Fallout 76: Postapokalyptická prázdnota a nuda | Kapitola 2
Seznam kapitol
Akční RPG Fallout 76 nepřesvědčilo už během krátké beta verze a nepřesvědčuje ani teď, když se v ostré verzi dostává mezi první hráče. Bethesada si s Falloutem 76 zadělala na pěkný průšvih. Prázdný svět a grafika jako u minulé generace konzolí je jenom část problémů, které Fallout 76 trápí. Bude se jednat o největší zklamání roku?
Fallout 76 nás zavádí do Západní Virginie, kde se svým avaterem po letech strávených v atomovém krytu vydáváte do postapokalyptické pustiny. Jakožto správné online RPG vám Fallout 76 nejprve nabídne tvorbu postavy, která je dobrá nikoliv skvělá, ale která vám nabídne dostatek možností, kterak se odlišit od dalších 23 hráčů (servery tedy podporují celkem 24 hráčů).
Dále si vytvoříte svou fotku na ID kartu a bunkrem proběhnete ven. Těch pár prvních minut ve hře působí nadějně. V bunkru jsou na každém kroku cítit právě proběhnuté bujné oslavy Nového roku, že člověk pomalu instantně chytá kocovinu a úplně se bojí, co se stane, až vyleze.
Také první kroky krajinou, pro niž Bethesda našla inspiraci v americkém státě Západní Virginie, jsou poměrně nadějné. Příjemná paleta barev, která pomáhá vykreslovat podzimní nádech krajiny, vaše smysly na chvilku otupí. Ale vážně jenom na chvilku.
První varovnou indicií je, že během cca tří minut dlouhé cesty za prvním questem potkáte jedinou postavu, počítačem ovládaného, zmateného robota. Během dalších cca tříminutové cesty ke questu číslo 2 se ke zmatenému robotovi, který je naprosto stejný jako robot číslo 1, přidají také zmutované krysy.
Nejzajímavějším momentem celé první hodiny jsou potom zmutované krávy, které mají dvě hlavy. Vaše nadšení však brzy ochladne i u nich, protože krávy, stejně jako krysy, nebo zmatené roboty, budete odteď potkávat s železnou pravidelností v poměrně hojném množství, takže se vám tak za 3–4 hodiny zcela okoukají. A s nimi i celá hra.