Tom Clancy´s Ghost Recon Wildlands – vliv detailů na výkon
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tom Clancy´s Ghost Recon Wildlands – vliv detailů na výkon

Tom Clancy´s Ghost Recon Wildlands – vliv detailů na výkon | Kapitola 10

Petr Diviš

Petr Diviš

21. 3. 2017 03:00 33

Seznam kapitol

1. Úvod – drsná krajina v pěkné grafice 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu 4. Vliv nastavení – V-Sync, FoV, korekce obrazu 5. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 6. Vliv nastavení – AO, detaily, kvalita textur 7. Vliv nastavení – AF, kvalita stínů, terén
8. Vliv nastavení – vegetace, rozmazání pohybu, dof 9. Vliv nastavení – kvalita pohledu, odlesky, paprsky 10. Vliv nastavení – rozptyl světla, odlesky, daleké stíny 11. Maximální vs. minimální detaily 12. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 13. Závěr

Ghost Recon Wildlands je taktická střílečka s neuvěřitelně rozhlehlou herní plochou s rozmanitým prostředím a úžasnou grafikou. Rozebereme její technickou stránku a zhodnotíme optimalizaci. Může být velice náročná a potrápí i výkonné sestavy, lze ji ale nastavit i pro slabší stroje. Ukážeme vám, jaké detaily ovlivňují výkon a obraz nejvíce.

Reklama

Podpovrchový rozptyl světla

Tímto aktivujete, anebo deaktivujete efekt známý jako Subsurface scattering. Ten simuluje rozptyl světla pod povrchem – ve hrách se využívá hlavně k přesnější simulaci kůže nebo rostlin. Většinou je jeho vliv téměř neviditelný a takový případ je i v Ghost Recon Wildlands. Totéž ale platí i o výkonu, který se aktivací změní minimálně – 47 fps vs. 48 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)

Odlesky od objektivu

Efekt simuluje odlesky silných zdrojů světla v objektivu. V této hře není moc otravný, takže jej můžete ponechat aktivní a na výkon nemá vliv žádný.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)

Stíny ve velké dálce

Poslední detail zapíná nebo vypíná stíny ve velké dálce. Efekt má tedy větší vliv na obraz při pohledu na rozlehlém prostranství – vystínuje hlavně vzdálené kopce. Na výkonu se naopak moc nepodepíše, takže efekt může být aktivní i na slabších konfiguracích – 49 fps vs. 51 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Zapnuto (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama