Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Battlefield V – Make war, not love
Battlefield V – Make war, not love
autor: Jan Preclík , publikováno 6.12.2018
Battlefield V – Make war, not love

Po dvou letech nám EA opět zpříjemní prožití vánočních svátků novým dílem válečné multiplayerové akce, tentokrát z období druhé světové války. Poslední patch zlepšující výkon v ray tracingu potěšil hlavně majitele nových Nvidíí, ale i na ostatní čeká nový příběh v kampani. Přináší ale kromě revolučního ray tracingu také perfektní hratelnost?


Battlefield V je vůbec první díl, do kterého jsem se hlouběji ponořil. Sice jsem chvíli zpočátku tápal a objevoval herní mechaniky, jakmile jsem si všechno osahal a aspoň z části pochopil herní systém jednotlivých režimů, hra mě začala neskutečně bavit. O to víc, když jsem se spřáhnul s kamarády do squadu a mohli jsme společně ve jménu vůdce drtit spojenecká vojska.

Ve své podstatě se proti předchozím dílům až na drobné rozdíly žádná revoluce v herním stylu nekoná. Herní módy jsou téměř totožné, akorát jinak pojmenované. Většina herních módů funguje na bázi capture the flag, domination, případně odpalování nepřátelské techniky. I přes slabou různorodost mezi jednotlivými režimy hra více hráčů rozhodně baví a jen tak neomrzí. Obzvlášť, když ji máte s kým hrát.

Battlefield V – Make war, not love

Největší vylepšení proti svým předchůdcům je jednoznačně grafika. Technologie ray tracingu dává za cenu slabšího výkonu hře ještě realističtější punč. Včera navíc vyšel patch, který by měl lépe hru lépe optimalizovat. To jsem bohužel na své kartě nemohl vyzkoušet, nicméně první videa, které se vyskytly na youtube ukazují až dvojnásobný nárust výkonu. 60-80 FPS ve full HD sice není na nejsilnějších kartách současnosti nic moc extra, rozhodně je to ale oproti původnímu stavu slušný upgrade.

Co se ray tracingu týká, jde sice o líbivou vychytávku, nicméně hra svým vzhledem dokáže uchvátit i bez něj. Po grafické stránce nelze Battlefieldu nic vytknout. Prostředí vypadá nádherně a skutečně realisticky. Aktuální patch taky vylepšil taky fyziku, výbuchy a rozpadající se budovy vypadají ještě lépe než předtím. Tenhle vizuál rozhodně dříve FPS hrám chyběl a už jenom kvůli té parádě stojí za to si hru alespoň vyzkoušet.

Battlefield V – Make war, not love

Na metacritic má hra od uživatelů ubohé hodnocení 3,0/10, ale objektivně si zaslouží hodnocení mnohem lepší. Je sice pravda, že četa složená jenom z ženských je historický nesmysl, naštěstí tu aspoň nejsou vojáci černé pleti válčící za Wehrmacht. Faktem je, že hra je plná historických nepřesností. Důležité je uvědomit si, že je to jenom hra. Je inspirovaná druhou světovou válkou. Má fantastickou atmosféru plnou soubojů a umírání. A právě to umírání, na které se taky hodně nadává, udržuje dynamiku hry. Pokud se odprostíte od těchto předsudků, dojdete k závěru, že se jedná o fantasticky zpracovanou online řežbu z prostředí druhé světové války.

Battlefield V – Make war, not loveBattlefield V – Make war, not love

Je otázkou, zda do hry investovat plnou cenu nebo si pár měsíců počkat. Pokud jste fanoušci Battlefieldu a jeho herních mechanik, rozhodně ve vaší sbírce nesmí chybět. Pokud jste z minulých dílů tímhle online herním stylem už otrávení, zahrajte si raději jedničku, která se dá sehnat za zlomek původní ceny a počkejte si na slevu. A pokud jste světem Battlefieldu nepolíbení a máte rádi rychlé a dynamické týmové onlinovky, na nic nečekejte a kupujte. Hra je skvěle optimalizovaná, takže nejen, že se slušně hýbe na starších počítačích, ale i na nízké detaily vypadá proklatě dobře. A teď mne omluvte, Führer mne volá zpátky do služby.

                 
Battlefield V
KLADY Battlefield V – Make war, not love Battlefield V – Make war, not love ZÁPORY
Grafika Málo map
Perfektní hratelnost Grafické glitche
Epické bitvy Multiplayer se příliš neliší od předchozích dílů
   
★★★★★★★★★★
Orientační cena s DPH: 1200 Kč


Tagy: battlefield  ea  fps  hry  multiplayer  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
6.12.2018 10:23:53   188.175.2.xxx 7222
Multikulturně a genderově vyvážená pohádka o válce plná historických ne nepřesností, ale hovadin a nesmyslů. Nejvíc pobavila náctiletá severská partyzánka, jenž s lyžemi sjíždí všechno i po skálách, budovách a to i do kopce. Cena hry je chybně uvedena s jednou nulou navíc, větší cenu nemá.
6.12.2018 10:38:56   62.182.232.xxx 4814
3/10 na metacritic se autorovi nelibi? proc? proc si hra zaslouzi vic? vzdyt 3/4 hry ve hre vlastne chybi, ekonomika je dodrbana takovym zpusobem, ze utracet herni menu za skiny je uplnej nesmysl, mimo to, naprosta vetsina customizace chybi, vozidla nejdou menit vubec, classy jsou v podstate k nicemu, squady opet zredukovali, mody ve hre chybi, celkem je jen 8 map, z toho jsou nektery dost stejny, takze jich je 5 a diky "random" mapam se hrajou 3...
ta hra si zaslouzi MAXIMALE 3/10 a to jen za hezkou grafiku a zvuky, z hretelnostni a hlavne obsahovy stranky je to odpad
6.12.2018 10:55:00   109.105.39.xxx 1839
Hry za tři z deseti vypadají trochu jinak.
6.12.2018 11:23:12   213.226.209.xxx 343
tak kolik bodu udelit za nekonecnou recyklaci kdy je sice hezci obal ale kvalita upada ?

chapu ze vyvoj je nakladny ale vse ma sve hranice napr. i herni mechanizmy a nacriptovana AI v hrach z dob krale klacka na nevykonnych strojich byla o nekolik urovni vys nez to co je videt za posledni roky ve vetsine her ..ale hlavne ze to ma peknou grafiku a to nemluvim o dejove linii a herni naplni ... dobra hry jsou jednodussi nekdy se povede i UI ale to je tak vse
6.12.2018 11:33:43   194.213.48.xxx 816
Co se týká nekonečné recyklace, mohl byste argumentovat stejně u her od Ubisoftu. Watch Dogs, Eagle Flight, Assassin´s Creed série nebo Far Cry, ty jsou s menšími rozdíly všechny na jedno brdo, styl hry přes kopírák, akorát prostředí je jiné.

Co se týká UI, je pravda, že v BF je to tragédie. O tom žádná. Na druhou stranu, tahle hra je o Multiplayeru a single tam dali nejspíš kvůli tomu, aby se neřeklo. I dle EA je to hlavně o vyzkoušení zbraní a herního stylu.
6.12.2018 11:57:45   213.226.209.xxx 261
blackbox napsal:
"byla o nekolik urovni vys nez to co je videt za posledni roky ve vetsine her"

kdyz uz se chlubi vsim moznym vc. historickych bitev tak by se meli drzet historie z nasi dimenze a ne ze tam nacpou uplne nesmysly a historicke nerealie
6.12.2018 12:15:20   62.245.97.xxx 181
ARGUMENTUJU stejně u her od Ubisoftu. Watch Dogs, Eagle Flight, Assassin´s Creed série nebo Far Cry, ty jsou s menšími rozdíly všechny na jedno brdo, styl hry přes kopírák, akorát prostředí je jiné.
7.12.2018 09:36:06   109.107.210.xxx 226
BF hraju od 1942, intenzivně pak od BF2. A chtěl bych říct, že vzhled postaviček neřeším a neřeším ani domnělé hovadiny či "správnou výchovu"

Osobně to vidím tak, že BF5 se celkem povedl, hra je jiná než předešlé díly (kdo je opravdu hrál, tak ten rozdíl pozná okamžitě - ať se jedná o rychlost pohybu, mechaniku+fyziku vozidel/letadel (u těch obzvlášť) nebo způsob pohybu infantry po mapách. Jinými slovy nejsou to jen nové mapy do staré hry, ale hra nová, kterou je třeba se naučit.

Co se týká map, tak to je bohužel daň za krásu a do značné míry i komplexitu hry. Pamatuju se, jak kdysi komunita vytvářela vlastní mapy (i mody) pro BF2 (a trochu mi to chybí), zejména Rodolfovy kousky Stalingrad a Berlín. Chtěl jsem ale hlavně říct, že problém custom map bylo vyvážení. Bylo velmi relativně lehké udělat novou a zajímavou mapu v editoru, ale zatraceně těžké vytvořit mapu tak, aby byla dobře hratelná za obě strany. Že to je oříšek, dokazuje samo DICE, které nezvládlo převést Karkand a Wake do BF3 tak, aby to útočící tým neměl dětsky jednoduché.

A abych navázal, problém s nedostatkem map je pro BF sérii typický, jednoduše to trvá, a proto v poslední době vycházejí další mapy na pokračování. (upřímně, ono to tak bylo už u BF1942, tak BF2, kde další mapy vycházely jako datadisky). Jediná výhoda u BF5 je, že by tyto mapy měly být zdarma.

Mě daleko víc vadí jiná věc, že spousta hráčů nehraje v týmu a pokud si člověk nenajde "komunitu" se kterou bude dlouhodobě hrát, nemá v této hře šanci si ji pořádně užít a ani přispět týmu k vítězství.

Nicméně BF2 je stále nepřekonán (i přes dnes už zastaralou grafiku), jednoduše tehdy přesně vystihli mix složitosti a jednoduchosti hry, týmové spolupráce a hlavně je třeba říct, že většina geniálních a fenomenálních map z BF je právě z BF2.
7.12.2018 10:03:06   193.86.26.xxx 46
Naprostý souhlas s Tynytem. BF2 byl jednoznačně TOP. Ta hra předběhla dobu. BF5 působí jako lehký nedodělek, ale DICE na něm ještě pořád makaj a makat budou. Hodnotil bych ho 7/10.
7.12.2018 12:16:06   178.17.1.xxx 64
Myslíš nesmyslnou fyziku u nesmyslných letadel? A stejně tak nesmyslnou fyziku u tanků, a to neřeším např. absolutně šílené lyžování v singleplayeru.
10.12.2018 06:58:59   109.107.210.xxx 33
Je to hra, ta má bavit, nemusí být realistická.

Třeba ale letadla se svou setrvačností mi připadnou trochu realističnější, než to co bylo v minulých dílech.

A pokud bych si měl postěžovat, tak daleko více mi vadí to, že BF5 je (zatím) hodně orientovaný na campery, lidičky poschovávaní po barácích se sniperkama nebo kulometama (u těch je, pravda, třeba MG34 v jiném režimu nepoužitelný - než si člověk lehne, už je mrtvej), takže aktivní hráči se střetávají ne s obranou, ale zalezlými kempiči. Což umocňuje slabé nastavení explozivních zbraní, granáty mají malou účinnost a explodují za dlouhou dobu, pancéřovky nezabijí vojáka a dokonce ani na jednu ránu nevybourají díru do baráku. Spawnování před hlavně čekajících nepřátel, to je taky evergreen.

Ale to vše je řešitelné, v předchozích dílech se zbraně dovažovaly taky.

Kromě toho jsou tam bugy (zejména nahrávání map při přechodu z jednoho kola do druhého), ale to předpokládám taky vyřeší.

Nicméně hra jako taková víceméně funguje, problém je, že EA/DICE (opět) nezvládly uvést hru bez zásadních chyb a nedodělků.
7.12.2018 12:25:59   213.211.33.xxx 34
Tak tynýt se nám odkopal, on je to obhajovač batlefielda.
7.12.2018 12:59:52   89.176.160.xxx 70
Bf2 hmm,to už je dávno, ale byla to nejlepší mp pařba všech dob...
10.12.2018 06:59:28   109.107.210.xxx 10
no jo, Galibob a jeho pádla. :-)
6.12.2018 18:09:54   185.112.167.xxx 360
No jo, pohledem nováčka možná, my co jsme na BF vyrůstali řekněme od BF Vietnam, nebo BF 2, který je asi stále nepřekonaný co do hratelnosti, tak jsme posledními díly zklamaní. Ne vizuálně, ale hratelností.
6.12.2018 12:29:08   194.213.48.xxx 825
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.12.2018 13:54:41   194.228.68.xxx 112
promiňte ale porovnávat BR hru, která vyšla minulý rok v březnu a do jejíž vydání zde podobná hra nebyla, s hrou (BFV), která vyšla po dvou letech znovu, mi přijde trochu mimo...

nicméně BFV jsem nehrál a PUBG je jeden velkej bug, tak nemužu soudit..
6.12.2018 11:08:02   89.233.175.xxx 472
Krasnej PR clanek... dostalo me par veci ale hlavne tato -> "Odehrání všech kampaní zabere zhruba deset hodin" to je jako zert? Dostal jsem hru zdarma a prvni tri kampane jsem mel za 2hod prolitle... Na to ze je to politicka masaz, absolutni prekrucovani veci z doby WW2, je to proste jen jednicka v novych lokacich. Nic noveho az super brutalni RT, ktery je na dve veci... Nvidia vydala patch kdy snizila grafika jen aby RT mel vic FPS "clap, clap" nVidia. Battlefield 5 je zkratka "sracka".A to nemluvim o tom, ze ikdyz si covek natavi jako charakter muze tak vsichni ostatni ho vidi jako zenu...
6.12.2018 11:18:20   194.213.48.xxx 421
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.12.2018 11:32:43   37.188.167.xxx 93
K one narazce na "vyflejmovani" pouziji osli mustek... rozdil mezi Vasi recenzi a recenzi Lucky, je stejny, jako rozdil mezi BF V a Fallout 76. BF V ma radu chyb, ale neni to takova katastrofa, jako Fallout 76...
6.12.2018 13:50:09   89.233.175.xxx 222
kdyz vemu ten YT, ktery zminujete, asi jste nevidel vsechny recenze, BF5 dostava pekne nalozeno od spousty lidi/youtuberu. Asi jste videl recenze ktere byly hodnoceny kladne protoze museli byt hodnoceny kladne. Multiplayer je na nic, opet je tam problem s netcodem ktery DICE/EA resi uz roky, opet 30hz! Uz na BF4 bylo mozne jit na servery ktere mely vyssi Hz a hralo se tam o poznani lepe. Ja vas nebudu "flameovat" chapu ze to je vase prace a tu recenzi jste asi musel napsat. Ale do tech zaporu by jste mel vypsat vice veci nez jen to co tam mate. Tato betaverze hry, ktera aboslutne plyve na nasi minulost, dela si z hracu srandu ze za takovou nedodlanou a downgradnutou hru chteji silene prachy.
6.12.2018 11:13:08   37.188.167.xxx 48
Jsem za BF V vdecny, diky tomu sel v jednu chvili sehnat BF 1 se season passem na Originu za 4.99 eur. Az bude BF V za stejnou cenu, pujdu do nej. Nemluve o tom, ze uz bude vse vyladene a bude hromada obsahu navic... Za soucasne penize ne. Autori si za to muzou sami, byly casy, kdy jsem kupoval hry za 1500 hned po vydani, ale misto nejake vyhody, jsem se vetsinou dockal jen bugu, nedodelku a hlavne dojebane ekonomiky (DIABLO 3, SW Battlefront 2, Shadow of War atd. atd..)
6.12.2018 12:34:18   213.211.33.xxx 38
Kdo ještě neviděl: https://www.youtube.com/watch?v=dI_O-WqlSBo&t=821s
6.12.2018 12:41:15   213.226.209.xxx 30
Jaryne zaspal jsi dobu uz davno nove video na BF V ;)
6.12.2018 12:46:49   213.211.33.xxx 115
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.12.2018 13:28:51   213.226.209.xxx 120
ta LAMA si to video umi narozdil od nekoho aspon najit a nevytahuje dva roky stare veci jako "novinku" ;)

https://www.youtube.com/watch?v=W2OWhp4WwQ4&feature=youtu.be&list=WL
6.12.2018 14:47:27   213.211.33.xxx 016
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.12.2018 09:58:30   78.45.21.xxx 10
No potes )
to je teda odpad..
6.12.2018 14:28:29   185.252.88.xxx 10
https://www.youtube.com/watch?v=Y5eWYj6yyr0
6.12.2018 14:48:28   80.87.178.xxx 22
já teda zimu ještě přečkám na BF4ce, zatím nevím, čím zachránit Vánoce
BFV mi zatím přijde jako early access a počkám si, až bude kompletní, opravený (snad) a za rozumnější peníz
6.12.2018 18:04:57   88.100.171.xxx 152
..autorovi někdo od EA zaplatil?
6.12.2018 19:04:52   86.61.149.xxx 111
Jinak si to neumím vysvětlit
Autor by si měl dát pořádnou facku aby se probudil
6.12.2018 18:14:24   185.112.167.xxx 171
Místo Xté recenze byste jako tradičně měli testnout a vyzkoušet vliv nastavení ( hlavně grafiky ) na výkon. Předem díky.
7.12.2018 12:00:08   89.177.228.xxx 101
Když odhlédnu od grafiky, na které se prostě nedá žádná hra postavit, tak mě na to nějak nemá co zaujmout. Pro mě je to úplně stejná, v některých ohledech slabší hra, než jakýkoliv starší BF. Být vývojařem BF a nést na bedrech tuhle značku, která už to logicky nemá kam posunout, musí být za trest.
8.12.2018 12:26:15   89.177.228.xxx 21
Napadlo mě, že BF značku by možná zachránil Bad Company 3, který by to trochu odlehčil, ta nadsázka v Bad Company 2 podle mě hře nejvíce slušela, navíc tam bylo očividné zaměření na hratelnost a všechno tomu podléhalo - mapy, kity, třídy, rychlost a možnosti pohybu atd. Všechno podle mě bylo tak akorát. I dnes si BC2 často zahraju a nic mi tam nechybí. Jasně, graficky je nový BF jinde, ale na grafiku si člověk rychle zvykne a pak zbyde právě jen ta hratelnost, která musí být u hry na prvním místě.
Otázka je, jestli vývojáři z DICE pod EA neztratili pro jejich dílo nadšení a invenci a zda vůbec mají ještě ambice něco osobitého vytvořit, anebo jen plní, co se očekává (jak na mě poslední BF působí).
11.12.2018 11:44:40   82.117.155.xxx 21
Tento díl je těžký soudit. Je to klasika od DICE, kdy hra není ještě vyladěná a uvidí se po nějaké době ostatně jak v každém díle od BF 3 ( hanba jim, už by se mohli poučit za ty roky ). Mrzí mě dost, že singl je zase odfláknutej war stories. Tento styl nesnáším, člověk se nedokáže ani sžít s postavou a nejednou je konec, navíc je to nuda. Klasicky zde budou kopat historici a honiči nad přesností reálností válek co mají písek ve vagíně a nechápou, že tohle není simulátor, pěchoty, tanku a letectva. Kluci a holky vzpamatujte se už, je to hra jenom. Jinak mně tady strašně vadí ta rychlá úmrtnost. Začátek je peklo než odemkneš lepší zbraně a jejich vylepšení. Pro mě je to zatím tak napůl, čekal sem víc, ale hrát a bavit se u toho dovedu. Jinak oceňuju to že mapa není plná červených teček a že tento systém funguje jinak. Stejně fajn je i míň nábojů. A věřím, že ve squadu, kdy hráči spolu komunikují to musí být už docela prima jízda.
tynyt - nemáte místo ve squadu ?
16.12.2018 13:36:22   185.131.60.xxx 00
Pokud se chceš zapojit, stačí přijít na teamspeak - ts3.fastline.cz , sekce Battlefield5. Po večerech a o víkendech se tam běžně scházíme v docela velkých počtech.
16.12.2018 21:11:49   194.228.76.xxx 00
Tak začátek je těžkej v každym Battlefieldu. Hráč nezná mapy a netuší odkud čekat obíhače, nemá namemorovaný lehání, krčení, lékarničku, nezná mechaniky. Bohužel jako nejlepší se mi zatím jeví snad všechny počáteční zbraně. Jednak přechod na jinou zbraň stojí herní měnu, jednak zbraň na levelu 0 je prostě zbraň na levelu 0 a postrádá jakoukoliv výhodu. Jediná výjimka je snad Lewis gun oproti počáteční KE-7, která má jen 25 nábojů v zásobníku, ale je to hodně subjektivní.
Mrzí mně poslední patch, protože já jsem prostě arkádovej letec a letadla mi tim totálně zku*vili. S JU-88 jsem neměl problém zalétat 100-1, teď člověk přeletí 2x mapu, než mu vůbec dojede cd na bombách
17.12.2018 14:25:23   109.107.210.xxx 00
já teď čekám na Sturmgewehr44 (kde je výhoda nad základním Gewehr 1-5 jinak jasně nejlepší), jinak se základními zbraněmi souhlas - u medika je Sten gun taky jasně nejlepší. Jsem zvědavý jak si povede Selbstlader 1916, který byl v jedničce jednou z nejlepších zbraní.

Co se supporta týká, KE7 je jediná zbraň na běhání, jinak vše ostatní vyžaduje zalehnout.

Letadla jsem zprvu zavrhnul, ale teď mě začínají bavit. Důležité je hrát s někým ve dvojici (buď druhé letadlo, nebo zakempit v AA u nějaké vlajky) Zadní gunneři jsou většinou k ničemu.
18.12.2018 20:23:04   194.228.76.xxx 00
Jn, na STG se také těšim, momentálně používám Turner. Ten mi zatim sedí nejvíc. S těma prvníma zbraněma to bylo takové konstatování, že nejvíc stejně umírám na STEN, Gewehr 1-5, Lee-Enfield a KE-7. Jsou to dobré zbraně a kdybych věděl to, co teď klidně bych u nich zůstal a šetřil kredity na nějaký skiny na letadla.
Jinak používám MP40, ale nadšenej z ní nejsem. Má větší dmg ale pomalejší rate of fire. Takže se to tak nějak vyruší. U assaulta výše zmíněnýho Turnera. Má pro mně strašně příjemný recoil. Je to v podstatě to samé, jako M1A1 Carbine, ale mnohem příjemněji se mi s ní střílí. Známý si zas nemůže vynachválit Carbine, btw. finalista mistrovství PUBG...
Kulomety do ruky... no funguju s Lewisem kvůli zásobníku a přesnosti. Recoil se dá ukočírovat i ve stoje. V lehu (zapřený) maximálně přesný. Chvíli jsem čachroval s FG-42 a to má naprosto boží fire rate a prostupnost materiálem, ale zásobník jen na 20 nábojů a po každym killu to chce přebít. Navíc to není přesné ani na dvounožce po max upgradu na přesnost. Zbraň ideální na malé mapy s gunplayem podobným dvouhlavňovce s tou mám taky už pár killů. Vrátil jsem se zpět k Lewisu a na větší mapy používám VGO.
VGO je boží, ale musí se s nim jedině kempit, nebo chodit v grupě a předvídat. S timhle kanónem už se nedá ve stoje ani zamířit.
Já právě nejprve lítal a že se dá chodit dole po tý špinavý zemi jsem zjistil až po delší době co mně dost štve je Spitfire, měl by být obratnější, než protivníci, ale není a ten první dokonce nemá ani žádný upgrade na manévrování. Ten druhý se hrozně blbě levluje, protože opět není obratnější, než protivníci a ještě má úplně debilní výzbroj. V základu je dva kanóny na křídlech, čili při náklonu jeden přestřeluje a druhý podstřeluje cíl. A pak ten výběr specializací buď proti stíhačům se 4x .303 kulomety a lepší manévrování, nebo proti zemi s božíma raketama, ale bez manévrování a zralej na odstřel. Spitfire Mk. VA i VB vyžadují wingmana, stejně tak Mosquito, který nemá zadního střelce.
Němci jsou vyzívaní, mohou nasadit lepší klapky i tříštivý střely najednou, což je dobrý proti všemu, Stuka vydrží nesmysl, JU pořád unese spoustu bomb, ale bohužel se pilot většinu času škrábe na zadku, protože bežej cooldowny.
12.12.2018 06:04:10   83.208.161.xxx 30
tak zatim se ukazuje, ze aspon cast lidi ma jeste hlavu v poradku a kdyz vidi uvedomele svazaky, posle je do pr..cic.

Tak doufejme, ze to pro EA bude poradna financni rana, aby si tyhle propagandisticky kraviny napriste odpustila...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

52 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 8.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.