Star Wars Battlefront II: Reparát z pera Electronic Arts
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Star Wars Battlefront II: Reparát z pera Electronic Arts

Star Wars Battlefront II: Reparát z pera Electronic Arts | Kapitola 3

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

21. 11. 2017 03:00 8

Seznam kapitol

1. Se Star Wars se šetří 2. Už i pro jednoho hráče 3. Strávíte tu půl života 4. Jako v lese 5. Závěrečné hodnocení

Když se EA před pár lety stalo držitelem licence na hry Star Wars, čekali jsme velké věci. Dosud jsme si ale mohli zahrát jen multiplayerovou hru, která se i přes svůj velký komerční úspěch kvalitativně zařadila spíše k průměru. Teď mají tvůrci šanci na reparát. Přibyla povedená hra pro jednoho hráče, ale multiplayer vás možná bude štvát.

Reklama

Star Wars: Battlefront II je jakýsi hybrid mezi 3rd person a 1st person hrou – hráči mezi těmito pohledy mohou kdykoliv během hry přepnout (stejným tlačítkem jako pro změnu postoje a používané ruky). Osobně jsem dávala přednost 3rd person pohledu v klidnějších pasážích a 1st person pohledu, když se to na obrazovce začalo víc mlít. Tím chci říct, že tyto dva pohledy tu nejsou jen do počtu. Oba mají své kouzlo a oba si jistě najdou skupinu příznivců.

Vaším prvním úkolem ve Star Wars: Battlefront II je utéci ze zajetí, přičemž se vám odhaluje jeden ze základních prvků hratelnosti. Jedná se o malého drona, která umí otevírat dveře a zneškodňovat nepřátele prostřednictvím elektrických výbojů. Pokud nepřátelé stojí blízko u sebe, jedním výbojem sundáte hned několik nepřátel najedou.

Dron je v určitých momentech nedocenitelný. Když se například snažíte udržet pozici a nepřátelé na vás nabíhají z několika stran, jednu z nich můžete průběžně pročišťovat občasnými výboji drona. Stačí dobré načasování a k zemi se skácí třeba čtyři vojáci najednou.

Star Wars Battlefront II: Reparát z pera Electronic Arts
i Zdroj: PCTuning.cz

Dron je velmi užitečná pomůcka. Ve správnou chvíli může odrovnat klidně i početnější skupinku nepřátel.

Vedle dronu je k dispozici velká spousta dalších možností jako je třeba kinetický štít. Jedná se o jakousi bublinu, do níž po rozprostření nevniknou žádné kulky. Funguje to ovšem i obráceně – z bubliny se nedá střílet, takže se jedná o výborné útočiště, do něhož si jenom občas zaskočíte dobít zdraví. Bublina je také ideálním pomocníkem v misích, kde máte za úkol držet určitý bod nebo chránit osoby.

Dodatečné možnosti jsou téměř nevyčerpatelné. Najdete tu všechny klasické prvky jako třeba impulz, díky němuž vidíte nepřátelské jednotky skrze zdi, vrhací granát atd. Sympatické je, že i tyhle základní dovednosti tvůrci dokázali napasovat na sci-fi a tu a tam jim ještě přidali některé nezvyklé náležitosti. Díky tomu i zcela základní, roky používané prvky působí svěže. To se týká třeba i zbraní, které se vybíráte do každé pěší mise a které kromě primárního výstřelu mají také výstřel sekundární. Ten je obvykle o něco silnější, má však omezenější cooldown, což vás nutí ke střídání.

Star Wars Battlefront II: Reparát z pera Electronic Arts
i Zdroj: PCTuning.cz

Star Wars Battlefront II: Reparát z pera Electronic Arts
i Zdroj: PCTuning.cz

Stejně jako gadgetů, i zbraní je v této hře obrovské množství. Ale ještě nejásejte. Tvůrci se totiž rozhodli ke zcela kontroverznímu kroku a do hry zabudovali mikrotransakce. Hra je přitom postavená tak, že všechny dovednosti, zbraně i vybavení můžete získat ze hry. Jenže v takovém případě do hry musíte investovat tisíce hodin. A nebo si ty vysněné vychytávky prostě koupit.

Je sice pravda, že i bez mikrotransakcí jste ve hře (při troše šikovnosti) dostatečně konkurenceschopní – vliv lootboxů není tak silný jako v předchozím dílu. Ale je tu. A jestliže patříte mezi pamětníky, kteří hry při koupi běžně dostávali celé, tohle prostě nepřekousnete.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama