Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Jaké je nové DLC ke Kingdom Come: Deliverance?
Jaké je nové DLC ke Kingdom Come: Deliverance?
autor: Lucie Jiříková , publikováno 26.10.2018
Jaké je nové DLC ke Kingdom Come: Deliverance?

Druhé placené DLC „The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon“ k českému RPG Kingdom Come: Deliverance je na světě. Ke spoustě fanoušků se ovšem dostalo s nepříjemným bugem, který významně zkrátil herní dobu, což se podepsalo i na jeho hodnocení. Vyřešil to patch, jaké je toto DLC po opravě?


Odhlédneme-li od skutečnosti, že si z nás Warhorse Studios dělají betatestery, je The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon docela průměrné příběhové DLC. V některých pasážích sice dokáže vykouzlit úsměv na rtech, ale celkově není zase tak dlouhé, aby vás bez výhrad vtáhlo do hry a abyste si po jeho dohrání mysleli, že bez tohoto přídavku jste prostě nemohli být.

Jaké je nové DLC ke Kingdom Come: Deliverance?

Hodnocení DLC The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon na Steamu. Podle mě zcela zasloužené.

Možná i pod tíhou zkažené pointy, která čekala každého netrpělivého fanouška ještě před nainstalováním opravného patche, spíše však z duše úplně běžného hráče musím říci, že The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon mě zklamal.

Samozřejmě, že 10 eur je docela lidová cena a fanoušci by nad koupí rozhodně neměli váhat. S těmi nejlepšími DLC se však nemůže rovnat. A co se týče mě, já od Kingdom Come: Deliverance, podruhé za poslední půl rok odcházím s pocitem, že jsem se stala betatesterem. Fakt jsem tuhle hru chtěla mít ráda, ale po desítkách hodin útrap to vzdávám.

Jaké je nové DLC ke Kingdom Come: Deliverance?



Tagy: V druhém DLC k českému akčnímu RPG Kingdom Come: Deliverance se stanete komplicem Jana Ptáčka v jeho milostných pletkách. Přinášíme vám recenzi nezkrátcené verze.  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
26.10.2018 11:56:06   78.45.131.xxx 321
U DLCček si mohl Warhorse napravit reputaci. KCD byla dobrá hra, ale taky hodně zabugovaná. To že DLCčka nejsou nic moc a nijak nevynikají v tom, co si vydavatelé zvykli vydávat, a že ani toto DLC nevyšlo v pořádku ukazuje prostě na ledabylý přístup. Už teď se ale rýsuje, jestli další hra od Warhorse bude mít úspěch, nebo ne. Komunita totiž nemusí zapomenout.
26.10.2018 18:23:12   62.44.6.xxx 2218
"A to i navzdory faktu, že původní hra byla rozbitá takovým způsobem, že se pomalu ani nedala hrát."

To je sprostá lež. V KCD jsem nahrál s day0 patchem přes 30 hodin a narazil jsem vesměs na pár mírně závažných grafických chyb a asi dva menší questy, co jsem musel dokončit jiným způsobem. Jinak vše docela v pohodě. K DLC se nevyjadřuju, nehrál jsem ho. Ale to okopávání KCD kvůli bugům je docela sprosťárna, když třeba Skyrim byl po vydání daleko horší a i poslední verze má bugy co jsem zažíval už v Oblivionu...
27.10.2018 10:45:17   213.194.199.xxx 73
Ja to mohu potvrdit - PC verzi jsem hral od dne vydani a behem 14 dnu jsem ji bez vetsich problemu dohral. Jedinny bug ktery mne potkal bylo asi 2x, kdy mne alchymisticky pultik katapultoval do vzduchu - ten mne akorat tak pobavil. Moje osobni zkusenost se tedy taky abolutne neshoduje s popisem v uvodu clanku. Mozna ze byla chyba nekde jinde. Mozna ze redaktorka hrala podle vseho opravdu nepovedenou PS4 verzi (ta verze byla zrejme zrala na vraceni penez, nevim proc to jeji uzivatele hromadne nedelali), ale na PC tuningu by mi to prislo takove, no rekneme nestastne.
27.10.2018 16:50:44   109.105.39.xxx 31
Tak já jsem narazil na quest, který nešlo úspěšně dokončit – ti kacíři v Úžicích. ať jsem dělal, co jsem dělal, když jsem čekal na půdě, tak nějak nepřišli na večeři, závěrečná část se nespustila a vyhořelo to na uplynutí času.

Musel jsem se vrátit ke staršímu sejvu a znovu to odehrát, aby to prošlo (a mezitím byly i nějaké patche).
27.10.2018 20:03:49   213.194.199.xxx 22
Za celou hru jsem tam taky mel nejake neuspesne questy, ale v mem pripade vylozene jen mym chybnym postupem typu ze jsem ho nezacal plnit hned, protoze byl casove (i logicky) omezeny, nebo sem proste neco udelal spatne.
Ja verim, ze mnohe jine hrace hlavne v tech prvnich tydnech potkaly ruzne bugy..ale i tvuj pripad zni jako jeden bugly quest za cely pruchod hrou - byt to neni zadna omluva, tak nejaky ten zabugovany quest se objevuje prakticky v kazde podobne rozsahle hre. Myslim, ze to ma porad daleko do stavu, ze by se hra "skoro nemala dat hrat".
Skyrim od obrovskeho studia na tom byl v mem pripade podstatne hure - presto bych o nem nikdy nerekl ze se nedal hrat a naopak jej povazuji za jednu z nejlepsich her vubec (coz pro mne je i to KDC).
28.10.2018 21:06:00   89.29.32.xxx 32
kaciri v uzicich preci nejsou v ramci hlavniho questu, takze ikdyby nebyl splnen, tak to nebrani dohrani hlavni linie hry, nebo se pletu?
28.10.2018 03:33:33   91.232.214.xxx 41
Tak to mate stesti, ja sem cekal na vydani temer kazdeho patche, aby opravil nejaky bug, ktery mi branil ve hrani. Celkove sem cekal az do nejake verze 1.4, abych to mohl uspesne dohrat. Takze to skutecne lez neni, nekdo ma holt stesti, ja ho nemel.
28.10.2018 21:04:18   89.29.32.xxx 23
Zajimalo by me, co konkretne ti neslo dohrat v hlavnim Questu az do patche 1.4.
Ja jsem hral od vydani a byl tam bug, kdy se po splneni jednoho hlavniho questu v Neuhofu po tom masakru neotevrel dalsi a nedalo se pokracovat. Resil to pach tusim 1.3., nebo uz 1.25, ale ja jsem necekal a za 3 minuty googlovani jsem nasel reseni od samotnych hracu a zadny patch jsem tak ani nepotreboval.
28.10.2018 18:52:37   212.79.110.xxx 12
Souhlasim az na par drobnosti PC verze v poho. Hral jsem prvni DCL se staveni vesnice a to me dost bavilo kdyz to clovek dostavil tak mel konecne domov
29.10.2018 06:43:54   37.221.252.xxx 11
Já hrál verzi od GOG, tedy 1.2.0 hned jak vyšla a narazil jsem jenom na pár blbin. Nijak to necrashovalo (možná jednou za 30h?). Některý qeuesty byly trochu kostrbatý, ale že se to nedalo hrát? Tak co jsem tedy těch 30h na verzi 1.2.0 dělal? Věřím že nejvíc si to odneslo PS4, kde byl ten stav tragický (údajně, nemám vlastní zkušenost, jsem PC Master Race).
To že to bylo nehratelný stále dokola omílají ti samí. PS4kaři,lidi co to vůbec nehráli a mají to "načtené" z Youtube, nebo prostě hovádka, co mají rozprasený počítač a svádí to na hru. P.S.: KDC je po dlouhý době hra která je náročná na HW.
29.10.2018 06:45:07   37.221.252.xxx 00
Joooo málem jsem zapoměl. Ten slavný lukostřelecký závod v Ratajích! Tak ten opravovali dlouho. :] Tak z toho mi vlážně málem praskla cévka
29.10.2018 16:04:43   194.213.192.xxx 10
U PS4 Pro to byla opravdu katastrofa. Ani ne tak to, že to občas slítlo, ale hlavně ta věc kazila savy, což při té filozofii s ukládáním bylo šílené. Opravdu super hra, když ti slítne a ty pak zjistíš, že máš rozbitý 3 savy nazpět a musíš se tak, ne svou vinou, vrátit třeba 4 hodiny nazpátek. A to jsem to hrál nedávno a přitom si na rozbitý save systém stěžují lidi už od března. Warhorse na to evidentně prdí.
28.10.2018 02:11:49   93.91.243.xxx 74
Vzpomínáte na kritiku od Vávry na Skyrim ve 100 bodech? KCD by potřebovalo 500.
Měl jsem bugy, které nešlo obejít. Třeba vylézt z budovy byl mnohdy problém.
Největší problém je ovšem konec hry. Hra nemá konec. To je jako auto bez kol.
28.10.2018 02:08:31   78.102.182.xxx 54
+1

Presne tak. KCD urcite neni spatna hra, ti kdoz jsme ji nehrali hned po vydani, tak si myslime, ze je to dobra hra, ovsem ze by byla nejak vyslovene vyjimecna, tak to teda neni. Mame ji radi, protoze je ceska, ovsem co se tyka toho chvastounstvi Vavry, jak bude vyjimecna, tak zustalo jen u toho. Rozhodne by priste nemel kritizovat jine hry.

Co se tyka DLC, ke hre, tak si jen vzdy prectu o cem to ma byt, jak to ma dlasi technicke problemy a reknu si, ze pozornost zamerim jinam, DLCecka nejsou nijak zajimava. Souhlas s autorkou clanku.
29.10.2018 06:51:34   37.221.252.xxx 33
Chápu že někteří lidé potřebují jasný začátek a konec, ideálně sluníčkově dobrý, jinak jim hlava nebere. Třeba i proto je konec ME3 tak kritizovaný. Všichni čekali, že to Shepard nějak dá a na konci budou za křiku orla skalního vlát emerický vlajky.
29.10.2018 06:52:52   37.221.252.xxx 01
pardon...bělohlavého...
29.10.2018 07:51:16   78.102.84.xxx 11
ME3 bylo taková, špatně napsaná kejda. Že mě udivuje, že to tolik lidí do toho konce vydrželo.
29.10.2018 08:01:58   78.102.84.xxx 144
Nemyslím si, že srovnávat KCD se Skyrimem je fér.

1. Skyrim vydalo úspěšné studio, co funguje přes 10 let, nemá hluboko do kapsy a má zkušenosti. KCD je v podstatě indie hra od nového studia.

2. Skyrim funguje na stejném enginu jako Oblivion (byť se snažili předstírat, že to tak není).

3. Skyrim je extrémně odflákly hackjob, kde jednotlivé herní mechaniky jsou bez ladu a skladu naházeny na sebe bez jakékoli myšlenky nebo snahy zařídit aby to spolu fungovalo jako hra. KCD naopak podřizuje všechno jedné centrální filosofii a jako celek to funguje docela dobře.

Neříkám, že KCD je dokonalá hra. A nikdo asi nebyl tak naivní aby čekal dokonalou hru. Má spoustu problémů a spousta věcí šla udělat lépe. Ale KCD JE převratná a odvážná hra. Jde svou vlastní cestou místo aby kopírovalo všechny ostatní. Hodněkrát nabouralo mé představy o tom jak se hraje hra a ukázalo, že to jde udělat i jinak a nejen že to jde, je to dokonce kolikrát lepší.

Můžeme KCD vyčítat spoustu věcí, to určitě. Ale neměli bychom zapomenout, že spoustu věcí dělá inovativně, zábavně a nádherně způsobem na jaký konkurence ani nepomyslela. A za mě osobně to se počítá.
31.10.2018 20:37:06   91.197.118.xxx 00
Vávra musel mít takový blbý řeči, aby si lidi tý hry vůbec všimli. Tak nějak jsem čekal že by to mohlo být lepší. ALe zlatej Skyrim :-)

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

63 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.