Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 4
Seznam kapitol
Je tu podzim a to znamená, že je i čas na nový díl ze série Call of Duty, tentokrát názvem WWII. Po dlouhé době se opět vracíme do období druhé světové války. V rozboru se podíváme na nároky hry a kvalitu grafiky. Postupně vyzkoušíme jednotlivé položky nastavení grafických detailů a jejich vliv na výkon.
Vyhlazování hran
Nastavení hran ve hře Call of Duty: WWII je stejné jako u předchozích dílů. Hra používá hlavně SMAA kombinované s temporal filtrem. Opět se tedy jedná pouze o post-process vyhlazování hran, které se aplikuje až po renderu obrazu. Při využití temporal filtru se pak využívají data i z předchozích snímků. To pomáhá vyhladit lépe pohyb, ale více rozmazává obraz.
Jednotlivé metody a jejich vliv na výkon můžete vidět v následujícím grafu – seřazeny podle výkonu.
Protože všechny metody vyhlazování jsou post-processing, vliv na výkon mají jen nízký. Pokles výkonu o cca 10 % při nejnáročnější metodě Filmic SMAA T2x není nic hrozného. Vyhlazování si tedy spíše budete volit podle toho, co se vám bude líbit nejvíce a ne podle výkonu.
Na následujících obrázcích můžete vidět rozdíly ve statické scéně. V pohybu ale jsou rozdíly ještě větší, neboť metody s Fimic lépe vyhlazují pohyb. Nevýhodou je mírné rozmazání obrazu. To ale není tak velké jako například v idTech 6 enginu a jeho metodě TSSAA 8x.
Bez Vyhlazování:
Vyhlazování FXAA:
Vyhlazování SMAA 1x:
Vyhlazování SMAA T2x:
Vyhlazování Filmic SMAA 1x:
Vyhlazování Filmic SMAA T2x: