Star Wars Battlefront II: Reparát z pera Electronic Arts | Kapitola 4
Seznam kapitol
Když se EA před pár lety stalo držitelem licence na hry Star Wars, čekali jsme velké věci. Dosud jsme si ale mohli zahrát jen multiplayerovou hru, která se i přes svůj velký komerční úspěch kvalitativně zařadila spíše k průměru. Teď mají tvůrci šanci na reparát. Přibyla povedená hra pro jednoho hráče, ale multiplayer vás možná bude štvát.
Star Wars: Battlefront II běží na enginu Frosbite a výsledek je naprosto fantastický. Už dlouho jsem neviděla hru, která by vypadala takto realisticky a přitom bez sebemenšího zadrhnutí běžela na mém PC s procesorem i7-6700 3,4 GHz, GeForce GTX 1070, 32 GB RAM a Windows 10 a to v rozlišení 1920 × 1080, na nastavení ultra a při minimálně 60 fps.
Nevím, zdali se mi líbilo více detailní zpracování obličejů, kdy tvůrci snad modelovali zvlášť každou vrásku, nebo spíše krásné a neskutečně věrně se pohybující květenu, či plameny ohňů. Trošku slabší je jenom zpracování vesmírných lodí, tedy spousty různých kovových plátů, i když i to stále vypadá velmi solidně.
Minimální požadavky:
- OS: Windows 7 (64 bit)
- Procesor: Intel Core i5 6600K / AMD FX-6350
- Grafika: NVIDIA GeForce GTX 660 - 2GB / AMD Radeon HD 5670
- RAM: 8 GB
- HDD: 55 GB
Doporučené požadavky:
- OS: Windows 10 (64 bit)
- Procesor: Intel Core i7 6700 / AMD FX 8350
- Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1060 - 3 GB / AMD Radeon RX 480 - 4 GB
- RAM: 16 GB
- HDD: 55 GB
Představu o grafice si nejlépe uděláte ve videu, které srovnává grafiku první a druhé hry:
Zajímavé je také video, které srovnává jednotlivé verze Star Wars: Battlefront II: