Návrat na planetu No Man´s Sky je pořádný úspěch | Kapitola 5
Seznam kapitol
No Man's Sky bylo při uvedení velkým zklamáním. Před pár dny se ale dočkalo obrovského updatu s názvem „Next“. Spolu s drobnějšími předchozími updaty udělal z této hry docela jiné dobrodružství a je důvodem, proč se do No Man's Sky znovu ponořit. Přinášíme vám postřehy ohledně hratelnosti a srovnání staré a nové verze. Je to pecka.
No Man’s Sky v době svého vydání nevypadala vůbec zle. Hra dokázala zaujmout především svými výraznými barvami a jejich kombinacemi stejně jako dalšími netradičními kombinacemi na poli fauny a flóry.
Hra však výrazně zaostávala v grafických detailech a měla problém i s některými procedurálně generovanými prostředími, kdy na planetách například dost nelogicky visely kusy skal bez pomoci třeba tři metry nad zemí.
Dalším problémem pak byly (nejspíš pouze na PC) problikávající objekty a pomalu doskakující textury a objekty, což někdy vedlo k dost nepříjemným situacím (například jste běželi těžit ke skále, abyste po dvou minutách zjistili, že tato skála už tam dávno není).
Všechny tyto drobné neduhy ze hry postupně zmizely, ba co víc, po updatu Next (a několika předchozích updatech) hra konečně vypadá spíše jako klasická AAA akční hra, než jako takový lepší Minecraft.
Asi nejčitelnější jsou změny ve vzhledu lodí a NPC, které jsou nyní detailnější. Velkou proměnou prošly také textury budov, ale i povrch planet, který je nyní plastičtější. A za zmínku stojí také vizuální úpravy vesmíru. Když narazíte na padající asteroidy, úplně vám to vezme dech.
Na internetu jsem našla několik zajímavých obrázků, které porovnávají grafiku No Man’s Sky před a po updatu Next:
A přidávám také zajímavá videa: