Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze
Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze
autor: Jan Preclík , publikováno 30.10.2017
Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze

Je to tady. Herní událost, na která většina z vás netrpělivě čekala, je konečně venku. Wolfenstein II s podtitulem The New Colossus má prostě vše, co má dokonalý titul mít. Grafiku, herní mechaniky, atmosféru, humor, nahotu, sex, akci, nechuť, napětí, zklamání i překvapení. Pokračování legendy prostě nemohlo dopadnout lépe.


Wolfenstein II: The New Colossus mne příjemně překvapil. Z hlediska grafiky vypadá hra opravdu perfektně. Použil bych frázi BJe při hraní starého Wolfensteina: „Je to tak realistické. Jako bych tam ve skutečnosti byl.“ Hra je opravdu precizně vizuálně zpracovaná a přitom i poměrně svižná. Pravda je, že můj stroj pohání Core i7–7700K a Asus ROG Strix GeForce GTX 1080, nicméně při vymaxovaných detailech jsem se málokdy dostal pod 100 FPS. Z toho usuzuji, že hra je slušně odladěná a i na slabších sestavách s poladěnými detaily poběží poměrně slušně.

Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze

Herní doba závisí na stylu hraní. Pokud pojmete hru ve stylu Dooma – tedy naběhnout a zlikvidovat bez zbytečného zdržování, zvládnete hlavní příběhovou linku projít za zhruba 10 hodin. S pečlivým průzkumem prostředí a herním stylem stealth vám dokončení příběhu zabere okolo 25–30 hodin herního času. Po závěrečných titulcích na vás čekají doplňkové mise v podobě vraždění vysokých nacistických důstojníků, jejichž lokace postupně odhalujete dešifrováním karet v zařízení Enigma. Kromě těchto dostáváte i různé vedlejší mise od posádky lodi, ke kterým se na závěr můžete též vracet.

Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze

Příběh je plný překvapivých zvratů, ze kterých budete nadšení, naštvaní, rozmrzelí, kvůli směřování příběhu budete chtít hru se znechucením vypnout, ale o to víc budete později překvapeni. Scénáristi museli na vymyšlení takto propracované dějové linky pořádat desítky brainstormingů, což dělá z tohoto díla jeden z nejlepších scénáristických počinů mezi počítačovými hrami. Rád bych vám o tom napsal víc, ale zuby nehty se během psaní těchto řádků snažím vyvarovat jakýchkoli spoilerů.

Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze

Hra nemá nouze též o zvrácenou brutalitu, sexuální scény, nahá těla a drsnou realitu odbojářského života. Vývojáři se s tím prostě absolutně nemazali, nebrali si servítky a zapomněli na veškerou korektnost. A právě tohle pojetí dělá z Wolfa dvojky opravdový unikát.

Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze

Nedovolím si odpustit komentář k našim západním sousedům. Německé úřady neměly s hrou slitování a zřejmě ani smysl pro humor a poměrně silně ji ocenzurovaly. Krom nahrazení klasických nacistických svastik tak třeba starému Adolfovi odstranili jeho typický knírek, což považuji za vrchol pokrytectví. Přeci jen, ten knírek je součástí světové historie. No štěstí, že žijeme v Čechách a můžeme si užít tento nacistický zážitek na plné pecky. Digitální verze se dá v české distribuci sehnat za cenu kolem tisíce korun a za ty peníze rozhodně stojí.

 

Minimální požadavky:

  • CPU: AMD FX-8350/Ryzen 5 1400 nebo Intel Core i5-3570/i7-3770
  • GPU: Nvidia GTX 770 4GB nebo AMD Radeon R9 290 4GB
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 55 GB volného místa

Doporučené požadavky:

  • CPU: AMD FX-9370/Ryzen 5 1600X nebo Intel Core i7-4770
  • GPU: Nvidia GTX 1060 6GB nebo AMD Radeon RX 470 4GB
  • RAM: 16 GB
  • HDD: 55 GB volného místa
 
Wolfenstein II: The New Colossus
KLADY Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze Wolfenstein II: The New Colossus - V kůži B. J. Blazkowicze ZÁPORY
Id TECH 6 Engine Absence rozlehlého sandboxu
Humor, brutalita, nahota Přímočaré mise
Příběh Porodní bolesti (menší bugy)
Nízké systémové požadavky  
★★★★★★★★★
Orientační cena včetně DPH: 999 Kč


Tagy: wolfenstein  hry  fps  střílečka  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
30.10.2017 08:10:16   81.30.247.xxx 73
odst.3: "Maximální zdraví je sice stále 200, ale postupně klesá na svou maximální úroveň"
30.10.2017 20:54:36   86.49.79.xxx 00
Zdravím,díky za upozornění - opraveno.
30.10.2017 08:11:53   160.62.4.xxx 528
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 08:34:10   89.177.51.xxx 326
Hra nemůže způsobit BSOD. Toto privilegium je vyhrazeno pro ovladače a operační systém.
30.10.2017 08:12:00   85.70.161.xxx 176
,že když se hra optimalizuje a využije potenciál,tak si na maximální detaily užijí i majitelé karet střední třídy.Prakticky si na Full HD na nižší úrovní zahrají i majitelé NTB s běžnou neitegrovanou grafickou kartou, protože ,když to na RX 470 na max detaily běhá 80-90 FPS tak to prakticky rozběhá každý jen si nastaví svou úroveň.Jak se říká,že na 4K je tak tak 1080TI tak tady je jasně vidět,že to není o slabém železe,ale optimalizaci, protože 4K bude dle mého během na 50+FPS od NV 1070.
Ještě jedna úžasná věc a to nejsem fanda NV. Hra vyjde jako šitá na míru AMD a jeho CGN architektuře a běhá na ní dobře,jenže na 1080 TI prostě pořád běhá lépe než na RX 64 vodníkovi. Chtěl jsem jen říct,že u NV naservírujete jakkoliv optimalizovanou hru tak na ní vždy běhá dobře,ale u AMD běhá dobře jen,když se hra tvoří s využitím prvků,která svědčí CGN architektuře.Zajímavé je,že vysoké FPS dává i Battlefield s nádherným vizuálem a základem na DX 11 takže není to jen Vulkanem,ale otom jak moc se autoří pověnují optimalizacím viz super odladěná Mafia 3 .
30.10.2017 08:23:11   109.105.39.xxx 1240
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 08:59:05   85.70.161.xxx 82
nerozumím,když na RX 56 dává na full HD 150+ na max detaily,u RX 470 80+ na aximální detaily a když bude dávat na RX 560 dávat odhaduji(je o 40-50% pod RX 470)40+ na max detaily(https://www.youtube.com/watch?v=cZU1fsDS-jU střední deaily 55+) tak je to dle mého ok a nevidím v tom problém.Něco jiného by bylo,kdyby na Full HD běhala na 1080TI třeba 70+ a na GTX 1060 50+ tam by viděl špatnou optimalizaci, ale tohle není ten případ
30.10.2017 09:16:20   109.105.39.xxx 174
No, od toho byla ve hrách pro PC vždycky ta možnost snížit detaily, že...
Jenomže někteří jedinci považují za strašnou potupu, pokud nemůžou nechat všechno na max.
30.10.2017 09:30:49   85.70.161.xxx 73
Tak to nechme být, protože nikdo nebude potupen a k tomu co jsem si všiml je trošku slabší AI a to znamená, že každý si nastaví svou obtížnost a tím pádem to každý dohraje s pocitem, že to zvládl zatraceně dobře a to vše rovná se spokojenost a doporučení kamárádům, že je to pecka :-)
31.10.2017 11:50:49   85.70.161.xxx 00
chtěl jsem se ,ale zeptat jakým programem měříte FPS ..fraps?. Chtěl jsem vyzkoušet na mé i5 3ghz+radeon R370 s 2 GB jak bude běhat,ale fraps neukazuje vůbec nic.hra běhá automaticky nastavená na high(max na 1366*720) a běhá plynule,ale nikdy jsem to neměřil a docela bych rá viděl kolik to dává
31.10.2017 12:38:22   176.102.118.xxx 00
msi afterburner ale musis mat nainstalovane aj riva statistic server (je to v jednom baliku, napriklad na guru3D, alebo priamo na stranke msi)
31.10.2017 16:40:11   213.194.199.xxx 10
Nejjednodussi je, si zapnout ukazatel fps primo v nastaveni hry. Vulkan hry mivaji i pokrocile zobrazeni s vytizenim cpu/gpu, dynamicke zobrazovani grafu techto hodnot atp.
30.10.2017 09:03:15   94.242.92.xxx 200
Pokud hra běhá dobře na mainstream HW, tak je navržená tak, aby se dobře prodávala.
30.10.2017 09:26:12   178.255.171.xxx 24
Taky máte někdo problém, že při rychlejším pohybu (což je skoro pořád) se dělají vodorovné čáry, jakoby se obraz řezal? Ovladače mám samozřejmě aktuální a mám ten pocit, že mi to občas udělal i Doom, ale ne v takové míře...
Jinak optimalizace super, na Ryzenu 5 a GTX1070 mám vytížení CPU 20% a GPU 30-40% při 60 fps...
30.10.2017 09:45:28   81.30.228.xxx 00
U mne to nedělá jen jelikož mám málo paměti tak to někdy dočítá textury, ale minimálně.
30.10.2017 10:04:54   94.242.92.xxx 30
Nemáš tam zapnuté adaptivní rozlišení? Když jsem to zkoušel tak jsem měl artefakty okolo obrazu, uprostřed vše OK, ale kolem dokola to haprovalo.
30.10.2017 20:56:56   86.49.79.xxx 01
Mrknul bych se, zda je ve hře zapnutý vsync a nastavení obnovovací frekvence monitoru ve windows (event. zapnout FPS monitoring ve hře...).
Jednou se mi taky chovala hodně prapodivně grafárna, když se přehřívala. Takže posledovat si teplotu a pokud bude vysoká, tak rozebrat a přepastovat.
30.10.2017 09:42:06   81.30.228.xxx 37
Jako hra je super tempo v pohodě i grafiky a zvuky. Samozřejmě naplno už mi to nejde, ale jedu FHD medium všechno něco na High a jsem cca 30-55 FPS záleží na scéně, ale za mně další povedený díl a snad budou mít co nejlepší prodeje, aby udělali další. Jsou to zajímavé kulisy a líbí se mi jak jsem si mohl vybrat tu jakoby nádstavbu vzal jsem se že když stisknu 2x mezerník vysunou se mi takové chůdy je to boží.
30.10.2017 10:11:41   94.242.92.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 10:19:15   94.242.92.xxx 24
900p funguje skvěle v hodně konzolových portech, až se sám divím, že ty hry pořád vypadají dobře (pokud vyloženě nestojíš a nezkoumáš něco z blízka, tak si nevšimneš). Ano, když vidíš vedle sebe 1080p a 900p, tak nižší rozlišení ti dá jemnější obraz, ale je to něco, na co si hodně rychle zvykneš a zároveň ten rozdíl v hustotě pixelů 1600x900 (1440000px) vs 1920x1080(2073600px) sníží celkem výrazně zatížení GPU.
30.10.2017 10:57:27   194.213.41.xxx 132
lol on by jako někdo měl chtít vidět jak to vypadá na lowzoli x-box ? jako vážně .. ??
30.10.2017 11:22:09   81.30.228.xxx 45
To mne nenapadlo zkusit proč ne testnu to. Jinak snad na vánoce mám vybráno
https://videocardz.net/asus-geforce-gtx-1060-6gb-9gbps-oc na FHD to mám na roky klidného hraní.
30.10.2017 13:11:24   194.228.11.xxx 518
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 15:14:30   81.30.228.xxx 113
FHD mi stačí takže mne to nijak neomezuje.
30.10.2017 17:23:38   194.228.11.xxx 512
I v tom Fhd je hromada her, nedejbože pokud by jsi chtěl víc jak 60fps. Pro nenáročného hráče, ale v pohodě.
30.10.2017 10:34:59   194.228.11.xxx 1230
60 je minimum, čím víc, tím líp. Nechápu, jak někdo může hrát ve 30fps, to ti lidi musí mít něco s očima nebo mozkem. POd 60fps je jasně citelné trhání a rozdíl mezi 60 vs 100fps je taktéž jasně citelný v ovládání.

Kdo jednou pořádně okusí 144hz monitor, nechce jinak. Znám lidi, co nejdou pod 100fps a raději si dají detaily na high nebo medium, jen aby měli víc fps. A já se jim nedivím.

Jinak Wolf2 mi běhá ve 1440p Ultra cca 100fps řekněme, jsou samozřejmě scény, kde to lítá 150fps, nejmíň to zatím spadlo na 80. i7+70 , ani ovladače jsem nedával.
30.10.2017 11:00:24   194.213.41.xxx 151
fps nebo 3rd person rozhodně nééé 30 fps.. to je hodně málo.. jak pravíš... chce to aspoň 45+ (ale stabil bez dorpů pod) ideál těch 60 ... to radši omezím nějaký detaily, který si při hře stejně nevšimnu....

Dycky mě fasicnujou ti BFUs jak musí mít vše na max a bez přemýšlení dají ultra a pak mají dropy... přitom stačí trošku přemýšlet nad nastavením nebo si najít někde guide co povypínat aby to nemělo vliv na kvalitu obrazu a je to fps jsou na světě...
30.10.2017 11:30:13   194.228.11.xxx 625
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 12:19:30   94.242.92.xxx 154
Na co budu mít na 60Hz 70fps? Uvědomuješ si, že čím víc FPS, tím náročnější hra pro CPU je? Nemluvě o tom, že těch 10 extra snímků na 60Hz panelu neuvidíš. Vlastně pak platíš za něco, co ani nedostaneš.
30.10.2017 13:13:16   194.228.11.xxx 422
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 11:07:52   94.242.92.xxx 142
Ano, já souhlasím, že jsou hry, kde 60fps je prostě minimum, ale pak jsou hry, kde 30fps vůbec neubírá na herním zážitku a i tak dostanete lepší kvalitu obrazu i konsistenci snímkovací frekvence než majitelé konzolí.

No a závěrem klasicky, 95% hráčů má doma 60Hz monitor, takže cokoliv nad 60fps je škoda elektřiny a peněz za HW. Otevřený framerate jsem vzdal už tak před 10 lety. Dnes chci mezi maximální a minimální hodnotu méně než 1 snímek = solidních 60fps při stabilní skladbě kolem 16ms. I kdyby hořelo, tak to tam musí být, bez propadů. Hrát hry s framerateme mezi 150 a 80fps, no nezlob se, ale to jsi masochista.
Když už, tak bych snížil detaily na high, rozlišení na 1080p a zamknul to na 144fps, což tvůj stroj očividně v tomto engine v pohodě zvládne.
30.10.2017 11:32:20   194.228.11.xxx 1027
u KAŽDÉ hry je 30fps odpad, prostě zlo, trhané, inputlag v ovládání, humus. Tohle je masochismus, co má masochismus společnýho s tím, že se ti při běžném hraní motají fps kolem 100 a ve ventilačních šachtách ti to leze ke 150, to je snad normální.
30.10.2017 12:11:20   94.242.92.xxx 133
Pověz nám, co je to input lag.
30.10.2017 13:14:47   194.228.11.xxx 526
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 14:34:26   94.242.92.xxx 172
Už jsem ti říkal několikrát, že mám 60hz monitor, stejně jako 95% hráčů videoher. Takže ještě jednou, co je to ten input lag? Zdá se mi, že si to tu pleteš s FPS, takže by mě zajímalo, vlastními slovy, co si myslíš, že to je.
30.10.2017 14:39:08   194.228.11.xxx 524
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 15:53:04   213.226.209.xxx 223
"Ve hrách jsem za celý život strávil tisíce hodin a vím na čem a jak chci hrát"

tak uz je mi to jasne kde je problem ukazkovy priklad digitalni demence
31.10.2017 06:21:50   194.213.41.xxx 51
s tímto postižením tu je více jedinců ...
30.10.2017 12:23:15   216.218.222.xxx 141
Problém to je pouze realtimových a návazně kompetitivních (mp), hlavně akčních, her. Hráč turn-based strategií to má v paži.
30.10.2017 20:11:08   176.102.118.xxx 121
zvlastne, na games.tiscali si tvrdil ze ti to beha na 80fps, a ked som ti tam napisal ze mne na 120-140, tak uz tebe to zrazu ide na 150
31.10.2017 08:55:17   194.228.11.xxx 114
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
31.10.2017 12:40:26   176.102.118.xxx 21
o mastermind, vysvetli mi tu genialnu myslienku z tvojho komentu.
cit LV426, aka intel+nvidia :Wolf 2
Jsem teprve na začátku, ale zatím je to stejně super jako první díl

2560x1440 Ultra to běhá cca 80fps na 70+ i7. Dá se i nastavit FOV.
31.10.2017 14:09:37   194.228.11.xxx 16
Bože ty si pako. Přemýšlej a čti pořádně, třeba ti to jednou dojde.
31.10.2017 14:20:08   176.102.118.xxx 31
uz chapem, dal si to na medium a ide ti na 150fps. gratulujem
31.10.2017 17:48:12   194.228.11.xxx 04
ne, evidentně nechápeš nic, neumíš číst ani číst, to se pak chápe těžko.
30.10.2017 14:12:41   85.70.161.xxx 223
Se mi libí jak je tady každej hardcore hráč, co musí mít 85641651 FPS, aby to vůbec hrál. Pak ty stejný lidi vidím v multiplayeru a nějak to výsledkům neodpovídá. Před 10 lety jsem měl myš za 50Kč, klávesnici za 120 Kč a byl jsem rád, když jsem měl 40 FPS a stejně sem býval na konci hry mezi prvníma. COD2, MW, BF...
Ještě k tomu FPS, jak už tu jiní psali, jde hlavně o stabilitu. Když jsem měl na starším PC stabilních 45 FPS u BF3, tak jsem na tom byl lépe než teď, když si nezamču FPS u BF1 a litá to 85-60FPS. Na vás to má akorát placebo efekt, nic víc.
30.10.2017 14:15:14   194.228.11.xxx 422
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 14:34:49   193.164.131.xxx 134
Prosímtě, neoháněj se slovy jako "pořádný hardware", jsi pro smích.
30.10.2017 14:36:54   193.164.131.xxx 44
Nebo se alespoň vyvrauj chlubením se výhodností "B" desky pod i7 a GTX 1080 s nejlevnějšími dostupnými disky.
30.10.2017 14:40:23   194.228.11.xxx 911
A pozor pan "mám doma milion serverů" přišel. Je tu řeč o hrách, tak nechápu, co tu vůbec děláš. Nemáš někde něco renderovat nebo řešit, zda má deska 50 nebo 60 linek ?
30.10.2017 14:44:02   193.164.131.xxx 133
No za to ty jsi kovaný odborník alespoň v těch hrách, že? Patřičné tituly nechť si panstvo domyslí.
30.10.2017 16:06:47   109.81.208.xxx 418
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 18:50:38   89.102.70.xxx 520
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 19:28:59   213.226.209.xxx 153
jednoduche reseni nikdo vas nenuti danou hru kupovat ani hrat ostatne takove hry asi nejsou urcene pro narusene jedince ;) se hrou aspon dle recenze nemam zadny problem boj zlo vs dobro je jasne definovano a jestli si vzpominate na detske basnicky a pohadky tak s brutalitou si moc nezadaji a jsou kolikrat mnohem morbidnejsi bez PEGI 18+ jako ma Wolfstein
.... osobne mam spis problem s celospolecenskym pojetim toho ze spatne je dobre a cool a dobre naopak spatne a nejaka soucasna vynucena hyperkorektnost(coz povazuji taky za velke zlo) a hra zalozena na fikci je mi u zadele
30.10.2017 19:34:10   213.194.199.xxx 110
Ja vim, ze je moderni hodnotit neco, co clovek nevyzkousi, ale v tomhle pripade snad ani nejde byt vice mimo. Hra je na moderni produkci neuveritelne vyspela, v akcnich strileckach jsem dlouho nevidel srovnatelny pribeh a to mnozstvi humoru a nadsazky, kterym je hra primo nasakla je neuveritelne. Ta hra snad nema slaba mista a to tvoje zhodnoceni nema nic spolecneho s tou hrou ;)

Jen tak mimochodem, ve hre je napriklad jedna pomerne dlouha scenka s Hitlerem samotnym a nedokazu si predstavit zpusob, jak slavneho vudce vice dehonestovat a ponizit, nez se autorum povedlo prave v teto scence.
30.10.2017 21:02:17   86.49.79.xxx 111
Mluvíte mi z duše, lépe bych to nenapsal Scénka s Hitlerem je top a skutečnost, že si scénáristi hry totálně nebrali servítky, kašlali na korektnost a naplnili hru až po okraj skvělým humorem, který trapnost neviděl ani z rychlíku, dělá z druhého wolfa parádní zážitek.
30.10.2017 19:28:16   89.177.232.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
31.10.2017 12:52:13   94.242.92.xxx 12
Až na to, že Bethesda hry nedělá, ale pouze je vydává.
30.10.2017 19:39:06   86.49.253.xxx 260
Dát střílečce mínus za to, že není sandbox? Proboha proč? Co máte všichni s tím sanboxem??? Já jen děkuji bohu, za to, že aspoň někteří tvůrci her mají rozum a vědí, že sandbox by takové hře jen ublížil.
30.10.2017 21:05:36   86.49.79.xxx 010
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.10.2017 21:51:29   194.228.11.xxx 201
Pointa je, že to je jako dát LaFerrari minus za to, že to není kombík nebo Fabii dát minus za to, že to není limuzína. Wolf je prostě koridor a tak je to správně, naprostý nesmysl tu řešit nějaký sandbox.

To jakože koridor=špatně? To je nesmysl. Koridory jsou super, otevřené světy jsou super, záleží co je to konkrétně za hru. To je jako u GTA 5 napsat minus, není to koridor
31.10.2017 10:39:56   81.30.247.xxx 51
Otázkou je jak vypadá koridorovka? Pokud to je opravdu tupé koryto, kudy musíte projít za každou cenou celou hrou úplně stejně jako všichni ostatní hráči viz Crysis 2, pak je to špatně. Jsem příznivec více otevřených koridorů jako je třeba Half-Life, Thief 3 apod... Prostě můžete jít kudy chcete v nějakém území, ale vždy se musíte dostavit na nějaké body příběhu, které vás dál posouvají tím příběhem. Pak nechytáte takovou tu kloustrofóbii, z toho že nemáte kam utéct.
31.10.2017 11:56:15   213.226.209.xxx 80
- tak zalezi na celkove velikosti koridoru pokud je hra dobre udelana tak by si hrac ani nemel vsimnout ze je nejak vyrazne omezovan a tlacen konkretnim smerem
- i spatne udelany sandbox nebo nejaky hybrid je proste nezabavny opruz

hry maji hlavne bavit clovek by se nad nimi nemel trapit ani zbytecne venovat desitky hodin nudne repetetivni cinnosti aby splnil plan na 100%
31.10.2017 20:55:14   46.13.57.xxx 00
tak jeste at vyda nekdo HL2EP3 a opet si z nudy postavim nejake herni PC pro ty 2 pecky, ale honem at ho na vanoca nekomu udam
1.11.2017 16:16:42   213.155.254.xxx 31
Hra dobrá, hrálo se to takřka stejně jako New Order nebo Old Blood, + za upgrady zbraní, ale co mě hodně mrzí, ve hře není žádný bossfight. Teda respektive jsou tam takové náznaky, ale obtížnost tomu vůbec neodpovídá a tito "bossové" se stejně objeví později ve hře jako prakticky řadoví protivníci. V New Orderu jsme měli Londýnského hlídače a samotného Totenkopfa, v Old Bloodu Rudiho Jägera a Monstrum Krále Otta, tady nic... Jinak musím pochválit optimalizaci, na mé otřesné mašině (FX 4300 a R9 270) to na low běží na 40-60 FPS, nejčastěji těch 60 FPS, což je fakt bomba
4.11.2017 19:57:29   212.37.65.xxx 00
Zdarte
Takže treba tomu rozumieť tak že PCT už úplne upustil od rozborov nastavenia hier?
Ak áno tak je to veľká škoda, chápem že napríklad taký WIITNC so svojimi početnými nastaveniami by bol megapracný ale aj neskutočne nápomocný.
Naozaj vôbec nemám zdanie čo niektoré veci vlastne znamenajú
NEviete niekto nejaký link na iný portál ktorý sa podobnými rozbormi zaoberá? Kľudne aj zahraničné...
Ďakujem

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

44 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 17.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.