Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava South Park: The Fractured But Whole: vhodné po 10. večer
South Park: The Fractured But Whole: vhodné po 10. večer
autor: Lucie Jiříková , publikováno 17.10.2017
South Park: The Fractured But Whole: vhodné po 10. večer

Chlapci ze South Parku mají na svědomí už druhou nekorektní hru. A je ještě zábavnější než předchozí díl. Skvělá volba pro milovníky drsného humoru a pro fanoušky seriálu nutnost! Varování: Všechny postavy a události v následujícím textu jsou vymyšlené. V recenzi padají sprostá slova, takže by ji nikdo neměl číst.


South Park: The Fractured But Whole je stejně jako předchozí díl 2D RPG s tahovými souboji. A v nich se nachází asi největší novinka hry. Tvůrci opustili JRPG styl, tedy souboje, kde svým postavám v partě předáváte pouze informace o tom, co mají dělat, a nahradili je souboji připomínající souboje třeba v Heroes of Might and Magic.

Základem těchto soubojů je tedy nově čtverečkovaná mřížka, po které se s postavami pohybujete. U každého jednotlivého tahu přitom záleží na vašem postavení – některé útoky mají předem daný dosah, jiné jsou limitovány zase směrem.

South Park: The Fractured But Whole: vhodné po 10. večer

South Park: The Fractured But Whole: vhodné po 10. večer

South Park: The Fractured But Whole: vhodné po 10. večer

Stan: Delfíni jsou inteligentní a přátelský.

Cartman: Inteligentní jsou tak na chlebu s trochou majonézy.

Stan: Delfíni jsou chytřejší jak ty.

Cartman: Když jsou tak chytrý, tak proč žijou v iglú?

Stan: Delfíni nežijou v iglú.

Cartman: Delfíni, Eskymáci, to je fuk. Všechno je to banda pitomejch hipíků.

Účastníci souboje se postupně střídají podle předem daného vzorce. Každá postava, která přijde na řadu, se nejprve může posunout po herním poli a pak učinit jeden ze tří aktivních tahů jako je útok, těžký útok, útok na dálku, léčení, obrana a mnoho dalších věcí, jejichž nabídka se postavu od postavy liší.

Ke třem základním tahům se přidává ještě speciální útok. Ten je navázaný na speciální ukazatel, který plníte prostřednictvím klasických tahů i včasných reakcí na tahy vašich protivníků. Tvůrci se zavedením této novinky nejspíše snažili přiblížit konzolovým hráčům.

Tento systém mi zpočátku k srdci moc nepřirostl, ale člověk si na něj časem zvykne a pak mu to ani nepřijde. Kromě toho je třeba říci, že i bez včasných reakcí na útok protivníka a tudíž i bez generování nadstavbových bodů do ukazatele speciálního útoku se v pohodě objedete. Speciální úder během souboje stejně vygenerujete jedenkrát, maximálně dvakrát.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
24 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.