Call of Duty: WWII: Zpátky na bojiště druhé světové | Kapitola 5
Seznam kapitol
Válečný blockbuster od Activisionu se dostal na obrazovky našich počítačů. Z futuristických bitev s futuristickým arzenálem se vracíme zpátky na zem. Připravte si popcorn a kolu a pojďte se s námi podívat na to, jak tenhle návrat ke kořenům populární first-person série vlastně dopadl. Předem vás musím ubezpečit, že to není vůbec špatné.
Call of Duty: WWII prošlo razantním řezem. Příběhová mise již není tak heroická jako příběhové mise předchozích her, ačkoliv neztratila nic ze svého kinematického pojetí, epičnosti a napínavosti. Ze hry taktéž zmizely či byly přebudovány některé drobnosti, čímž se hratelnost podstatně oživila.
Jsem si naprosto jistá, že některým skálopevným fanouškům Call of Duty tento přístup úplně nevoní, nicméně zároveň se jedná o restart, díky němuž tvůrci do hry vehnali nový vítr a umožnili přístup i nezasvěceným hráčům.
Problém vidím pouze v designu multiplayerových misí, tam však lze očekávat, že prostřednictvím zásahů tvůrců či případně s nějakými DLC dojde k nápravě. Zatím si musíte vystačit tak se třemi dobrými mapami a alternativním módem zombie. A to také není zrovna málo.
Celkově bych tak Call of Duty: WWII určitě neodsuzovala, jako spíš pochválila za to, že tvůrci se rozhodli k takhle výraznému řezu. Hra dokáže zabavit v singleplayerové i multiplayerové části, přičemž v druhém zmiňovaném případě vydrží sakra dlouho.