Far Cry 5: Lost on Mars: Co se vytratilo na rudé planetě |
autor: Lucie Jiříková , publikováno 24.7.2018 |
Seznam kapitol |
---|
1. Z Hope County až na Mars |
2. Claptrat (ne)vrací úder |
3. Nudná rudá planeta |
4. Ocelová pěst |
5. Shrnutí, závěrečné hodnocení hry |
Společnost Ubisoft plní strategický plán na rozšíření nově vydaných her a pro Far Cry 5 vydává datadisk číslo dva. Lost on Mars představuje samostatné dobrodružství jedné z nejpopulárnějších postav Far Cry 5, Nicka Rye. Z názvu vyčtete, že se odehrává na rudé planetě. A z této recenze zase to, jaké tohle rozšíření je.
V závěru této recenze se vrátím zase na její začátek. Jak jsem napsala, společnost Ubisoft přímo přiznala, že je závislá na prodeji season passů, rozšíření a DLC. A přitom už podruhé v hodně krátké době vychrlila něco, z čeho může být na větvi tak možná hráč, který hraje zcela výjimečně. Zkrátka a dobře, divím se tomu, že do toho Ubisoft nedal něco víc. Zrovna výlet na Mars by se na to hodil.
Místo toho tu máme na malé mapě zcela repetitivní a generické dobrodružství bez jakékoliv přidané hodnoty. Při představě, že něco takového budu hrát po osmdesáti hodinách strávených u základní hry, jej raději rovnou vyhodím z okna.
Ani Lost on Mars se neobejte bez psychedelických výletů na dříve navštívená místa.
Předem se omlouvám za tuto kacířskou myšlenku, ale v poslední době mi stále více přijde, že Ubisoft se zaměřuje na kvantitu, nikoliv na kvalitu svých výtvorů. Dostáváme stále víc toho samého a neosobního, až ztrácíme motivaci, proč to vůbec hrát. Osobně jsem zastáncem toho, aby hry byly kratší, ale hodně zajímavé, protože těch 80 hodin ve Far Cry 5 vlastně lituju. O tom, že podobné pocity mám i po dohrání Lost on Mars už ani nemluvím.
A nechybí ani marsovské vedlejší úkoly Clutche Nixona.
Byť je tohle dobrodružství k dispozici za přibližně 200 korun a nenajdete na něm žádné viditelné chyby, nelze ho doporučit. Recyklace je tu až příliš.
Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz
Velmi vzácně vyrobí něco co by stálo za řeč. A to obvykle navíc není ani tak o nich, jako spíš o studiu které to vyrobí.
Assassins Creed a Divize jsou asi tak jediné jakž takž slušné hry co vyrobili. A i ty mají své mouchy.
Jestli to vazne napsala ona a nenechala to za sebe napsat nekoho jineho, tak bravo, tohle je konecne ten spravny styl psani, jen tak dale.
Jinak jo, Far Cry 5 jsem sice jeste nehral, ale taky mam pocit, ze v Ubisoftu nejak dochazi napady a jen recykluji. Jestli navic zacnou delat pubertacky hry jako EA, tak to muze byt jejich konec.