Shadow of the Tomb Raider: Lara na svém vrcholu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Shadow of the Tomb Raider: Lara na svém vrcholu

Shadow of the Tomb Raider: Lara na svém vrcholu | Kapitola 3

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

18. 9. 2018 03:00 13

Seznam kapitol

1. Ray Tracing není jediný tahák 2. O Laře bez Lary 3. Stejný, ale přesto jiný 4. Ještě větší důraz na plížení 5. Nathan Drake jako hlavní vzor 6. Závěrečné shrnutí, hodnocení hry

Videoherní krasavice Lara se představila v závěrečném díle plánované trilogie a ačkoliv není úplně bez chyb, předvedla se v tom nejlepším světle, jaké jsme zatím u moderní reinkarnace Tomb Raideru zažili. Zklamaní nebudou ani fanoušci série, ani hráči, kteří se o sérii zatím nezajímali. PS: Grafika vás okouzlí i bez ray tracingu.

Reklama

Shadow of the Tomb Raider je v jádru stejný jako oba předchozí díly. Jedná se o akční adventuru viděnou pohledem třetí osoby, která vás bere do polootevřeného světa – v rámci některých lokací se můžete pohybovat volněji, plnit zde vedlejší úkoly, objevovat skryté poklady a libovolně se mezi nimi přemisťovat i za pomoci rychlého cestování.

Kdybych měla vyjmenovat všechny novinky, pravděpodobně by mi na to vystačily tak maximálně dva řádky s tím, že jeden bych použila k dovysvětlení bodů na seznamu. Přesto Shadow of the Tomb Raider působí svěže a dokáže perfektně zabavit.

Peruánská vesnice láká už zdálky. Zájem o prozkoumávání však neustane ani když ji navštívíte, naopak.
i Zdroj: PCTuning.cz
Peruánská vesnice láká už zdálky. Zájem o prozkoumávání však neustane ani když ji navštívíte, naopak.

Hlavním kladem Shadow of the Tomb Raider je schopnost hry probudit ve vás chuť po objevování. Každý nový objev je odměněn zkušenostními body, v některých případech potom navýšením určité schopnosti, jako je třeba čtení v cizím jazyce. Díky tomu hlavní postavu soustavně posouváte a přitom nemáte pocit, že byste se šmejděním po okolí nějak zahazovali.

Hra sama o sobě není nikterak dlouhá. Hlavní příběhová linka se dá projít za méně než deset hodin, v každém táboře však najdete možnost několika vedlejších úkolů, které příjemně představí některá prostředí a povysvětlí vztahy mezi lidmi, a které celkovou dobu hratelnosti natáhnou klidně o dalších deset hodin (a společně s nově odemčenou New Game+ na konci hry třeba i o patnáct hodin).

Shadow of the Tomb Raider není dlouhá hra, ale každá minuta v ní strávená stojí za to.
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow of the Tomb Raider není dlouhá hra, ale každá minuta v ní strávená stojí za to.

Jak už jsem napsala, všechny vedlejší úkoly budete plnit s chutí, protože Shadow of the Tomb Raider v každém okamžiku dokáže v lidech probudit chuť po objevování.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama