Mass Effect Andromeda – vliv nastavení na výkon
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Mass Effect Andromeda – vliv nastavení na výkon

Mass Effect Andromeda – vliv nastavení na výkon | Kapitola 12

Petr Diviš

Petr Diviš

6. 4. 2017 03:00 28

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – filmový šum, aberace, měřítko obrazu 6. Vliv nastavení – kvalita textur, AO, post-processing
7. Vliv nastavení – AF, světla, stíny, efekty 8. Vliv nastavení – modely, shadery, terén, vegetace 9. Maximální vs. minimální detaily 10. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 11. Závěr 12. Nvidia Ansel – galerie obrázků

V dnešním rozboru se podíváme na velmi očekávanou hru Mass Effect Andromeda. BioWare v tomto nejnovějším titulu využilo pro tuto sérii nový engine Frostbite. Podíváme se jak hra vypadá po technické stránce a zhodnotíme kvalitu grafiky. A jako vždy vyzkoušíme jednotlivá nastavení detailů a jejich vliv na výkon.

Reklama

Nvidia Ansel

Nvidia Ansel byl uveden při vydání prvních grafických karet generace Pascal (GeForce GTX 1080 a GTX 1070) a jedná se o užitečný nástroj pro snímání obrázků z her. Kromě běžného pořizování screenshotů totiž můžete vytvářet i snímky ve vysokém rozlišení (až na úrovni Gigapixelů!) anebo rovnou 360° stereo snímky.

Co k tomu potřebujete? Pouze hru s přidanou podporou Nvidia Ansel, kompatibilní grafickou kartu a také kompatibilní ovladače (v případě Mass Effect Andromeda je nutné instalovat GameReady ovladače 378.92. Pak jen kdykoliv během hraní (ne v animacích) stisknete kombinaci ALT + F2 a hra se zastaví a přepne do snímacího režimu.

Po levé straně se zobrazí lišta s rozličnými nastaveními, kterými ovlivníte výsledný obrázek a i samotný režim snímání. Můžete si zde zvolit různé kreativní filtry, úhel pohledu (FOV) a typ screenshotu, který chcete pořídit. V případě Gigapixelového screenshotu si připravte přes 30GB volného místa na disku (pro uložení dočasných souborů) a velkou dávku trpělivosti (snímání trvá v řádu minut). 360° snímky v max. rozlišení „8K“ se i na GTX 960 snímají v řádu několika sekund a vyžadují pouze 1GB místa pro dočasný soubor – výsledný jpeg je již výrazně menší (přibližně 20 MB).

Během testování hry jsem pro vás na ukázku nasnímal pár snímků v režimu 360° které si můžete prohlédnout v prohlížeči na google photos rozklepnutím příslušného obrázku.

Mass Effect Andromeda – vliv nastavení na výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama