Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška!
Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška!
autor: Michal Rybka , publikováno 17.2.2018
Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška!

KCD je projekt koncepcí hodně radikální. Je to „historické RPG“ z dob Václava IV., bez draků a mluvících stromů – skutečná monstra jsou tu páni šlechtici a král Zikmund, liška ryšavá, který z východních Uher přivezl bratrskou pomoc v podobě rabujících Kumánů. Vy ale nejste zrazený bratr Václav IV., jste obyčejný kovář, který se pokouší přežít.


Pokud jde o nároky na běh hry, je to kus docela náročný, rozhodně náročnější než DOOM, ale stačí mu střední třída grafik. Hru jsem hrál na Nvidia Geforce GTX 1060 6GB ve FullHD a nejvyšších detailech s framerate mezi 45–55 fps, což sice není ohromující, ale je to dostačující. Žádné větší problémy nebyly ani při soubojích, což souvisí asi s přetaktovaným Intelem Core i7-8700K na 5 GHz. S lepší grafikou by ale neměl být problém dosáhnout výrazně lepší framerate.

Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška!

Krásně malovaná mapa

Stabilita hry je s day one patchem (verze 1.2) na PC solidní, za dvacet hodin hraní zaznamenal jeden pád a jednou jsem se dostal do lokace, kterou nešlo opustit – jde o hradební ochoz, na který vedou dveře, které se otevírají normálně, ale z druhé strany se musí zámek vyhmátnout šperhákem. Z hlediska bugovosti to je zatím akceptovatelné, občas se stane něco veselého, jako je například služebná, která zametá na stole, ale žádná tragédie – se stavem The Elder Scrolls Daggerfall, se kterým jsem se před lety trápil tři měsíce, jelikož obsahoval stovky chyb, se to nedá vůbec srovnávat.

Takže nevěřte recenzím, které někdo jel z hry bez patchů, to už prostě neplatí – a co povídám, nevěřte žádné recenzi, ani téhle ne. Od úterý 13. 2. do pátku 16. 2. není šance tu hru dojet, já jsem po dvaceti hodinách někde u deseti procent a jsem si jistý, že jsem minul mraky a mraky možností, prostě proto, že se nehodí do mého slušňákovského profilu. Nikdo zatím nemůže hru hodnotit kompletně, i tenhle text je takové informovanější preview.

Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška!

Místní šaman má moc divné sny

To, co rozhodně vím, je fakt, že tohle je velká věc, je to rozsáhlé, propracované, s horou možností a celou řadou různých cest. Tahle hra stojí za to už jenom kvůli tomu, jak vypadá, jak kompletně vás přenese do středověku – a tomu, že jde svého druhu o kombinaci velkolepého historického románu s CSI: Sázava 1403.

Unboxing speciálky

Je to opus magnum českého středověku, něco naprosto originálního a unikátního. Tohle se povedlo už jenom proto, že to ve vás vzbudí zájem o středověk a donutí vás to vyrazit do lesa, třebas jenom toho virtuálního.

Za mě super, i když pokud jde o obtížnost miniher, fakt mohli trochu ubrat.

 

                 
Kingdom Come: Deliverance
KLADY Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška! Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška! ZÁPORY
Epické historické vyprávění Soubojový systém vyžaduje jak váš osobní trénink, tak levelování postavy
Skvělé grafické provedení Některé minihry mají poněkud sadistický charakter
Fantastická atmosféra realistického středověku Celkově by hře neuškodilo trochu ubrat z minihroidní komplexity
Velká snaha o realismus v soubojích (i když vám znalost šermu nepomůže) Není tam český dabing, černoši, kolimátor na luku, Uber a navigace přes iPhone :P
Je to jednak dlouhé a jednak vám to dává šanci hrát hru podle svého  
Pokud znáte první Mafii, máte představu, do čeho jdete  
V podstatě povinnost pro každého Čecha :)  
★★★★★★★★★
Orientační cena s DPH: 1300 Kč

Za poskytnutí hry Kingdom Come: Deliverance na recenzi

děkujeme společnosti Electroworld

Kingdom Come: Deliverance – středověk je fuška!

 



Tagy: kingdom come: deliverance  kcd  rpg  hry  daniel vávra  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
17.2.2018 08:34:50   185.219.167.xxx 1294
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
17.2.2018 12:51:16   109.105.39.xxx 341
Spoiler? Spoiler je tam tak na prvních deset minut hry.
17.2.2018 13:26:09   185.219.167.xxx 371
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
17.2.2018 14:53:21   88.212.36.xxx 431
A čo ste prosím Vás čakali od recenzie na hru? Akože názov, jednu tabuľku kde by bolo priemerné FPS na cca 10 PC zostavách a hotovo?
19.2.2018 08:19:29   194.228.197.xxx 132
Ježíše zabili v třiatřiceti, Kleopatra na konci filmu umře a Césara zapíchne i Brutus.
Neznalost historie neomlouvá! Že je někdo takový diletant, že nedával při dějepise pozor a nezná historii vlastní země, se dá pochopit. Když ale někdo není schopen pochopit, že vyzrazení historické události není spoil, to je projev blbosti.
A na konec drobnost: Spolier není Molier!!!!!!!!!!
19.2.2018 09:02:07   194.39.218.xxx 70
Mně tam trochu vadí screenshot s tou ubitou Fräulein. To myslím zbytečně odhaluje celkem důležitý dějový bod.

Ale jinak mi nepřijde, že by Michal vyslepičil zbytečně moc
18.2.2018 20:08:40   94.112.101.xxx 324
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.2.2018 15:48:45   46.227.174.xxx 102
Žádný spoiler jsem v článku nenašel. Pokud narážíte na to, že hlavnímu hrdinovi vypálí vesnici a povraždí blízké, tak to je pouze synopse hry.

Je to podobné jako bych vám řekl, že kniha Harry Potter je o mladém čarodějovi který nemá rodiče.

je to predispozice hry od které se teprve příběh odvíjí. Stejné info naleznete na každém webu kde se dá hra koupit, dokonce i na samé krabičce se hrou..
17.2.2018 09:35:19   213.216.48.xxx 1327
Zatím jsem na začátku,příběh a rozhovory výborné,zpracování (grafika)pěkné.
Ale souboje zbytečně složité,až krkolomné,kůň se ovládá špatně,chybí mi možnost ukládání hry kdekoliv potřebuji.Hře by rozhodně prospěla možnost nastavení obtížnosti.Zatím to vidím tak za mě na 60%.
17.2.2018 10:30:16   81.30.243.xxx 146
Podívej se na youtube na rozhovory s Vávrou a Klímou a pochopíš proč to udělali ,tak jak to udělali.Na ukládání zkusí zapracovat anebo si stáhni mood.Nastavení obtížnosti nikdy nebude,kvůli balancu.Ber tu hru jako dark souls ;)
18.2.2018 06:29:18   213.216.48.xxx 1713
já chápu proč vytvořily řadu věcí ve hře po svém,ale ne vždy je být ve všem inovativní to nejlepší.Ten soubojový systém se dá naučit,(no třeba recenzent na "hej.cz"píše že ho ještě bůhví jak neumí po 70 hodinách hry)ale proč by se měl hráč takhle zbytečně lopotit?Mít ve hře podobný soubojový systém jako třeba Zaklínač přivítal bych to,a určitě nejen já.Kromě toho je hra plná bugů,grafických nedostatků,navíc je špatně optimalizovaná.Ty 3 hvězdičky s pěti co má na hrej.cz je tak akorát.
P.s-vzpomínám jaké bylo pozdvižení s grafickými nedodělky a bugy u hry ME-A,hráči ji a EA posílali do horoucích pekel,a hle vyjde tahle hra a najednou to samé vlastně nevadí,to se přece časem srovná.No já posuzuju hry stejným metrem,ať je vydá kdokoliv.
18.2.2018 09:23:02   81.201.59.xxx 152
Pak na hej.cz asi malo cvicil. Ono vyrezat treba 4 protivniky jako fik to moc ve stredoveku nebylo realne. On autor asi jeste nepobral fakt ze i protivnici maji ruznou uroven treningu. Je neco jineho kdyz se vrhnete na lapku co nema skoro zadny trening a na rytire v plne zbroji co se mecem ohani cely zivot. Proti takovemu protivniku je lepsi vyckavat a zautocit po tom co mu odrazite ripostou.
18.2.2018 10:33:20   185.219.167.xxx 117
neřeš to, děti co jen klikají a hra dělá všechno za ně to nikdy nepochopí.
18.2.2018 11:00:26   78.102.96.xxx 1418
Nejde o to ze by se to nedalo zvladnout - jen to je zábava asi jak mytí nádobí...
19.2.2018 07:14:47   194.213.41.xxx 63
... tak to nehraj ?
19.2.2018 12:22:18   78.108.103.xxx 99
zakaznik"Pane vrchni - v polevce co jste mi prinesl je mrtva mys"
vrchni"Jestli ti to nechutna tak to nejez"
-stejna logika
20.2.2018 07:00:26   194.213.41.xxx 00
Doplním.. "když tě to nebaví, tak to nehraj" ..
20.2.2018 17:11:51   78.102.96.xxx 48
O me nejde - jde o to aby se nenachytali dalsí lidé na medialní masírku (nejen) bakalových medií... Shrnu to pokud hrajete hry kuli grafice a cutscénkám je to hra pro tebe, pokud jde o cokoli jiného tak je hra podprumerná
20.2.2018 18:56:41   81.201.59.xxx 41
Vyrazne nesouhlasim. Spis bych to rekl takto. POkud rad hrajes hry kdy nekam vlitnes a zbesile mavas okolo sebe mecema a vsechno popada tak si to nekupuj. Pokud mas rad hry kde hrac neni terminator a kazdy souboj proti tvrdsimu protivniku je riziko kde clovek musi premyslet, pak si tu hru kup
20.2.2018 19:53:29   78.102.96.xxx 24
No riziko to je - ale je to spis jako clovece nezlob se - dostanes postih aniz bys na to mel jakykoliv vliv - ale proc ne - clovece nezlobse se porad dobre prodava, i kdyz je to nuda... my ostatní si zahrajem neco kde mame na vysledek vliv - jako. Treba shadowrun... jinak doporucuju pred koupi shlednout fightclub s klimou kde resej podobne pripominky a jestli ti to nevadí, uzijte si to
20.2.2018 20:47:15   81.201.59.xxx 40
Uz mam pres 50 hodin a dlouho jsem nehral tak dobre udelanou hru, ano souboje jsou tezke ale o to je to lepsi ;) Neni to nahoda uz jen to ze s nekym bojuju a z leva me strili lukostrelec a pak zjistim ze dva sipy trefil do stitu anichz bych se pred nim kryl parada....
20.2.2018 21:07:50   78.102.96.xxx 36
Je smutny ze si nehral nic lepsiho... ja zas nic horsiho... Kdyz se vratim k tvemu prirovnani k zbesilemu mavani mecem - tady zbesile mavas mecem ale protivnikovi to nic nedela protoze jsi vlastne jen v hratelne cutscene... pokud ti to nevadi - ok Jen chci aby zaznel i objektivnejsi nazor, protoze me stve vsude ta medialní masírka
21.2.2018 12:05:41   80.188.193.xxx 30
Ono toho moc lepsiho neni, jednoduche. Je videt ze jste to moc nehral. Pokud je vice protivniku tak se obcas stane ze pri utoku na zamceneho protivnika dostane zasah nekdo kdo stoji u vas v draze mece. takze opet realne. Ano da to praci se to naucit neni to RPG z dnesni doby kdy proste zmacknete tri utoky a udelate paradni kombo. Tak to nefunguje a je to dobre. Jsem hrozne rad ze se to blizi hram z dob Ghoticku, hry kterou povazuji za jedno z nejlepsich RPG vsech dob.
21.2.2018 13:32:05   78.108.103.xxx 24
Klidne mi tykej :-) Prave ze hral - pribeh me bavi -a prave proto me mrzi vsechna ta frustrace vsude okolo... To ze dostane zasah nekdo kdo stoji v drze mece dnes povazuji za standard... Zato to ze sem cloveka bez helmy pretahnul mecem po hlave a nic se mu nestalo protoze vlastne hraji cutscenu je opruz (zvlast kdyz sem na to vyplejtval sejvovici...) Ghotic byl super (i kdyz ten inventar... :-)
19.2.2018 13:28:00   37.221.252.xxx 53
Hele mě třeba naprosto odradil soubojový systém Witchera 1 a celou sérii jsem teda úplně vypustil a nijak mě to nemrzí. Tady jsem na soubojový systém taky ze začátku nadával, ale ten systém zahalený mlhou a nepochopením se pomalu vyjasňuje čím dál tím víc. Jde hlavně o to, že z ostatních her jsme zvyklí, že hlavní hrdina je i na prvním levelu trochu víc než kdejakej pohůnek. Tady je Jindra vopravdu řepa/lopata/jelito vyber si. Upřímě, kdyby většině nás dal někdo do ruky meč, asi by jsme věděli základní postoj a jak máchnout vrchem zprava do leva (leváci ať si to otočí). Včera jsem si řekl, že zaskočím za Bernardem a trochu potrénujeme a můžu říct, že když máš beztrestný čas si všechno vyzkoušet "v klidu", začneš tomu přicházet na kloub. Asi po 15 minutách už jsme si tam dávali pěkný výměny, dávali jednu ripostu za druhou a začalo to mít pěknou dynamiku. Nicméně Bernard je prostě pán a stejně by mě rozsekal, už jen díky tomu že umí triky a já zatím ne.
18.2.2018 14:15:15   213.216.48.xxx 34
Reálně-dva protivníky s mečem neporazí téměř nikdo,4-tak možná bůh,člověk ne.
Hra je něco jiného....
18.2.2018 15:23:09   213.226.209.xxx 61
takto zjednodušovat/generalizovat ale taky nejde možné to je a nemusí to být bůh;)...ale souhlas hra je něco jiného a to samé se dá aplikovat i na špičkové profesionální simulátory je to pořád vzdálené od reality ... natož řešit realismus v KCD (= jakákoliv hra) je mírně úsměvné
19.2.2018 09:04:55   195.113.82.xxx 86
Realita ?, OK, tak ale se vším všudy :

Jakto že nechodí na malou, jakto že nechodí na velkou ?

Anebo tohle je reálné? Strážného Radima u brány jsem neukecal ani jednou ze 3 možností, ať mě pustí ven.
OK, dám konec rozhovoru, začnu ho znovu a on se mě ptá na to samé ???
Nevypadá, že by měl ve 20ti těžkého Alzheimera .....

Takže, hrajme si na simulátor středověku, ale potom se vším všudy, rovnou to těm lidem takto podejme a možná si jich to takto pár koupí. Takhle je to napůl dobré RPG, ale druhá polovina věcí to zabíjí - ne proto že jsou reálné, ale zkrátka proto, že jsou nudné !
19.2.2018 12:15:13   213.211.33.xxx 63
zahraj si skyrym nebo oblivion a pak piš recenzi na toto, jo dík.
19.2.2018 12:23:43   78.108.103.xxx 58
Ja hral oboje a zdaleka sem se u toho tolik nenudil jako u KCD
17.2.2018 21:33:26   89.177.251.xxx 313
KCD jsem to podpořil na kickstarteru a bojoval ve fóru za větší realismus. To že udělali ukládání takové jaké je, je pro mě sice zklamání, ale na druhou stranu zapadá do konceptu hry a myslím, že s ním dokážu žít. To že eliminuje nahrávání až do zblbnutí a zkoušení metodou try-and-error něco pokořit je rozhodně víc role play než většina jiných her na dnešním trhu a dás si sejvovici na závěr před spaním je vlastně dobrý fór.
Ve 4K si moc nezhraju (GTX1070 nestačí na plné detaily ani na 1440p), ale nižší rozlišení to řeší. Na rozdíl od jiných RPG je tu plynulých 60FPS dost potřeba a to jak pro šerm, tak obyčejný pohyb. Hodně lidí hrajících na notebooku bude asi zklamaných, ale s železem na úrovni dnešních konzolí to v 1080p není problém. Těším se až vyjdou nějaké články s vlivem grafických nastavení na výkon.
Obecně je to pro mě počítačové RPG, které se asi nejvíc blíží hraní doupat live (přes dvacet let hraju DRD, AD&D a Gurps a jedenáct let jsem šermoval) a za takový počin jsem moc rád! Lidé, kteří kritizují herní mechaniky, jsou dle mého názoru zblblí počítačovým hraním a zneužíváním exploitů ve svůj prospěch. Ale o tom přece hraní není...
17.2.2018 21:44:45   185.112.157.xxx 45
Cryengin byl hodně propírán kvůli odezvě a mé dojmy z bety věc dost potvrzovaly, tahalo mě to za oči, když ještě připočtu časté načítání - stát ve frontě na startovní marži (+gpu) se mi vážně nechce.
17.2.2018 21:45:18   95.103.33.xxx 80
Toto je pre mňa osobne komentár, ktorý je cennejší než hocijaké premúdrelé hodnotenia a kvázi recenzie na iných weboch. Dík!
17.2.2018 22:32:02   78.102.96.xxx 78
Me na mechanikách hlavne vadí že nebojuju se hrou ale s uzivatelskym rozhranim... to jeste navíc v kombu bez savovaní takze tu samou blbost musim opakovat dvacetkrat protoze sem neco nepochopil jak to autori zamysleli... vrcholem vseho je drzet cudlík abys snedl jablko Nebo smlouvani ktere vymaze tvuj nakup pokud selze - proste jeden zbytecnej opruz za druhym
17.2.2018 09:52:10   85.10.50.xxx 532
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
17.2.2018 11:26:06   185.219.167.xxx 1321
Vážně děkujeme že nás seznamuješ s nějakou trapnou indickou plošinovkou.
17.2.2018 14:18:21   85.10.50.xxx 710
Takové gigantózní rpg mě prostě děsí časovou náročností (patřím mezi ty, kteří prohledají každý kout), navíc mečování mě oslovuje o dost méně, než gunplay a zlodějským (stealth) přístupem prakticky úplně bez boje asi nelze prolézt celou hru, jak jsem pochopil. Takže banán! Kvůli tomu kartu na hraní kupovat nebudu
19.2.2018 06:59:54   37.221.252.xxx 92
Ve hře je povinný jen jeden souboj a podle indicií jde také vyřešit bez meče. Stealth tam rozhodně hrát můžeš. Jsem sice relativně na začátku, ale náhodou jsem si uložil hru před bojem který šel řešit spoustou způsobů. Dva kumáni zrovna obědvají a sedí vedle sebe na jedný kládě. Řešil jsem to i tak, že jsem se svlečený ze zbroje pro nejvyšší tichost doblížil za jejich záda. Naštěstí tam je jeden zajatec který neustále pořvává a nadává na kumány, takže to není problém. Počkal jsem si až začne zase vyřvávat a začal jednat. Po přidušení pravého začal levý reagovat až na padající tělo, ale to už jsem byl za ním a přivíral mu ventyl taky. Pak jsem je oba dobil na zemi a osvobodil zajatce.
Ale vím že to jde řešit i třeba tak, že je opiješ, otrávíš nebo prostě vyrubeš. Nebo si počkáš až pujdou na kutě a pak...
17.2.2018 19:43:30   78.102.96.xxx 105
Jo shadowrun je super Uprime bavil sem se u nej o dost vic nez u KC mam pocit ze kazdej hraje nejakou jinou hru - dejiny me bavi ale nemuzu si to uzit kuli spouste otravnejch veci... je to jako navsteva muzea a ne hra - v podstate vsechny herni mechaniky sou otresny a dialogy strasne spatne napsany...
17.2.2018 20:58:11   185.112.157.xxx 65
Ucházející sci-fi tahovka za necelé 4€. Ke hře nic nepotřebuju (hw, běží na linuxu pod opensource drivery), hlavní kampaň vyplní volný víkend, přičemž si můžu zážitek ohromným způsobem prodloužit skrze pokračování a fanouškovské kampaně. Nebylo o čem přemýšlet.
17.2.2018 10:36:56   81.201.59.xxx 262
Take se pridavam, mam odehrano cca 22 hodin. A musim rict naprosta parada. Tahle me hra nevtahla snad uz pres rok a pul. Soubojovy system je pekelny ale pokud budete par hodin trenovat v Ratajich tak vam garantuju ze se posunete opravdu dal, umim zatim tri komba a plus ripostu s mecem. Driv jsem utikal pred kumanama ted je roztrham. Pomalu chci prejit na tupe zbrane. Jinak typ na penize...jdete pytlacit vysokou a to maso nekde uvarte pak uz nebude kradene a da se na tom pekne vydela. Jen bugy ve hre jsou coz je pochopitelne ale co mi hodne vadi je bug v lukostrelbe v ratajich kdy konecne na stredni obtiznost turnaj dam opravdu vysoke skore ale jeden ze strelcu nestrili, tak tam cekam cekam a cekam ale nakonec se musim stejne hnout a jsem diskvalifikovan . Nicmene za me 100%
17.2.2018 11:03:29   95.82.135.xxx 385
Transsexualni muslimske lesbicky, gay romance, duraz na obnovitelne energie, ochrana prirody, neziskove organizace...
17.2.2018 14:23:38   85.10.50.xxx 1016
A co děti? Jak mám ulevit nutkání je svlíkat a vraždit? Tahle země nemá budoucnost
19.2.2018 01:52:50   88.100.171.xxx 30
Jen počkej jestli to půjde modovat, pak se dočkáš..

Btw. jestli tam nejsou děti, tak to zas tak moc realistický neni. Jako pochopitelně by to bylo kapku hardcore, ale celá ta hra vypadá dost hardcore ve všem.
17.2.2018 17:59:36   85.71.231.xxx 113
Projekt jsem podpořil na Kickstarteru takže mě to stálo celkem zanedbatelných 18EUR. Zatím mám odehrány asi zanedbatelné 4 hodiny.

Co mě však mile překvapilo jsou HW nároky. Na mám postarším železe při rozumném snížení rozlišení a kvality grafiky (1680x1050, střední detaily) hra funguje hezky plynule. Mám i5-4670K + 16GB RAM + HD 7870.
19.2.2018 07:21:56   37.221.252.xxx 12
Na medium detaily to jde hrát na kde čem. Včera jsem to zkoušel na Ryzen 1200 + RX560 4GB. Rozlišení jsem musel stáhnout na 720p@1080p ale v kombinaci s freesyncem to pak bylo naprosto skvěle hratelný(40-70fps) a stále koukatelný i na takovym "potato" PC.
18.2.2018 10:15:33   185.137.125.xxx 50
Chtel bych autora pochvalit, za velmi podarenou recenzi. Vic takovych!
19.2.2018 09:14:11   37.221.252.xxx 30
Nevíte někdo zda jde otřít meč od kečupu jinak, než broušením? (debilní otázka, že?) Teď mě napadá že to dělá ještě umytí v kádi (myslím). A možná...možná...půjdou použít obvazy na meč, stejně jako jedy a léčiva na jídlo.
19.2.2018 10:12:32   195.113.82.xxx 42
A to je přesně to co to kazí, poloviční realismus:

Zatímco normálně by sis meč otřel do kalhot/do trávy atd. tady to nejde.

A menší část lidí bude křičet, že to chce víc reálný, ta větší ( aspoň doufám ), že naopak méně. Takže se možná dočkáme, že to třeba půjde, nebo doufejme ne.

Podle mě má smysl dělat věci reálně tak, dokud je to zábavné, ale nepřehnat to , aby to spadlo do nudy/stereotypu/frustrace:

Př:
V MS flight simulatoru je docela sranda si zkusit zakroužit Jumbojetem kolem Prahy, ale letět s ním 8 hodin přes oceán jako v reálu ? To moc lidí nepobaví ....
19.2.2018 13:39:15   37.221.252.xxx 40
Tak sorry, ale asi jsem zrovna úchyl, kterej by si na výpravě ten meč rád vypulíroval i za cenu krátké animace. Zas tak často se tam neřezničí. A skloněn nad mrtvolou bych si ten sajrajt i někam otřel. Do kalhot teda zrovna ne. Jinak je celkem pěkný jak se ten zubatej tupej meč krásně mění když ho vezmeš na broušení.
20.2.2018 06:28:43   37.221.252.xxx 00
Tak nejde umít ani v kádi ani obvazy ani při použití kovářskýho náčiní. :/
19.2.2018 15:42:43   89.102.236.xxx 12
Za dva roky to bude dobrá hra.
19.2.2018 15:46:17   89.102.236.xxx 223
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.2.2018 10:20:10   80.188.34.xxx 47
až to bude vyleděný a v GOTY edici za 500 tak do toho jdu, do tý doby je to jen vyhazování peněz za něco co vás leda tak nasere...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

138 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 61.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.