už od začátku mi přijde dost démonů a málo munice, obávám se až dojdu k nějakému bossovi, že budu pěkně v prdeli. Vůbec poslední dobou ty hry už nejsou, pro nás starší, zvyklí sbírat maximálně munici a životy. No berte to jako mou soukromou kritiku, někomu se ta hra zase může líbit.
22.3.2020 10:19:47   109.81.213.xxx 90
Zařadit do Dooma hopsací pasáže je opruz a nesmysl. Já teď uvízl ve druhé kapitole, kde se musí přeskočit do jeskyně - ovšem když sletíte, musíte udělat neskutečnou obíhačku. Už jsem to zkoušel doslova 100X a prd... Takže se obávám že se tahle pekelná jízda změní v nedohranou hru... Kdyby tam byl volný save/load tak na to časem příjdu, ale abych musel skočit do jeskyně, běžet dlouhou cestu, skočit na jednu plošinu - odrazit se - skočit na další - chytit booster a do jeskyně - problém je, že ten booster ne a ne chytit...

Proč tam tenhhle nesmysl dali ? Doom má být arénová střílečka s hard-rock soundem a nekonečný masakr.... a ne takováhle trapárna. Bohužel, refundaci už nezískám a su akorát naštvaný.)
23.3.2020 08:24:08   45.82.233.xxx 30
Ja mam spis trochu broblem s dalsimi pohyby konretne to zrychleni vpred v kombinaci se skoky nejak zaclenit na klavesy abych to mohl spolehlive pouzivat bude chvili trvat nez si zvyknu, podobny to bylo kdyz jsem z Q3 areny zacal hral medal of honor kde byl ke strafu jeste lean .. to me take dalo to vstrebat
Je videt ze v ID softu radi hrajou tombraidera, me to prijde docela dobry, i kdyz nektery skoky jsou na mnoho pokusu stejne jako v TR to uz tak vtipny neni :-D Souboje dobry, munice je teda dost malo, pilka to resi jen castecne a to zapalovani je sice efektni ale zas dalsi klavesa kterou musim hledat.. resp si to asi hodim na mys na bocni tlacitka to by asi slo. Jelikoz jsem predchoziho dooma dohral nekolikrat na nightmare tak jsem si rekl ze mene nez ultraviolence je pod moji uroven, tak mam misty docela potize to uhrat. Jak jsem se obaval novy pohyby ve hre a trochu preplacany to je, predchozi doom byl akoratni ve vsech smerech, no uvidime

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

36 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.