Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 4

Petr Diviš

Petr Diviš

16. 11. 2017 03:00 18

Seznam kapitol

1. Úvod – s vysokými nároky na paměť do boje 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, V-Sync 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – textury 6. Vliv nastavení – AF, stíny
7. Vliv nastavení – odrazy, DoF, rozmazání pohybu 8. Vliv nastavení – SSAO, MDAO, průsvitnost 9. Maximální vs. minimální detaily 10. Vylepšení grafiky přes ovladače VGA 11. Závěr

Je tu podzim a to znamená, že je i čas na nový díl ze série Call of Duty, tentokrát názvem WWII. Po dlouhé době se opět vracíme do období druhé světové války. V rozboru se podíváme na nároky hry a kvalitu grafiky. Postupně vyzkoušíme jednotlivé položky nastavení grafických detailů a jejich vliv na výkon.

Reklama

Vyhlazování hran

Nastavení hran ve hře Call of Duty: WWII je stejné jako u předchozích dílů. Hra používá hlavně SMAA kombinované s temporal filtrem. Opět se tedy jedná pouze o post-process vyhlazování hran, které se aplikuje až po renderu obrazu. Při využití temporal filtru se pak využívají data i z předchozích snímků. To pomáhá vyhladit lépe pohyb, ale více rozmazává obraz.

Jednotlivé metody a jejich vliv na výkon můžete vidět v následujícím grafu – seřazeny podle výkonu.

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Protože všechny metody vyhlazování jsou post-processing, vliv na výkon mají jen nízký. Pokles výkonu o cca 10 % při nejnáročnější metodě Filmic SMAA T2x není nic hrozného. Vyhlazování si tedy spíše budete volit podle toho, co se vám bude líbit nejvíce a ne podle výkonu.

Na následujících obrázcích můžete vidět rozdíly ve statické scéně. V pohybu ale jsou rozdíly ještě větší, neboť metody s Fimic lépe vyhlazují pohyb. Nevýhodou je mírné rozmazání obrazu. To ale není tak velké jako například v idTech 6 enginu a jeho metodě TSSAA 8x.

Bez Vyhlazování:

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování FXAA:

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování SMAA 1x:

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování SMAA T2x:

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování Filmic SMAA 1x:

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování Filmic SMAA T2x:

Call of Duty: WWII – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama