Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Prokletí meče aneb proč nemají hráči rádi šerm?
Prokletí meče aneb proč nemají hráči rádi šerm?
autor: Michal Rybka , publikováno 24.2.2018
Prokletí meče aneb proč nemají hráči rádi šerm?

Kingdom Come: Deliverance prodala za týden více než milion kopií. Zdá se, že překonala „prokletí meče“, podivný fenomén, který přináší zmar, zhoubu a zapomnění herním titulům založeným na šermu a dalších formách kontaktního boje. A zvlášť velký problém to bývá u her, které vidíte z vlastního pohledu.


Mezi výrazné šermířské počiny patří For Honor (2017), který nabídl rovnou tři kategorie válečníků – Vikingy, samuraje a rytíře. Každá skupina má několik tříd bojovníků, má svoje unikátní zbraně, a přestože jde o hru hodně stylizovanou, je zároveň oceňována pro zajímavý design boje. Hra je ale kritizována pro omezený realismus a mikrotransakce, které odrazují fanoušky. Zdá se, že koncept mikrotransakcí není vůbec kompatibilní s komunitou fanoušků středověkého šermu!

Mimochodem, podle téhle hry vytvořila skupina Man at Arms Reforged Nodachi Sword, což je pěkná bestie, japonská obdoba evropského obouručáku, meče tak velkého, že je naprosto nevhodný pro použití v interiérech!

Když se kriticky podíváme na komunitu, která se zajímá o hry s elementy šermu, je vidět, že „prokletí meče“ nakonec možná ani neexistuje. Možná je to stejné, jako u „prokletí realistického simulátoru“ - jde o to, že herní styl baví jenom omezenou skupinu fanoušků, ale velice loajálních fanoušků. Je to vidět u her, které jsou roky podporované uživatelskými mody i u her, které prodaly více než milion kopií.

A jak je na tom Kingdom Come: Deliverance? Z historické fanouškovské komunity zatím slyším převážně chválu – samozřejmě, kritizují se bugy, ale základní koncept jak šermu, tak střelby je chválen. A vypadá to, že KCD překoná dva miliony prodaných kopií poměrně rychle, což znamená, že „kletbu meče“ také překonala.

Tagy: kingdom come  deliverance  hry  fps  šerm  rpg  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
24.2.2018 14:16:11   94.112.101.xxx 157
Hraci nemaji radi kontaktni zbrane.

Jsem si jako prvni okamzite vzpomnel na sperhak ze serie Half-Life, sice pravda jsou tam samopaly, ale nektere lokace primo svadi k tomu je vymydlit tim sperhakem.

Podle me je uspech KCD postaven na tom, ze vyjma Mount a Blade tu zadna rytirska hra v podstate nnei, respektive jsou to prevazne strategie nebo pripadne ciste z pohledu treti osoby. Takze KCD vlastne nema zadnou konkurenci.
25.2.2018 16:35:05   89.102.234.xxx 270
Sice šperhák není v pravém slova smyslu cizí termit kterým by sis chtěl hrát na suteréna. Ale když myslim pajcr nepíšu šperhák!!!

šperhákem sem nikoho zabíjet neviděl, akorát Riddcik s ním jednou vyhrožoval
25.2.2018 19:53:46   213.226.209.xxx 40
pobavilo tahle záměna za páčidlo mi v jeho příspěvku unikla >> ale třeba to hrál s nějakou srandovní modifikací
25.2.2018 21:54:23   94.112.101.xxx 31
Proste jsem si spletl slova, verim, ze kazdy to pochopil i tak.
27.2.2018 09:13:45   80.65.176.xxx 31
Pochopil. Ovšem požívat cizí termity je rizoto!
24.2.2018 14:25:58   91.232.214.xxx 1215
No tohle neni o mecich, ale o naprosto, alespon pro me a me steam pratele, retardovane zpracovanem boji na blizku. V 1v1 jeste budiz i kdyz i tak mi to moc nesedi, ale pokud je tam vice nepratel je to naprosto tragicky tenhle system boje. Rad bych je vyridil mecem na blizku, ale proste jedine jak je jde rozume vyridit je lukem.
24.2.2018 15:04:19   81.30.243.xxx 176
Zpracování boje je takové,jaké by bylo v reálu.Musíš se hýbat a hledat pozice,abys byl 1vs1.Nebo si myslíš,že to udělají tak,že si všichni stoupnou do fronty a počkají,než je jednom po druhém zabiješ? Soubojový systém je pro mě osobně velice dobrý a konečně je to nějaká výzva.
25.2.2018 02:01:32   176.61.241.xxx 150
nie tak uplne.. FOV normalneho cloveka nie je 60-70 stupnov ale ovela viac.. takze vidis s prehladom aj do stran, kym na monitore nie..
24.2.2018 18:07:53   37.48.39.xxx 95
Přesně, představa že jdu vyčistit tábor zbojníků ve Witcherovi z pohledu první osoby, už jen z té představy bych se poblil. Leda bych měl monitory kolem sebe dokolečka dokola, ale to bych si hlavu ukroutil
24.2.2018 18:59:00   185.219.167.xxx 1126
To jsou ti frag hunteři kterým se KCD líbit nebude, protože počet zabitých za sekundu je 0,000001...

Představte si že ta hra je o něčem jiném než kosit miliardy nepřátel rotačákem... i když chápu že váš ptačí mozeček to nedokáže pochopit. Běž si pustit Call of Duty, ztrácíš tady čas a fragy.
25.2.2018 06:55:12   89.24.56.xxx 121
Ale vůbec. Můj herní rozptyl je od WoW, přes Battlefield, Witchera až po MS flight simulator, takže celkem široký.

Ale tady jsem kritizoval "realistický" boj z pohledu první osoby, který ale na běžném monitoru s FOV okolo 60 být realistický nemůže - na to bys potřeboval buď VR brýle, nebo monitory kolem sebe dokolečka.
26.2.2018 06:51:52   37.221.252.xxx 41
a proč si nedáš FOV 75?? To jen tak rejpu. Na druhou stranu když si nasadíš helmu, tak máš FOV tak jak tak v PRDE*I. Když jí nemáš, tak se stejně tak focusuješ na toho před tebou, že sice periferně něco vidíš, ale soustředíš se na to jen okrajově.
26.2.2018 08:19:39   194.228.23.xxx 36
O tom to asi není, já bych tu hru, i přes technicky nepříliš vydařenou grafiku koupil, ale first person pohled prostě ne. Těmhle hrám se snažím maximálně vyvarovát, jednoduše se cítím ochuzený, minimálně o pohled na svého hrdinu.
26.2.2018 10:19:32   213.226.209.xxx 26
Buď rád když vidím to tragické prostředí divné animace a AI NPC tak koukat na svého hrdinu by musela být pěkná tragédie... v tomhle stavu je ta hra pro masochisty a to jsem zvyklý na hry kde ti hrdina může umřít i na nemoc...
27.2.2018 13:34:09   147.229.74.xxx 01
Crho už sem na pctuning nepiš. Napíšeš slovo a každýmu už je jasný co za renaulta nám tu zase píše.
24.2.2018 14:56:04   194.228.20.xxx 240
Skoda ze clanek ani slovem nezminil Dark Messiah of Might and Magic. Mozna ne nejvic realistickou, ale urcite jednu z nejzabavnejsich sermovacich rezeb
24.2.2018 19:00:24   185.219.167.xxx 521
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2018 11:39:08   212.79.106.xxx 10
Já věděl, že jsem něco s mečem hrál a dohrál.
Dík za přpomenutí :-)
26.2.2018 06:53:36   37.221.252.xxx 30
Hehe Darkm Messiah byla sranda. Zmrazit zem a nechat skřeta si na tom ledě rozbít hubu.
24.2.2018 14:57:25   94.242.92.xxx 191
Já jsem s bojovým systémem v KDC spokojen. Chtěli jste realitu, tak tady ji máte.

Mám rád hry, kde to chce skill jak postavy ve hře, tak i zručnost hráče, aby se někam posunul. Což tady rozhodně je. To, že sám dokážu porazit mečem maximálně tak 2-3 protivníky najednou je podle mě v pořádku. Je to rozhodně změna proti sérii Assassin's Creed, Witcher a další, kde si vystačíte s bušením do dvou tlačítek (lehký/těžký útok) a občas uskočit, přičemž i když napadnete hordu nepřátel, jdou na vás více méně po jednom a celé je to jen o vaší pozornosti, kdy uskočit a když mydlit do protivníka co se dá.

KDC chce prostě jiný přístup k hraní, a spolu s náročností hry je to i osvěžující. Žádný tuctový button masher. Shodou okolností mám rozjetý i Assassin's Creed Origins, které už mám před koncem, a když jsem k tomu sedl po 30 hodinách v KDC, tak jsem se nestačil divit a musel jsem si zvednout obtížnost hry, aby mě to vůbec bavilo hrát.
26.2.2018 08:22:32   194.228.23.xxx 51
To bušení do dvou tlačítek má výhodu, je to přístupnější více casual hráčům, kteří tu hru nehrají kvůli výzvě ale pro odreagování, pro příběh a nějako "mečování" je pro ně jen nutná formalita. Mít KCD volbu obtížnosti, bude přístupnější širší cílové skupině.
26.2.2018 09:08:52   93.185.57.xxx 30
Ohledně obtížnosti mluvil tuším Klíma v rozhovoru.Jedna obtížnost je lehčí na balancování a řekl,že je to jako dark souls.Taky máš pouze jednu obtížnost.Mě přišla obtížnost ze začátku těžká,ale pak někoho zabiješ klidně i jedná ránu.Záleží jak umíš dělat komba a víš co použít ( mám asi 30 hodin )
26.2.2018 09:14:33   94.242.92.xxx 30
Já bych řekl, že podle prodejů jsou lidi celkem spokojení s tím, jak se to hraje. Jde pochopit, že nehráči budou mít problém s bojem, ale zase ten boj tam není stěžejní.

Možná SPOILER: u velkých bitev, kde bojuješ po boku ''svých pánů'' tak vše lze řešit tak, že prostě vtrhneš do hloučku a útočíš na nepřítele z boku, zezadu nebo použiješ luk. Netřeba mít nějaký skill. Je tam pouze jeden boj s mečem, kterému se nevyhneš a je 1:1 a nejde ho prohrát (že by ti hra napsala, no jo, prohrál si, ale ok). Dá se řešit lukem. Dále,
kapsářství a hlavně pak páčení zámků trvá nějakou dobu, než se to naučíš,
ale vůbec tyto dvě činnosti ve hře nepotřebuješ.
.
26.2.2018 09:59:04   85.159.110.xxx 11
vymysliet namet na hc hru, vybrat peniaze na kickstarteri na hc hru...urobit koli whinningu zmeny na causual...profit?
26.2.2018 10:03:31   94.242.92.xxx 32
Takže by vlastně udělali Forzu nebo Gran Turismo. Simulátory závodů v autech zředěné na úroveň, kdy si i nehráč dokáže užít závodění a zároveň je tam pořád špetka realismu, aby tito samí nehráči mohli o něčem kafrat na twitchi a youbooku.
26.2.2018 10:28:18   85.159.110.xxx 01
je mozne ze uz v KC 2, najneskor v KC 3 nieco take bude. predpokladam ze teraz su warhorse vyteseni, ze to vobec vydali v relativne funkcnom stave, nieto riesit taketo veci
27.2.2018 14:11:28   94.242.92.xxx 00
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

Tak v KDC 2 se doufám dozvíme, jak ten příběh dopadne. Ten konec KDC 1 byl hodně otevřený, něco na způsob Pán prstenů, kdy v prvním díle jde parta lidí někam, v druhém díle jde parta lidí někam a teprve až v tom třetím se dozvíme, jak to všechno dopadlo.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
26.2.2018 10:54:39   213.226.209.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2018 11:10:39   185.112.157.xxx 40
Mínil souboj proti přesile. Souvislosti, kontext příspěvku, rozumíme?
26.2.2018 12:29:30   213.226.209.xxx 18
Však ano ani tohle s realitou nemá nic společného.... rozumíme?
26.2.2018 12:46:43   185.112.157.xxx 50
Já myslím, že zvládnutelné maximum kolem 2-3 protivníků je velmi realistické.
26.2.2018 13:17:17   213.226.209.xxx 09
To je sice přijatelné ale mimo realitu to se týká i lukostřelby ani jedno neodpovídá realitě...o hrozné AI a celkově divném chování NPC ani nemluvě tohle by se dalo tolerovat u rychlokvašky deset let staré...a nebo ať ho nevydávají za něco čím není tímhle mohou max oblbnout nonlifery kteří s tím nemají zkušenosti a vesele nad tím slintají jak je to úžasně realistické...
26.2.2018 13:28:41   185.112.157.xxx 40
Já myslím, že prvoplánově účelně hru jen hejtíš. Příspěvek WKM se týkal ryze realismu boje při přečíslení, tak do toho netahej svoje výměšky.
26.2.2018 13:38:10   185.112.157.xxx 30
A priori se bavíme o šermu, tak si nech od cesty střelecký souboj.

To, že hra má další potíže, např. s AI, které prokouknou hlavně při hromadných bitvách ponechme stranou.

Meč (zbraň pro boj tváří v tvář) a situace při přečislení - to je to, oč WKM běželo.
26.2.2018 14:05:23   213.226.209.xxx 05
Obojí se týká boje a obojí je úplně mimo realitu i v momentě co dojde k přečíslení ....miluji teoretiky co do krve hájí něco čemu nerozumí...
26.2.2018 14:07:50   185.112.157.xxx 50
Nazýváš mě teroretikem, přičemž z tebe nevypadlo jediná konkretizace, jen zobecňování a odbíhání od tématu.
26.2.2018 14:15:40   213.226.209.xxx 05
Jsi na 100% teoretik jinak bys to tak neobhajoval
26.2.2018 14:20:52   185.112.157.xxx 50
Já vezmu zavděk lidové slovesnosti, huso. Připomínám stále jsem od tebe nečetl nic hlubšího k tématu.
26.2.2018 14:48:10   213.226.209.xxx 05
Co už stále je to dle mého skromného názoru těžší arkáda ale jestli ti to přijde realistické tak si vem na sebe stejnou výstroj a vyzkoušej si dělat to samé až se vrátíš s novými poznatky tak začneme rozebírat samotné souboje 1vs1 nebo proti přečíslení vs prostředí a AI atd... prostě teoretici tu křičí a bijí se až do krve za realističnost této hry ... přitom je to trochu HC arkáda a ještě k tomu nedotažená....
26.2.2018 15:00:19   185.112.157.xxx 60
Absolutně jsi nepochopil o čem toto vlákno mělo být - o situaci při přečíslení, obtížnosti hry. WKM jsi chytnul za jedno nadsazené slovíčko a nejsi schopen absolutně nic konkretizovat, jen prázdně hejtit, dokola zobecňovat a odbíhat od tématu,což poukazuje na tvou absenci jakéhokoli vhledu.
26.2.2018 15:06:28   185.112.157.xxx 21
WKM jasně rozvádí a upřesňuje, že hra je realističtější než drtivá většina ostatních - jediné, co jsi dokázal je chytit ho za jedno slovo, úvodní věty.
26.2.2018 15:10:55   213.226.209.xxx 05
Jsem rád že ti to taky došlo a od realismu jsme se dostali k tomu že tato arkáda je realističtější než některé hry;)
26.2.2018 15:15:07   185.112.157.xxx 40
A já stále čekám v čem konkrétně rozporuje realitu při souboji tváří v tvář při přečíslení. Je to marné, nebo se od tebe taky něco dozvím? Marné, viď?
26.2.2018 15:33:54   185.112.157.xxx 11
Protože mi v kontextu se slovy WKM a Rybky příjde ryze aspekt chování AI v omezených skupinkách a nutnost se ohlížet, krýt si záda, eventuelně utíkat, pokud je převýšení počtem trojnásobné, jako téměř dokonale realistické.
26.2.2018 16:01:38   213.226.209.xxx 06
asi jsme každý hráli jinou hru protože mi to realistické nepřijde ani náhodou nejen AI ale i samotný soubojový systém (jsem totiž praktik a že tu plno teoretiků píše něco jiného je věc druhá)
26.2.2018 16:24:41   185.112.157.xxx 40
Z čistě praktického hlediska, boj proti dvěma vyrovnaným soupeřům znamená krýt si záda, ohlížet se a prostředí využít k tomu, aby se k ráně mohl dostat maximálně jeden z nich. Boj proti třem vyrovnaným soupeřům je akt sebevraždy, volit útěk - tohle tam funguje velmi dobře a je to soubojová realita, to nelze popřít, viď?
26.2.2018 16:30:42   185.112.157.xxx 30
PS: Stále jsem od tebe neslyšel konkrétní výtky, jen povyšování. WKM byl desetinásobně větší praktik - uvedl zcela konkrétní příklady a srovnání.
26.2.2018 19:40:42   37.48.33.xxx 02
Neuvedl nic co by se netýkalo her... takže tím chceš říci že praktické zkušenosti s hrou jsou více než zkušenosti z reálného života.... až uděláš to co jsem ti doporučil výše tak se s tebou budu bavit dál do té doby to fakt nemá smysl protože jste tu teoretici a opravdu nemám sílu ani čas tu psát dlouhosáhlé eseje o rozdílech mezi fikcí a realitou ...které vám očividně nedochází... a nikdo se tu na nikoho nepovyšuje jen na základě zkušeností že života stojím za tím co jsem napsal výše...
26.2.2018 20:16:16   46.36.39.xxx 10
Zopakuji, nebyl jsi schopen jedné jediné konkretizace, pouze obecných keců jaký jsi praktik - lol
26.2.2018 20:26:30   46.36.39.xxx 10
Možná tak praktikant, v Národním ústavu lidové kultury, ni?
26.2.2018 22:59:21   37.48.33.xxx 01
To opravdu ne ;)
27.2.2018 13:35:38   147.229.74.xxx 00
A další renault.
27.2.2018 14:24:32   94.242.92.xxx 00
Říká majitel tramvajenky.
24.2.2018 15:03:17   185.112.157.xxx 25
KCD vysmeknu poklonu - lecco se podařilo. Ale jako vždycky se to zvrhne ve větších bitvách, dost možná realisticky, ale rozhodně ne zábavně, z pohledu designu naprosto neesteticky. V duelech, hrách se velmi omezeným počtem protivníků obrovský potenciál určitě má. Já si raději zastřílím a na tomto místě si musím postesknout a mluvit o velmi podobném prokletí - najít hru s dobře zpracovaným střílením (arzenál, fyzika, obtížnost, nepřátelé, ai, popř. rpg systém) není vůbec snadné, většina padá do generické arkády. Poměrně dobře jsem se bavil u Dead Space, nebo Stalker:CoP, lehce šafránu měl DeusEx:HR. V drtivé většině mám velký problém se s modelem gunplaye ztotožnit.

Mimochodem pěkné věci jsou i na kanále michaelcthulhu - doporučuju https://www.youtube.com/user/michaelcthulhu/featured
24.2.2018 19:03:34   185.219.167.xxx 115
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.2.2018 20:21:46   185.112.157.xxx 02
CS mě nikdy nebavil - jsem zatížený na sp. HL2 neměl špatný arzenál, ale v té době už byla holt tvrdší konkurence. A nebavil mě třeba ani FEAR - lezlo mi na nervy prostředí (stylizace + map design). A co do modelu střeleckého souboje se mi do vkusu nijak zvlášť netrefil ani Bioshock (Infinite jsem zatím nehrál), ve kterém jsem střelecké souboje protrpěl hlavně kvůli neuspokojivé ragdoll fyzice (v tom byl třeba HL2 na výši).
24.2.2018 15:38:28   185.216.35.xxx 50
V celém článku nezazněla odpověď na jednu důležitou otázku:

Ve které hře mohu (realisticky) dorážet nepřítele hodem hlavicí meče?
24.2.2018 17:02:27   78.102.96.xxx 30
Dluzno vzpomenout vynikajici soubojovy system v messiah of might and magic... jinak celkem zajimavy sistem byl i u nekterych postav v soul calibur
24.2.2018 18:44:45   89.102.236.xxx 133
Řešení je prosté, přidejte do KCD dvouhlavňovou brokovnici, pak ten simulátor středověkého vidláka bude alespoň trochu zábava.
24.2.2018 21:36:42   94.242.92.xxx 10
Groovy.
24.2.2018 21:49:39   185.112.157.xxx 00
Kdepak, groovy je granátomet. Dvouhlavňovka je polite.
25.2.2018 20:38:55   94.242.92.xxx 10
Army of Darkness, dej tomu par minut, dozvíš se co a jak.
25.2.2018 22:01:48   185.112.157.xxx 00
Ale já vím o jaký pop.k.odkaz jde, ale tady mi prostě nesedí, se stim smiř.
25.2.2018 09:46:19   188.175.162.xxx 30
Shadow Warrior 2013 jsem s katanou prošel až do konce a odložil ji jen když to bylo nutné a byla to parádní zábava...hlavně když se člověk naučil různé údery a měl všechny upgrady, tak pak krev stříkala do všech stran Bez katany by zábava ze hry byla poloviční.
25.2.2018 18:53:09   93.99.166.xxx 01
Klasický bojování s mečem mě taky nějak nebere, ale třebas takový Shade - Wrath of Angels, tam mě to bavilo hodně... asi na to taky bude mít vliv, že tehdy sem měl víc času na hraní a nebyl sem až tak vybíravej
25.2.2018 21:20:50   81.201.59.xxx 22
Tak dohrano, celke 66 hodin. Paradni hra musim uznat. Jen obcas bugy, jako treba priliz siroka ramena ze neprojdete dverma Ale opravdu paradni pocin. Chtelo by to pokracovani ;)
26.2.2018 07:58:36   185.47.220.xxx 50
možná blbě vidím, ale zdá se mi že Rybajz nezmínil vikingskou řežbu Rune (2000)
26.2.2018 10:52:21   185.112.157.xxx 22
Nebyl to náhodou hack'n'slash? Tak to bychom pak mohli tahat Severance: Blade of Darkness, nebo Legacy of Kain: Soul Reaver, a nakonec třeba i méně výraznou Enclave.
26.2.2018 18:23:13   185.112.157.xxx 10
Nechápu za co mínusy - Severance příkladně mělo taky několikero druhů útoků - to nic nemění na faktu, že jde o hack'n'slash, stejně jako v případě Rune.
26.2.2018 08:33:48   185.47.220.xxx 45
KCD: Soubojový systém se nepovedl, vlastně ani autoři hry nikdy nebyli schopni ukázat (na Youtube), jak efektivně bojovat. Celý systém je natolik nedokonalý, že většina lidí pouze střílí z luku.
Také mi vadí, že autoři nesplnili své sliby z KickStarteru, např. není hratelná ženská postava. Přitom na tento cíl vybrali 100k liber. Více zde: https://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance

Když pominu tunu chyb, i tak jsem z hry zklamaný. Zábava se vytratila a většinu času člověk tráví cestováním a čtením dialogů.
26.2.2018 12:15:45   213.195.203.xxx 50
Naopak, povedl. Luk jsem pouzival pri lovu a spise utrepeni. Jinak kratky mec a stit a pohodicka, kdyz vite jak ho pouzivat. Prave ty dialogy jsem hltat, krasny prurez dejinama. Jinak zena bojovnice to jde max ve francii jako johanka z Arku ale nemyslim si ze by to bylo realne ve stredoveku....Ja jsem z te hry nadseny splnila presne to co jsem hledal.
26.2.2018 18:09:43   109.105.39.xxx 40
Ženskou mají ještě dodělat. U většiny věcí (pes) je v plánu je dodělat, ale prostě byly dvě možnosti – vydat takto, nebo dál odkládat.
Doporučuju pustit si rozhovory s Danem Vávrou, ať už před vydáním, nebo teď po, ono to objasní dost bugů, nedodělků, věcí, prostě proč KCD vypadá, jak vypadá.
27.2.2018 22:33:51   88.100.171.xxx 00
Myslim, že je to jako většina podobných projektů, prostě se to v určitém bodě musí vydat jinak fanoušci zešílí a sponzoři zbankrotují.

Witcher 3 byl taky vydaný kapku předčasně ze stejných důvodů.
27.2.2018 22:32:30   88.100.171.xxx 30
..moc hráčů si Die by the Sword asi pamatovat nebude. Byl hodně originální počin, pamatuju si, že sem musel poměrně dost trénovat v aréně, abych vůbec něco dal v příběhovém modu.

Myslim, že trošku předběhnul čas.. v době ovládání pohybem by to mělo značně větší šanci.

Mimochodem Rune bylo fajn, byť teda o šermu mluvit nelze. No a Severance: Blade of Darkness byla super (pořád je). Samo, též jen boj zblízka a ne moc šerm.

Škoda, že by poslední dvě nemají remaky nebo pokračování...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

68 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 30.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.