Tom Clancy´s Ghost Recon Wildlands – vliv detailů na výkon | Kapitola 10
Seznam kapitol
Ghost Recon Wildlands je taktická střílečka s neuvěřitelně rozhlehlou herní plochou s rozmanitým prostředím a úžasnou grafikou. Rozebereme její technickou stránku a zhodnotíme optimalizaci. Může být velice náročná a potrápí i výkonné sestavy, lze ji ale nastavit i pro slabší stroje. Ukážeme vám, jaké detaily ovlivňují výkon a obraz nejvíce.
Podpovrchový rozptyl světla
Tímto aktivujete, anebo deaktivujete efekt známý jako Subsurface scattering. Ten simuluje rozptyl světla pod povrchem – ve hrách se využívá hlavně k přesnější simulaci kůže nebo rostlin. Většinou je jeho vliv téměř neviditelný a takový případ je i v Ghost Recon Wildlands. Totéž ale platí i o výkonu, který se aktivací změní minimálně – 47 fps vs. 48 fps.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Odlesky od objektivu
Efekt simuluje odlesky silných zdrojů světla v objektivu. V této hře není moc otravný, takže jej můžete ponechat aktivní a na výkon nemá vliv žádný.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)
Stíny ve velké dálce
Poslední detail zapíná nebo vypíná stíny ve velké dálce. Efekt má tedy větší vliv na obraz při pohledu na rozlehlém prostranství – vystínuje hlavně vzdálené kopce. Na výkonu se naopak moc nepodepíše, takže efekt může být aktivní i na slabších konfiguracích – 49 fps vs. 51 fps.
Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)