Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava GDPR a EDSM: Od svobodného internetu na hlídaný EUnet?
GDPR a EDSM: Od svobodného internetu na hlídaný EUnet?
autor: Michal Rybka , publikováno 1.6.2018
GDPR a EDSM: Od svobodného internetu na hlídaný EUnet?

Když jsme se před lety postavili proti ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement), zdálo se, že se nám podařilo zažehnat digitální temnotu. Takhle to ale nefunguje, ti, kteří s návrhem přišli, se po čase vracejí s návrhem EDSM, který je označován jako „o 60 % více ACTA než bylo ACTA“. A tento návrh přichází, jako obvykle, v naprostém mediálním tichu.


O rozsahu škod, které přinese EDSM, můžeme zatím jenom spekulovat. Podobně jako u GDPR má EU ambici projektovat svoje nápady na celý svět, což je v případě požadavku na totální kontrolu nad uploadovaným obsahem anebo u povinnosti platit i za pouhé linkování docela husté. Rozhodně to podle mě povede ke snaze buď se od EU izolovat, anebo operaci rozdělit podle digitální hranice na „evropskou“ a „světovou“ verzi. Je to možné, jde to: V Číně to takhle funguje už léta.

Zatím evropská copyrightová katastrofa nenastala a je možné ještě jednat. O návrhu direktivy se má hlasovat 20. června 2018, takže pokud se chcete zapojit do kampaně #SaveYourInternet, stále ještě můžete. Stačí použít stránku #SaveYourInternet a odeslat našim poslancům email nebo tweet, že odmítáte články 11 a 13.

GDPR a EDSM: Od svobodného internetu na hlídaný EUnet?

Protože pokud to neuděláte, budete se možná docela dost divit. Svoboda internetu a vaše práva jsou neustále ohrožována silnými lobbisty – a i když jedna hrůza zmizí (jako byla ACTA), tak začnou pracovat na další. Pokud jde o naše práva, nesmíme polevovat a nesmíme se nechat obalamutit, že to je vlastně pro nás dobré.

Současná legislativa, kterou se EU pokouší vnutit světu, ve svých důsledcích povede buď k zásadnímu omezení práv tvůrců, anebo k tomu, že se EU dostane do částečné digitální izolace. Pokud se budete chtít dostat k té části internetu, kde se webům nechce platit za linky, dost možná budete potřebovat VPN anebo Tor. A věřte mi, že pokud na to dojde, dřív anebo později si ti hodní lidé, co za nás vymýšlejí zákony, vzpomenou i na jejich existenci.

Internet vznikl na maximální svobodě. Inovace maximální svobodu potřebují. Legislativa, která uvaluje restrikce v zájmu kterékoliv lobbistické skupiny, nám svobodu bere, omezuje inovaci a ve finále se obrátí proti všem.



Tagy: edsm  gdpr  acta  cenzura  eu  evropská unie  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
1.6.2018 19:19:38   162.247.73.xxx 7930
Je to další důkaz nenapravitelnosti toho zkorumpovaného molochu, který si říká EU. I když v porovnání s vnucováním migrantů, drahých ekonesmyslů, omezováním zbraní nebo šmírováním automobilů je to možná drobnost.
Vždyť oni vymýšlí jedno nepřijatelné svinstvo za druhým. I kdyby většina jejich výplodů nakonec zázrakem neprošla, něco z toho realizováno bude. To má být nějaký přínos?

Vstup do EU většina lidí schválila jen kvůli životní úrovni západních zemí. Jenomže nebylo řečeno, že za západní kvalitu života může historický vývoj. Nikoli současné sebezáhubné lidskoprávnictví, neomarxismus a multikultura. Místo poctivého objasnění unijních záměrů nám ukázali fotografie neexistujících občanů EU. Nyní se máme o svou budoucnost dělit s pologramotnými muslimy, trpět jejich zločinností a nepřizpůsobivostí. Byl to podvod.

Vstoupili jsme do mocnářství, kde se staví sochy Marxovi, dováží agresivní sebranka, z daní od chudých dotují miliardáři a vyhazuje se na zbytečnosti. Jednoho nezdařeného experimentu jsme se zbavili a do druhého jsme zabředli. Teď už to může napravit jen czexit.


--
Řekněte eurosvazákům co si o nich myslíte:
https://vote.d21.me/cs/info/nakopnievropu
2.6.2018 06:58:42   78.102.96.xxx 3388
No od doby co sme vstoupili do EU nase zivotni uroven dost vzrostla. Navic pokud bychom nebyli cleny EU, nebude nikdo kdo by nas chranil před vrtochy z vychodu, ktery si nebere vubec zadne servítky. Fascinuje me jak snadno češi prohrali hybridní válku s ruskem a ted zpivaj jeho pisnicku presto ze vetsina obchodu je s EU... ono za omezováním internetu stojí obrana před utoky z ruska....
2.6.2018 08:16:35   78.102.207.xxx 559
Nejlepsi obrana pred utoky z Ruska je v co nejvetsi transparentnosti. Pokud se domnivas, ze branit se Rusku znamena zavrit Aeronet, tak tohle uz tu jednou bylo z opacne strany, kdyz nas branili pred kapitalismem tak, ze nam radsi zavreli hranice, abychom nevideli, jak spatne se lidem v kapitalismu na zapade zije. Asi jsi hodne mlady svazak, kdyz to netusis!
2.6.2018 08:40:53   78.102.96.xxx 1647
rusko funguje stejne jako v 70 letech a) podporuje (nejen financne)extremisty,(nacisty, anarchysty atd...) b) vytvari extremisty vyhrocovanim skupin jako rasisti a black lives matter nebo mysoginy a feministky, pro Eu a anti Eu lidi a tp... c) pomoci internetu nasira lidi a ty se pak obraci proti sobe... Proste hybridni valka - jak bys navrhoval proti tomu postupovat?
2.6.2018 10:16:51   213.226.209.xxx 473
Chovat se slusne, nekrast, nelhat, neomezovat svobody, neutocit na vlastni lid atd atd atd je mnoho zpusobu jak se tomu branit....hybridni valka ma takovy dopad jen diky spatnostem kterych se nase elity dnes a denne doupousti ;) nevidi to jen hlupaci kteri pod kazdym kamenem vidi rusa protoze je to jedna z cest jak manipulovat ovcany a odpoutavat tak pozornost od internich problemu...
3.6.2018 15:32:29   78.102.96.xxx 720
Muzes se chovat slusne , nekrast , nelhat neomezovat svobody a neutocit, ale jak to proboha zastaví lidi co si myslí ze jsou utlacovaní kuli barve pleti? Obzvlaste kdyz je v tom hecuje nekdo komu to hraje do karet, a jeste je financne podporuje?
3.6.2018 17:59:38   213.226.209.xxx 151
Prosim zacni konecne pouzivat vlastni rozum.....
Kdy na tebe bude mit takove "hecovani" vetsi vliv
A) kdyz se budes mit dobre nebudou ti lhat atd. atd.
B) kdyz na tebe budou vyvijet nekolikageneracni tlak lhat ti apod. a to tzv. hecovani se bude zakladat na pravde a kazdodenni realite....

zatim hlavne vidím ze jsou vynakladany miliardy i ze soukromych zdroju nejen na manipulaci verejneho mineni....to se snaze veri "vychodni" propagande kdyz nasi elitari utoci na obyvatele EU a vymysli falesne kauzy + zatajuji informace + tlaci cenzuru atd. atd...ale to ty asi nechces pochopit...
3.6.2018 18:31:05   78.102.96.xxx 122
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 20:15:34   213.226.209.xxx 151
Nejdriv jsi EU obcan bojujes za EU a najednou si resis jen vlastni dvorecek a je ti jedno co se deje u sousedu ale vzhledem k tomu co natocila CT skrytou kamerou v ceskych mesitach bych uplne v klidu nebyl i kdyz podobne blbe kecy jako ty meli pred nekolika generacemi v zemich kde ted maji velke a nezvratne problemy ...ale na to aby jsi dokazal videt na nekolik generaci dopredu i kdyz mas v historii i soucasnosti jasny priklad asi nemas bunky...jen hlupak se neni schopen poucit z historie!
3.6.2018 21:18:58   78.102.96.xxx 114
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 22:35:57   213.226.209.xxx 91
Nevim co s tebou ale kdyby se EU jako celek chovala spravne tak se do takoveho rozpoložení mysli nedostanes a problém by byl z vetsi casti vyresen...ale to uz jsem navrhoval o nekolik prispevku vys a ty jsi to jako mozne reseni neprijmul....
5.6.2018 18:25:45   78.102.96.xxx 02
Jasne nekrast, pravda a laska - jenže kazdej neni takovej naivní sluníčkář jako ty - prome za me si objimej třeba stromy ale to problemy neřeší
5.6.2018 19:42:09   197.231.221.xxx 30
No povídej jak bys to řešil, kastrací? Člověku je vlastní posedlost virtualitou, jsou na tom postavené věrouky - sám jsi tady důkazem.
2.6.2018 10:26:58   185.219.167.xxx 339
Právě na toto je dobrej NECENZŮROVANEJ internet. Proto mě serou portály kde admini mažou a BANují. Právě naopak by mělo být zavedeno, že admini nesmí nic mazat. maximálně jak tady skrýt, ale aby se to dalo i potom rozklinkout a to skryté si přečíst. Ale to by jsme tady nemohli mít ty Rotschildy, Sorose a židobolševiky bojující za světovládu.
4.6.2018 07:23:41   78.102.90.xxx 153
Už zase tady blábolíš výplody svojí choré mysli Od stupu do EU se naše platy nikam nepohnuly, stále jsme na čtvrtině až třetině platů v Rakousku a Německu. Bezpečnost ČR nezajišťuje EU ale NATO.
4.6.2018 12:23:10   78.108.103.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.6.2018 12:51:14   185.93.3.xxx 82
Nemá smysl sem psát bláboly Průměrná mzda v ČR 30 00 Kč, v Německu 95 000 Kč, v Rakousku 87 000 Kč.

Importní cla nejsou vůbec žádnou hrozbou, protože bez EU by byly 100 % v naší kompetenci.
4.6.2018 19:21:52   78.102.96.xxx 212
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.6.2018 23:05:41   78.102.90.xxx 54
Ty vymaštěná trubko, sice stouply platy v ČR, ale také stouply platy v Rakousku, takže jsme ve stejné p*deli kde jsme byli
4.6.2018 19:33:58   185.219.167.xxx 103
Když jsme u těch kompetencí, není náhodou super, že jsme si koupili transformátory PST s pohyblivou fází, které jsme nainstalovali na předávací místa na hranicích s německem abychom mohli řídit přetoky energie přes naše území, z čeho nemáme žádný koruny a přetoky energie od větrných elektráren ze severu na jih německa dělá bordel v naší soustavě, abychom pak ŘÍZENÍ těchto transformátorů DOBROVOLNĚ odevzdali do MNICHOVA ?????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Už se SAKRA vzpamatuj!!!!! Jsme německá spolková republika Czechia tak jak chtěl Hitler!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.6.2018 09:11:38   89.39.107.xxx 2040
Když chci něco kritizovat, měl bych znát důvody vzniku EU, což je udržení míru, kontrola obchodu s uhlím a ocelí, hospodářské společenství, kontrola pro atomovou energii a sdružení volného obchodu. Ale hlavně, je to UDRŽENÍ MÍRU V EVROPĚ, aby se žádnému ze států v Evropě v budoucnosti, nepovedlo to, co Německu v třicátých letech minulého století, neboť se Německu povedlo nepozorovaně vyzbrojit. Z tohoto důvodu se ve 2. světové válce potkaly německé tanky a francouzké koně - například. Sorry, ale všechny tyto důvody proč vznikla EU mi dávají smysl a hlavně to funguje. Po této stránce.

To, že se v Bruselu vymýšlí nesmysly, je věc druhá, ale nezatracujme kvůli tomu EU. Neznám nikoho v EU, kdo by se měl právě kvůli EU tak strašně špatně. Stačí si uvědomit, že nesmysly se nevymýšlí jen v radě EU, ale i ve školství, v obraně, ve vnitřních věcech, prostě téměř všude. EU funguje úplně stejně průměrně, jako všechno ostatní. Ani lépe, ani hůře.

Svobodu internetu by chtěl každý, proč spousta lidí nechce volný pohyb zboží a osob po Evropě? To se bude 99% slušných lidí přizpůsobovat tomu 1%, od kterého hrozí potencionální nebezpečí?
2.6.2018 10:32:02   185.219.167.xxx 3619
Ty máš v hlavě slušnej guláš. Chceš mír a odevzdáváš se EU, která ti staví gilotinu. Ty chceš volný pohyb osob a zároveň bezpečí. Ty nechceš cenzůru internetu ale zároveň se bojíš ruska.
Řekl bych že jsi výplod chytrých rodičů, kteří ti do vínku dali rozum, ale ve škole tě totálně zpracovali na ovčana, který bude poslouchat na slovo co mama Merkel řekne. Jdi se oběsit nebo skoč z mostu, protože nejspíš budeš první na řadě až se muslimová začnou o svůj džihád prát.
2.6.2018 11:49:49   89.39.107.xxx 1327
Díky za názor
To se mi líbí na diskuzních fórech, že za každej názor si musíme nadávat a nabádat k sebevraždě. Alespoň všem směle ukazuješ, co se Ti honí hlavou, protože když mám v hlavě slámu, musím logicky všude vidět stohy

Ale malej tip pro Tebe Plho, zkus si pro začátek přečíst
PIKNA Bohumil. Evropský prostor svobody, bezpečnosti a práva. Praha: 2012. ISBN 978-80-7201-889-5

Pokud neumíš řešit vlastní problémy, přestaň alespoň dávat vinu společnosti
2.6.2018 18:41:03   185.219.167.xxx 259
Dávat vinu společnosti? Hmm správně tady byly vyjmenovány smlouvy TTIP, ACTA, GDPR... ale že by EU přišla s nějakou pobídkou pro stavbu nádrží zachytávající vodu v prostředí to né. Nějakej židobolševik propagující EU je pro mě špína z kanálu.
2.6.2018 19:56:42   213.226.209.xxx 131
zapomel jsi na CETA
3.6.2018 15:43:21   78.102.96.xxx 321
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 18:19:42   213.226.209.xxx 114
Soucasny obchodni model prospiva hlavne ekologii a obycejnym lidem atd. atd. Toliko k te vyhodnosti ;)

Bohuzel statistika rika neco jineho ...uvnitr muslimskych komunit na uzemi EU je cca 6x vetsi pocet vrazd/zabiti nez mezi nemuslimskymi obyvateli ...coz uz je samo o sobe desive cislo obzvlast kdyz si uvedomime ze "neverici" zabijeji vetsinou jako jednotlivci z duvodu dusevni poruchy, zarlivost, obohaceni apod. Zatimco muslimove zabijeji vetsinou z duvodu nedodrzovani jejich pravidel ci zneucteni atd. a co je jeste desivejsi ze o tom vi nebo se na tom podili i vlasti rodina ci komunita vericich a povazuje to za spravne ..... CT cca 7 let zpet natacela vlastni dokument a odkazovala na udaje nemeckych tajnych sluzeb ...na "doporuceni" byl cely projekt zastaven ...ale na to jsme si zvykli ze uz nejsme informovani pravdive a informace prosakuji bocnimi kanaly ...btw nejvic tu falesne steka cela EU a USA tech anti-RF pseudo kauz a utoku na svobody vlastnich obcanu tu uz bylo az az i kdyz bych veril ze si neco zaplatili Rusove aby z nich udelali jeste vetsi blbecky nez jsou....
3.6.2018 18:50:54   78.102.96.xxx 27
A je to ve srovnatelne chudejch komunitach?
3.6.2018 20:09:10   213.226.209.xxx 21
Urcite se na tom maji lepe jak u nas v CR kde dojdeme jeste k nizsimu cislu;) prepoctu na celkovy pocet obyvatel
3.6.2018 20:17:13   185.219.167.xxx 76
Mmchk: Chceš poznat jakounecenzůru tady máme? Bež do telelvize a řekni tam (i když si to doopravdy nemyslíš) že černý tlamy patří do plynu a uvidíš to tóčo co se spustí.
3.6.2018 21:14:07   78.102.96.xxx 31
To je cenzura jak vysita
3.6.2018 22:21:20   213.226.209.xxx 41
On jako obvykle ujel asi to myslem v tomhle duchu ...obdobne jako se omezilo v USA pouzivani vyrazu o muj boze za gáš aby to nikoho neurazelo ....nebo neco podobneho viz scénka na YT
https://youtu.be/G39AJrNlWw4
3.6.2018 22:16:15   213.226.209.xxx 60
Prvni cast muze rici clovek neevropskeho vzhledu druha cast je na basu ;) ten priklad byl nepatricny extrem ...ale vystihuje podstatu ze i za pravdive umirnene nazory ktere jsou proti proudu prichazi lide o praci nebo jsou jinak sankcionovani...a nebo jim je dopredu vyhrozovano ze jakmile se budou oni nebo jejich blizci vyjadrovat k nejakemu tematu budou mit problemy.....
2.6.2018 14:37:07   77.247.181.xxx 434
Ale kdepak. To byly důvody vzniku EHS. Staré dobré EHS v zásadě plnilo uvedené funkce. Přitom členským zemím takto neškodilo. Fungovalo férovým způsobem, protože každá členská země měla právo veta. Proto nemohlo dojít k dnes běžné situaci, kdy se nějaké zemi něco nehorázně vnucuje.

Zvrhávat se to začalo až s Maastrichtskou a zejména Lisabonskou smlouvou. Klaus měl naprostou pravdu, když nechtěl podepsat LS. K naší škodě však neměl tu statečnost jako Masaryk nebo Kramář.

Nynější EU je bezohledná mašinérie rozjetá nepřijatelným směrem. Věřit, že sama od sebe napraví, je tragicky naivní. Oni jednají jako komunisté. Samozřejmě vidí, že jejich nápady škodí a vzbuzují odpor. Ale hlubší koncepční a ideologické chyby nikdy nepřiznají. Jsou to dogmatici. Zmohou se jen na "více Evropy", což znamená naopak přitvrzení všeho toho svinstva, které produkují. Oni totiž mají "vyšší cíle", pro které stojí za to leccos z cizích práv, majetku i svobod obětovat. Proč ustupovat nějakému nesouhlasu, když ho můžeme zcenzurovat? Za tohoto stavu nezbývá než nad Eurosvazem zlomit hůl. EU se zpět na EHS nezmění.

Nesmysly jsou sice vymýšleny všude, ale mocipáni z Eurosvazu se nemusejí ohlížet na své zvolení (výhradně) občany ČR. Proto mohou naše zájmy v klidu nejen ignorovat, ale přímo poplivat. Nesmysly domácího původu mají menší rozsah a nejsou navždy. Po dalších volbách mohou být zkorigovány nebo zrušeny.

Přizpůsobování problémovým menšinám prosazuje především Eurosvaz. Uvědomuje si, že migranti často kradou a chovají se násilně a že by tedy nebylo dobré, aby se jim do rukou dostávaly zbraně. A co udělá? Omezí původním obyvatelům zbraně, přestože zdrojem problému nejsou zbraně, ale nepřizpůsobivá migrace.

Podobné je to i volným pohybem. Eurosvaz by klidně mohl podpořit aktivní ozbrojenou ochranu vnějších hranic EU, rušení převaděčských neziskovek, zákaz islámu a nekompromisní deportace migrantů. Jeho úmysly však nejsou vedeny zájmem Evropanů, ale mylnou a škodlivou ideologií. A protože není v našich silách tyto úmysly změnit, nezbývá než svobodu pohybu po Evropě oželet.
3.6.2018 15:48:28   78.102.96.xxx 421
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 18:35:58   213.226.209.xxx 132
EU se chova tak jak se chova a za to opet mohou rusove ? Ty jsi normalni blazen bacha aby ti rus nevyskocil z pod postele ...sice nejsem konspirator ale nejvetsi financni provazanost s temi co rozhoduji ma prokazatelne Soros pres neziskovy a sponzorovani....ze by ho kvuli rozkladu EU ukolovali Rusove? A ted mi to dava konecne smysl...
jsem rad ze plno mezinarodnich smluv neni zavisla na clenstvi v EU a jestli se cely aparat nereorganizuje tak mi chybet opravdu nebude ...
3.6.2018 18:52:15   78.102.96.xxx 315
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 20:04:41   213.226.209.xxx 63
Takze kdyz udela EU spatne rozhodnuti tak za to muze dezinformacni web ..fakt to podavas neustale v tomto duchu ze nebyt napr. RUSU tak vsichni EU milujeme at udelaji cokoliv ...
3.6.2018 20:56:50   78.102.96.xxx 111
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 22:31:21   213.226.209.xxx 74
To dava smysl kdyz EU lze a zavadi totalitni praktiky a jeste si plati provoz dezinformacnich prostredku ze to ty lidi jeste vice nasira uz jsem si myslel ze mas na mysli ruskou stranu...
4.6.2018 07:28:44   78.102.90.xxx 104
Co to blábolíš? Odpor k EU koreluje s tím, kolik skupin obyvatel EU již stačila nas*at. To už nejsou jenom zakázané žárovky, to už je ničení celých oblastí jako třeba atmosférické motory obecně.
3.6.2018 20:19:55   185.219.167.xxx 84
Mmchk je malé dětsko, které tomu absolutně nerozumí, rodiče se o něho nestaraj, se na něho podívej, teď se vrátili ze zahrádky a už tady rozsévá humanismus a sluníčkářský žvásty. Proč nevyjedeš někam do německa, paříže nebo do británie? Mě stačí náš černej václavák po setmění.
4.6.2018 19:24:29   78.102.96.xxx 15
Měl by sis najít holku
4.6.2018 19:34:19   185.219.167.xxx 13
A ty by jsi měl najít mozek
4.6.2018 19:52:51   78.102.96.xxx 10
Rád ti pomuzu. Pamatujes si kde jsi ho priblizne ztratil?
4.6.2018 21:14:53   185.219.167.xxx 12
Ty už jsi lobotomii podstoupil když si protiřečíš a chceš mi hledat holku o které se domníváš, že jsem ji někde ztratil?
4.6.2018 21:24:09   78.102.96.xxx 00
Promin - omlouvam se za urážky
3.6.2018 15:35:36   78.102.96.xxx 09
Super koment - dik za něj
4.6.2018 07:26:36   78.102.90.xxx 71
Mír v Evropě zajišťuje NATO. Nevím odkud se vzal ten blábol že to dělá EU.

EU už dávno selhala i v základních myšlenkách volného pohybu zboží, kapitálu a služeb, viz minimální mzda pro řidiče kamionů v zahraničí.
4.6.2018 12:25:11   78.108.103.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.6.2018 12:57:36   185.93.3.xxx 82
To jsou kardinální lži produkované chorými mozky Myslíš, že nacistické Německo neobchodovalo s Rakouskem, Francií, Holandskem, Belgií, Velkou Británií ? Samozřejmě obchodovalo, ale ještě výhodnější než obchodovat se sousedem je souseda uplně vlastnit.

K celosvětovému míru zejména přispěl vynález jaderných zbraní, se kterými válčení dost ztratilo smysl.
2.6.2018 16:39:57   88.100.171.xxx 226
EU nemá žádnou hodnotu, sice se nám daří dostávat z ní o něco málo víc peněz než do ní dáváme, ale je to i za cenu naprosto imbecilních zákonů a nařízení, které mohou následně být "příliš drahé".

Obecně EU funguje na principu, vemem vám hodně a možná něco vrátíme, když budete hodní podle nás.

Osobně sem pro to je poslat do hajzlu.
2.6.2018 18:42:06   185.219.167.xxx 193
Neboj i to se změní až začnou sanovat ekonomický problém španělska a itálie tak se ČR nebude stačit divit kolik bude platiti...
2.6.2018 19:59:22   213.226.209.xxx 151
problemy a astronomicke dluhy ktere byt ani nemusely ma cely vyspely svet a my se je snazime dohnat co to jen da (a to jsme ve srovnani s "vyspelym" zapadem na tom velice dobre) otazne je kdo na takovem usporadani dluhovych pasti ma zajem a kdo z toho nejvice profituje ;)
2.6.2018 20:18:13   185.219.167.xxx 175
pražská kavárna ti řekne, že přece Putin!
3.6.2018 15:50:24   78.102.96.xxx 315
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 18:44:12   213.226.209.xxx 102
Vetsina obchodu je soukromy subjekt vs soukromy subjekt ty EU...jedine co nam ti "fasisti" z EU mohou udelat je vyhlasit ekonomickou valku ruznymi sankcemi...uz ted vyhrozuji clenum kteri si chteji zachovat moznost rozhodovat o svem osudu (vic svobody ohledne samospravy maji i jednotlive staty USA)jestli tohle chces obhajovat ... zdravy rozum a moralka je koukam nedostatkove zbozi
3.6.2018 18:57:13   78.102.96.xxx 215
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 19:08:29   213.226.209.xxx 92
Jj to vidim na CETA ACTA TTTIP aood. zatim se podrobují korporatu a lobistum na synchronizovanou reakci ale diktat EU nepotrebujeme kapis ty si myslis ze pri odmitnuti EU prestanou platit dosavadni smlouvy ?

Kdo by mel dle tebe tlacit na EU ? Muzeme spolupracovat i se zachovanim autonomie a zdraveho rozumu ale to nechces pochopit....a ocividne je soucasna unie spise slabost zadupavajic zdravy rozum a slusne obcany
3.6.2018 20:58:25   78.102.96.xxx 113
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 21:21:46   213.226.209.xxx 92
Pripadas mi jako soucasna mladez ktera nesmi byt stresovana povinnostmi vychovou ucenim ani praci ale uci se od mala kecat do vseho bez zakladnich vedomosti dane problematiky a prosazovat sve blaboly protoze to je jedina spravna cesta seberealizace ale taky to podle toho tak vypada ...
1.6.2018 19:26:45   77.242.90.xxx 393
Jo, takze kdyz ve vysledku cenzuru zavede Cina, tak hned vsemu rozumime a umime to okamzite pojmenovat jako zlo a vysmivat se teto prastare civilizaci, ale kdyz snad jeste neco horsiho zavadi EU, tak je to mozna i nevedome. Vyborny. Vedi naprosto presne co delaji a ceho chteji v idelamim pripade dosahnout. Uz jenom jak to nam plebsu prodali- tedy jak zachazet s daty o nas samych.
Mimochodem ta malokomu srozumitelna pravnictina tam neni jen tak z pleziru.
1.6.2018 20:51:58   185.219.167.xxx 423
Já v tom vidím úplně jasně 1984. Ten článek 11 zakazuje citování z toho důvodu, aby neexistovala kopie (citace) původního znění. Poté může být officiální zpráva kdykoliv změněna, ale pokud nebude existovat žádnej mirror tak nikdo nebude moct usvědčit stranu ze lži. A i kdyby ten záznam přece jen nějak pořídil, tak mu ho nedovolí uploudovat.
Kdo ovládá minulost ovládá přítomnost i budoucnost.
1.6.2018 21:26:49   77.242.90.xxx 286
Zmasirovani ti reknou, ze jsi konspirator, ze vidis travu rust. Taky mne zarazilo Rybkovo oznaceni Fake news- kdy za NEfake news zminil oficialni informace. Ovsem kdo serviruje oficialni informace. Jaksi oficialni instituce jako CT24 u nas, CNN v Americe. Jakoby se jich to fake news snad netykalo nebo co. Doufam, ze to jen neobratne napsal. Oficialni informace.... ta samozrejme muze byt od A do Z fake. Hned mne napada Novicok co se kolem toho delo. Nebo ted nedavno ta legrace s Babčenkem. z ani lhat se nesnazi nejak moc sofistikovane. A kdyz se na to prijde... jedeme dal, dalsi kauza, ale kazdopadne v linii se zapadem na vecne casy a nikdy jinak. Navic porady CT se snazi vytvaret dojem, ze tak to citi vetsina obyvatel- neustala manipulace.
2.6.2018 07:01:14   78.102.96.xxx 89
Myslis ze kdyz to nejak cítí vetsina populace tak je to pravda? :-D
2.6.2018 08:01:49   78.102.96.xxx 57
https://www.stem.cz/v-nazoru-na-nase-clenstvi-v-evropske-unii-je-ceska-verejnost-rozdelena-do-dvou-vyrovnanych-taboru/
2.6.2018 08:11:59   185.219.167.xxx 234
Tomu se říká "stádovost" nebo "stádové chování" setkáš se s tím běžně aji doma kdy ti řeknou: " běž vynést koš protože tvý spolužáci taky vynášejí koše. " Takže na tuhle strunu se snaží tihle manipulátoři hrát a snaží se ti říct: " Vol Kalouska, protože ho volí všichni ti bohatí a ty chceš přece mezi ty bohatý taky patřit!"
Jsou na to celé vědecké obory.
2.6.2018 08:30:41   78.102.96.xxx 524
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.6.2018 10:18:22   163.172.132.xxx 184
Problém je integrace, euro, ztráta autonomie, kontaktu, růst setrvačnosti, byrokracie, která v důsledku rozvoj výroby a obchodu znesnadňuje.
2.6.2018 10:43:28   37.233.102.xxx 152
Je naivní si myslet, že na evropské úrovni uvidíš typicky něco jiného, než lobbing (korporace) a konsolidaci moci, Bambi.
3.6.2018 15:55:40   78.102.96.xxx 113
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 18:53:38   213.226.209.xxx 81
Vazne? i tak se ve velkem obchoduje v dolarech kdyz se podivas na vyrocni zpravy nekolika prednich vyrobcu a exporteru tak tam stale nakup/prodej materialu/soucastek/produktu prevlada dolar i v ramci EU...obzvlast kdyz se porad plno veci taha z PRC ;) takze nemel blbosti....ze si tamhle nekdo diky dobre nacasovanym machinacim CNB vydela na prodeji telekomunikacni firmy nepekny balik navic je vec jina ...az na tyhle necekane podezrele vykyvy ve spravny okamzik je trh pomerne stabilni a obchodnik s tim pocita ..a ma to osetrene i smluvne takze ve vysledku to nejvice pociti obcane CR na maloobchodnich cenach ..
3.6.2018 20:21:56   185.219.167.xxx 63
Už to chápu, Mmchk je děťátko nějakého exportního podnikatele směrem do států EU...
4.6.2018 10:37:02   199.249.223.xxx 52
Ne, děkuji, já chci malou pružnou ekonomiku, svobodu podnikání a bezpečnost (nejen ekonomickou), kterou mi může zajistit pouze důraz na suverenitu, autonomii.

Praktická politika pohřbívá jakékoli iluze, raději přitáhnu vodítko, protože se taky odezvy nemusím dožít
4.6.2018 11:12:35   185.93.3.xxx 52
Blábolíš osobní výmysly tvojí mysli Přechod na EUR by pro ČR znamenalo konec možnosti korelace síly naší měny s naší ekonomikou. Dopadlo by to tak jako v Řecku nebo Itálii, Španělsku, Portugalsku, kdy EURo je příliš silné na místní ekonomiku a hospodářství státu jako celku jde ke dnu.
4.6.2018 11:49:01   65.19.167.xxx 52
Euro je projekt hrubě odtržený od reality, je to naprostý nesmysl.
4.6.2018 12:26:48   78.108.103.xxx 07
JJ zbankritujem jako na slovensku
4.6.2018 13:00:27   185.93.3.xxx 51
Byl jsi někdy na Slovensku a to jinde než na předměstí Vídně - Prešpurku, pod dočasným názvem Bratislava? Odpovím si sám nebyl, jen tak papouškuješ žvásty. Mimoprešpurským EURo dost zásadně zavařilo a zejména Střední a Východní Slovensko je EURem totálně odepsáno.
4.6.2018 19:32:35   78.102.96.xxx 15
Jasne proto roste slovenske hdp skoro rychleji nez v čr
4.6.2018 21:35:27   213.226.209.xxx 22
HDP rostlo i vice bez EU a bez € ...navic vetsina zahranicnich firem ktere tvori podstatnou cast HDP taktez zacli operovat na slovensku davno pred vstupem do EU ..dalsi velmi neprijemny fakt HDP je jen velmi hrube orientacni udaj snad jedine co by mohlo byt ukazatelem nekvality zivota je stale rostouci podil zdravotnictvi na HDP...kdyby jsi trochu premysle tak si zjistis i skladbu HDP a das si to do roviny s zivotem lidi a infrastrukturou na slovensku mimo velka mesta apod. ale co se vubec snazim ti neco vysvetlovat ty si budes porad tlacit ty sve prujmy ( btw na slovensku zije doslova polovina me rodiny a travim tam pomerne dost casu
takze me tve nestoudne vyblitky pekne irituji )
4.6.2018 23:07:07   78.102.90.xxx 21
Zase projev lobotomie Slovenské HDP nikam neroste, oproti ČR stále je ve stejné p**i jak bylo.
4.6.2018 19:36:56   185.219.167.xxx 21
Zase papouškuješ tu falšenou zprávu, že se na Slovensku daří. Přitom 99% schopných slováků jezdí do ČR pracovat...
4.6.2018 19:51:17   78.102.96.xxx 12
Od nas zas na západ Zajimavy ze nikdo nejede na vychod...
4.6.2018 21:16:15   185.219.167.xxx 11
To by ses divil kolik šéfkonstruktérů jezdí na východ. Ani nevíš, že Bulharské traktory mají řídící jednotky Bosch... To by jsi nemohl být malé dítě.
4.6.2018 21:36:55   213.226.209.xxx 12
Ty si ocividne nevidis ani na spicku nosu ...
4.6.2018 23:09:32   78.102.90.xxx 12
Samozřejmě. Neexistují osoby, které by se dobrovolně přestěhovaly třeba z Německa nebo Francie na Slovensko za prací. Jasný důkaz, jak je na tom to tvoje pos*ané Slovensko dobře
2.6.2018 10:19:47   213.226.209.xxx 126
Vetsina obchodu je s EU ...vetsi vyblitek si nemohl napsat
3.6.2018 15:58:59   78.102.96.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 19:16:53   213.226.209.xxx 101
Takze firmy jsou zeme EU ....pochopis ze k obchodovani EU nepotřebuješ ? Nebo jsi tak zabedneny ....export import vlastni produkce by dokonce bez EU fungovala lepe ....takze prestan pripisovat zasluhy nekomu kdo spise hazi klacky pod nohy a destabilizuje zdrave trzni prostredi ....
3.6.2018 21:06:37   78.102.96.xxx 17
Nene -Eu samozrejme uprednostnuje sve vyrobce pred importem (napriklad clem)
3.6.2018 21:17:34   213.226.209.xxx 61
Koukam ze jsi dlouhodobe mimo neznalost historie i soucasnych veci te ale neomlouva ;)
3.6.2018 20:24:00   185.219.167.xxx 52
Dokonce jsme dodávali česká jablka, česká kuřata, česká prasata, české krávy, traktory, zbraně a spoustu dalšího českého na východ. Když se na ty východ uvalily emabrga, obchod šel do háje a naše místo zabrali jiní výrobci a teď se na ten trh už nedostaneme. Díky slavné EU.
3.6.2018 22:23:12   213.226.209.xxx 62
Zbranr to byla Havlovina a zbytek nasi politici EU jen dokncila to co nasi zacali ....
2.6.2018 10:44:03   185.219.167.xxx 2310
Prosím tě vypni internet a bež něco dělat ven, leze ti ta hybridní válka na mozek. Napsal jsem že manipulátoři se snaží hrát na strunu stádovosti, proto pořád v televizi dostává slovo kalousek i když má pochybných 5,2%. Mluvil jsem o tom koho ti media tlačí do hlavy jako ideálního vůdce, kterého máš volit.
A ty tady meleš něco o tom že lidi stádově nenáviděj EU. Viděl jsi někde v televizi nějaký pořad nebo reklamu kde by ti říkali: Fuj škaredá EU, pryč z ní? Já teda takovou reklamu neviděl, jen všude slyším od politiků že zákon o referendu nechcou protože se bojí že by si lidi odhalsovali CZEXIT. nevrtá ti hlavou proč se politici staví do role: "My víme co je pro ty naše hloupé ovce dobré?" Na místo toho aby konali svou práci za kterou byli zvolení lidmy? Neboli nechápu proč se ANO pakuje s ČSSD a dost voličů ANO to Babišovi má hodně za zlé, protože si sami přejou radši SPD a KSČM.
Vem si že většina lidí a možná bych řekl že už je to víc jak polovina nechce EU, protože zjistili jak to s EU doopravdy je, jak tady kvete korupce díky EU, jak nás EU omezuje. zeptej se podnikatelů jak jsou rádi za TTIP ACTA GDPR metodika o prodeji zelí, o zahnutých banánech? Proč v ani jednom případě není výstavba vodních děl pro zachycování vody v prostředí? Je tady jasná snaha nás ekonomicky zlomit aby jsme přijali Euro a pak si nás koupili. zeptej se mamy Merkel co je Čechia a ona ti řekne, že to je jen montovna na východě. A ty mi tady budeš vkládat jak je EU super. No chce se mi z tebe blít. Hlavně že historická hra je narodnostně nevyvážená, protože je tam málo eskymáků.
3.6.2018 16:07:17   78.102.96.xxx 412
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 19:44:11   213.226.209.xxx 61
Historicky prvocatek II WW byl davno pred prvni WW a dovrsila to Francie nebyt ji a pak nekolika umyslne spatnych rozhodnuti zapadnich velmoci tak druha svetova nemusela byt a Hitler by se nedostal k moci....kdyz uz reknes a rekni i b.... a uz vubec nevim co to placas za nesmysly s referendem koukam ze si ohybas historii dle sveho ...referendum byla jen takova oficialita na posveceni davno hotoveho ani to v podstatne nebylo referendum jako takove coz uz napovida nazev i obsah daneho referenda....
3.6.2018 21:09:19   78.102.96.xxx 110
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 21:51:19   213.226.209.xxx 81
Dojdou ti argumenty kterym slepe veris a zacnes placat jeste vetsi nesmysly nez doposud ;)
4.6.2018 19:35:50   78.102.96.xxx 12
Na tebe ale jeste porad nemam
4.6.2018 21:49:42   213.226.209.xxx 11
Dokud nedostanes rozum ani mit nebudes ale treba zivot te nauci...
3.6.2018 19:48:08   213.226.209.xxx 81
Ps. K tem chemtrails ...vzhledem k tomu ze USA nedavno odtajnila dokukemty o utocich na vlastni lid nejen za pomoci chemickych a biologickych zbrani bych se ani jiste obdobe chemtrails nedivil samozrejme ne tak v masivnim meritku jak tvrdi nekteri konspiratori ..
3.6.2018 21:08:51   78.102.96.xxx 07
Protoze si magor :-D
3.6.2018 21:14:07   213.226.209.xxx 61
Takze ja jsem magor protoze vlada tajne delala pokusy a utocila na vlastni obcany ...tva zvracenost je nemerna ...jsi nechutny clovek jestli se tak das jeste nazvat...
3.6.2018 20:31:07   185.219.167.xxx 06
Sklovitě šedou oblohu v roce 2014 a 2015 mě fakt z hlavy nevymluvíš. Zažil jsem ji sám na vlastní kůži.
Zvláštní je že teď lítá tak o 50% míň letadel, a nenechávájí za sebou kondenzační stopy a odpoledne kolem třetí hodiny odpolední je obloha stále modrá. Čím si to vysvětluješ? Je to náhodný jev? Nebo zavedení DPF filtrů u aut? Nebo zrušením prodeje žárovek s wolframovým vláknem? Nebo že by to bylo migrací?

Jsi jen malé děcko a nemám zájem s tebou dále diskutovat.
Ty se díváš na televizi a věříš ji, jakákoliv diskuze s tebou jakož to s človkěem s vymletým mozkem je zbytečná protože stále opakuješ dokola stále to stejné jak poškrábané CDčko. Televize s tebou manipulují, jestli si myslíš že v televizi uvidíš lidi z ulice jak se k něčemu vyjadřují, tak mi věř že těch rozhovrů bylo desetkrát víc a až ve studiu vybrali ty největší debily aby tě tím ovlivnili.
7.6.2018 11:08:43   85.93.125.xxx 00
Crha, ty dnes nemeles nesmysly, to je jasny dukaz, ze svet se v prdel obraci Dobre uz bylo, to bohuzel plati vetsinove ...
1.6.2018 22:05:25   78.102.207.xxx 130
Dneska se davaji na web.
Tudiz rozumim tomu spravne, ze uz tam nebudou moct byt citace a odkazy na zdroje kvuli hrozbe, ze za to bude chtit primarni zdroj nejaky prachy?

Nedokazu se realizaci predstavit, vzdyt to dokonale paralizuje spolecnost? Ale treba je to zamer.
2.6.2018 01:15:05   77.242.90.xxx 241
Taky si to nedokazu vubec predstavit. Jestli je to test co si nechame libit, jestli jsme uz tak v hajzlu, pres jiny starosti. Spis to vidim na klasickou salamovou metodu. Napred nas "nauci" jedno a pak si doslapnou na druhy. Kdyz i 90 procent jim z toho nevyjde, jeste budou nekteri lidi jasat, ze aspon v necem ustoupili atp. Vzdyt ti, kterych se ta silena agenda s databazema tyka si sice postezovali, ale prijali to uplne v poklidu.Spis takovy to: Ach jo, tak si vyhrneme rukavy a jdeme na to, jinak to muze byt drahy. Ze zacatku to bude opruz, ale to vypilujeme. EU nam jiste da nejaky ten cas, sami v tom maji bordel. Proste hotova vec. Asi tu zije samej odbornik na implementovani GDPR. No problem. Takze jednu vec uz ted maji. Za 15 let budeme psat jedine pod svym pravym jmenem a neco jako tor bude bez povoleni zakazan. Ted uz je hlavne jasny, ze internet nikdy nenechaji na pokoji. Pomalu, pomalicku, ale nase vnoucata uz mozna nam nebudou verit, co vsechno se dalo s internetem podnikat. Ze jsi nepotreboval ctecku na otisky. Vetsina z nas ma rada scifi, ta si vymyslete svoji verzi internetove totality, ktera stejne pokud to tak dopadne pujde ruku v ruce s tou "realnou". Napada mne, ze to doted nechali se svobodne vyvijet jen proto, ze jim net zapadal do projektu globalizace. Ted uz pro ne praci vykonal, tak zacnou osekavat. A pokud to vidim cerne, tak mi to vubec vadit nebude.
2.6.2018 07:55:18   37.188.132.xxx 711
Sice Michal píše, že nevychází přímo z dokumentu, ale je to trochu skoda. V rychlosti jsem se na to podíval a zda se mi, že je v článku dost nepřesností.

Pokud jde o nárok na poplatek za ty online texty, tak ochranná doba je jeden rok, ne deset. Pak je tam výjimka pro citaci nevýznamné části.

Povinnost zavést filtraci tam taky není. Je to jen jeden že způsobu, jak se jako poskytovatel zprostit odpovědnosti za to, co tam uživatelé nahrají. Jako alternativa pro takové zproštění se stačí, když jako poskytovatel na základě žádosti smažete obsah porusujici autorská prava. Což funguje i teď.

Taky je docela důležitý zmínit, že jde o návrh směrnice, nikoliv nařízení jako je třeba zmiňovaný GDPR. Bude záležet na implementaci a taky na výkladu.

Nehajim to, jen říkám, že je potřeba pracovat správně s informacemi.
2.6.2018 08:06:23   78.102.96.xxx 428
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
2.6.2018 10:23:11   213.226.209.xxx 170
Ano EU je zlo ac puvodni myslenka je dobra ...ostatne to se tyka i komunismu puvodni myslenka dobra ...ale vzdy se k moci dostali tzv. ti "spravni" jedinci
2.6.2018 10:48:04   185.219.167.xxx 194
Mmchk: Domluvme se takto, pošli mi CELOU svou výplatu, já ti obratem pošlu zpět polovinu.
Líbí se ti to? Chceš to? Je to skvělé? Nebo jsem ZLO ?
Stačí jednoduše odpovědět: ANO nebo NE...
3.6.2018 16:13:03   78.102.96.xxx 313
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.6.2018 20:34:19   185.219.167.xxx 40
Demonstrací přirovnáním k přeposílání tvého kapesného jsem pouze zmenšil makro ekonomické měřítko. Jde o princip o kterým ty nic nevíš, ty jsi jen malé děcko.
3.6.2018 20:48:14   195.122.213.xxx 150
Přečetl jsem si vaše zdejší moudra a s otevřenou pusou civím a nestačím se divit... Jste vážně tak naivní?
To nevidíte, kam se to celé posunulo? Toto už není ta EU, do které jsme si tenkrát mysleli, že vstupujeme - ano, i já tenkrát hlasoval pro vstup...a dnes se za to stydím.

Já si ještě poměrně dobře pamatuju na komunistický režim. Jako tehdejší student jsem už byl dostatečně zralý na to, abych pochopil o co tady šlo. Když vidím dnešní dění, čím dál víc mně to tu poměrně dávnou minulost připomíná. Je to děsivé, je to depresivní a slušný člověk by neměl chtít s tím mít cokoliv společného.
Zatím jsme na začátku něčeho co nám tedy rozhodně neprospěje - pokud tedy nedostaneme rozum a nezačneme něco dělat - první příležitost bude při nejbližších volbách. Nepropásněme podobné příležitosti. Taky bychom se jednou mohli probudit a zjistit, že i ty volby nám zakázali...

Vy nevidíte, že už zase se lidé začínají bát říci svůj názor? To vám přijde normální? U nás to možná ještě tak strašné není(a buďme za to hodně rádi), ale zajeďte si třeba někam mezi kolegy do Německa, pokud tam nějaké máte...

Člověče, probuďte se, ať se jednou nemusíte svým dětem omlouvat. Kdysi se to stalo mnoha nadšeným mladým komunistům a ten dnešní problém je jen nová sofistikovanější forma ultralevice. Ať se ta historie neopakuje, prosím.
4.6.2018 19:45:18   78.102.96.xxx 05
Souhlasím - at se historie neopakuje, ale z demokracie se v soucasnosti mohou tesit jen na zapade a ne v Putlerově říši. Podivej se na stav tamní "demokracie" a řekni jestli bys jim opravdu chtěl opět dělat satelit
4.6.2018 21:20:25   185.220.102.xxx 20
Mccarthismus, Vietnam, Condor, Afghánistán, Irák - úplná všelidová selanka tuhle na západě, ti povím.
4.6.2018 22:01:42   51.15.88.xxx 31
Nechápu proč bych měl vystoupením z EU skákat do náruče Rusku. To bych musel vystoupit z NATO. Věc zobecňuješ podle klíče, který fakticky poukazuje na neznalost věci.
4.6.2018 21:44:11   213.226.209.xxx 20
Ty jsi fakt uplny magor nejdriv adorujes totalitni praktiky EU a to ze se z nas stavaji jejich poslusni vazalove a pak se bojis ze nekomu budeme delat satelit mam vazne pochybnosti o tom jestli vubec chapes pojem demokracie... jestli chces byt neci submissivni stetka tak prosim ale jednej sam za sebe...mimochodem ta zapadni exportni demokracie je pekny humus ...
4.6.2018 23:10:45   78.102.90.xxx 30
To jsou p*čoviny par excellance, není pravda že ten kdo nesouhlasí s Bruselem, tak je automaticky agent Putina. Vymaštěný mozek mmchk na to nemá vliv.
2.6.2018 09:01:40   77.247.224.xxx 152
nemyslim si, ze je mozne to(obemedzovanei slobody, spiclovanie, urcovanie pravidiel zitia..) zastavit.
Ti co to vymyslajun (na pokyn tych co maju moc) su o par krokov pred...pasivnym zvyskom , ktory si "spomenie" iba ked uz sa nieco "neda stiahnut"...
podla mna BUDE (este omnoho) HORSIE
2.6.2018 09:46:44   185.56.80.xxx 33
Žít v ideálním světě, plným rozumných lidí, kde bezpečnost tvoří samozřejmé těžiště zájmu, služeb, konkurenčního prostředí... Souboj s větrnými mlýny, protože na ústředním masmédiu (hraje stále zesilující roli) se ta masa zákonitě podepíše, prostě bahno.
2.6.2018 14:02:56   62.245.97.xxx 154
ty jen chteli abysme nenadavali na Husaka.
4.6.2018 11:28:05   213.192.2.xxx 72
http://petr-kubac.blog.cz/1805/dalsi-krucek-k-tyranii

Pochopte už konečně - to není žádný nezamýšlený vedlejší efekt, to je vše naprosto záměrné a cílené. Cílem je rozvrat celé Evropy a zároveň rozvrat jednotlivých států (či uzavření do totality) a ničení lidí - a rozvratu našeho státu, přijetí další zrůdné totality či našemu ničení můžete zabránit jedině v případě, že vám to každému jednomu člověku konečně naplno dojde, a začneme podle toho každý jednotlivě i všichni společně jednat (čímž není myšleno nějaké trapné šaškování v ulicích v zájmu někoho jiného jako na Majdanu) a začneme tomu ÚČINNĚ bránit tím, že si začneme jako původní obyvatelstvo tohoto území jít naprosto skálopevně za svými morálními hodnotami a kulturou, jež nám jsou zaprvé vrozené, a zadruhé odkázané našimi předky (kteří také věřili v Boha, jen tak mimochodem). Můžeme zvítězit - ale musíme nejprve konečně začít chtít.
4.6.2018 12:28:34   78.108.103.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.6.2018 14:13:13   37.48.3.xxx 80
Ty neumis reagovat na neci prispevky jako celek bez vytrhavani z kontextu ...uz jsem to u tebe sleduji delsi dobu i kdyby byl obsah na nekolik stranek ty si vytrhnes bez logickych souvislosti par slov a vygenerujes nejaky prujem
4.6.2018 19:48:56   78.102.96.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
4.6.2018 21:48:32   213.226.209.xxx 80
Ten mas mozna tak ve svych trenkach ;) vsak tvrdim ze neumis normalne reagovat vice komplexneji s vetsi konzistentnosti svych projevu obzvlast kdyz ti nekdo padnymi fakty rozbije ty tve ruzove EU bryle tak zacnes trapne klickovat ...
7.6.2018 12:19:44   165.225.72.xxx 21
To mi úplně připomíná totalitní dobu kdy pro své dobro nemohl nikdo za hranice. Akorát v digitální verzi a ve většině evropy.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

116 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 54Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.